Skocz do zawartości

Błąd w czasie walki


Kapitan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Walczyłem ostatnio z elite tragarzem, prół do mnie z jakiegoś działka,ale by długo musiał strzelac żeby mnie rozwalic. Aż tu nagle trach trach osłon nie mam(tak,jakbym się nagle teleportował z m3 do m5 🙁),trach trach pół kadłuba wcieło, nagle czarny ekran, i tu wywala ekranik że jakiś problem z aplikacja X3TC i że zostanie zamknięta.Później tego błędu nie miałem przez dłuższy czas,ale przed chwilą nawalam w LXa i PXa aż tu nagle wywaliło ,czarny ekran i informacja o błędzie,jak wcześniej.(chodź tym razem mi osłony jakoś szybciej nie spadały) . Heh,dobrze że save był blisko zawsze 😀 Te fale uderzeniowe wyłączyłem na samym początku gry,więc to chyba nie to.Miał ktoś z was takiego buga? 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest konflikt między skryptem Bailingu, czyli odpowiedzialnym za opuszczanie statków przez pilotów, a skryptem kontrolującym morale pilotów. Przynajmniej tak to wygląda. Tyle wyjść do pulpitu co zaliczyłem ostatnio w XTC, to nie miałem odkąd gram w TC. A grałem z kilkoma innymi dużymi modami i skryptem NPC Bail Addon.

Dziwny tylko ten efekt znikania osłon i kadłuba. Skoro wyłączyłeś opcję fali uderzeniowej. Jesteś pewien, że nie dostałeś jakąś zabłąkana rakietą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XTC wersja 1.1

Podczas walki w momencie jak ma się statek poddać zawiesza się gra. Nie było tego wcześniej w wersji 1.0. Odinstalowałem samego moda, ponowna instalacja i błąd się powtórzył. Dopiero to deinstalacji całej gry, ponowna instalacja czystej gry + XTC wersja 1.1 chwilę błędu nie było. Tak po 2-3 god grania ponownie mam zawieszanie się gry. Jedyne co w grze zmieniałem to na 40% prawdopodobieństwo wyskakiwania pilotów dla M6, M7 oraz brak uszkodzeń podczas wybuchu statku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie było tego wcześniej w wersji 1.0.

Było, przynajmniej u mnie. Pisałem zresztą o tym w innym wątku. Zjawisko występowało ze szczególnym nasileniem przy ciągłym ostrzale nieprzyjaciela emiterami keynowymi (nie wiem czy dobrze napisałem), ale również pulsacyjnymi emiterami wiązki. Po przesiadce na Ciężkiego Smoka, później na Reapir'a, błąd ustąpił zapewne za sprawą korzystania z "wolniejszego" uzbrojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie.

"Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.

Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wyskakiwaniem rzeczywiście tez jest coś nie na rzeczy. Testowałem na wysokich ustawieniach opuszczania i niskim morale jeden save kilka godzin. Walka z pirackim tygrysyem . Zacząłem testować bo gra mi scrushowała . Co zauważyłem :

1. Najczęściej crush i powrót do pulpitu .

2. Tygrys zostaje zniszczony .

3. Załoga opuszcza statek .

4. Załoga ouszcza statek ale chyba wraca na pokład (statek przestaje być wrogi )

5. Czasem eksplozja Tygrysa podczas użycia skryptu złomiarza .

6. Jeden raz załoga opuśiła statek za pomoca kapsuł i statek eksplodował.

Na tych samych wysokich ustawieniach inny statek przejmowałem bez problemu, (TP Hyperion, o dziwo zrobili go to jako TP ? w sumie mi nie przeszkadza )

Grałem na wersji 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie.

"Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.

Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię.

o,a tu się zgodze,walczę walczę, jakieś m6 teladich wali w m5,gościu ma pół kadłuba,zaraz wybuchnie a tu gra zamula i wywala.Jako tako sytuację polepsza zgrzewka polis, ale i tak nie mam zamiaru sejwowac co 10 sec 🙁 do tego ostatnio nie tylko wywala grę,ale raz kompa zawiesiło 😀 Co do wyskakiwania,w przypadku myśliwców zdaje mi się że raz ten bailing z XTC działa jak powinien(skaczą ładnie) a czasami nie działa wogóle.Ponadto nie poddają mi sie większe okręty(M6 itd)Za to przynajmniej SCS działa,ale marne pocieszenie... ten mod dla mnie jest niegrywalny teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Na pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni.

Ja zaś mam takie doświadczenia... jak grywałem na wersji 1.0 to podczas walki z M6 jak moje M6 lub M3+ siadało na"ogonie" owego M6 i robilismy tzw. koła nagla następował zwis, i grę wywalało, nie wiemm czy to ma znaczenie ale dotyczylo to walki szczególnie z M6 klanu piratów, chyba (tu sztrzelam bo zupełnie nie pamietam) Bratherhood i był to Smok lub Ciężki Smok, i działo sie tak za każdym razem jak do niego podlatywałem i atakowałem , wiec mu odpusciłem , nie używałem wtedy żadnych skrypyów za wyjątkiem Mosqito missle defense, obecnie gram w wersji 1.1 i używam tylko jednego skryptu Salvage Command Suite V3.38 , gra dziala dobrze, nie mam wywalania, statki przy ustawieniach 30-40 % zostają porzucane dość często, aczkolwiek nie spotkalem ostatnio owego statku klanu Bratherhood wiec nie wiem co by sie wtedy działo/...

Pozdrawiam Dee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie na odwrót, jak grałem na wersji 1.0a to miałem względny spokój i gra wyszła do pulpitu może ze dwa razy. Od czasu instalacji 1.1 (na czystą grę) wywala mi po kilka razy w trakcji jednego patrolu sektorowego. Dlatego nie gram ostatnio. Tak się zastanawiam, czy nie rozpocząć nowej gry na 1.1, ale może poczekam na 1.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po reinstalacji TC na czyste + 3.0 patch + XTC 1.1 + mapa skorpa + spolszczenie narazie nie miałem żadnego crush'a . Dodam że używam dla przezorności wolniejszych broni tak jak koledzy radzili . W slocie głownym poczciwe Miotacze Plazmy i troszkę szybsze Działka Akceleratowe w wieżyczkach do zwalczania myśliwców i rakiet . Poza tematem, co ten mod mi radości sprawia - nie mogę się oderwać od komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na argoński sektor khaak zrobili sobie najazd małymi statkami.... no i co zobaczyłem po pewnym czasie (nawet nie wszedłem o walki bo latam transportowcem) zobaczyłem pulpit... wczytałem poprzedni save znowu ta sama sytuacja lecę w to samo miejsce i co widze pulpit... i tak już 3 raz. Gra "czysta". Czy za każdą inwazją khaak będę widział pulpit?

//

hmm przywróciłem ponownie ustawienia dotyczące opuszczania statków na poziom normalny, zapisałem grę wyszedłem i wczytałem ją na nowo. I nie wyskoczyło. Czyli że nie można ruszać tamtych ustawień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...