Skocz do zawartości


- - - - -

Skrypty i mody kompatybilne z TOTT



59 odpowiedzi w tym temacie

#1 saradeus

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 95 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 21 luty 2011 - 06:39

Trochę czasu już spędziłem z TOTT , skrypty które u mnie chodzą z tym modem bezproblemo :

1. 500_comm_rangeTOTT przeróbka Yacka
2. NoFloatingIconTOTT przeróbka Yacka
3. NPCBailAddon
( z małą uwagą, statki klasy M1 i M2 które się spawnowały do obrony sektora przed inwazją Xenków znikną z chwilą zakończenia inwazji -czyli jak ostatni xenoński statek zostanie zniszczony. Znikną zarówno te z pilotami , te bez pilotów jak i te które przejeliśmy. Naprawianie przejętego statku lub zadokowanie nim w bazie nic nie da. Można jedynie szybko sprzęt poprzenosić i statek sprzedać - kredyty nie znikną )
4.Grax.remove.rocks -trochę ciężkawo z wydajnością gry z TOTTem, ten skrypt nieznacznie pomaga
5.hackstation
6.MarineRepeir
7.marine.training.manager.v3
8.Salvage Command Suite V3.38
9.Wars (Argon,Boron vs Split,Paranid)
10.PSCO1 ver.1.30 - kokpity , (specjalna instalacja dla TOTT) - ten mod posiada sporo kokpitów ale z TOTT chodzą po tylko jednym dla danej klasy statków ( 1 dla wszystkich M3 itd.) Może doczekam się kiedyś wersji chodzącej z TOTT.

Te dwa skrypty u mnie nie chodziły z TOTT:

1.ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009 (po zrobieniu mapy sektora statek nie eksploruje dalej)
2.Corp's Passive Marine Trainer - licznik czasu zakończenia szkolenia stoi w miejscu

Post się tyczy TC patch 3.0, TOTT ver 1.0

#2 Krutek

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • LokalizacjaTrójmiasto
  • Rasa: Nieznana

Napisano 08 marzec 2011 - 12:02

Czy jest może SCS działający w TOTT lub jakikolwiek inny skrypt/mod który umożliwi przejmowanie opuszczonych statków bez wędrówek w kosmosie w skafandrze.

Post przeniesiony. Pisz w odpowiednim temacie, lub czytaj uważnie, o SCS jest już w pierwszym poście tego tematu. Yacek

#3 WoyTass

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 300 postów

Napisano 08 marzec 2011 - 12:39

Salvage Command Suite V3.38

#4 Xdex

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów

Napisano 13 marzec 2011 - 17:42

sprawdzał ktoś może czy CODEA działa z TOTT? A może znacie jakieś inne scrypty, które zmieniają sposób dokowania do statków na taki jak jest w CODEA? Zadokowanie myśliwców do gryfa bez żadnych scryptów to jakieś nieporozumienie.... na 9 może 4 się udaje bo reszta się rozbija albo stoją w miejscu i czekają nie wiadomo na co :)

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 13 marzec 2011 - 17:49

Do Gryfa nie próbowałem, bo nie mam, ale do Hyperiona lub innego M6 z możliwością dokowania, również do Akurei Tragarz statki dokują bez problemów. Zarówno w sektorze gracza, jak i OSS.
Może to standardowy błąd dokowania. Jeśli jesteś w Gryfie i dokujesz do niego inne statki wydając im polecenie "zadokuj do" to najpierw wybierz jakiś obiekt (stację, bramę) na cel i wydaj Gryfowi rozkaz "Leć do" lub "Zadokuj do", potem wydaj rozkaz dokowania statkom. Gryf zatrzyma się statki zadokują i dopiero poleci dalej.

#6 Xdex

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów

Napisano 14 marzec 2011 - 11:49

Gdzieś czytałem, że nie tylko ja mam taki problem z gryfem i nie jest to wina tott, po prostu twórcy gry coś spaprali z tym statkiem a jest to naprawdę dobry statek do różnorakich zastosowań od wsparcia niszczycieli po pozbawianie wrogich statków wyposażenia przed abordażem (4 jon disruptor w głównej baterii i 4 w przedniej wieży co daje możliwość ataku 8 jonów bez przerwy bo statek ma mocny generator). W CODEA problemu tego nie było gdyż statek wyposażony w teleporter wciągał po prostu na pokład myśliwce a nawet bez teleportera myśliwce się nie rozbijały o jego kadłub przenikając przez niego.. Niestety scrypt CODEA u mnie nie działa z tym modem powodując poważne błędy od zmniejszenia wydajności gry po zawieszanie się w sektorze ze statkiem używającym tego systemu a nawet całkowita niemożliwość włączenia gry :) :)

#7 Lizard

    Pilot myśliwski

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 690 postów
  • LokalizacjaHull

Napisano 14 marzec 2011 - 12:08

Generalnie nigdy nie grałem w TOTT, ale przyznam się, że faktycznie często myśliwce rozbijają się o "rampy", na których są zawieszane. O ile dobrze pamiętam, to sprawdź czy masz tuningowane myśliwce. A mianowicie chodzi mi o to, czy podkręcałeś im prędkość i zwrotność. Jeżeli nie to spróbuj. Jeżeli tak, to spróbuj tego nie robić. Może twoje myśliwce są za bardzo zwrotne lub za szybkie albo powinny być zwrotniejsze lub szybsze. Ja do moich M7 używam tylko CODEA, Anarkis tylko dla stacji. A generalnie nie wyobrażam sobie gry bez CODEA i kilku innych skryptów. Dlatego nie chcę XTTC czy TOTT. To co mam, to w zupełności mi wystarcza.
Ale jeżeli nie podołasz problemowi, który cię męczy, to Gryf idealnie sprawdzi się z Dedicated Assistant Drones (DAD) i Logain Industries Light Support Drone Carrier (LSDC). Bo właściwie dla tych celów została stworzona jednostka klasy M7 Gryf.

#8 Xdex

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów

Napisano 14 marzec 2011 - 21:21

No właśnie bez różnicy czy tuningowane czy nie i tak głupieją, cóż pozostaje opcja smażenia przed abordażem bo gryf chyba najlepiej się do tego nadaje, szczególnie kiedy się nie posiada fregaty rakietowej gryf wydaje się idealny do abordażu. Tak czy inaczej CODEA mi brak, szkolenie pilotów podnosiło miodność gry... Może ktoś kiedyś wpadnie na pomysł zmodyfikowania tego skryptu tak aby działał z TOTT... oby.

Mi to co oferowała "czysta gra" przestało wystarczać kiedy moja flota złożona z kilku m7 i m6 wykonała rajd po sektorach xenonów i roznosiła wszystko w pył mimo dużej przewagi xenków, jedynie krzaki dawały trochę więcej rozrywki ale jednak kilka m7 dających sobie spokojnie radę z flotą złożoną z kilku m2 , m7 i masy drobnicy powodowało lekki niesmak... W tott xenoni zdają się być większym wyzwaniem pomijając fakt ze nawet inaczej wyglądają (co akurat dla mnie jest minusem, wcześniej bardziej mi się podobały).

Lista skryptów stanęła w miejscu, mam nadzieję, że będzie aktualizowana :)

#9 Xdex

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 53 postów

Napisano 17 marzec 2011 - 17:12

Scrypty, które u mnie działają bez problemu z TOTT a które nie były jeszcze wymienione:
-Convert to marines
-Traveling Mechanic
-crew chatter

Do tych nie mam pewności, choć na razie bez problemu:
- Frontier wars
- Improved Kha'ak invasions
Nie działające u mnie:
-Wszystkie potrzebujące biblioteki "Befehlsbibliothek" czyli CODEA, MEFOS, Economics&Suply trader, personel transporter

Na razie tyle. Będę aktualizował listę po kolejnych testach.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 17 marzec 2011 - 17:15

Xdex napisał:

-Wszystkie potrzebujące biblioteki "Befehlsbibliothek" czyli CODEA, MEFOS, Economics&Suply trader, personel transporter


Używam z powodzeniem (w sektorach Starożytnych) statków z Economics&Suply trader, działa bez problemu wraz z biblioteką "Befehlsbibliothek"





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych