Skocz do zawartości


- - - - -

Problem z plikiem TShips


30 odpowiedzi w tym temacie

#11 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 lipiec 2011 - 03:29

Wyświetl postUżytkownik henryk5pio dnia 21 lipiec 2011 - 23:51 napisał


Ja natomiast w: "D:\Program Files\EGOSOFT\X3 Terran Conflict\types"
mam tylko plik: TWareT.pck


A wyeksportowałeś go sobie? Pewnie nie. Kilka postów wcześniej piszę o tym: http://xudb.pl/index...dpost__p__29858

#12 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 22 lipiec 2011 - 11:29

Ok, udało mi się w końcu otworzyć ten plik TShips z 13.cat :P Trochę pokombinowałem i jest:)

Niestety jak próbuję edytować "Max speed" wtedy wyskakuje mi to: http://imageshack.us...85/errorpd.png/

Czy to znaczy, iż maksymalna prędkość jest ustawione "na sztywno" i nic z nią nie można zrobić ?? Bo "Speed (base)" z edytować już się da...

#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 lipiec 2011 - 19:02

Nie. To oznacza że możesz tylko przeglądać dane.
Edytować dane możesz w opcji TDebuger.

#14 rygar

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 22 lipiec 2011 - 22:13

max speed jest tylko do odczytu bo jest wyliczana na podstawie base speed + tunings

#15 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 22 lipiec 2011 - 22:43

Już wiem :P Edytując TShips.pck w T File Editor wartość "Speed (base)" automatycznie wzrasta mi wartość "Max speed" :) Ale numer... :) :) :) Dopiero teraz zmieniając wartość "Speed (base) zauważyłem to, wcześniej tylko klikałem aby zmienić, ale tego nie robiłem... No dobra, edytuję i zapisuję zmiany w pliku 13.cat

#16 starjacker0

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 152 postów
  • Lokalizacjainna galaktyka, inna planeta
  • Rasa: Nieznana

Napisano 23 lipiec 2011 - 06:17

Ja doradzam jak Yacek, aby zapisac to w zewnetrznym folderze, a nie w pliku cat (chyba ze bylby on z jakiegos moda).

#17 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 23 lipiec 2011 - 09:03

Ale nie mogłem wydobyć pliku TShips z 13.cat. Lecz i tak zmiany zaszły, w encyklopedii się zmieniło od razu:) Więc chyba mi się udało:)

#18 ComradeJacob

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 120 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 23 lipiec 2011 - 12:18

Ja tam mam zapisane wszystkie zmiany i wartości pierwotne w pliku tekstowym. Jak coś, to po prostu go odpalam i przepisuję je do edytora X3 :)

Nie bawiłem się w żadne wyodrębnianie plików z cat/dat.

Jedyne co mnie zastanawia - w którym pliku edytować ceny statków/fabryk etc? W "TWares"?

W spoilerku podaję moje zmienione dane dla teladiańskiego, borońskiego, paranidiańskiego, pirackiego i splickiego TL'a:
Spoiler

Argonom nie zmieniałem nic. Albatrosowi znacznie zwiększyłem, gdyż podstawowe 40k było dla mnie śmieszne i wbrew zasadzie, o której słyszymy w grze praktycznie na każdym kroku. Mianowicie - Teladianie ładują w ładownie na statkach kosztem innych rzeczy. :)

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 23 lipiec 2011 - 12:36

Wyświetl postUżytkownik henryk5pio dnia 23 lipiec 2011 - 09:03 napisał

Ale nie mogłem wydobyć pliku TShips z 13.cat. Lecz i tak zmiany zaszły, w encyklopedii się zmieniło od razu:) Więc chyba mi się udało:)

1. Otwierasz cat/dat w X3 Editor 2.
2. Wybierasz plik TShips
3. Na pasku narzędzi na górze masz "Extract files". Podajesz katalog docelowy i po krzyku.

Można też użyć do eksportu innego programu X3Modmanager.

#20 rygar

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 23 lipiec 2011 - 19:33

chyba Mod Manager?:)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych