Skocz do zawartości


- - - - -

Improved Kha'ak 1.1


21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Trucx

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • LokalizacjaAvarice
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 09 kwiecień 2012 - 21:08

Właśnie bo nie chciałbym żeby nagle się okazało że wszystko się pali :)

#22 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 10 kwiecień 2012 - 12:46

Wyświetl postUżytkownik Doromeza dnia 04 kwiecień 2012 - 10:33 napisał

Przydałby się jeszcze skrypt dodający wojny pomiędzy rasami. Żeby w ustawieniach AI dało się ustawić, kto z kim ma się tłuc, aby co jakiś czas następowały ataki jednych na drugich tak, jak jest to w Improved Kha'ak. DObrze byłoby jeszcze, żeby dodać coś w rodzaju wyścigu zbrojeń, tzn. żeby co jakiś czas rasa dobudowywała sobie trochę okrętów wojennych np. Argoni kilka Tytanów lub Kolosów i drobnicę.

Podobne działanie ma skrypt Sector Skirmishes. Co jakiś czas dostajesz wiadomość o dwóch flotach losowych ras i sektorze, w którym się spotkają. Możesz opowiedzieć się po jednej ze stron albo pozostąc neutralnym. Zabijanie tych jednostek nie wpływa na reputacje, a statki w bitiwe to głównie drobnica + kilka M6.

Co do improved kh'ak to jak znajdziesz sektor spustoszony przez kh'ak powinna gdzieś być kupa skrzyń z nividium, krzemem i tubami kwantowymi - możesz taki ładunek podprowadzić i sprzedać :) , albo posłać w sam środek szerszenia, co opóźni "formalne" przejęcie sektora przez kszaki :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych