Skocz do zawartości

Skrypty i mody kompatybilne z TOTT


saradeus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę czasu już spędziłem z TOTT , skrypty które u mnie chodzą z tym modem bezproblemo :

1. 500_comm_rangeTOTT przeróbka Yacka

2. NoFloatingIconTOTT przeróbka Yacka

3. NPCBailAddon

( z małą uwagą, statki klasy M1 i M2 które się spawnowały do obrony sektora przed inwazją Xenków znikną z chwilą zakończenia inwazji -czyli jak ostatni xenoński statek zostanie zniszczony. Znikną zarówno te z pilotami , te bez pilotów jak i te które przejeliśmy. Naprawianie przejętego statku lub zadokowanie nim w bazie nic nie da. Można jedynie szybko sprzęt poprzenosić i statek sprzedać - kredyty nie znikną )

4.Grax.remove.rocks -trochę ciężkawo z wydajnością gry z TOTTem, ten skrypt nieznacznie pomaga

5.hackstation

6.MarineRepeir

7.marine.training.manager.v3

8.Salvage Command Suite V3.38

9.Wars (Argon,Boron vs Split,Paranid)

10.PSCO1 ver.1.30 - kokpity , (specjalna instalacja dla TOTT) - ten mod posiada sporo kokpitów ale z TOTT chodzą po tylko jednym dla danej klasy statków ( 1 dla wszystkich M3 itd.) Może doczekam się kiedyś wersji chodzącej z TOTT.

Te dwa skrypty u mnie nie chodziły z TOTT:

1.ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009 (po zrobieniu mapy sektora statek nie eksploruje dalej)

2.Corp's Passive Marine Trainer - licznik czasu zakończenia szkolenia stoi w miejscu

Post się tyczy TC patch 3.0, TOTT ver 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy jest może SCS działający w TOTT lub jakikolwiek inny skrypt/mod który umożliwi przejmowanie opuszczonych statków bez wędrówek w kosmosie w skafandrze.

Post przeniesiony. Pisz w odpowiednim temacie, lub czytaj uważnie, o SCS jest już w pierwszym poście tego tematu. Yacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzał ktoś może czy CODEA działa z TOTT? A może znacie jakieś inne scrypty, które zmieniają sposób dokowania do statków na taki jak jest w CODEA? Zadokowanie myśliwców do gryfa bez żadnych scryptów to jakieś nieporozumienie.... na 9 może 4 się udaje bo reszta się rozbija albo stoją w miejscu i czekają nie wiadomo na co 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Gryfa nie próbowałem, bo nie mam, ale do Hyperiona lub innego M6 z możliwością dokowania, również do Akurei Tragarz statki dokują bez problemów. Zarówno w sektorze gracza, jak i OSS.

Może to standardowy błąd dokowania. Jeśli jesteś w Gryfie i dokujesz do niego inne statki wydając im polecenie "zadokuj do" to najpierw wybierz jakiś obiekt (stację, bramę) na cel i wydaj Gryfowi rozkaz "Leć do" lub "Zadokuj do", potem wydaj rozkaz dokowania statkom. Gryf zatrzyma się statki zadokują i dopiero poleci dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem, że nie tylko ja mam taki problem z gryfem i nie jest to wina tott, po prostu twórcy gry coś spaprali z tym statkiem a jest to naprawdę dobry statek do różnorakich zastosowań od wsparcia niszczycieli po pozbawianie wrogich statków wyposażenia przed abordażem (4 jon disruptor w głównej baterii i 4 w przedniej wieży co daje możliwość ataku 8 jonów bez przerwy bo statek ma mocny generator). W CODEA problemu tego nie było gdyż statek wyposażony w teleporter wciągał po prostu na pokład myśliwce a nawet bez teleportera myśliwce się nie rozbijały o jego kadłub przenikając przez niego.. Niestety scrypt CODEA u mnie nie działa z tym modem powodując poważne błędy od zmniejszenia wydajności gry po zawieszanie się w sektorze ze statkiem używającym tego systemu a nawet całkowita niemożliwość włączenia gry 😀 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nigdy nie grałem w TOTT, ale przyznam się, że faktycznie często myśliwce rozbijają się o "rampy", na których są zawieszane. O ile dobrze pamiętam, to sprawdź czy masz tuningowane myśliwce. A mianowicie chodzi mi o to, czy podkręcałeś im prędkość i zwrotność. Jeżeli nie to spróbuj. Jeżeli tak, to spróbuj tego nie robić. Może twoje myśliwce są za bardzo zwrotne lub za szybkie albo powinny być zwrotniejsze lub szybsze. Ja do moich M7 używam tylko CODEA, Anarkis tylko dla stacji. A generalnie nie wyobrażam sobie gry bez CODEA i kilku innych skryptów. Dlatego nie chcę XTTC czy TOTT. To co mam, to w zupełności mi wystarcza.

Ale jeżeli nie podołasz problemowi, który cię męczy, to Gryf idealnie sprawdzi się z Dedicated Assistant Drones (DAD) i Logain Industries Light Support Drone Carrier (LSDC). Bo właściwie dla tych celów została stworzona jednostka klasy M7 Gryf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie bez różnicy czy tuningowane czy nie i tak głupieją, cóż pozostaje opcja smażenia przed abordażem bo gryf chyba najlepiej się do tego nadaje, szczególnie kiedy się nie posiada fregaty rakietowej gryf wydaje się idealny do abordażu. Tak czy inaczej CODEA mi brak, szkolenie pilotów podnosiło miodność gry... Może ktoś kiedyś wpadnie na pomysł zmodyfikowania tego skryptu tak aby działał z TOTT... oby.

Mi to co oferowała "czysta gra" przestało wystarczać kiedy moja flota złożona z kilku m7 i m6 wykonała rajd po sektorach xenonów i roznosiła wszystko w pył mimo dużej przewagi xenków, jedynie krzaki dawały trochę więcej rozrywki ale jednak kilka m7 dających sobie spokojnie radę z flotą złożoną z kilku m2 , m7 i masy drobnicy powodowało lekki niesmak... W tott xenoni zdają się być większym wyzwaniem pomijając fakt ze nawet inaczej wyglądają (co akurat dla mnie jest minusem, wcześniej bardziej mi się podobały).

Lista skryptów stanęła w miejscu, mam nadzieję, że będzie aktualizowana 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scrypty, które u mnie działają bez problemu z TOTT a które nie były jeszcze wymienione:

-Convert to marines

-Traveling Mechanic

-crew chatter

Do tych nie mam pewności, choć na razie bez problemu:

- Frontier wars

- Improved Kha'ak invasions

Nie działające u mnie:

-Wszystkie potrzebujące biblioteki "Befehlsbibliothek" czyli CODEA, MEFOS, Economics&Suply trader, personel transporter

Na razie tyle. Będę aktualizował listę po kolejnych testach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ugh.. to może coś sknociłem :S a tak mi zależało na tym CODEA i Economics&Suply trader więc będę jeszcze próbował, dzięki za info bo już miałem o nich zapomnieć w tym modzie. Spróbuje jeszcze raz zainstalować na czystej instalce z s samym TOTT. Co do CODEA to jednak zdecydowanie wolę kontrolę floty z tego skryptu niż nieudolne zarządzanie skrzydłami.

Odnośnie jeszcze Kha'ak invasions - nie przejmują one na własność podbitych sektorów jak to ma miejsce podczas komunikatu o inwazji xenonów ale niezłe sieją spustoszenie więc jak ktoś lubi tępić robale to polecam. Jak na razie skrypt działa u mnie bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu mi się udało zainstalować skrypty... ale wydajność gry spadła, szczególnie kiedy się przypisze dużo statków do codea. W czystej grze nie zauważyłem jakiegoś znaczącego spadku wydajności z tymi skryptami. Dobrze przynajmniej, że polecenie "osłaniaj" działa poprawnie i wszystkie statki z tym poleceniem biorą udział w walce bo rozkazy dla skrzydeł to jakieś nieporozumienie. Skrzydło z 5 statków z rozkazem atakuj leci w stronę wroga a atakuje tylko 1 z taką częstotliwością jak by oszczędzał amunicję....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja 1.5 po uruchomieniu nowej gry pojawia się okienko z pytaniem czy włączyć skrypt, klikam na tak gra na chwilę się zatrzymuje po czym rusza lekko skacząc ale fabuły nie są zakończone, po chwili drugi raz okienko, znowu klikam na tak i ta sama sytuacja. Plik skryptu skopiowałem do katalogu director.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

(nie lubię podkręcać skryptami prędkości statków a sprinter śmiga 1140m/s więc wożę go sobie w hyperionie)

Do tunningu statków używam zdobytego HQ, odsyłam do pierwszego postu w tym temacie.

Cytat

Czyli na jedno wychodzi bo żeby przejmować stacje też trzeba użyć skryptów 😀

Ale jak kto lubi 😀

Mam tylko pytanie, gdzie kupić ten splicki dopalacz? jakoś do tej pory nie trafiłem na niego :S

Xedex, to się nazywa ... hipokryzja 😀

Cytat

All plots complete dla fabuł z TC u mnie nie działa z TOTT 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe zależy jak na to spojrzeć 😀

chodziło mi o skrypty w znacznym stopniu zmieniające balans rozgrywki i tym samym bardzo ułatwiające grę ale nie mam nic przeciwko używaniu skryptów, które podnoszą realizm, miodność i poziom trudności. Ale jak już pisałem jak kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

trochę mi się nudziło i sprawdziłem czy działa parę skryptów z TC.

Działa OTAS Shipyard dodająca fajny statek M7 Astraeus Hauler (mój ulubiony M7 🤔)

Działa też ExplorerCommandExtension-V1.2.2

TOTT chyba posiada podobny skrypt ale brakowało mi opcji Automatycznej Eksploracji 😀

sprawdzam jeszcze czy działa Solo Duel Mission bo fajne walki są z tym skryptem

jutro postaram się też sprawdzić czy działa Improved Races

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ 🤔

w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.

Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2011 o 17:55, pershing napisał:

dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ 🤔

Wcale nie dziwne. TOTT zmienia parametry praktycznie wszystkich statków z podstawy TC.

W dniu 9.05.2011 o 17:55, pershing napisał:

w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.

Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races 😀

A która wersja IR, bo obecnie pracuje nad tym skryptem już trzeci autor. Co według mnie niezbyt dobrze świadczy o ty skrypcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...