Skocz do zawartości


- - - - -

Mini mod do XTC - mnożnik kadłuba


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 styczeń 2011 - 17:12

Pojawił się mini mod dla XTC - mnożnik kadłubów statków: [MOD] Hull Multiplier mod mod for XTC v1.1

Zmienia on wartość kadłubów wszystkich statków dostępnych w XTC według tego schematu:
M2 10x
M1 7.5x
M7 5x
M6 4x
M8 3x
TL/P/S/M/0 3x
M3 2.5x
M4 2x
M5 1.5x 


Mod instalujemy jako fake patch, czyli wypakowujemy z archiwum pliki 17 cat/dat i kopiujemy do katalogu głównego gry XTC, zmieniając im nazwę na kolejny numer plików cat/dat (jeśli mamy tylko XTC to kolejny numer plików będzie 16, jeśli mamy jakieś inne pliki cat/dat - np. z 500k comm range - to numerację zmieniamy na kolejny numer, tak aby mieć ciągłość w numeracji).

Uwaga, nie uruchamiamy jeszcze gry, ponieważ wszystkie nasze statki stracą sporo z wartości kadłuba i musielibyśmy je naprawiać, a to przecież spore koszty.

Ściągamy dostępny dla SRM mały skrypt Hull Multiplying Pack (jest dostępny w trzech wersjach LOW, MEDIUM i HIGH, ale jaką wersję pobierzemy nie ma znaczenia, można np. wersję Hull Multiplying Pack- LOW, ważne raczej aby ściągnąć wersję .zip, nie będziemy musieli się bawić PM Lite). Po ściągnięciu skryptu, wypakowujemy z niego tylko jeden plik - temp.srm.hull.reload.xml dostępny w katalogu script. Plik ten kopiujemy do katalogu script w katalogu gry XTC.
Teraz uruchamiamy grę, jeśli nie mieliśmy dostępu do Edytora Skryptów to zmieniamy imię pilota na "Magiczne Imię" tak jak jest to opisane w FAQ#3, uruchamiamy Edytor Skryptów, szukamy skryptu temp.srm.hull.reload.xml i uruchamiamy skrypt (domyślnie r na nazwie skryptu). Kadłuby naszych statków wrócą do 100%, a przy tym będą miały większą wartość.

#2 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 25 styczeń 2011 - 19:17

e tam ułatwiacze :P

:)

#3 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 25 styczeń 2011 - 19:35

Bardziej utrudniacz.

#4 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1395 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 styczeń 2011 - 20:10

Testowalem to przy SRM. Duze statki potrafia sie prac w wiecznosc, aczkolwiek w XTC bron dosc mocno uszkadza kadlub przez co walki nie trwaja dosc dlugo (dluzej niz w vanilla X3 - napewno!) wiec ten modzik moze sie przydac

#5 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 29 styczeń 2011 - 09:23

chciałbym tylko dopisać iż paczka z modem zawiera już plik temp.srm.hull.reload.xml i nie ma chyba już większej potrzeby ściągania go. Oczywiście odpalić go trzeba tak jak Yacek napisał.

#6 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 30 styczeń 2011 - 10:44

zainstalowałem po testowałem i brak mi słów. Dzięki temu modowi wreszcie nie ma takiej sytuacji że zaraz po stronie osłon albo prawie od razu się "wybucha" albo troci się uzbrojenie i inne wyposażenie statku.... Mój cerberus stoczył parę ciężkich walk, mimo iż kadłub zszedł mu nie jednokrotnie do 60% to nie stracił żadnej broni ani wyposażenia statku. (może to zasługa moda a może nie) Ale najważniejsze nie eksplodował w 5 sekund po stracie osłon. Walki są ciekawsze bo bardziej emocjonujące i dłużej trwają.


Jedyne co musiałem zmienić to w skrypcie MarineRepairs-V1.02-03.039 musiałem zwiększyć mnożnik skuteczności napraw przeprowadzanych przez marines, bo inaczej naprawa kadłuba statku zajmuje im całe wieki.

#7 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 30 styczeń 2011 - 12:14

Moda już używam od dawna. Kiedyś go Sorkvild polecał w temacie o SRM i powiem szczerze, że tak powinien wyglądać podstawowy balans broń - kadłub.

#8 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 30 styczeń 2011 - 12:23

hmm to nawet nie wiedziałem o tym że jest taki dodatek do "czystej" gry. Albo zapomniałem.

#9 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 30 styczeń 2011 - 16:44

Konrad162 napisał:

hmm to nawet nie wiedziałem o tym że jest taki dodatek do "czystej" gry. Albo zapomniałem.


A kto mówi o "czystej" grze. Napisałem, że Sorkvild polecał go w temacie o SRM; Hull Multiplying Pack jest dodatekiem do tego właśnie moda.

#10 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 30 styczeń 2011 - 20:02

Azakal napisał:

Konrad162 napisał:

hmm to nawet nie wiedziałem o tym że jest taki dodatek do "czystej" gry. Albo zapomniałem.


A kto mówi o "czystej" grze. Napisałem, że Sorkvild polecał go w temacie o SRM; Hull Multiplying Pack jest dodatekiem do tego właśnie moda.


to do chrzanu. Myślałem że do czystej gry takie coś się znajdzie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych