Skocz do zawartości

Nie wszystko jest, nie wszystko działa...


Silent King
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem który już zapewne wszyscy użytkownicy tego forum mają dość, a mianowicie XTM 7.

Zanim zacznę wyjaśniać o co chodzi, pragnę powiedzieć, że ten post jest ostatecznym rozwiązaniem, gdyż zastosowałem się do wszystkich instrukcji(odnośnie instalki), które udało mi się znaleźć.

A teraz.

Mam zainstalowane pokolei:

1. X3

2. Patch 1.4 - 2.5

3. Bonus Pack 3.1.07

4. Spolszczenie Bonus Pack 3.1.07

5. XTM 0.7a

6. Łatka XtendedModScripts+Patch-0.7.3

7. Spolszczenie XtendedModScripts+Patch-0.7.3

Też od razu powiem że fabuły nie zacząłem. Zawsze wybieram -Własną Grę-, ewentualnie którąś z pozycji startowych jak np. "Flight Lider"

Problemy są dwa:

1. Brak jednostki klasy M0 takich jak Valhalla itd.

Nawet z zakupionym jest zdalnym systemem kupieckim w stoczni terran nie ma tej jednostki jednak są inne takie jak Odyn, Tyr, Cerber itd.

Proszę więc o pomoc w tej kwestii, gdyż już sam nie wiem co robić. Czytałem, że to może mieć związek z tym, iż nie mam skończonej fabuły... jeśli to, to proszę o potwierdzenie a jeśli nie to o jakąś wskazówkę jak zdobyć statek klasy M0.

2. Problem jest taki, że nie jestem w stanie zadokować jakimkolwiek statkiem do stoczni terran. to prowadzi do pewnych problemów iż nie da się sprzedać żadnej jednostki. słyszałem że inni też mieli z tym problemy, jednak na tym moja wiedza o tym problemie się kończy.... jednak powiem szczerze że to nie ma znaczenia...więc jak znacie odpowiedź na ten problem to poproszę a jeśli nie to trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valhalii też nie mam w stoczniach ziemskich. Ale co za problem postawić sobie stocznię XTM-a i tam kupić? Jak nie wiesz o co chodzi to polecam FAQ.

A co do dokowania w stoczniach ziemskich, nie mam z tym problemu. Zarówno ja, jak i statki w których nie siedzę osobiście dokują do stoczni ziemian. To znaczy ja dokuję do doku zaopatrzeniowego. A dlaczego? też przeczytasz w FAQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zaśmiecać forum nowym tematem...

Oto koleina odsłona Nie wszystko jest nie wszystko działa 😀 ...

A mianowicie chodzi o okręty, a w szczególności ich instalacje...był na ten temat wątek na starym forum lecz bardzo mgliście ludzie tam się wyrażali i nie całkiem doszedłem co jak działa, tak więc zajrzałem do pomocy Cycrowa (sorry jeśli źle napisałem), niestety robie dokładnie to co jest w pomocy i nic...

No więc tak....wyciągnąłem parę okrętów z X3 XTM, Valhalle bo wkurzało mnie że nie można na niej zainstalować broni Khaah, przy okazji zmodyfikowałem prędkość...oczywiście okręt nazwałem inaczej i zakreśliłem stocznie argonów... no i uruchamiam gre, niestety nie działa...nie ma okrętu na liście...potem zacząłem się tym dogłębniej bawić...i okręty zaczęły się pojawiać. Tak więc ja uradowany zaczynam zbierać PDF, Emitery itd...dziś dorwałem nowy myśliwiec jakiś Cylonski skrypt...no i zainstalowałem...u BOOM !!...szlak trawił save'y...nic nie działało...więc mówię trudno i zaczynam od początku( nie było wiele zrobione więc nie szkoda)...i już chce kupić okręty...co się okazuje nie ma nic, jakby nigdy ich nie było, mimo iż skrypty były zainstalowane...

Proszę więc o pomoc bo sam już nie wiem...podpowiedzcie mi...już podejrzewałem trzy rzeczy:

1. Skrytp instaler jest walnięty (więc ściągnąłem koleiny i zainstalowałem...nadal nic)

2. Mogę mieć czegoś nie zainstalowanego( Core 0.7a + BP + pacht 0.7.3 + WD + adv JumpDrive)

3. Lub czegoś nie wiem na temat ograniczeń jakich nie wolno przekraczać tworząc nowy okręt...

P.S...Pewnie macie Mnie już dość 😀

Pozdro Silent King

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo na dodawaniu nowych statków. Przy pierwszej zabawie z nimi miałem ten sam efekt, czyli savy nie chciały się uruchamiać, straciłem pół roku gry. Kilka spostrzeżeń mam więc się nimi podzielę:

1. Jeśli modyfikujesz jakiś statek z gry i chcesz by pojawił się jako dodatkowy to w Ship kreatorze na pierwszej zakładce "Main" oprócz nazwy statku zmień jego ID (dopisz np. cyfrę na końcu) i sprawdź czy masz odznaczone Replace Existing Ship.

2. Jeśli na zakładce Main masz zaznaczone "Use language text" to nazwę statku musisz też zmienić w zakładce Taxt w polu Ship name bo z tego pola będzie brana nazwa pojawiająca się w liście statków w stoczni.

3. Ja zauważyłem u siebie coś takiego: po instalacji statku w Instalatorze i uruchomieniu gry, nie mam tego statku w stoczniach, w których powinien się pojawić. Aby statek się tam pojawił od razu muszę: po instalacji zamknąć Instalatora, uruchomić go jeszcze raz, ponownie zamknąć i dopiero odpalić grę.

4. Dlaczego w nowej grze nie ma dodanych nowych statków? Nie wiem, ale to chyba normalne. Przecież skoro skopało się coś z instalacją statku w poprzedniej grze i nie można było wczytać save, i jedynie uruchomienie nowej gry pomagało, to znaczy że nowa gra nie widzi instalowanych statków. Inaczej pomagałaby tylko reinstalka gry. Może uruchom Instalatora, zobacz czy on widzi te statki, to znaczy czy są w zakładce Ship. Jeśli są to zamknij Instalatora, zobacz czy teraz się pojawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki LeWar...u mnie jest podobnie pojawiają sie np w terracorp...ale to niestety nie to...

Odkryłem 😀 że skrypty statku nie tolerują okrętu jeśli zmieni się prędkość oraz ładowność minimalną...można zwiększać liczbę rozszerzeń....ALE NIE WOLNO ZMIENIAĆ MINIMALNYCH WARTOŚCI PRĘDKOŚCI i ŁADOWNOŚCI (DUŻYMI dla innych którzy mają ten sam problem ze statkami)...jeśli tego nie zmienimy wszystko działa...

Dziękuję 😀

Pozdro Silent King

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musimy być jego pilotem, wystarczy że będzie naszą własnością.

Ale jest na to rada, a nawet dwie:

1. Po dokonaniu zmian w Ship Creator zapisujemy statek pod inną nazwą, zmieniając ją zarówno w polu Ship Name, jak i w polu Ship ID, przy czym to drugie pole jest ważniejsze. Wynikiem tego będzie pojawienie się w stoczniach nowego statku.

2. Po dokonaniu zmian w Ship Creator zapisujemy statek pod tą sama nazwą i tym samy ID zaznaczając pole "Replace Existing Ship". Wtedy wtedy stary statek zostanie nadpisany nowym. tak działa Xenon_J_Fixed_docking.xsp poprawiający błąd z dokowaniem do zdobycznego J. Jednak jeśli statek mieliśmy kupiony przed poprawkami, musimy go sprzedać i kupić nowy, tylko wtedy będziemy mieć dostęp do poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...