Skocz do zawartości


- - - - -

Mod Statki Korporacji AMT


73 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 23 maj 2011 - 18:42

Mod "Statki Korporacji AMT" - Adwanced Military Technologies - jest modem dedykowanym dla moda TOTT v1.1, działać więc będzie tylko w grze z modem TOTT.
Autorami moda są:
Rakot
Lordleo2007
Voivoider
M0-Ecternal force
Fire Dragon

Wersja moda AMT 4.3

Historia:

Cytat

Korporacja AMT założona została przez grupę wojskowych inżynierów z Ziemskiej Floty Wojennej, którzy nie mogli pogodzić się z konserwatyzmem dowódców i oficerów wyższego szczebla Floty Wojennej. Otrzymane poparcie wpływowych bankierów Wspólnoty, oraz Gonerów pozwoliło im podjąć decyzje o stworzeniu własnej korporacji, której główną zasadą jest rozwój i budowa statków bojowych różnych klas. Najnowsze technologie, niekonwencjonalne podejście do rozwiązania projektowych i ciężka praca personelu korporacji, pomogła im szybko zdobyć reputację i zostać liderem na rynku uzbrojenia.


Cytat

Od chwili powstania Korporacji AMT minęło ponad dziesięć lat. Korporacja musiała przejść kilka prób wiary, również Splici próbowali wywierać naciski polityczne, ale mimo to, AMT dobrze zniosła przeciwności losu i teraz jest uważana za jedną z najlepszych korporacji przemysłu stoczniowego, na równi z OTAS i Bala Gi. Dość długi korporacja z powodzeniem wykorzystywała stocznię projektu Argońskiej Federacji do budowy swoich statków, ale w końcu stocznia federacji przestała spełniać rosnące potrzeby korporacji. Szczególnie gwałtowny wzrost zapotrzebowania na zwiększenie zdolności produkcyjnych, nastąpił po zatwierdzeniu do produkcji statku klasy "Inkwizytor". Nie mogąc znaleźć nic odpowiadającego zapotrzebowaniom energetycznym, wśród znanych stoczni, AMT zaprojektowała swoją własną. Tak właśnie powstał ten okazały i ogromny kompleks w którym mieści się: dział produkcyjny ciężkich statków i myśliwców, kompleksy mieszkalne, tereny rekreacyjne i fabryki przetwarzające surowce. Budowa stoczni trwała kilka lat ale teraz jest ona najpotężniejszą strukturą produkcyjną ze wszystkich istniejących obecnie. Stocznia Korporacji AMT znajduje się w sektorze Elysium of Light i jest broniona przez własne siły bezpieczeństwa oraz wojska Federacji Argońskiej. Na równi ze Świątynią Gonerów stacja ta stanowi siłę korporacji i niezachwianą wiarę w Nathana R. Gunnea.


Co nowego:

Mod dodaje do sektora Elysium of Light:

* Stocznię Korporacji AMT - a w niej 40 nowych statków wszystkich klas. Jeśli ktoś chce zapoznać się ze statkami przed instalacją, można ściągnąć plik Readme_AMT.pdf, w którym opisane są wszystkie statki. Plik jest co prawda w języku rosyjskim (opisy), ale myślę, że podstawowe dane da się rozszyfrować z cyrylicy. Jeśli nie, to zawsze można pooglądać obrazki :)

* Kwaterę Główną Korporacji AMT - gdzie będzie można wyposażyć zakupione statki we wszelkie wyposażenie, osłony i broń.

* Akademię Desantową AMT - gdzie zakupimy i wyszkolimy naszych Marines.

Wszystkie stacje należą do Gonerów i jeśli chcemy robić w nich zakupy musimy mieć odpowiednio wysoką reputację u Gonerów.

Ponadto:
- ponieważ stacje znajdują się w dużej odległości w głębi sektora (ze względu na fabułę główną TOTT) dodane zostały dwa Akceleratory transorbitalne skracające nam drogę do stacji.
- dodana została mini fabuła, dzięki, której zdobędziemy plany (wymagana nasza Kwatera Główna) unikatowego statku.
- dodano dwa nowe statki klasy M0 latające po sektorach Gonerów (Elysium of Light i Nomad's Way) - statków nie można nabyć w stoczni.
- dodano "Patrolowy Certyfikat Korporacji AMT" czyli Licencję policyjną Gonerów.
- dwa statki do przejęcia (w sektorze Elysium of Light - M6, w sektorze Nomad's Way - M7)
Swarog w EoL: <position x="-121km" y="101km" z="-86km"/>
Antychryst w NW: <position x="152km" y="-78km" z="64km"/>


Instalacja:

Jak pisałem, mod wymaga gry z modem TOTT v1.1, jak zainstalować mod TOTT opisałem w temacie Mod Time Of The Truth 1.1

1. Mod AMT dostępny jest w formacie archiwum 7z (wypakowuje się np. winrarem) pod kilkoma linkami:

http://ifolder.ru/23528311
http://mnogofiles.co...etka0wonpc.html
http://www.fayloobmennik.net/630859


2. Po wypakowaniu otrzymamy trzy katalogi:

director - z plikami TOTT.AMT.Assasin.xml TOTT.AMT.InkShel TOTT.AMT.Shipyard - cały katalog kopiujemy do głównego katalogu gry, lub te trzy pliki do katalogu director w katalogu głównym gry.

mods - z dwoma plikami AMT.cat i AMT.dat - twórca moda zaleca przekopiować te pliki do katalogu mods w katalogu głównym gry i uruchomić mod AMT jako base mod. Można również (ja tak gram) przekopiować te pliki do katalogu głównego gry i zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat (będzie to numer 16). W takim wypadku jako base mod można wybrać "NoFog" dostępny z modem TOTT.

t - zawiera plik tekstowy w wersji rosyjskiej. Pomijamy go i ściągamy z Mamuta spolszczenie moda AMT. Spolszczenie zawiera dwa pliki: 0241-L048.xml (zaktualizowane dla AMT tłumaczenie tego pliku z moda TOTT - uwaga wersja z kolorowymi nazwami sektorów) oraz 3260-L048.xml (plik tekstowy moda AMT). Pliki spolszczenia kopiujemy do katalogu t w katalogu głównym gry.

Uwaga, po instalacji moda dobrze by było sprawdzić albo osobiście, albo mapą Scorpa ile statków mamy w stoczni Korporacji AMT. Jeśli 40 to OK. Jeśli mniej to mamy problem. Choć problem powinien wystąpić tylko w przypadku gdy ktoś miał wcześniejszą wersję moda (3.7) lub występuje konflikt z innymi skryptami. Rozwiązanie problemu jest niestety bardzo bolesne :P
Jakby co to pisać.


Jako bonus można sobie pobrać jeszcze jeden mini mod CharonAMT, który dodaje do stoczni AMT Charona Starożytnych (tego z fabuły głównej TOTT) w barwach korporacji AMT. Mod CharonAMT instalujemy jako kolejny fake patch (plikom zmieniamy nazwę na kolejny numer, jeśli Statki Korporacji AMT zainstalowaliśmy jako pliki z numerem 16, to CharonAMT jako numer 17. Spolszczenie moda Statki Korporacji AMT jest uzupełnione o opis Charona.

#2 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 42 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 23 maj 2011 - 20:50

heh ten M2 A(coś tam nie potrafie rozszyfrować ;/) wygląda jak niszczyciel Balance of Judgment z serialu Andromeda :P

#3 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 25 maj 2011 - 01:49

Dziwna sprawa, mianowicie po instalacji skryptu Stoczni AMT, SCS melduje o dwóch porzuconych statkach (M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light), ale meldując się tam zaraz po komunikacie i całościowym "zryciu" tych sektorów nic nie znalazłem (z resztą sam SCS też nie znajduje żadnego statku do przejęcia w żadnym z tych dwóch sektorów - skąd i po co w takim razie komunikat o statkach do przejęcia?). Sama Stocznia AMT jak i cała reszta (jak się wydaje) jest w porządku ...

PS.
Tak na marginesie, przydałaby się wersja tłumaczenia bez "kolorowych" nazw sektorów :P.

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 03:14

Wyświetl postUżytkownik Cyberstorm dnia 25 maj 2011 - 01:49 napisał

Dziwna sprawa, mianowicie po instalacji skryptu Stoczni AMT, SCS melduje o dwóch porzuconych statkach (M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light), ale meldując się tam zaraz po komunikacie i całościowym "zryciu" tych sektorów nic nie znalazłem (z resztą sam SCS też nie znajduje żadnego statku do przejęcia w żadnym z tych dwóch sektorów - skąd i po co w takim razie komunikat o statkach do przejęcia?). Sama Stocznia AMT jak i cała reszta (jak się wydaje) jest w porządku ...


Statki są, pisze przecież o nich w pierwszym poście. Znajduje je mapa Scorpa. Sam tymi statkami latam.
M6 jest EoL w lewej-dolnej części sektora (na mapie sektora), bardzo daleko.
M7 jest w pobliżu miejsca, w którym będzie, lub jest (zależy od fabuły) brama do sektorów Starożytnych.

Wyświetl postUżytkownik Cyberstorm dnia 25 maj 2011 - 01:49 napisał


PS.
Tak na marginesie, przydałaby się wersja tłumaczenia bez "kolorowych" nazw sektorów :P.

Nie będzie. Mając wersję bez "kolorowych" nazw sektorów tłumaczenia TOTT, każdy może sobie zrobić taka wersje pliku z AMT. Trzeba tylko przekopiować cały tekst odnoszący się do nazw sektorów z jednego pliku do drugiego (nadpisać tekst w pliku 0241 tłumaczenia AMT.

#5 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 25 maj 2011 - 04:29

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 25 maj 2011 - 03:14 napisał

Statki są, pisze przecież o nich w pierwszym poście. Znajduje je mapa Scorpa. Sam tymi statkami latam.
M6 jest EoL w lewej-dolnej części sektora (na mapie sektora), bardzo daleko.
M7 jest w pobliżu miejsca, w którym będzie, lub jest (zależy od fabuły) brama do sektorów Starożytnych.


Mógłbyś mi podać namiary (z mapy sektora X,Y,Z) na "nie istniejącą" (w mojej fazie fabuły) bramę do sektorów Starożytnych? (a jeśli masz jakimś cudem zapis sprzed podjęcia M6, to również orientacyjne namiary na niego).


Cytat

Nie będzie. Mając wersję bez "kolorowych" nazw sektorów tłumaczenia TOTT, każdy może sobie zrobić taka wersje pliku z AMT. Trzeba tylko przekopiować cały tekst odnoszący się do nazw sektorów z jednego pliku do drugiego (nadpisać tekst w pliku 0241 tłumaczenia AMT.


Dzięki za podpowiedź (działa).

#6 "Xenobot"

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów
  • LokalizacjaXenon Cor 023
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 25 maj 2011 - 07:04

co do tego modu.. to przeglądając statystyki tych nowych statków to są troszkę przegięte.. np. ten M0 który ma po 24 działka na burcie to wow.. no jak coś takiego puknąć.. i te osłony :P muszę sie zastanowi na tym modem..

a małe pytanie to u jakie rasy trzeba mieć reputacje by je kupić ? no bo ja to ze wspólnotom jestem TROSZKĘ na bakier..

#7 michp

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 25 maj 2011 - 07:44

Witam.
Wykonywał ktoś z was misję odnalezienia i przejęcia statku (M8) dla korporacji AMT ? Odnalazłem to coś, wytłukłem ochronę złożoną ze statków upadłych ale kiedy prubuję przejąć ten statek to klapa. Niby brak pilota a lata, po ostrzelaniu go odzywa się durny Split (pilot!!!), gdy zdejmie mu się całe osłony to w sekunde mu się regenerują. Nie można go też przejąć abordażem (wyświetlana jest informacja o tym że tego statku nie można przejąć poprzez abordaż).
Poza tą drobnostką bardzo mnie ucieszył ten "Mod do Moda". Podziękowania dla Yacka.
Pozdrawiam.
Michał.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 15:05

Wyświetl postUżytkownik Cyberstorm dnia 25 maj 2011 - 04:29 napisał

Mógłbyś mi podać namiary (z mapy sektora X,Y,Z) na "nie istniejącą" (w mojej fazie fabuły) bramę do sektorów Starożytnych? (a jeśli masz jakimś cudem zapis sprzed podjęcia M6, to również orientacyjne namiary na niego).

Nie ma bramy (jestem przed fabułą), nie mam zapisu.
EDIT: Swarog w EoL: <position x="-121km" y="101km" z="-86km"/>
Antychryst w NW: <position x="152km" y="-78km" z="64km"/>

Jeśli SCS nie znajduje statków, to może ich nie masz. Nie masz czasem skryptu FreeShips? Jeśli tak to może być jego wina, bo on lubi zmieniać porzucone statki.


Wyświetl postUżytkownik "Xenobot" dnia 25 maj 2011 - 07:04 napisał

co do tego modu.. to przeglądając statystyki tych nowych statków to są troszkę przegięte.. np. ten M0 który ma po 24 działka na burcie to wow.. no jak coś takiego puknąć.. i te osłony :P muszę sie zastanowi na tym modem..

a małe pytanie to u jakie rasy trzeba mieć reputacje by je kupić ? no bo ja to ze wspólnotom jestem TROSZKĘ na bakier..

U Gonerów.
Taki M0 w sam raz na kolonizację sektora Xenków w TOTT. I nie są to przegięte statki, mają plusy i minusy.

Wyświetl postUżytkownik michp dnia 25 maj 2011 - 07:44 napisał

Witam.
Wykonywał ktoś z was misję odnalezienia i przejęcia statku (M8) dla korporacji AMT ? Odnalazłem to coś, wytłukłem ochronę złożoną ze statków upadłych ale kiedy prubuję przejąć ten statek to klapa. Niby brak pilota a lata, po ostrzelaniu go odzywa się durny Split (pilot!!!), gdy zdejmie mu się całe osłony to w sekunde mu się regenerują. Nie można go też przejąć abordażem (wyświetlana jest informacja o tym że tego statku nie można przejąć poprzez abordaż).
Poza tą drobnostką bardzo mnie ucieszył ten "Mod do Moda". Podziękowania dla Yacka.
Pozdrawiam.
Michał.

A SCS próbowałeś?

#9 michp

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 25 maj 2011 - 15:20

Hej Yacek
SCS nie widzi tych statków jako porzuconych a tym samym możliwych do przejęcia (przynajmniej u mnie). Nie można przejąć SCS-em tego z misji jak również tych M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 15:24

Wyświetl postUżytkownik michp dnia 25 maj 2011 - 15:20 napisał

Hej Yacek
SCS nie widzi tych statków jako porzuconych a tym samym możliwych do przejęcia (przynajmniej u mnie). Nie można przejąć SCS-em tego z misji jak również tych M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light.

Co do M6 i M7 to nie będą się kłócił, mam sklerozę, ale wydawało mi się że wydałem polecenia "Przejmij wszystkie..." i było po sprawie. Jeśli nie, to jest inny myk: podlatujesz do statku na odległość mniejszą niż 4km i naciskasz przycisk przypisany do SCS (polecenie "Przejmij statek") i statek Twój bez zbędnych ceregieli.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych