Skocz do zawartości


* * * * * 5 głosy

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -

xrm spolszczenie mod

1346 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 październik 2011 - 11:50

Dołączona grafika

X3 Rebalance Mod

Autorzy: Paul Wheeler i Mizuchi

O modzie można również dyskutować na specjalnym forum poświęconym temu modowi (oczywiście po angielsku): http://www.strikings...4e6d&board=69.0

X3 Rebalance Mod (XRM) jest modem poprawiającym X3 Terran Conflict oraz Albion Prelude. Przywraca on równowagę niemal wszystkich aspektów gry takich jak: statków, broni, grafiki, dźwięków i samego wszechświata. Został on zaprojektowany z myślą o wydajności i grywalności oraz posiada wiele unikatowych funkcji, niedostępnych w innych modach i skryptach.

UWAGA - XRM WYMAGA ROZPOCZĘCIA NOWEJ GRY


SCREENSHOTS


- ZAWARTOŚĆ -

ULEPSZONE UNIVERSUM - X-Wszechświat został gruntownie przebudowany wprowadzono wiele ulepszeń, w tym w pełni funkcjonalną ekonomię Terran.

NOWE SEKTORY - Dodano ponad 50 nowych sektorów, wszystkie posiadają własne nazwy, wymawiane przez komputer, oraz wyposażone w pełne opisy, które zostały dodane. Wszystkie są na poziomie porównywanym do oryginalnej gry i pasują doskonale do rozszerzonego wszechświata. Również dodane zostały nowe połączenia między sektorami, aby pomóc w przepływie handlu AI.

BALANS STATKÓW - XRM balansuje prawie każdy statek w grze w celu dołożenia starań, aby każdy był unikalny i przydatny. Postarano się zapewnić, aby nie było żadnych "Super" statków i aby wszystkie statki w klasie, wszystkich ras były zrównoważone. Prędkości myśliwców zostały zwiększone, korwety też są znacznie szybsze, bardziej zwrotne z powiększoną ładownią, ciężkie korwety mają więcej broni i wieżyczek, pojawiają się nowe klasy fregat, takich jak ciężkie fregat szturmowe, lekkie fregaty i lekkie lotniskowce, dostępne bronie zostały uzależnione od rasy, oraz wiele innych aspektów zostało zmienionych, aby poprawić konsystencję równowagi. Wszystkie zmiany zostały wprowadzone zgodnie z podstawowymi zasadami bazy danych o rasach X Universum. Wszystkie statystyki statku zmieniają się przy zmianach prędkości, rozszerzeniu ładowni i ceny.

NOWE STATKI - Jako dodatkowy bonus XRM dodaje również wiele (ponad 160!) nowych statków do gry, pochodzących z kilku doskonałych modów ze statkami, w tym m.in. Cadius' Xtra Mod i Killerog's X2 ships, jak również kilka wyjątkowych dla SRM statków. Mod posiada stocznie PAR, w których dostępne są statki fabrycznie wyposażone gotowe do wdrożenia po ich zakupie. Nowe wersje pirackich statków, pomalowanych jak na piratów przystało, Bombowce M3, M5 Explorator z wbudowanym skanerem dostępnym dla dużych statków i oprogramowaniem Eksploracja, M6S prototyp dla każdej z ras i wiele, wiele więcej.

RASOWOŚĆ BRONI - Wojsko każdej rasy postanowiło ukrócić wykorzystanie ich technologii przez inne rasy. Wszystkie bronie zostały podzielona na rasy. Nie ma już żadnych ogólnych broni typu "jedna broń dla wszystkich" (po za dwoma wyjątkami), teraz każda rasa dostaje swój własny, unikalny zestaw broni.

NOWE BRONIE - zostało dodanych nie mniej niż dziesięć nowych rodzajów broni, wraz z nowymi efektami dźwiękowymi, w tym pełen wachlarz broni Xenonów i nowa broń Wież Laserowych, co sprawia, że Wieże Laserowe to coś, czego należy się ponownie obawiać. Dodano także fabryki produkujące nowe rodzaje broni, dzięki czemu można zbudować własną zbrojownię.

ZRÓWNOWAŻENIE BRONI - wszystkie bronie w grze zostały zmienione i zrównoważone. Dodano wiele nowych efektów z myślą o wydajności. Broń amunicyjna została zmieniona na standardową broń energetyczną i zrównoważona, aby ją zrekompensować. Ponadto Ion Cannon (Działo Jonowe) i Phased Shockwave Generator (Generator Fazowej Fali Uderzeniowej) zostały zamienione na standardowe typy pocisków w celu usunięcia skutków ich używania na wydajność gry. Wszystkie rakiety mają zwiększoną prędkość. Zwiększono szybkość wystrzeliwania rakiet. Zmniejszono promień rażenia rakiet tropiących z zapalnikiem zbliżeniowym i dużym polem rażenia. Uszkodzenia, pola rażeń, specjalne zdolności, ceny i szybkostrzelność, wszystko to zostało zrównoważone. Teraz wszystkie rakiety są do kupienia we wszechświecie.

WŁASNY PLIK JOBS - plik Jobs został zbudowany od podstaw, wyposażony we wszystkie statki jakie dodał XRM, całkowicie przebudowany i ulepszono pracę zarówno statków wojskowych jaki cywilnych.

WBUDOWANY SYSTEM ODWETOWY RAS I POTYCZEK GRANICZNYCH - (Tylko w Albion Prelude) XRM umożliwia pełne wykorzystanie wszystkich funkcji skryptu RRF wbudowanego w Albion Prelude, dostosowując je bezproblemowo z plikiem Jobs XRM, oraz usunięto wszystkie błędy, które istnieją w jego Vaniliowej wersji. Ponadto XRM dla Albion Prelude wyposażono w potyczki graniczne, w których rasy mające w historii "złe relacje" będą prowadziły walki w swoich granicznych sektorach.

ULEPSZENIE WOJNY W ALBION PRELUDE - (Tylko w Albion Prelude) stworzony został zamiennik Vanilliowej wojny w AP. Gracz może walczyć po każdej stronie konfliktu i otrzymuje cele do wykonania, które pozwalają "wygrać" wojnę.

WIĘCEJ WROGÓW - XRM tworzy X-Universum znacznie bardziej niebezpiecznym miejscem. "Wrogie" rasy zostały przebudowane i obecnie są znacznie bardziej aktywne w kosmosie, nowy plik Jobs tworzy "wydarzenia", które generują inwazje, bez konieczności instalowania skomplikowanych, intensywnie wykorzystujących CPU skryptów. Pojawiają się Xenońskie, Kha'ak, Yaki i Pirackie inwazje na sektory innych ras - w tym również w sektorach Terran.

WIĘCEJ PIRATÓW - Piraci X-Universum mają teraz wolne ręce. Nie są już ograniczeni tylko do statków Argońskich i Teladiańskich, używają statków wszystkich ras, a wszystkie ich nowe statki posiadają niestandardowe malowania kadłubów, aby były jeszcze bardziej przerażające. Teraz są oni podzieleni na odrębne i nieidentyfikowalne klany rasowe, które mają tendencję do grupowania się, a główne sektory Piratów zostały w pełni wzmocnione i posiadają teraz własne mikro-gospodarki i stocznie.

WOJSKOWA SIEĆ WYWIADOWCZA - gracz może połączyć się z Wojskową Siecią Wywiadu każdej rasy i sprawdzić bieżące raporty dotyczące wojskowych inwazji, ataków wrogich ras, oraz działalności piratów.

W PEŁNI FUNKCJONALNY SYSTEM NAGRÓD XRM - nagrody za eliminację wrogów będą oferowane przez każdą z głównych ras poprzez Wojskową Sieć Wywiadowczą. Nagrody można otrzymać za działania każdego statku należącego do gracza, a jej wartość będzie uzależniona od działań statku, który został wyeliminowany. Można również otrzymać nagrody za najazdy na przestrzeń Piratów, Xenonów lub Kha'ak, oraz za niszczenie stacji wroga.

PRIORYTET WBUDOWANIA BRONI - CWP został w pełni zintegrowany, zapewniając, że wszystkie wygenerowane statki będą posiadały przyzwoity ładunek broni, osłon i ulepszeń.

ZMIANA DOSTĘPNYCH STATKÓW W STOCZNIACH - Wszystkie statki cywilne i fabryki zostały usunięte ze stoczni wojskowych. Obecnie są one na sprzedaż w Salonach Wystawienniczych Korporacji, w całej galaktyce. Wszystkie Stocznie i Salony mają teraz towarzyszący im Dok Zaopatrzeniowy lub Placówkę Wojskową, aby pomóc w wyposażaniu nowych statków.

XRM SYSTEM HANDLU/WYMIANY - Zamiast kilku handlowców sprzedających małe ilości, powinieneś teraz zobaczyć większą liczbę handlowców, oferujących szeroki wachlarz towarów. Kupcy mają tendencję do oferowania swoich towarów na Stacjach Handlowych, więc tam znajdziesz najlepsze oferty. Kupcy nie ogłaszają się w Stoczniach i Dokach Zaopatrzeniowych.

ROZSZERZENIE DOKOWANIA - Mod Alkeena BSD jest w pełni zintegrowany z XRM zapewniając znaczne zwiększenie możliwości dokowania statków na zewnętrznych zaczepach dokujących dla wszystkich większych statków, w tym M5 dokujące do M6S, TS i M6 dokujące do lotniskowców i M8 dokujące do niszczycieli.

DODATKOWE PAKIETY - XRM posiada dedykowane dla niego dodatkowe pakiety z kokpitami, pakiet z tłami sektorów, trzy różne pakiety z mnożnikiem kadłuba, dzięki zwiększeniu rozmiaru kadłuba bitwy trwają dłużej, oraz nowy pakiet "Advanced Universe", który znacząco zmienia rolę Napędu Skokowego.

HANDLARZE BRONIĄ - Istnieje kilka firm handlarzy broni działających w całej galaktyce, sprzedających wszystkie rodzaje broni i osłon. Posiadają oni duże zapasy co więc sprawia, że wyposażenie naszych statków jest teraz znacznie łatwiejsze. Jest też podobno dealer czarnego rynku, gdzieś we wszechświecie, sprzedający dla każdego, bez względu na jego reputację.

KWATERY GŁÓWNE KORPORACJI - Kilka nowych korporacji zostało dodanych, wraz z ich własnymi systemami, sztabami i siłami zbrojnymi.

STACJE BADAWCZE - W XRM funkcjonują Stacje Badawcze Korporacji, które sprzedają wiele unikatowych i specjalistycznych statków niedostępnych gdzie indziej. Ich miejsca lokalizacji są przypadkowe, a czasem będą one przenosić się do innego sektora.

ZRÓWNOWAŻENIE SYSTEMÓW STATKÓW - Niektóre urządzenia systemowe statków zostały zrównoważone, aby były mniej dostępne. Na przykład, Napęd Skokowy zmieniono na rozmiar XL, więc nie może już być używany przez większość myśliwców, a jego cena wzrosła do 2 milionów kredytów. Kilka innych urządzeń również otrzymało wyższe ceny i zmiany oprogramowania. Skanery statków zostały całkowicie zastąpione. Wbudowany skaner ma teraz podobny zakres do starego Skanera Duplexowego, Zaawansowany Skaner jest odpowiednikiem Skanera Triplexowego, a nowy Skaner Wojskowy wyłącznie do stosowania na statkach dowodenia ma ogromny zasięg. Zasięg komunikacji został zwiększony do 70 km.

ULEPSZENIA GRAFIKI I DŹWIĘKU - Wiele efektów zostały zaktualizowanych i rozszerzonych. Zmieniono efekty wizualne wszystkich silników statków oraz generowanych przez nie spalin. Istnieje wiele nowych dźwięków i priorytety dźwięku zostały przerobione aby zmniejszyć wymagania. Wiele statków otrzymało nowe tekstury, aby dodać większą różnorodność do gry. Wszystkie statki Yaki mają teraz wyjątkowe barwy i wiele statków Paranidian otrzymało nowe tekstury, aby różnic się od statków Yaki. Statki przeniesione z X2 mają uaktualnione tekstury w celu dostosowania ich do standardów X3 - w tym wszystkie statki Kha'ak.

WYPOSAŻENIE SPECJALNE - Zostało dodanych wiele opcjonalnych "pomocniczych" funkcji. Kapsuły Remontowe OTAS można kupić, aby szybko naprawiać swoje statki wykorzystując Tuby Kwantowe, Zestawy Instalacyjne Napędu Skokowego znacznie ułatwiają wyposażania statków w Napęd Skokowy, można również kupować Orbitalne Platformy Bojowe i różne Kwatery Główne. Wirus Włamań Systemowych (System Override Software posiada teraz więcej funkcjonalności. Może być używany do przejmowania opuszczonych statków, każdej klasy, za pomocą prostego skrótu klawiaturowego, a nawet może być wykorzystany do przejęcia aktywnego statku!

POPRAWIONE BŁĘDY - Wiele błędów występujących w X3TC zostało poprawionych w XRM, w tym pozycje kokpitów, wież i kamer, problemy z modelami, itd. Ponadto skrypt Race Response zawarty w AP został całkowicie odnowiony i poprawiono wszystkie jego błędy.

FABUŁY - W Terran Conflict wszystkie fabuły są dostępne. W Albion Prelude, główna fabuła Argońska została wyłączona, ponieważ nie jest zgodna z zastępczą “wojną” z XRM. Jednakże fabuły Terran i Boronów HUB oraz PHQ są w pełni grywalne. Również misje Korporacji oraz fabuła Treasure Hunt z TC są dostępne w AP.


- PLIKI DO POBRANIA -

UWAGA - dwie pierwsze części są WYMAGANE, trzecia jest opcjonalna.

WERSJA DO INSTALACJI MANUALNEJ (zalecana)

XRM v1.30 PART 1
XRM v1.30 PART 2
XRM v1.30 PART 3

INFORMACJE O WERSJI 1.30

Statystyki statków i broni dla XRM 1.28 Statystyki są Google docs.


- DODATKOWE PAKIETY -


Mnożnik Kadłuba (Hull Multiplication Packs)
Aktualizacja 02.10.13

Hull Multiplication Packs - LOW
Hull Multiplication Packs - MEDIUM
Hull Multiplication Packs - HIGH

Pakiety te mnożą podstawowe poziomy kadłubów przez różne wartości. Również zwiększają różnicę między klasami statków. Na przykład M2s uzyska większy wzrost niż M6s itp.

Niski pakiet (LOW) mnoży myśliwce o około x1.5 i duże statki o około X2.5, średnia paczka (MEDIUM) mnoży M3 x2.4 i M2s x5, wysoki pakiet (HIGH) mnoży M3 x3.5 i m2s x12!

Istnieje również skrypt, który wykona zadanie pomnożenia kadłubów wszystkich istniejących w grze statków. Ten skrypt musi być uruchamiany ręcznie z Edytora Skryptów.

UWAGA - Istotne jest, aby zaktualizować pakiety kadłuba w każdej nowej wersji XRM.


Mody dodające Kokpity
Aktualizacja 30.09.11

Cockpit Mod v1.30b with glass tints and reflections by PSCO1 --- Wersja SPK
Cockpit Mod v1.30b with no glass tints by PSCO1 --- Wersja SPK
Cockpit Mod v1.30b with HUD Info put back and no tints by PSCO1 --- Wersja SPK
Cockpit Mod v1.30b with a cut down, lite version of the HUD by PSCO1 --- Wersja SPK
Cockpit Mod v1.30b with tints, HUD info and Gravidar put back by PSCO1 --- Wersja SPK

Istnieje pięć wersji moda dodającego kokpity - należy wybrać i zainstalować jeden z nich.


Mod zmieniający tła sektorów (Backgrounds Packt)
Aktualizacja 25.05.13

XRM Backgrounds Pack v1.02

Mod ten zawiera oczyszczone i udoskonalone wersje oryginalnych teł sektorów X3TC o dużym pola rozdzielczości gwiazd. Zasięg widoczności został zwiększony, aby zatrzymać "urządzenie maskujące" czyli efekt zanikania widoczności stacji w niektórych sektorach. Mgła widoczna w niektórych sektorach jest teraz mniej gęsta i nieco bardziej subtelna.

Wyróżnia się też nowe tło dla Układu Słonecznego, m.in. obraz Drogi Mlecznej zaczerpnięty został z prawdziwego materiału, dzięki czemu widać ją jak z Ziemi.

Pola gwiazd są zoptymalizowane pod kątem widzenia 70 stopni. Większe kąty mogą powodować migotanie w gwiazdach. Jest to dostępne w menu gry - opcje - grafika.

Mod ten nie jest kompatybilny z dowolnym innym modem, który zmienia tła.


Zmiana rozmiaru Automatu Dokującego dla CODEA
16.05.12

Docking Computer ware size fix for CODEA

Zainstaluj te pliki cat/dat jako fake patch z numerem większym niż mod XRM. Przywróci Automat Dokujący z powrotem do rozmiaru "S", dzięki czemu będzie on mógł być instalowany na myśliwcach używanych przez CODEA.


Plik danych dla skryptu MARS

MARS Data File for XRM v1.27
28.11.12

Wystarczy wypakować ten plik do katalogu "t". Musisz jednak używać skryptu MARS v5.08 lub nowszego.


Skrypt All Plots Complete - kompatybilny z XRM

All Plots Complete for XRM v1.5 - autorstwa Dillpickle (zobacz do tematu skryptu)

To jest wersja skryptu All Plots Complete, która jest zgodna z XRM i zmieniona, aby lepiej pasować do stylu gry z modem XRM, w tym posiada zmienioną nazwę nagrody za fabułę Nowy Dom (New Home).

Skrypt ten zmienia wszystkie fabuły Vanillii na zakończone kompletnie. Zmienia również wszechświat na taki jaki jest po wykonaniu fabuł (nowe sektory Aldrin, połączenie ich z sektorami Terran, sektor gracz itp), oraz daje nagrody, jakie otrzymalibyśmy wykonując fabuły. Nagrody otrzymujemy pierwszy raz odwiedzając sektor, w którym rozpoczynają się poszczególne fabuły.

Wystarczy wypakować skrypt do katalogu "director".

Pakiet No Argon/Terran War Pack
28.11.12
Tylko dla Albion Prelude
XRM No War Pack v1.00
Pakiet ten pozwala na wyłączenie wojny Argon/Terran w Albion Preludium. Zmienia stosunki Argon-Terran na neutralne i usuwa wszystkie statki wojenne biorące udział w inazjach.

Pakiet ten może być użyty tylko na starcie nowej gry - zmiany w starych zapisach gry nie zostaną wprowadzone.

Wystarczy wypakowany z archiwum plik przekopiować do katalogu addon/scripts i rozpocząć nową grę.

Advanced Universe Pack
28.11.12
Nie jest kompatybilny z fabułami HUB w TC i AP
XRM Advanced Universe Pack v1.4

Uwaga - Instalacja tego pakietu wymaga rozpoczęcia nowej gry - nawet jeśli mamy już zainstalowany mod XRM. Również po usunięciu tego pakietu wymagane będzie rozpoczęcie nowej gry.

Pakiet ten istotnie zmienia dynamikę wszechświata zarówno dla gracza jak i AI.

- Nie będzie można używać Napędu Skokowego do wykonywania skoków do Bram Skokowych.
- Rozmieszcza on w strategicznych miejscach w całym wszechświecie Boje Nadprzestrzenne, które są obecnie jedynymi lokalizacjami do których można użyć Napędu Skokowego.
- Prędkość jest teraz, jak to mówią, najważniejsza!

- NOWE OPCJE STARTOWE XRM -

Mod XRM dodatkowo odblokowuje profil startowy "Nostalgiczny Argon", oraz dodaje kilka własnych profili startowych:


+ Aldran Adventurer +
Starting Ship: Springblossom (M6).
Starting Finances: 25,000 to 50,000
Notable Wares: Docking Computer; 6 x Experimental EMP x; Jumpdrive; 500 x Energy Cells; 2 x 200MJ Shield.
Notable Enemies: Paranid; Pirates.

+ XRM Argon Anarchist +
Starting Ship: Nova Vanguard (M3)
Starting Finances: 25,000 to 50,000
Notable Wares: 6 x PAC; 2 x PRG; 3 x 25MJ Shield.
Notable Enemies: Argon; Pirates.

+ XRM ATF Veteran +
Starting Ship: Thor (M3)
Starting Finances: 50,000
Notable Wares: 8 x EMP; 4 x EMRG; 5 x 25MJ Shield.
Notable Enemies: Paranid; Split; Pirates.

+ XRM Cunning Charlatan (TPC) +
Starting Ship: (e)Xperimental Shuttle (M3+)
Starting Finances: 18,000
Notable Wares: 6 x EMP; 4 x EMRG; 2 x 200MJ Shield; Docking Computer.
Notable Enemies: Terran.

+ Goner Witness +
Starting Ship: True Light Seeker (M6)
Starting Finances: 250,000
Notable Wares: 2 x IOND; 5 x 200MJ Shield; Docking Computer; Jump Drive; Transporter Device.
Notable Enemies: Paranid; Split; Pirate; Yaki.

+ XRM Hunted Hero +
Starting Ship: Verdandi (M3+)
Starting Finances: 25,000 to 50,000
Notable Wares: 8 x EMP; 4 x EMRG; 4 x 25MJ Shield.
Notable Enemies: Paranid; Split; Terran; Pirate.

+ XRM Formidable Freebooter (TPC) +
Starting Ship: Carrack (M7)
Starting Finances: 250,000
Notable Wares: 6 x CIG; 8 x EBC; 4 x FLAA; 5 x 1GJ Shield; Advanced Firewall Software; Cargo Bay Shielding; Docking Computer; Hull Polarising Device.
Notable Enemies: Argon; Boron; Paranid; Split; Terran.

+ XRM OTAS Operative (TPC) +
Starting Ship: Sirokos (M6+)
Starting Finances: 20,000 to 25,000
Notable Wares: 18 x PRG; 2 x 200MJ Shield; Advanced Firewall Software; Cargo Bay Shielding; Docking Computer; Hull Polarising Device.
Notable Enemies: Paranid; Pirate.

+ XRM Paranid Prospector +
Starting Ship: Demeter Miner (TS)
Starting Finances: 25,000 to 75,000
Notable Wares: 2 x Mining Laser; 1 x 200MJ Shield; Docking Computer; Mineral Scanner; Ore Collector.
Notable Enemies: Argon; Pirate.

+ XRM Surreptituous Smuggler (TPC) +
Starting Ship: Iguana Vanguard (TP+)
Starting Finances: 23,450
Notable Wares: 6 x PAC; 2 x 200MJ Shield; Advanced Firewall Software; Cargo Bay Shielding; Docking Computer; Hull Polarising Device.
Notable Enemies: Argon; Paranid.

+ XRM Terran Tourist (TPC) +
Starting Ship: Vulture Super Freighter (TS)
Starting Finances: 500 to 5,000
Notable Wares: 2 x FLAA; 2 x 200MJ Shield; Hull Polarising Device; 500 x Pirate Sidearms; 1,500 x Space Fuel; 1,000 x Space Weed.
Notable Enemies: Terran.

+ XRM Xenon Rogue (TPC) +
Starting Ship: Xenon PX (M6+)
Starting Finances: 0
Notable Wares: 9 x HEPR; 10 x GPE; 4 x 200MJ Shield; Advanced Firewall Software; Cargo Bay Shielding; Docking Computer; Hull Polarising Device; Software Signature Scrambler.
Notable Enemies: Argon; Paranid; Terran.

+ XRM Yaki Ronin (TPC) +
Starting Ship: Appallox (M6+)
Starting Finances: 25,000 to 75,000
Notable Wares: 8 x HEPT; 10 x PAC; 2 x 200MJ Shield; Cargo Bay Shielding; Software Signature Scrambler.
Notable Enemies: Argon; Boron; Paranid; Split; Pirate.

+ XRM Advanced Start (TPC) +
Starting Ship: Vidar (M6)
Starting Property: 2 x Baldric (TS); 1 x Katana (TP); 1 x Cutlass (M3+); 1 x Sabre (M4); 4 x Rapier (M5).
Starting Finances: 1,000,000
Notable Wares: 10 x EMP; 4 x ERMG; 4 x 200MJ Shield.
Notable Enemies: None.

Oznaczenie TCP przy nazwach opcji startowych oznacza Terran Plots Complete - a to znaczy, że na tej opcji startowej fabuła Terran jest już na starcie wykonana, nawet jeśli nie używamy skryptu All Plots Complete - ale bez otrzymania nagród jakie daje ta fabuła.

- MAPA UNIVERSUM XRM -


Załączony plik  X3map.png (609,44 KB)
Ilość pobrań: 822


- WOJSKOWA SIEĆ WYWIADOWCZA -

Każda z głównych ras posiada Wojskową Sieć Wywiadowczą. Raportowane są w niej wszystkie bieżące działania wroga w przestrzeni danej rasy, a także wszelkie bieżące działania militarne tej rasy. W celu połączenia się z Wojskową Siecią Wywiadowczą danej rasy, musisz mieć pozytywną reputację u tej rasy i ​​posiadać ważną Licencję Policyjną tej rasy. Licencja Policyjna USC została dodana dla rasy Terran i jest dostępna z Orbitalnych Stacjach Obronnych.

Aby się połączyć:
- Przypisz skrót klawiszowy dla Sieci w Konfiguracji, Sterowanie - zakładka Interfejs.
- Po naciśnięciu w klawisza skrótu, wybierz rasę z której siecią chcesz się połączyć.

Sieci Wywiadowcze działają w pełni tylko w AP, w TC można tylko sprawdzać w ten sposób możliwe do zdobycia nagrody za zniszczenie statków.

- SYSTEM NAGRÓD XRM -

System nagród zostanie zainicjowany po uaktualnieniu do wersji 1.18. System Nagród będzie budowany w czasie, więc nie będzie oferowany natychmiast po aktualizacji, ale wkrótce zaczynają się pojawiać się pierwsze informacje.

Każda z głównych ras zaoferuje nagrody za zniszczenie wrogich statków. Oferowana nagroda zależy od wrogich działań danego statku. Im więcej statek ten zniszczył statków, tym większa nagrodę otrzymamy za jego eliminację. Zależy to również od jego klasy i klasy statków, które zniszczył.

Można uzyskać dostęp do listy aktualnie oferowanych nagród, z nazwą statku i jego ID, nazwiskiem pilota, jego ostatniej znanej lokalizacji i wartością nagrody oferowanej przez każdą z ras poprzez Wojskową Sieć Wywiadowczą (dostęp za pomocą skrótu klawiszowego). Można też uruchomić test nagród na każdym statku, za pośrednictwem menu komunikacji sieci wywiadów lub bezpośrednio na obecnym celu przez nowo dodany skrót "Sprawdź Nagrodę". Wystarczy ustawić klawisz skrótu w menu konfiguracji - sterowanie - interfejs. Każdy statek z nagrodą będzie oznaczone "$" na końcu swojej nazwy na mapie wszechświata.

Aby otrzymać nagrodę, należy posiadać Licencję Policyjną rasy, która wyznacza nagrodę oraz pozytywną reputację u tej rasy. Wszystkie statki należące do gracza mają możliwość zdobywania nagród, również w walkach OOS.

Można otrzymać drobne nagrody atakując wrogów w sektorach sąsiadujących z sektorem rasy (np. poprzez zabijanie piratów w sektorze piratów przylegającym do sektora Argonów). Można otrzymać nagrodę od ATF, atakując statki Xenonów w sektorach Xenońskich i drobne nagrody od sił operacji Final Fury zabijając statki Kha'ak w przestrzeni Kha'ak.

System nagród jest wprowadzany za pośrednictwem wtyczki AL (ustawienia SI - Sztucznej Inteligencji w Rozgrywce, która to opcja jest domyślnie włączona). Jeśli wystąpią jakieś problemy, wystarczy wtyczkę AL wyłączyć i ponownie włączyć. To nowo zainicjuje system.


UWAGA - z powodu problemów z równoczesnym działaniem systemu nagród zarówno w AP jak i TC, gracze TC zauważą kilka zmian. Głównym problemem jest brak dostępności Licencji Policyjnej USC w TC. Jest to nieuniknione ze względu na różnicę używania pliku TWareT w TC.

Jeśli używasz innego skryptu, który oferuje nagrody, takiego jak MBRR, zaleca się ustawienie ich nagród na off. Nie będą one sprzeczne z systemem nagród XRM, ale będzie przyznawana podwójna nagroda za zniszczone statki, co jest uważane oszustwo!

- XRM SYSTEM HANDLU/WYMIANY -

Dostęp do niego jest nadal w taki sam sposób jak Vanilii - wciśnij przycisk Wymiana, znajdujący się tuż pod przyciskiem handlu kiedy jesteś zadokowany.

Zamiast kilku handlowców sprzedających małe ilości, powinieneś teraz zobaczyć większą liczbę handlowców, oferujących szeroki wachlarz towarów. Kupcy mają tendencję do oferowania swoich towarów na Stacjach Handlowych, więc tam znajdziesz najlepsze oferty. Kupcy nie ogłaszają się w Stoczniach i Dokach Zaopatrzeniowych.

Im bardziej niebezpieczne sektory, tym większa jest szansa na znalezienie wysoko ocenianego kupca sprzedającego więcej "egzotycznych" towarów. Sektory graniczne i Teladian są dobre, sektory Piratów i Nieznane są najlepsze.

Znajdziesz tam kupców, którzy sprzedają Ulepszenia statków, plany statków i współrzędne sektorów/stacji - i znów im bardziej niebezpieczny sektor, tym większe prawdopodobieństwo, że znajdziesz dobre rzeczy!

Jeśli jesteś blisko sektorów Xenonów lub w jednym z sektorów uważanych za część przestrzeni Kha'ak, możesz znaleźć kupców sprzedających broń Kha'ak i Xenonów, oraz plany statków Kha'ak i Xenonów.

- PRYWATNE STACJE HANDLOWE (Privateer Trading Posts) (tylko AP) -

Uwaga: ze względu na to, że nazwa stacji została na stałe wpisana w skrypt je tworzący nie ma możliwości przetłumaczenia tej nazwy stacji na j. polski.

Stacje te będą one pojawiać od czasu do czasu w sektorach granicznych, ale przede wszystkim w sektorach pirackich i nieznanych. Są one niezależne w posiadaniu tak będzie można zadokować i handlować bez względu na swoją reputację u głównych ras.

Sprzedają one różne towary i są dobre dla kupców handlujących unikatowymi towarami dla bardziej "wymagających" klientów.

Czasami, będą zmieniały lokalizację.

Z powodu problemów z dodatkowymi rasami, nie są one dostępne w TC.

- NAGRODY ZA ZNISZCZENIE STACJI -

Możesz również otrzymać nagrody za zniszczenie stanowisk wroga. To nie tylko dotyczy baz piratów lub stacji Xenonów, ale także stacji, ras które prowadza między sobą "wojnę". Więc udaj się na wypad do przestrzeni Terran uzbrojony w Licencję Policyjną Argonów i kilka Torped Pożoga i zgarnij trochę gotówki przez zniszczenie Doków Terran lub Stoczni. Lub jeśli luisz Splitów, a nienawidzisz Boronów, uzyskaj Licencję Policyjną Splitów i zniszcz kilka stacji Borońskich.

Nagrody można jedynie zdobyć za zniszczenia Doków lub Stoczni, fabryk nie zostały uwzględnione.

Jeśli zniszczysz stacje Xenonów lub bazy Piratów w ich sektorach, otrzymasz mniejsze nagrody od każdej rasy, która ma sektor w zasięgu dwóch skoków od tej lokalizacji. Za niszczenie stacji Kha'ak zdobędzie nagrody od operacji Final Fury.

- WIRUS WŁAMAŃ SYSTEMOWYCH (SYSTEM OVERRIDE SOFTWARE) -

Wirus Włamań Systemowych z Vanilii zostało mienione do wersji 1.22. Może być teraz używane do przejmowania opuszczonych statków - każdej klasy lub rasy, w zasięgu od około 2km (w zależności od wielkości celu). Zamiast zwykłego "natychmiastowego przejęcia", jakie jest w większości skryptów do przejmowania, tutaj potrzeba trochę czasu na włamanie do systemu komputerowego statku, aby go przejąć. Więc wydaje się to trochę bardziej zrównoważone. Gorąco polecam korzystanie z z tego skryptu w połączeniu ze skryptem NPC Bailing addon (opinia autora moda, ja tylko tłumaczę, osobiście wolę SCS Suite).

Ponadto, oprogramowanie Wirus Włamań Systemowych może być używany, aby spróbować przejąć aktywny statek. Po pierwsze, musisz zdjąć celowi osłony, i utrzymywać je zdjęte oraz być cały czas tak blisko celu, jak to tylko możliwe, aby uruchomić Wirusa. Hakowanie będzie trwało dłużej niż opuszczonego statku, a komputer celu może rozpoznać hakowanie i zerwać połączenie. Jeśli sekwencja przejęcia zakończy się, pilot (i załoga) statku celu zostanie wyrzucona ze statku, a ty zyskasz kontrolę nad tym statkiem. Jeśli w dowolnym momencie osłony celu zaczną rosnąć lub odlecisz zbyt daleko od celu, zdalne połączenie z celem zostanie utracone i hakowanie przerwane. Jeśli pilot upuści statek w normalnym trybie w trakcie tego procesu, hakowanie, będzie kontynuowane, aż uzyskasz kontrolę nad statkiem. Im bardziej uszkodzony kadłub statku, tym większe są Twoje szanse na udane włamanie i mniej potrzeba czasu na każdy etap hakowania.

Aby aktywować nowy system SOS, trzeba najpierw kupić oprogramowanie Wirus Włamań Systemowych a następnie przydzielić mu klawisz skrótu w zwykły sposób. Wystarczy znaleźć się w zasięgu, zdjąć osłony statku-celu i nacisnąć przypisany klawisz skrótu. Zwiększyłem dostępność sprzedaży oprogramowania, aby ułatwić jego uzyskanie. W tej chwili SOS może być aktywowany tylko od statku gracza. Nie ma to wpływu na zachowanie oprogramowania z Vanilli.

- STATKI I STOCZNIE PAR -

STATKI PAR są prekonfigurowane statki, które posiadają wszystkie wymagane oprogramowanie, uzbrojenie i osłony jako "wbudowane" elementy. Można je kupić w STOCZNIACH PAR. Po zakupieniu, systemy uzbrojenia nie są zainicjowane. Aby włączyć je należy zastosować sie do tej instrukcji:

XRM instaluje konfigurowalny skrót klawiszowy (hotkey) który po przypisaniu będzie uruchamiał skrypt do instalacji wyposażenia, uzbrojenia oraz osłon na wszelkich Statkach PAR jakie znajdzie Można go uruchomić na każdym statku, stacji lub lotniskowcu z zadokowanymi Statkami PAR.

- Po pierwsze musisz przypisać klawisz skrótu do rozkazów PAR w Sterowaniu - zakładka Interfejs.

- Wybierz na cel Stocznię PAR, statek lub Lotniskowiec, albo Stację gdzie zadokowane są Statki PAR i wciśnij klawisz skrótu, który przypisałeś do PAR. Alternatywnie można wybrać uruchomienie funkcji wyposażenia ich na celu wybranym z mapy wszechświata.

- Operacja ta wyczyści ładownię wszelkich znalezionych Statków PAR, więc należy ją uruchomić przed zamontowaniem rakiet.

- UŻYCIE ORBITALNYCH PLATFORM BOJOWYCH -

OWP są do kupienia w wielu stoczniach we wszechświecie. Aby użyć ich zastosuj się do tej instrukcji:

- Po pierwsze musisz przypisać klawisz skrótu do rozkazów OWP w Sterowaniu - zakładka Interfejs.
- Zakup i ustaw je jako stacje używając w zwykły sposób statku klasy TL. Nie dokuj do niej gdy wciąż jest w trybie stacji!
- Wybierz OWP na cel i wciśnij klawisz skrótu aktywacyjnego, powinieneś usłyszeć jak Betty powie "Weapons Systems Activated" (Spowoduje to przełączenie się OWP z trybu "Stacja" do trybu pełnej pracy).
- OWP jest teraz gotowa do użytku.

- KAPSUŁA REMONTOWA OTAS -

Są one dostępne w stoczni OTAS i mogą być używane do napraw twojego statku szybciej niż przy użyciu Lasera Naprawczego. Wymagają one Tub Kwantowych jako amunicji.

Kiedy ją kupisz, po prostu zamontuj cztery wbudowane Kwantowe Lasery Naprawcze w czterech slotach uzbrojenia, dodaj do ładowni trochę Tub Kwantowych strzel w stronę uszkodzonego statku.

- ZESTAWY INSTALACYJNE NAPĘDU SKOKOWEGO -

Zestawy Instalacyjne Napędu Skokowego pozwala na instalację Napędu Skokowego na statkach naszej floty bez konieczności dokowania każdego z nich na stacji, gdzie gdzie jest dostępny w sprzedaży Napęd Skokowy. Można kupić je w dużych ilościach i transportować w ładowni statku, który ma już zainstalowany Napęd Skokowy. Instalacja Zestawu Instalacyjnego Napędu skokowego możliwa jest tylko na statkach mogących mieć zainstalowany Napęd Skokowy.
Aby zainstalować Napęd Skokowy przy pomocy Zestawu Instalacyjnego Napędu Skokowego należy postępować zgodnie z następującą instrukcją:

XRM instaluje konfigurowalny skrót klawiszowy, który po aktywacji uruchomia skrypt umożliwiający instalację Napędu Skokowego. Może on być uruchomiony na jednym statku albo Stacji i Lotniskowcu z zadokowanymi statkami, zawierającymi w ładowni Zestawy Instalacyjne Napędu Skokowego.

- Musisz przypisać klawisz skrótu, aby uaktywnić pierwsze okno skryptu Zestawu Instalacyjnego Napędu Skokowego.
- Upewnij się, że statek lub statki, na których chcesz instalować Napęd Skokowy przy pomocy Zestawu Instalacyjnego Napędu Skokowego są zgodne ze standardowym Napędem Skokowym oraz posiadają co najmniej jeden Zestaw Instalacyjny Napędu Skokowego w swojej ładowni.
- Wybierz statek lub Lotniskowiec/Stację z zadokowanymi statkami i naciśnij przypisany klawisz skrótu, lub alternatywnie można wybrać uruchomienie tej funkcji instalacji na celu wybrany z mapy wszechświata lub na własnym statku gracza.

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 październik 2011 - 13:47

Znajdziecie tu sporo linków prowadzących do odpowiednich postów do tematu o XRM na angielskim forum S&M.
Warto zapoznać się z treścią tych postów, bo ułatwi i wzbogaci to grę z XRM.
W miarę możliwości i czasu postaram się tutaj przetłumaczyć i opisać najważniejsze rzeczy.

- INSTRUKCJA INSTALACJI -

Instalacja XRM dla TC:

Ponieważ sam autor zaleca instalację manualną moda, taki więc sposób opiszę.
Najlepiej przed instalacja przygotować sobie czystą instalkę TC, spatchowaną do wersji 3.2.

1. Ściągamy plik XRM PART 1.zip i wypakowujemy zawarte w nim pliki cat/dat do katalogu główne TC.
2. Ściągamy plik XRM PART 2.zip i wypakowujemy zawarte w nim pliki cat/dat do katalogu główne TC. Znajdujące się również w archiwum trzy katalogi (director, script t) również wypakowujemy do katalogu głównego, lub znajdujące się w nich pliki kopiujemy do odpowiednich katalogów w katalogu głównym TC (pliki z katalogu director do katalogu director itp. Jeśli nie mamy takiego katalogu to zakładamy wcześniej.
UWAGA: obecnie pliki skryptów XRM zawarte są w dwóch katalogach: scripts_TC i scripts_AP. W zależności od tego w jaką grę gramy (TC lub AP),kopiujemy tylko pliki skryptów z odpowiedniego katalogu do katalogu scripts w katalogu głównym naszej gry lub katalogu addonscripts.
Jeśli gramy w TC to kopiujemy tylko pliki z katalogu scripts_TC do katalogu scripts.
Jeśli gramy w AP to kopiujemy tylko pliki z katalogu scripts_AP do katalogu addonscripts.
3 Nowość od wersji 1.26:
Ściągamy plik XRM PART 3.zip
Wypakowujemy zawartość katalogu "mov" do "mov" w głównym katalogu instalacyjnym gry TC lub addon/mov dla gry AP.
Wypakowujemy zawartość katalogu "Soundtrack" do "Soundtrack" w głównym katalogu instalacyjnym gry TC (również jeśli gramy w AP).
4. Usuwamy z katalogu mov plik 00044.pck. Plik ten zawiera głos Betty, taki sam plik, ale z dodatkowymi głosami znajduje się w jednym z plików cat/dat moda XRM i jeśli chcemy aby słyszeć w grze głos komputera pokładowego (Betty) musimy usunąć oryginalny plik 00044.pck.
54. Zmieniamy nazwy plików cat/dat moda XRM na kolejne numery plików cat/dat. Pliki cat/dat XRM PART 1 zmieniamy na 14.cat/dat, a pliki cat/dat XRM PART 2 na 15.cat/dat.
6. Opcjonalnie instalujemy HULL PACK jako kolejne pliki cat/dat. Wybieramy jeden z trzech dostępnych rodzajów (LOW, MEDIUM, HIGH), ściągamy i wypakowujemy do katalogu głównego TC. Zmieniamy nazwę plików cat/dat na 16.cat/dat.
7. Opcjonalnie instalujemy XRM Backgrounds Pack jako kolejne pliki cat/dat. Ściągamy i wypakowujemy do katalogu głównego TC. Zmieniamy nazwę plików cat/dat na 17.cat/dat.
8. Opcjonalnie instalujemy XRM Cockpit mod (jedną z pięciu dostępnych wersji) jako kolejne pliki cat/dat. Ściągamy i wypakowujemy do katalogu głównego TC. Zmieniamy nazwę plików cat/dat na 18.cat/dat.

Tak powinna wyglądać lista plików cat/dat w katalogu głównym TC po instalacji moda XRM i opcjonalnych dwóch mini modów dla niego:

01-13.cat/dat - pliki oryginalnego TC v3.2 (wymagane)
14.cat/dat - XRM PART 1 (wymagane)
15.cat/dat - XRM PART 2 (wymagane)
16.cat/dat - XRM HULL PACK (opcjonalne)
17.cat/dat - XRM Backgrounds Pack (opcjonalne)
18.cat/dat - XRM Cockpit Mod (opcjonalne)

Można również zamiast rekomendowanego dla XRM moda zmieniającego tła sektorów użyć IE ([MOD] Albion Prelude Environment Mod - IEX 1.0c (24/12/2011))
Musimy tylko zainstalować go przed XRM, więc lista plików cat/dat będzie wyglądała w tym przypadku tak:


01-13.cat/dat - pliki oryginalnego TC v3.2 (wymagane)

14.cat/dat - IE 1.0 (opcjonalne)
15.cat/dat - IEX 1.0c (opcjonalne)
16.cat/dat - XRM PART 1 (wymagane)
17.cat/dat - XRM PART 2 (wymagane)
18.cat/dat - XRM HULL PACK (opcjonalne)
19.cat/dat - XRM Cockpit Mod (opcjonalne)

Jeśli chodzi o takie skrypty jak Pirate Guild i Yaki Armada to nie są polecane, mod XRM generuje wystarczająco piratów i inwazji Yaki dzięki zmienionemu plikowi Jobs. Gdyby ktoś jednak koniecznie chciał je instalować, musi pamiętać o jednej zasadzie: część plików skryptów XRM i skryptów PG I YA jest taka sama i dla poprawności działania XRM muszą one pochodzić z XRM. Można to osiągnąć na dwa sposoby:
1. Przy instalacji skryptów PG i YA (ręcznej) należy pominąć przy kopiowaniu wszystkie pliki, które system będzie chciał nadpisać.
2. Jeśli instalujemy skrypty PG i YA przez Plugin Managera, to po ich instalacji należy ponownie przekopiować wszystkie pliki z katalogu script z XRM PART 2.zip do katalogu script w katalogu głównym gry, nadpisując wszystkie pliki.

UWAGA: przy pierwszym uruchomieniu gry po instalacji moda nastąpi zamrożenie gry na jakieś 2-3 minuty, proszę cierpliwie czekać, to jest normalne. Wtedy tworzone są główne aspekty moda takie jak nowe sektory, nowe stacje itp.

- FAQ XRM - Czyli najczęściej zadawane pytania -
FAQ przygotowane przez NOValdemar, w języku angielskim. Warto jednak przetłumaczyć sobie np. w Google Translate i zapoznać się zanim zada się kolejny raz to samo pytanie :)/&--#62;/&--#62;

- ZAWARTE SKRYPTY ; POLECANE SKRYPTY I KOMPATYBILNOŚĆ SKRYPTÓW -

- ZAWARTOŚĆ MODA XRM -

- LISTA ZMIAN W WERSJACH MODA -

Wersje od 1.00 do 1.09 nie opisane na forum, opis pojawił się od wersji 1.10
Wersja 1.11
Wersja 1.11b
Wersja 1.12
Wersja 1.13
Wersja 1.14
Wersja 1.14c
Wersja 1.15
Wersja 1.16
Wersja 1.17
Wersja 1.18
Wersja 1.18b
Wersja 1.18c
Wersja 1.19
Wersja 1.20
Wersja 1.21
Wersja 1.22
Wersja 1.23
Wersja 1.24
Wersja 1.24b
Wersja 1.25
Wersja 1.25b
Wersja 1.26
Wersja 1.26b
Wersja 1.26
Wersja 1.27
Wersja 1.28
Wersja 1.29
Wersja 1.29b
Wersja 1.30
Wersja 1.30c

- TŁUMACZENIE MODA -

Od wersji 1.25 mod zawiera aktualne polskie tłumaczenie.
Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.
Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Aby korzystać z aktualnego tłumaczenia zawartego w modzie, należy usunąć z katalogu t (dla TC) lub addont (dla AP) następujące, starsze wersji plików tekstowych moda:
0004-L048.xml
3500-L048.xml
7027-L048.xml
8387-L048.xml
9400-L048.xml
9950-L048.xml
9951-L048.xml


UWAGA - Przez budowę skryptów można spotkać kilka nie przetłumaczonych nazw stacji (np. Privater Trader Post) ale w niczym to nie przeszkadza w grze.

Podziękowania dla Viliae za pozwolenie użycia jego tłumaczenia SRM. Dzięki temu większość opisów statków moda XRM jest już przetłumaczona.

- MOJE MINI POPRAWKI MODA -

Archiwum zawiera katalog "types" w którym znajdują się trzy pliki:
Globals
IconData
Jobs

Można wypakować cały katalog "types" do katalogu głównym instalacji TC z modem XRM.
Można też wypakować do katalogu "types" (jeśli go nie ma, to najpierw taki założyć) tylko wybrane pliki.

Co zmieniają pliki:

Globals - zwiększa 10x zasięg naszej komunikacji ze stacjami w sektorze, dzięki czemu nie musimy latać po sektorze w celu sprawdzenia jakie misje są dostępne na stacjach.
Ponadto w wersji XRM 1.10 autor użył skryptu OOS Combat Rebalance v1 autorstwa Gazz. Skrypt ten miał być dodany przez jeden z ostatnich patchy do TC, ale ze względu na uwagi betatesterów nie został włączony w patchu. Choć skrypt został dołączony do patcha.
Jak się włącza OOS CRv1? Należy w pliku Globals odszukać wiersz:
SG_OOS_FIGHT_MODE;0;
parametr 0 to stary przelicznik walk OOS znany z Vanilli, zmiana parametru na 1 to nowy przelicznik walk OOS dostępny przez skrypt OOS Combat Rebalance v1, który z kolei został zawarty w jednym z ostatnich patchy i nie wymaga dodatkowej instalacji.

IconData - usuwa ikony misji przy stacjach widoczne w widoku z kokpitu, ikony misji będą nadal widoczne przy stacjach w podglądzie sektora.

Jobs - z pliku usunięte zostały wszystkie statki cywilne. Jeśli komuś nie zależy na wałęsających się bez celu cywilach, a chce odciążyć trochę procesor, to polecam.

- SKRYPT I MODY JAKICH UŻYWAM -

Mody:
XRM
Hull Multiplication Packs - HIGH
Black HUD
XRM Backgrounds Pack v1.00

Skrypty:
Adams ITT - do obsługi wieżyczek.
Anarkis Defense System.
Bounce
Community Configuracion Menu
Economy and Suply Trader
ECS
Extended Trade Command Software
Follow me
Hephaistos
Military Base Response revamp
Moskito
NPC Bailing Addon
Pirate Guild 3
Ranking Ranks
SCS Suite
Shio Killed Notifications
SLAM
STO
Work Shop
Yaki Armada

- ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z WYCHODZENIEM GRY DO PULPITU -

XRM nie ma wbudowanego NPC Bail Addon.
XRM ze skryptem NPC Bail Addon działa poprawnie.
Z tego co zauważyłem jakiś czas temu problem z wyjściem do pulpitu zaczęły się od poprzedniej wersji, gdy Paul dodał do XRM skrypt Litcube's Missile Boat Add-On
Ja pozbyłem się tego skryptu i już nie mam problemów.
Jak pozbyć się skryptu?
Należy usunąć z katalogu Script następujące pliku:
!turent.missileattack.pck
Lib.Cmd.Turret.Barrage.xml
Lib.Gen.Arrays.SortByElement.xml
Lib.Gen..GetBestMissileForTarget.xml
setup.DisableMissileBarrage.xml

Z czystej gry (bez XRM) należy przekopiować plik !turent.missileattack.pck.
Jeśli ktoś nie ma instalki czystej gry (lub z jakimś innym modem, ważne aby bez skryptu Missile Boat), to niestety będzie musiał zainstalować TC aby odzyskać ten plik. UWAGA: plik !turent.missileattack.pck. jest wymagany przez grę.

- ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z WYDAJNOŚCIĄ ZWIĄZANĄ ZE SPALINAMI SILNIKÓW -
http://xudb.pl/topic...dpost__p__35267 oraz: http://xudb.pl/topic...dpost__p__34098

- MOJE UWAGI O MODZIE -

Mod jest kontynuacją moda SRM. Zainteresowałem się nim i gram z nim od samego początku, czyli już trzy miesiące.

Na początku z czystej ciekawości i z nudów, bo TOTT zaczynał mnie nudzić, a czekając na wersję 1.2 TOTT postanowiłem sprawdzić XRM. Teraz uważam, że mimo iż XRM jest pozbawiony nowych fabuł, jest dużo lepszy od TOTT. To chyba najlepszy mod jaki do tej pory powstał dla TC, a wszystko to między innymi zasługą świetnego pliku Jobs, generującego sporą ilość wrogów. Więc nawet bez dodatkowego skryptu (np. MBRR) dzieje się w universum XRM sporo.

Mod raczej nie jest przeznaczony dla graczy lubiących zajmować się handlem i budowaniem kompleksów, statki handlowe mogą zbyt często być atakowane i niszczone przez wrogie konwoje, a tych (nawet w czystym XRM, bez MBRR, jest sporo).
Natomiast ci, którzy lubią walkę, walkę i jeszcze raz walkę, nie będą zawiedzeni.

Również wykonywanie fabuł będzie sporo utrudnione, ze względu na zwiększona ilość wrogich statków, szczególnie w tych sytuacjach, gdy zgodnie z fabułą musimy udać się do wrogich sektorów, a w każdej fabule musimy.
Dlatego polecam użyć od razu na starcie skryptu All Plots Complete w wersji przygotowanej dla XRM. Uwolni to nas od konieczności wykonywania zadań fabuł, da nam sporo gotówki na początek gry, pozwoli otrzymać wszystkie pozostałe nagrody za fabuły. My tymczasem będziemy mogli skupić się wyłącznie na budowaniu swojego imperium i walce.

#3 Melkor

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 50 postów
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 16 październik 2011 - 14:19

Nie wiem czy można tu komentować ale ten mod narobił mi niemałego smaka i zaraz zabieram się za instalowanie i nową grę. Szkoda tylko że nie będę miał czasu grać ale z przyjemnością zobaczę wysiłek ludzi którzy włożyli w to swoje serce i czas.

#4 ARTii87

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 17 październik 2011 - 12:08

Mod jak na razie wygląda super.

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 październik 2011 - 17:14

Dodałem mapę universum XRM do pierwszego posta.

#6 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 17 październik 2011 - 20:56

Przyklejam temat, gdyż własnego działu jeszcze się nie dorobił.

#7 "Xenobot"

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów
  • LokalizacjaXenon Cor 023
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 18 październik 2011 - 07:18

Mod zapowiada się bardzo ciekawie.. :( no najbardziej odpowiada mi BALANS STATKÓW bo miałem już dosyć latających "Pakero" a tak to jest o wiele więcej zabawy.. i jeszcze coś wyczytałem o małym modzie do niego który zwiększa poszycie statku (HP Kadłuba) cud malina , teraz w grze można toczyć bitwy jak z Filmu :) bo w originale 2 serie i po statku flagowym to była lipa..

instaluje... :)

#8 piotr111

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
  • Lokalizacja
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 18 październik 2011 - 12:51

Trzymam kciuki za szanowne grono tłumaczące i na pewno zagram jak bedzie spolszczone :(

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 październik 2011 - 16:15

Wyświetl postUżytkownik "Xenobot" dnia 18 październik 2011 - 07:18 napisał

Mod zapowiada się bardzo ciekawie.. :) no najbardziej odpowiada mi BALANS STATKÓW bo miałem już dosyć latających "Pakero" a tak to jest o wiele więcej zabawy..

Jest więcej zabawy. Latając nawet M6 (wiadomo mój ulubiony Hypcio, tu dostepny nawet w wersji Yaki - Apallox) musimy uważać na myśliwce wrogów (piratów, Xenków). Szczególnie Xenoni mają silną broń i kilkanaście myśliwców da się we znaki nawet w M7.

Wyświetl postUżytkownik "Xenobot" dnia 18 październik 2011 - 07:18 napisał

i jeszcze coś wyczytałem o małym modzie do niego który zwiększa poszycie statku (HP Kadłuba) cud malina , teraz w grze można toczyć bitwy jak z Filmu :) bo w originale 2 serie i po statku flagowym to była lipa..

Hull Package jest zlinkowany w pierwszym poście. Polecam wersję High, walki naprawdę będą długie. To nie to co w Vanilli, gdzie po zbiciu osłon nawet M2 pęka jak mydlana bańka.

Wyświetl postUżytkownik piotr111 dnia 18 październik 2011 - 12:51 napisał

Trzymam kciuki za szanowne grono tłumaczące i na pewno zagram jak bedzie spolszczone :(

Że co? Przeczytaj uważnie drugi post. Chyba, że chcesz czekać na pełne tłumaczenie dwa, trzy miesiące?

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 październik 2011 - 19:18

Pojawiła się nowa wersja moda 1.11

Zmianie uległy następujące składniki:

XRM Part 2
Hull packs

XRM Part 2 - należy pobrać wypakować wszystkie składniki i podmienić w naszej instalce TC+XRM.
Uwaga na pliki cat/dat. Chyba pamiętacie na jaki numer tych plików zmieniliście wcześniej, przy instalacji moda pliki z Part 2, należy teraz nowym plikom zmienić numer na dokładnie taki sam.

Hull pack - tylko dla tych, którzy grają z jednym z trzech pakietów mnożników kadłubów, również pobrać, wypakować i zmienić na taki numer plików cat.dat jak poprzednio.

Więcej szczegółów o zmianach, sposobie instalacji itp w poście: http://forum.egosoft...3710147#3710147

Na Mamucie są nowe pliki tłumaczenia moda (zmiany tylko dotyczące wersji 1.11) oraz Mini poprawek moda - zmianie uległ plik Jobs, który jest aktualny z plikiem Jobs wersji 1.11

W razie problemów i pytań, piszcie konkretne pytania, postaram się odpowiedzieć.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych