Skocz do zawartości


- - - - -

Skrypty i mody kompatybilne z TOTT



59 odpowiedzi w tym temacie

#21 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 48 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 09 maj 2011 - 17:55

dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ :unsure:
w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.
Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races :)

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 maj 2011 - 18:09

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 09 maj 2011 - 17:55 napisał

dziwnę... po instalacji Stoczni OTAS i zakupię Astraeus'a który w podstawcę mógł mieć osłony 4x1GJ w TOTT ma 3x2GJ :unsure:

Wcale nie dziwne. TOTT zmienia parametry praktycznie wszystkich statków z podstawy TC.

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 09 maj 2011 - 17:55 napisał

w sumie to chyba lepiej, także Stocznia OTAS działa poprawnie tak samo Explorer.
Sprawdziłem również Solo Duel Mission i działa bez zarzutów podobnie jak Improved Races :)

A która wersja IR, bo obecnie pracuje nad tym skryptem już trzeci autor. Co według mnie niezbyt dobrze świadczy o ty skrypcie.

#23 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 48 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 09 maj 2011 - 18:13

używam ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009
Solo Duel Version 1.1
Improved Races r13

i jak narazie nie widzę żadnej różnicy ani błędów

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 10 maj 2011 - 19:41

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 09 maj 2011 - 18:13 napisał

Improved Races r13


Najstarsza i najgorsza wersja.

#25 pershing

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 48 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 11 maj 2011 - 06:55

aha niestety niewiedziałem ;/
możesz podać linka do najlepszej wersji?

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 maj 2011 - 14:34

Wyświetl postUżytkownik pershing dnia 11 maj 2011 - 06:55 napisał

aha niestety niewiedziałem ;/
możesz podać linka do najlepszej wersji?

Nie wiem, które jest najlepsza, czy ta r15, czy ta najnowsza. Nie gram z żadną. Szukaj na forum, a skrypty możesz pobrać z forum angielskiego o skryptach i modach, tematy z obiema nowymi wersjami są na pierwszej stornie tamtego forum.

Ogólnie to odradzam, ze względu na to iż IR dodaje do gry spora ilość statków, a sam TOTT tez tworzy ich dużo. Może to prowadzić do problemów z wydajnością (zobacz temat o problemach z wydajnością w TOTT). Jeśli po zainstalowaniu skryptu nic ci się nie zmieniło, to o niczym nie świadczy, pograj kilka godzin, wtedy zobaczysz.

#27 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 19 maj 2011 - 16:22

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 17 marzec 2011 - 17:15 napisał

Używam z powodzeniem (w sektorach Starożytnych) statków z Economics&Suply trader, działa bez problemu wraz z biblioteką "Befehlsbibliothek"


Której wersji skryptu używasz? (na site Egosoftu ostatnia wersja to 3.2.05 z 2009 roku). Czy nie zauważyłeś żadnych błędów? (bo może coś się zmieniło od czasu tego wpisu).

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 maj 2011 - 16:43

Wyświetl postUżytkownik Cyberstorm dnia 19 maj 2011 - 16:22 napisał

Której wersji skryptu używasz? (na site Egosoftu ostatnia wersja to 3.2.05 z 2009 roku). Czy nie zauważyłeś żadnych błędów? (bo może coś się zmieniło od czasu tego wpisu).

Używam wersji 3.3.05 pobranej z forum niemieckiego Egosoftu, z oryginalnego tematu autora skryptu.

#29 ARTii87

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 28 maj 2011 - 18:58

CODEA działa bez problemu ?

#30 rygar

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 26 czerwiec 2011 - 21:23

Wyświetl postUżytkownik Yacek dnia 09 maj 2011 - 18:09 napisał

A która wersja IR, bo obecnie pracuje nad tym skryptem już trzeci autor. Co według mnie niezbyt dobrze świadczy o ty skrypcie.

Widać ze jesteś uprzedzony
chyba na odwrót? Skrypt jest na tyle dobry, że ludzie nie chcą aby umarł

IR:Chaos Edition jest podstawą nowego moda Xtimelines. Jack08 rozbudowuje IR pod kątem tego konkretnego moda.
Ja nie zawsze mam czas, ochote albo nastrój na pisanie skryptów i development staje, więc mnie bardzo cieszy ze ktos rozwija skrypt dalej - bo ja podjalem sie tego na takiej samej zasadzie (nie chcialem aby umarl z powodu kilku prostych do zalatania bugów)

IR oraz IR:CE z tego względu coraz bardziej się 'rozjeżdzają' w funkcjonalności.
Natomiast za obydwoma stoi ten sam cel - zamienić X3 w RTS

U podstaw IR była zasada, że ma być on niezależny od modów, co jest dużą przeszkodą w stworzeniu RTSa, w zasadzie jest to niemożliwe, dlatego sam zacząłem rozglądać się za gotową platformą dla dalszego rozwoju IR. W TTOT interesują mnie powiększone ładownie - jest to bowiem warunek aby AI mogło wyposażać swoje floty zamiast spawnować bronie znikąd. Dlatego zainteresowała mnie informacja o tym że IR działa z TTOT. Tyle że wersja 13 to już antyk, najnowsze różnią się znacznie. Jesli ktos grał w TTOT z wersją 15.xx to proszę o info

I przy okazji - jak wyglądają konretnie te powiększone stacje w TTOT?
Military Base np, ile może pomieścić 2GJ shield, PPC itp broni? Chodzi o te najbardziej ograniczane w wersji vanilla. Jest możliwe wyposażenie statku M1/M2 w takiej bazie?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych