Skocz do zawartości


- - - - -

Walka - czy gra oszukuje


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ego55

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 17 lipiec 2011 - 20:59

witam
Przejąłem opuszczonego Pirackiego Sokoła , uzbroiłem go i spotykając w Ore Belt taki sam statek postanowiłem popróbować sił w walce. Jakie było moje zdziwienie kiedy po oddaniu kilku strzałów wyładowała się energia moich laserów zmuszając mnie do poczekania aż się naładują , kiedy w tym czasie Pirat "walił" we mnie nieprzerwanie przez około 2 minuty. Po tym okresie mój M3 eksplodował. Oby dwie maszyny wyposażone były w WMP alfa. W "starym" X2 dawałem rade z pięcioma przeciwnikami , a tu po paru strzałach energia zero. czy gra oszukuje , jeśli parametry statków są takie same?.

#2 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 17 lipiec 2011 - 23:01

Pewnie miał zamontowanych mniej sztuk, dlatego mógł dłużej prowadzić ostrzał.

#3 ComradeJacob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 120 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 17 lipiec 2011 - 23:29

Jeżeli zamontowałeś do Sokoła (a jak dobrze pamiętam, w Reunion ma 8 miejsc na lasery) 8WMP, to nie dziw się, że moc generatora starcza na mocne, acz krótkie salwy. :P

Dlatego w walkach 1vs1 bardziej opłaca się zamontować 4-5 laserów, ale za to siąść dziadowi na ogonie i pruć przez kilkanaście sekund.

#4 Riess

    Admirał Floty

  • Admiralicja
  • 204 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 18 lipiec 2011 - 17:21

Tak apropo, dodam to samo co mówię we Freelancerze: zwrotność > siła ognia. Trafień lepiej unikać niż wytrzymywać, mniejszy margines błędu ale jak się wyrobi styl latania to można brać na siebie całe chmary przeciwników bez obrażeń.

W Reunionie zawsze latałem Mambą. Trzeba wyrobić sobie nawyk częstej zmiany toru lotu, odpuścić długie szarże na rzecz krótkich serii i uważać na rakiety.

Spoiler


#5 ego55

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 18 lipiec 2011 - 19:23

Jakoś rakiet nie używam , raz wziąłem na pokład droidy bojowe , ale kiedy chciałem je użyć , otrzymałem komunikat :Brak droidów na pokładzie. Czy trzeba je jakoś zainstalować w okręcie ?. I od czego zależy szybkość regeneracji osłon ?.

#6 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 18 lipiec 2011 - 20:46

1. Musisz je katapultować z ładowni.
2. Przede wszystkim od rodzaju osłon (masz w spisie statków broni i osłon te dane podane, spis znajdziesz w FAQ).

Ja tam zawsze latam mambą ścigacz, nią łatwo uniknąć strzału, ale jak wolisz szarże to polecam xenońskiego XL - jest dość szybki, więc większości trafień i tak unikniesz, a przy okazji ma silne osłony, które wytrzymają niejedno trafienie z WMP, w przeciwieństwie do mamby.

#7 ego55

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 19 lipiec 2011 - 10:41

Ale jak wejdzie się w Ustawienia - Interfejs to można przypisać klawisz akcji - "Droidy atakuj mój cel " , tak właśnie miałem przypisane a mimo to podczas akcji droidy nic. Jeśli w wyposażeniu statku pisze - Osłony 3 x 25 MJ , to można zainstalować np. wojskowe które szybciej się regenerują. A tak ogólnie to podczas walki jakoś nie umiem - mimo kręceniem joya - schodzić z linii strzału , jak podleci ze 3 piratów to ciągle obrywam.

#8 Gleaves

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 317 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 lipiec 2011 - 11:02

Wyświetl postUżytkownik ego55 dnia 19 lipiec 2011 - 10:41 napisał

ogólnie to podczas walki jakoś nie umiem - mimo kręceniem joya - schodzić z linii strzału , jak podleci ze 3 piratów to ciągle obrywam.


A używasz napędu bocznego? :P

#9 ego55

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 19 lipiec 2011 - 12:10

Nie.W instrukcji pisało że trzeba używać klawiszy AWSD ,ale czy czasami nie trzeba był u Boronów kupić ten napęd ?.

#10 Gleaves

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 317 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 19 lipiec 2011 - 12:48

W X3 napędu nie trzeba kupować :P W X2 i owszem :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych