Skocz do zawartości


- - - - -

Homeworld


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 26 styczeń 2015 - 07:39

Pierw stare:



A teraz nowe:




Co jeszcze:
- mechanizm budowania/dowodzenia kluczami myśliwców i korwet został przeportowany z H2 do H1.
- w multiku dostępne są rasy z H1 i H2, możliwe są bitwy Vaygrów przeciwko Kushanom, podobno mają być dostępne także "pomniejsze rasy": Turanic Raidersi i Strażnicy Ogrodu (nope, ale od czego są mody?).
- nie będzie nic z Cataclysma, którego źródła przepadły kiedy rozpadł się Barking Dog.
- Remastered to tak naprawdę 4 gry: klasyczny HW 1, klasyczny HW 2, Odświeżony singiel z kampaniami z jedynki i dwójki oraz multik

#22 gulip

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2015 - 17:59

Homeworld gra genialna. Ogromnie trudna. Do dziś nie przeszedłem jedynki gdzieś utknąłem.
Ale klimat, muza i voice acting to mistrzostwo świata.
Jak kupuje w X3TC statek naprawczy Gonerów to nazywam go Motherbase :)

#23 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2015 - 20:00

Dzięki Riess za ten gameplay. <3

#24 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 27 styczeń 2015 - 11:32

Wyświetl postUżytkownik gulip dnia 26 styczeń 2015 - 17:59 napisał

Homeworld gra genialna. Ogromnie trudna. Do dziś nie przeszedłem jedynki gdzieś utknąłem.


Z doświadczenia wiem że jedynkę można przejść na dwa sposoby:

- piekielnie trudny gdzie trzeba pieścić wszystko większe od myśliwca i nonstop patrzeć na to ile RU's nam zostało.
- prościutki od trzeciej misji przejmując wszystko co się da używając salvage corvette, chociaż w bitwie o Hiigarę miałem 12 niszczycieli/cruiserów i ponad 70 fregat/multifregat jonowych i 15 fregat wsparcia a misja i tak była wyzwaniem.

Wyświetl postUżytkownik gulip dnia 26 styczeń 2015 - 17:59 napisał

Ale klimat, muza i voice acting to mistrzostwo świata.


Cóż, dla mnie opowieść z Homeworld 1 była jedyna w życiu. Nawet HW 2 to nie ta bajka.

#25 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 27 styczeń 2015 - 13:17

serio multi i odświerzone kampanie uznajesz za osobne gry mimo iż każda z nich miała swój własny multiplayer? jak tak na to patrze to coraz bardziej zaczyna mi to wyglądać na chamski skok na kase "bo fani i tak kupią", a sama edycja to tylko zwykłe homeworldy z odświerzoną grafiką i modelami (co pewnie dało by się załątwić modem - homeword ma ich sporo, może i taki się znajdzie)
imo jedynie multi jako osobny moduł może uratować sprawę, jeśli faktycznie dodadzą w nim inne rasy poza higirami i vaygyrami i dużo mapek (tj. więcej niż te z H2 i H1), bo jak to będzie tylko wycięty multi z H2/H1 z podbitymi teksturami to sory ale z czym do ludzi? - cała reszta imo nie wiele warta, a jeśli jest już jakiś HD mod to wręcz nic nie warta
bardziej czekam na nową część niż tego odgrzewanego kotleta- jedyne co mi się zajebiście podoba to ta figurka: http://www.amazon.co...words=homeworld
ale cena z kosmosu - mam nadzieję, że nasrają tego, jak ubi SC blaclist (gdzie kolekcjonerki były po 60 zł) i szybko potanieje - 40-50 funciaków byłbym w stanie dać za samą figurkę

PS czy wersje pudełkową trzeba będzie przypisywać do steama?

PS.
http://pclab.pl/news61628.html

Cytat

Twórcy pozwolą na grę do ośmiu użytkowników na 23 mapach.

http://pl.memgenerat...ludzi-pl-ffffff

PS2
http://www.moddb.com...a-high-graphics
https://www.youtube....h?v=6gj3afJHzgo
https://www.youtube....h?v=lt7tDN2W3H8

cóż wszystko zależeć będzie od ceny - ale raczej kupię przy okazji tej zajebistej figurki, jak potanieje :) - póki co 27euro za modaHD to trochę sporo

#26 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 01 marzec 2015 - 02:44

Z tego co widzę obecnie ludzie hejtują remaster oryginału za dwie rzeczy:

- głupie jak but AI indywidualnych jednostek używające skryptów z HW2. Korwety w HW2 latały dookoła celu ostrzeliwując go z centralnie umieszczonej wieżyczki. Korwety w HW1 miały wiele wieżyczek ("multiguny" aż 6) przy czym podczas ataku trzymały dystans do przeciwnika i starały się zwrócić do niego przodem aby móc ostrzeliwać go ze wszystkich wieżyczek. W remasterze korwety te latają tak jak w HW2, I masz korwety które strzelają do celu z dwóch bocznych wieżyczek, bo cel nie znajduje się w zasięgu pozostałych 4.

- dynamiczne skalowanie trudności zapewniające tym którzy pamiętali co się wyprawiało od połowy HW2 powrót do znanych godzin przeklinania i irytacji niemożliwą do zrównoważenia przewagą liczebną CPU. Myślałeś że 13 krążowników Vaygrów z Balcory było absurdem? To teraz masz 15 krążowników Taiidan w Bramie Tannhausera. Baw się dobrze, albo pamiętaj aby zezłomować większość swojej floty przed skokiem z misji 14.

#27 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 01 marzec 2015 - 23:14

mothership fajny:
https://www.youtube....h?v=3jp5TdYBD-M
chociaż imo brak fizycznej kopii w edycji kolekcjonerskiej to jakaś pomyłka...
a jak tam multi? niby jeszcze beta, ale jestem ciekaw, jak to w praktycewygąda, duży ruch?

#28 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 23 lipiec 2015 - 18:16

Kupiłem w ramach promocji za połowę ceny na steamie. Pierwszy launcz skoińczył się kraszem, przy drugim podejściu na szczęście już zadziałało.

Co najbardziej mnie boli po 1h rozgrywki? Potyczki w HW1R strasznie długie w stosunku do tego co działo się w oryginale, gdzie atak myśliwców na korwety był samobójczy. Tymczasem tutaj korwety strzelają, strzelają i strzelają... ale trafić nie mogą.

Wyłazi też zmiana mechaniki gry z symulacji na generator liczb losowych aż boli. W klasycznym HW do przejęcia większych jednostek trzeba było używać sztuczek, odwarać uwagę celu i podchodzić go od tyłu grupą korwet w tym samym czasie (bo zwykle kilka traciliśmy). W nowym HW wszystko wieksze od fregaty szturmowej ma od 5 do 2% szansy na trafienie korwety, więc widzimy nasze korwety szarżujące niszczyciel Taiidan od czoła kiedy ten bezradnie pudłuje chociaż te lecą tuż przed jego lufami. I chociaż biedak strzela to nie trafia, bo niewidzialna kostka nakazuje mu pudłować. Komedia.

#29 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 13 październik 2015 - 22:28

Blackbird Interactive pojawiło się na ostatniej konferencji Unity, gdzie opowiadało o mechanizmie do cinematików w prequelu do Homeworldów, Shipbreakers. Prezentacja zawierała również fragmenty rozgrywki:

https://www.youtube....h?v=QNR9Nvjsv9Y

#30

  • Goście

Napisano 02 luty 2016 - 15:06

Oho! Nie spodziewałem się, że znajdę jeszcze jakieś polskojęzyczne forum, które coś mówi o Homeworldzie ;) Piękna to gra(mówi człowiek prowadzący forum od 10 lat poświęcone serii więc...cóż, jestem subiektywny). A jak Wam się podoba nowy tytuł, Homeworld: Deserts of Kharak? Grał ktoś już?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych