Skocz do zawartości

Problem w zmianie produktów w kompleksach


BamBam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam mały problem a konkretnie:

kupiłem fabrykę tarcz u terran (będę pisał shieldów bo gram w angielską wersję XTC) następnie kupiłem możliwość produkcji shieldów 25MJ po czym kupiłem Food factory (produkującą terran MRE) i połączyłem te obie fabryki w kompleks. Jednak jak się później okazało nie mogę już zmienić profilu produkcji w fabryce shieldów. Że tak się zapytam po prostu coś przeoczyłem czy tak powinno być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że po połączeniu w kompleks może już być po ptakach. Ja jeszcze tego rodzaju fabryk nie posiadam więc nie mam doświadczenia, aczkolwiek próbowałeś może przez polecenie "Połączone stacje"? Jest to polecenie w których można wstrzymywać produkcję w poszczególnych stacjach kompleksu, jest tam też opcja "Rozkazy", być może tam coś znajdziesz, ale wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Ja z kolei w ogóle nie mogę utworzyć kompleksu z postawionych fabryk ( kopalnia krzemu i wytwórnia kryształów).

Pierwszy raz mam taki problem, nie miałem go w x2 ani w x3 - klikam na polecenia specjalne, ustaw fabrykę, klikam na zestaw do budowy kompleksu i nic... Coraz bardziej mnie wkurzają bugi w tym modzie.

Może wie ktoś co z tym zrobić, nie chcę znowu zaczynać od początku choć pewnie nic by to nie dało w tym przypadku.

Pozdrawiam.

Ps.

Gram bez skryptów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He Kapitan.

Fabryki są blisko siebie. A nic się nie dzieje tzn. kursor (czy jak to nazwać) który powinien sam wskazać fabryki do połączenia jest na środku mapy sektora. Dam sobie spokój z tym modem bo to nie jedyny problem, szkoda trochę.

Ps.

Nawet wynająłem TL-a mimo iż posiadam własnego z nadzieją że on sobie poradzi i kupa, ten sam problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach