Skocz do zawartości

Frustrujące Mulenie


Chaotic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bardzo wkurzający problem a mianowicie:

Po ukończeniu fabuły i wskoczeniu z powrotem do swojego statku wszystko się muli tzn. Dzieje się jak by w zwolnionym tempie albo klatkuje.

Dodam że dzieje się tak tylko po zakończeniu ostatniej misji gdy rozpocznę nową grę albo wczytam poprzednie zapisy wszystko jest OK.

Próbowałem już dramatycznie zmniejszać ustawienia grafiki ale nic nie pomaga(nawet mody).

Co ja mam poradzić nie chce stracić tego zapisu 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam wszystkich , Niedawno postanowiłem sobie zainstalować X3R+XTM i przypomnieć sobie stare dobre czasy 😀 Niestety mam pewien problem z wydajnością , otóż gdy jakieś m2 zaczyna strzelać mam gigantyczny spadek FPS z 60 do może 20 i sytuacja się utrzymuje dotąd aż potyczka się skończy. Nie mam super wypasionego komputera ale w większości gier daje radę procesor FX-6100 grafika GTX 770 RAM 8GB windows 7 Ultimate 64bit sama gra oryginalna + wspomniany mod. Sprawdziłem wszystkie ustawienia z wygładzaniem bez wygładzania wszystkie rozdzielczości mozliwe i nic dalej to samo karta graficzna zimna wiatraki jakby X3 w ogóle jej nie obciążało... Dodam że GTA 5 chodzi mi w 60 klatkach na high Fallout 4 50-60fps w standardowej rozdzielczości 1920x1080 tylko z X3 mam problem może ktoś wie w czym może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój komputer dziś tyłka nie urywa, ale takiego Battlefielda 3 ze wszystkim na maxa ciągnął, a w GTA 5 na high miałem 40fps. X3 działało mi komfortowo do momentu otwarcia jakiegokolwiek okna (czy to mapy, ładowni, rozkazów, itp).

Poszperałem i wg internetów w katalogu z grą znajduje się magiczna DLL'ka która była w złej wersji i jej nadpisanie inną rozwiązywała problem. Mi to pomogło, ale ja mam kartę ATI. Może warto patrzyć pod tym kontem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukam zobaczę , chyba była podobna historia ze Skyrimem gdzie też wymieniało się magiczną DLLkę która sprawiała niepoprawne wyświetlanie ognia , może tak być dzięki za podpowiedz. Wydaje się że sprawa dotyczy procesora tzn z tego co widzę X3R używa tylko jednego rdzenia co wyraźnie widać podczas bitwy, użycie jednego rdzenia na poziomie około 98% podczas gdy pozostałe 5 są na poziomie 1-2% użycie karty graficznej waha się między 11% a 23%. obojętnie czy gram na rozdzielczości 2560x1440 czy na 1280x720 z wygładzaniem x8 lub bez wygładzania użycie CPU i GPU identyczne. Stara gra nie wykorzystująca wielowątkowości i chyba nie ma co się dziwić , ciekawostka jest to że kiedyś grałem w X3R na pentium 4 z radonem x1650 na AGP i nie było takich problemów 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...