Skocz do zawartości


- - - - -

Frustrujące Mulenie


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chaotic

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 10 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 23 lipiec 2011 - 14:55

Mam bardzo wkurzający problem a mianowicie:

Po ukończeniu fabuły i wskoczeniu z powrotem do swojego statku wszystko się muli tzn. Dzieje się jak by w zwolnionym tempie albo klatkuje.
Dodam że dzieje się tak tylko po zakończeniu ostatniej misji gdy rozpocznę nową grę albo wczytam poprzednie zapisy wszystko jest OK.
Próbowałem już dramatycznie zmniejszać ustawienia grafiki ale nic nie pomaga(nawet mody).

Co ja mam poradzić nie chce stracić tego zapisu :)

#2 Gleaves

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 317 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 23 lipiec 2011 - 20:54

A mozesz podac ile masz fps przed i po ukonczeniu fabuly i podaj jaki masz sprzet.

#3 ComradeJacob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 120 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 23 lipiec 2011 - 22:01

Może ma to związek z sektorem Heretic's End, tzn. z resztkami Krzaków i siłami Ziemi, które próbują posprzątać?

#4 Chaotic

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 10 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 24 lipiec 2011 - 09:28

Co do FPS:
Przed: Średnio 30
Po: 11-12

No nic skoro tak się rwiecie do pomocy. Rozpocząłem nową grę temat do zamknięcia :) .

#5 Macyek09

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 31 postów
  • LokalizacjaEarth

Napisano 18 lipiec 2017 - 21:13

Witam wszystkich , Niedawno postanowiłem sobie zainstalować X3R+XTM i przypomnieć sobie stare dobre czasy :) Niestety mam pewien problem z wydajnością , otóż gdy jakieś m2 zaczyna strzelać mam gigantyczny spadek FPS z 60 do może 20 i sytuacja się utrzymuje dotąd aż potyczka się skończy. Nie mam super wypasionego komputera ale w większości gier daje radę procesor FX-6100 grafika GTX 770 RAM 8GB windows 7 Ultimate 64bit sama gra oryginalna + wspomniany mod. Sprawdziłem wszystkie ustawienia z wygładzaniem bez wygładzania wszystkie rozdzielczości mozliwe i nic dalej to samo karta graficzna zimna wiatraki jakby X3 w ogóle jej nie obciążało... Dodam że GTA 5 chodzi mi w 60 klatkach na high Fallout 4 50-60fps w standardowej rozdzielczości 1920x1080 tylko z X3 mam problem może ktoś wie w czym może być problem?

#6 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 209 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 18 lipiec 2017 - 21:31

Mój komputer dziś tyłka nie urywa, ale takiego Battlefielda 3 ze wszystkim na maxa ciągnął, a w GTA 5 na high miałem 40fps. X3 działało mi komfortowo do momentu otwarcia jakiegokolwiek okna (czy to mapy, ładowni, rozkazów, itp).


Poszperałem i wg internetów w katalogu z grą znajduje się magiczna DLL'ka która była w złej wersji i jej nadpisanie inną rozwiązywała problem. Mi to pomogło, ale ja mam kartę ATI. Może warto patrzyć pod tym kontem?

#7 Macyek09

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 31 postów
  • LokalizacjaEarth

Napisano 18 lipiec 2017 - 21:38

Poszukam zobaczę , chyba była podobna historia ze Skyrimem gdzie też wymieniało się magiczną DLLkę która sprawiała niepoprawne wyświetlanie ognia , może tak być dzięki za podpowiedz. Wydaje się że sprawa dotyczy procesora tzn z tego co widzę X3R używa tylko jednego rdzenia co wyraźnie widać podczas bitwy, użycie jednego rdzenia na poziomie około 98% podczas gdy pozostałe 5 są na poziomie 1-2% użycie karty graficznej waha się między 11% a 23%. obojętnie czy gram na rozdzielczości 2560x1440 czy na 1280x720 z wygładzaniem x8 lub bez wygładzania użycie CPU i GPU identyczne. Stara gra nie wykorzystująca wielowątkowości i chyba nie ma co się dziwić , ciekawostka jest to że kiedyś grałem w X3R na pentium 4 z radonem x1650 na AGP i nie było takich problemów :D

#8 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 lipiec 2017 - 13:24

To może być "odprocesowa" sprawa w momencie spawnu dużej liczby statków procesor dostaje czkawki, FX'y niezbyt dobrze wypadają w jednordzeniowych zadaniach, a tak gra taka właśnie jest.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych