Skocz do zawartości

Mini mod do XTC - mnożnik kadłuba


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się mini mod dla XTC - mnożnik kadłubów statków: [MOD] Hull Multiplier mod mod for XTC v1.1

Zmienia on wartość kadłubów wszystkich statków dostępnych w XTC według tego schematu:

M2 10x
M1 7.5x
M7 5x
M6 4x
M8 3x
TL/P/S/M/0 3x
M3 2.5x
M4 2x
M5 1.5x

Mod instalujemy jako fake patch, czyli wypakowujemy z archiwum pliki 17 cat/dat i kopiujemy do katalogu głównego gry XTC, zmieniając im nazwę na kolejny numer plików cat/dat (jeśli mamy tylko XTC to kolejny numer plików będzie 16, jeśli mamy jakieś inne pliki cat/dat - np. z 500k comm range - to numerację zmieniamy na kolejny numer, tak aby mieć ciągłość w numeracji).

Uwaga, nie uruchamiamy jeszcze gry, ponieważ wszystkie nasze statki stracą sporo z wartości kadłuba i musielibyśmy je naprawiać, a to przecież spore koszty.

Ściągamy dostępny dla SRM mały skrypt Hull Multiplying Pack (jest dostępny w trzech wersjach LOW, MEDIUM i HIGH, ale jaką wersję pobierzemy nie ma znaczenia, można np. wersję Hull Multiplying Pack- LOW, ważne raczej aby ściągnąć wersję .zip, nie będziemy musieli się bawić PM Lite). Po ściągnięciu skryptu, wypakowujemy z niego tylko jeden plik - temp.srm.hull.reload.xml dostępny w katalogu script. Plik ten kopiujemy do katalogu script w katalogu gry XTC.

Teraz uruchamiamy grę, jeśli nie mieliśmy dostępu do Edytora Skryptów to zmieniamy imię pilota na "Magiczne Imię" tak jak jest to opisane w FAQ#3, uruchamiamy Edytor Skryptów, szukamy skryptu temp.srm.hull.reload.xml i uruchamiamy skrypt (domyślnie r na nazwie skryptu). Kadłuby naszych statków wrócą do 100%, a przy tym będą miały większą wartość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainstalowałem po testowałem i brak mi słów. Dzięki temu modowi wreszcie nie ma takiej sytuacji że zaraz po stronie osłon albo prawie od razu się "wybucha" albo troci się uzbrojenie i inne wyposażenie statku.... Mój cerberus stoczył parę ciężkich walk, mimo iż kadłub zszedł mu nie jednokrotnie do 60% to nie stracił żadnej broni ani wyposażenia statku. (może to zasługa moda a może nie) Ale najważniejsze nie eksplodował w 5 sekund po stracie osłon. Walki są ciekawsze bo bardziej emocjonujące i dłużej trwają.

Jedyne co musiałem zmienić to w skrypcie MarineRepairs-V1.02-03.039 musiałem zwiększyć mnożnik skuteczności napraw przeprowadzanych przez marines, bo inaczej naprawa kadłuba statku zajmuje im całe wieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

hmm to nawet nie wiedziałem o tym że jest taki dodatek do "czystej" gry. Albo zapomniałem.

A kto mówi o "czystej" grze. Napisałem, że Sorkvild polecał go w temacie o SRM; Hull Multiplying Pack jest dodatekiem do tego właśnie moda.

to do chrzanu. Myślałem że do czystej gry takie coś się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Co za problem przystosować ten mod do czystej gry? Żaden problem, tylko trochę czasu.

Jak najbardziej, tyle że tym ostatnim nie dysponuje. Dziwi mnie to trochę że część ludzi narzeka jak te statki szybko wybuchają w tej czystej grze a jeszcze nikt nie zrobił takiego mnożnika kadłuba do czystej gry....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...