arw1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 zmieniłem wszystkie pliki polskie w folderze t na XXXX-XX44, język gry zmieniony na 44 i wszystko jasna $#%^. Próbowałem tak też z niemieckim..... ni kija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Poprostu zainstaluj nową gre tylko w języku angielskim żeby nie było w niej żadnych polskich plików tekstowych.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 ok. to będzie 6 czy 7 reinstall w tym roku, a mamy dopiero dolot marca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 W dniu 26.03.2012 o 22:55, arw1 napisał:zmieniłem wszystkie pliki polskie w folderze t na XXXX-XX44, język gry zmieniony na 44 i wszystko jasna $#%^. Próbowałem tak też z niemieckim..... ni kija.Zmiany robiłeś tylko w nazwach plików? Jeśli tak to dopiero połowa roboty. Zobacz do FAQ co jeszcze trzeba zmienić w plikach.Po reinstalce zacznij od zmiany języka gry (czystej), potem dopiero (jak będzie OK) dodaj mod i zobacz. Mod zapewne posiada w swoich plikach cat/dat pliki tekstowe (własne), nie koniecznie mogą być one w wersji EN, więc jeśli pojawią się readtexty trzeba będzie wypakować te pliki tekstowe z cat/dat i zmienić na EN.Samą, czystą grę zmienisz na inny język bardzo łatwo i szybko dzięki temu programowi: http://xudb.pl/index.php?/topic/2226-x-language-changer-x2-x3r-x3tc-i-x3ap/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Te, a jak wziąść się za te cat/dat?? Może reinstall nie będze potrzebny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 To wystarczy http://x3e2.doubleshadow.wz.cz/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 A, jeszcze jedno...(oprócz wciąż działającego problemu): czemu, j'' xenońska mat, nie mogę dokować ŻADNYM statkiem do fabryk, ani łączyć ich w komplexy?!P.S. Nic nie działa- wciąż są ready........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 [wstaw 60 różnych przekleństw/synonimów określających zwrot "w końcu!"]Panowie, żaden J" qen. mat błąd językowy! bład instalatora .spk/.xsp Cycrowa- tworzy u siebie folder z plikiem .dat który należy usunąc. Potem wszystko gra a my możemy nacieszyc się łącznie 1071 statkami [nie zmodowana wersja 341], ok 100 nowych broni, pocisków i towarów oraz about 500 nowymi/zretexturowanymi stacjami!A błędy typu readtext- Cycrow Plugin Manager- on list to disable directory. + ang version of game- [nie poprawiałem plików cat/dat]jak coś ktoś chce wiedzieć n.t. moda to prosz sygnał.P.S. Od kiedy PM daje ready na wersji ang? lub de? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Od zawsze. Takie źycie z PM, dlatego PM używa się w ostateczności.Yacek nie na darmo przypomina o tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 X'y wymagają podstaw angielskiego to znaczy jak miałeś 3 angielskiego w 4 klasie to sobie poradzisz ja miałem 5 i dla mnie nie ma różnicy w jakim języku gram .Tylko rosyjski umiem w 25 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Posty nie związane z tematem zostały przeniesione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Tak, działa: na 3 instalce mi chodzi, a mam do tego MG-mod więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Między patchem 3.0 a 3.2 (lub 3.1, choć najnowszy to 3.2) nie ma różnic w pliku Jobs, więc można używać tego NoCiv.Natomiast co do MG, to chyba posiada on własny plik Jobs więc nie ma sensu używać w nim moda NoCiv ze zmodyfikowanym plikiem Jobs z Vanillii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Jest: masz pełen dostęp do gospodarki Federacji, Sojuszu itp itd, zmniejsza ci się % ostrzału przypadkowego... wymieniać dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 W dniu 12.05.2012 o 00:16, arw1 napisał:Jest: masz pełen dostęp do gospodarki Federacji, Sojuszu itp itd, zmniejsza ci się % ostrzału przypadkowego... wymieniać dalej?Wymieniaj. Bo nie rozumiem o czym piszesz (w jakim kontekście jest twoja odpowiedź). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 federacja, Sojusz- nowe frakcje dodane przez MG-modJest tam duże natężenie ruchu TS-ów, TP, civ i innej masci wszelakiego G. Nociv usunął mi ten problem:) TS-brak [tylko moje zasówają], TP- patrz:TS civ- patrz TP... łapiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 To ty nie łapiesz.Wiesz co to jest mod NoCiv? Wiesz jak działa?Wiesz co to jest plik Jobs? Po co jest i jakie jest jego zadanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Nociv usuwa wszelkie cywilne statki.Jobs to opis[dla gry] ruchów jednostek[tu: statków] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Aleś wyskoczył, jak Filip z konopii.... ręce opadają razem z gaciami.Plik jobs.txt to właśnie ten Twój NoCiv.... tam są opisane "zajęcia" dla różnych statków. NoCiv nie zawiera tam harmonogramów dla cywilnych statków. I tyle. Usunięto z niego wszystkie cywilne statki.To samo dotyczy jobwings.txt...Aż musiałem do plików zajrzeć, bo zgłupiałem po Twoich postach. Przestań bzdury pleć ludziom, jak gry nie znasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Mniej więcej tak.Mod NoCiv bazuje na pliku Jobs z Vanilli (czyli z czystej gry).Każdy duży mod (DDTC, XTC, TOTT, XRM) i zapewne GM posiada własny plik Jobs.Co to oznacza? To, że oprócz nowych statków dodawanych do gra (stocznie) dodawane są te statki używane przez NPC, dodawane są inwazje wrogów, statki handlowe wożące nowe towary i poruszające się po nowych sektorach.Jeśli gramy z jakimś dużym modem, należy sprawdzić czy posiada on własny plik Jobs, jeśli tak, to czy jest mod usuwający statki cywilne dla tego moda ( ja robiłem mody NoCiv dla wszystkich modów z którymi grałem). Jeśli nie ma, to możemy sami sobie taki zrobić, nie jest to trudne.Ale używanie moda (modyfikacji pliku Jobs) przygotowanego dla Vanilli w modzie, to pozbawianie się 50% nowych rozwiązań moda.Dlaczego?Bo nowy mod (jeśli) wprowadza zmiany w pliku Jobs, to zapewne:1. Generuje nowych handlowców, którzy wożą nowe towary, w nowych sektorach (jeśli mod dodaje takowe).2. Generuje statki dodawane przez ten mod we flotach ras.3. Generuje inwazje, najady piratów i innych wrogich ras, zarówno w starych sektorach, jak i tych dodanych przez mod.Przypuszczam, że twórcy moda GM, podobnie jak innych dużych modów, przygotowali własny plik Jobs. Jeśli więc używasz NoCiv z Vanilli, no to wybacz, ale popełniasz błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 nie ma, a przynajmniej nie znalazłem dla GM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 W dniu 12.05.2012 o 21:49, arw1 napisał:nie ma, a przynajmniej nie znalazłem dla GM... Ale czego nie znalazłeś? NoCiv dla GM, czy pliku Jobs w MG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 NoCiv dla MG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 W dniu 12.05.2012 o 22:22, arw1 napisał:NoCiv dla MGNo to musisz samemu sobie zrobić.A MG ma własny plik Jobs. Właśnie sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokutus1 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Mod ciekawy,wypas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.