Skocz do zawartości


- - - - -

Polecenie Handlowe MK1 - montowane domyślnie przy zakupie statku - problem/bug ?


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Namenloss

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 08 październik 2011 - 19:41

Jak w temacie. Statki klasy TS sa sprzedawane wraz z domyslnie zamontowanymi poleceniami handlowymi MK1.
Problem zaczyna się gdy podczas klasycznej kontroli przez Y,U spis wyposażenia - owych poleceń nie można zobaczyć, a jeśli dokonamy tego samego poprzez handel ze stacją, np: zaopatrzeniową owe polecenia są oznaczone jako zainstalowane.
Nie było by w tym może jakiegoś większego hallo poza kosmetyką i czasem irytującym szukaniem co jest a czego nie ma gdyby nie prawdopodobny konflikt jaki wywołuje to przy próbie użycia np: skryptu CAG
Wymogi dla owego są: polecenia handlowe MK1 i Mk2 oraz parę innych. Statek kupiony bez owych 'fabrycznych' mk1 działa normalnie, jednakże taki z 'fabrycznymi' zachowuje się jakby ich nie posiadał.
Prawdopodobnie skrypt nie widzi tych dołączanych przy zakupie, wymagając ich właściwego zakupu od właściciela.
I tu jest pies pogrzebany. Nie da się ich przenieść na inny statek ani wyrzucić w przestrzeń, nie są widoczne w menu wyposażenia statku.
Proszę o poradę/pomoc.

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 13 październik 2011 - 15:17

Masz 3 wyjścia:
1. Używać statków TS zdobytych (opuszczonych przez pilota) i pozbawionych Poleceń Handlowych Mk1.
2. Używać zamiast TS-ów statków klasy TM (Chokaro sprawdza się wyśmienicie jako statek zaopatrzenia dla naszych fabryk, jak i handlowiec ST/UT) - pod warunkiem że CAG pozwoli użyć takich statków.
3. Zmienić skrypt na prostszy, ale równie wydajny (o ile nie bardziej) skrypt Extended Trade Commands Software.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych