Skocz do zawartości


- - - - -

Problem z plikiem TShips


30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 23 lipiec 2011 - 20:22

Wyświetl postUżytkownik rygar dnia 23 lipiec 2011 - 19:33 napisał

chyba Mod Manager?:)
Jednak X3 Mod Manager: http://x3mm.doubleshadow.wz.cz/
No chyba. że chodziło Ci o to że napisałem Modmanager, ale to bez znaczenia dla Google. :)

#22 arw1

    Tel. T-34

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 sierpień 2011 - 22:44

Cytat

Uprzedzając pytania... Nie, nie uważam, abym takie zmiany były niemoralne etc., gdyż najpierw i tak muszę zdobyć ten statek abordażem, a po tych zmianach na pewno to nie będzie proste Dołączona grafika


kolego, podkręciłeś sobie kiedyś USC Osaka do 200m/s [minimalna prędkość], generatorki na 2.900.000, miejsca osłon na 6* 2GJ i ładowność 60.000 jedn.? Ja przejąłem jeden ziemski sektor, to mi 2 takie przyleciały. Miałem tam 6 stacji produkujących zaopatrzenie dla sektora teladi [zbudowałem 2. bramy, 1.-teladi, 1. argon], 6 niszczycieli splickich w HQ i 3 pełne lotniskowce z moda cadiusa klasy anaconda do tego 12 M6 Nemesis i 5 Xenońskich M7 Q i na patrolu 3 skrzydła po 13 M8. Wszystko w drzazgach, a mój nowiusieńki Odyseusz ledwo uszedł z życiem [ wlatując po naprawie miałem 100%, uciekając (dokonując taktycznego odwrotu) miałem 5% wlatując dziobem w bramę do Legends Home]. I tak miałem szczęście, bo waliły seriami z generatoków czarnej dziurki, we wszystkie stacje i moc im się powoli koczyła. Rozumiesz? Chciałem podkręcić Ozjasza, a podkręciłem Osake. Nie dla mnie X3 Editor 2.

Wg. mnie: można to zrobić niemoralnym.

#23 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 11 styczeń 2016 - 10:58

Ponieważ nadal nie mam dostępu do kompa to nie mogę sprawdzić osobiście. Pomożecie mi? Proszę. Co się stanie jeżeli zmienię parametry jakiegoś statku, kupię go i stwierdzę, że mi to nie odpowiada i przywrócę poprzednie parametry tego statku (oczywiście w edytorze). Czy po zakupie będą stare/poprzednie parametry, a w tym kupionym ze zmodyfikowanymi pozostaną zmodyfikowane i będzie sobie/mi latał jako "dziwoląg"?

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 styczeń 2016 - 11:10

Będzie latał jako dziwoląg. Aby zmiany parametrów zostały zastosowane należy kupić nowy statek lub istniejący sklonować w skrypcie cheat.

Tapalniete z tapatalka



#25 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 11 styczeń 2016 - 21:19

Czyli wszystko logicznie i konsekwentnie ;)

#26 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 01 luty 2016 - 16:19

Nie ma dziwoląga bo po edycji na poprzednie parametry wszystko wraca do normy. Natomiast nie wiem czy po wyeksportowaniu Tships do Types plik powinien być txt czy inny? Podpowiecie? Proszę.

#27 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 luty 2016 - 19:21

Tships.xml

Wyskrobane Tapatalkiem na desce do krojenia.



#28 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 07 luty 2016 - 07:39

Przez kłopotliwy brak netu "zrobił się" plik tekstowy txt i... działa więc nie zmienię go. Natomiast nadal po powrocie do pierwotnych ustawień nie ma dziwolągów a z kolei zmiana parametrów wpływa na wszystkie latające już od dawna statki. Nie tylko na nowo kupione.

#29 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 luty 2016 - 13:30

Korekta, to ma być plik Tships.txt. Wybacz, dwa lata bez gry robią swoje i człowiek zapomina najprostsze sprawy.
Natomiast co zmian statków, to jeśli plik zostaje wyodrębniony i dodany jako osobny plik w katalogu types, to jest traktowany jako nowy plik i odczytywany od nową, przez co zmiany są wprowadzane na wszystkie statki. Taka jest moja teoria, ale nie potwierdzenie ci jej, bo nie gram.

#30 KryH

    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaGród Kraka
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 08 luty 2016 - 08:09

Trzymam kciuki za Twój powrót do tej gry 😊 dla przyjemności. Dzieki za wiadomość o pliku. Zmiany wprowadzane w parametrach statków przy każdorazowej edycji wpływają na wszystkie statki. Dzięki temu nie ma dwóch takich samych modeli latających i czekających na zakup, które miały by inne parametry. Czyli jeżeli edytujemy to zmieniamy wszystkie statki tego (edytowanego) typu i nie będzie"dziwoląga". Sprawdziłem kilkukrotnie.
P.s.
W co teraz grasz?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych