Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zrobiłem mały test. Dzięki skryptowy Cheat collection czy jak mu tam. Skopiowałem swój statek (zdobyczny) 90 razy. 30 statków dla xenonów i 60 dla mnie. Na wszelki wypadek. Oczywiście moi raz raz posprzątali, a o to wyniki testu:1. usunięte pliki bailingu od XTC - tak jak przewidziano nie zależnie jak wysokie ustawienia żaden z pilotów nie wyskoczył. Gra się nie zacielą mimo tak totalnej wojny. LX- przenoszą broń neutronową a to pieruńsko szybko pluje pociskami - 295 pocisków na min. Pewnie są szybsze, ale nie było moim zamiarem testować uzbrojenie.2. usunięte pliki bailingu + zainstalowany NPCBailingAddon-V1.6.3-05.12.2008.spk - mimo iż gra nie wyskakuje do pulpitu a statki teoretycznie są opuszczane tak jak powinny być to zaraz po opuszczeniu :ph34: Postaram się przejrzeć ten skrypt bailingu dla XTC może coś z tego wyjdzie aczkolwiek mam poważne wątpliwości. Nie nic to przecież nie da bo jak wykasowałem pliki bailingu a one nadal eksplodują to znaczy że gdzieś indziej jest to zaszyte....Ja się kurka blaszka pytam... po co zmieniać coś co jest dobre? wymyślili własny skrypt bailingu który psuje całą przyjemność z gry, mimo że przecież jest gotowy działający..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 właśnie prościej by zrobili jakby zerżneli po prostu ten skrypt. i umnie właśnie walnąłem wysoko morale by nie wywalało i dałem wersję bez spalin i sądzac po ustawieniach jakie dałem skacza narazie tak jak wtedy, co miałem starego dobrego npc baila.Konrad, wyłamałeś sie od zasady a raczej zepsułeś zasadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Przeprowadziłem kolejne obserwacje.... Ponieważ stwierdzone zostało wyżej że za niszczenie statku tuż po opuszczeniu musi odpowiadać jakiś skrypt. wszedłem w "podgląd działjących skryptów" co pewien czas podczas walki pojawiały się skrypty takie jak:Blast damage - fala uderzeniowacreate loot - tworzenie skrzynek (resztki po rozwalonych statkach)i plugin board - tak się zastanowiłem co ma plugin abordażu współnego z opuszczaniem sttaków i postanowiłem do niego zajrzeć... w skrypcie poszukałem czegoś co niszczy xD i o to co znalazłemTo jest tylko fragment całego pluginu ale wydaje się że to jest to... if not $target->get marines array * target was not boarded $race = $target->get owner race [b] if $race == {Neutralna rasa} [/b] * target did bail on it's own [b] $target->destroy object: killer=$attacker, show no explosion=[FALSE][/b] return null else * target was claimed * if $target->get local variable: name='XTC.CAPTURED' $shiptype = $target->get ware type code of object $name = sprintf: pageid=1706 textid=11, $shiptype, null, null, null, null $target->set name to $name * $target->set local variable: name='XTC.CAPTURED' value=null return null * end end endJednym słowem z tego co przeczytałem jeśli statek jest neutralny to go zniszcz... A jeśli używamy skryptu bailing to właśnie statek do przejęcia taki się staje.Jednym słowem zaraz to przetestuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 a jakby wykasowac 'błędny" kawałek? Rozwali cały skrypt czy niekoniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Cytata jakby wykasowac ten kawałek? Rozwali cały skrypt czy niekoniecznie?właśnie zaraz to sprawdzę, bo i tak już mam trochę na chrzanione wiec jest mi wszystko jedno ^^ jednym słowem nic do stracenia. Dokładnie wystarczy wykasować jedną linijkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Efekt zmiany jednej linii kodu:na screenie możemy zobaczyć to co możemy zobaczyć czyli LX gotowe do przejęcia które nie ulegają tej śmiesznej natychmiastowej autodestrukcji.Podsumowując walka 60 LX vs 30 LX + wywalone skrypty bailingu XTC oraz dodany zewnętrzny plugin bailingu, gra się nie zacięła a okręty gotowe do przejęcia. Mapa scropa wskazuje też że są do przejęcia.Wycięte pliki skryptowe:plugin.XTC.AL.10.Bailing.xmlplugin.XTC.ALM.Bailing.xmlplugin.XTC.Signal.Bailing.xmlplugin.XTC.Task.BailedShipTimer.xmlplugin.XTC.TaskBailing.xmlzmienione pliki skryptowe:plugin.XTC.Task.Boarded.xmlLink do zmienionego pliku:linkDoinstalowane skryptyZewnętrzny bailing: NPCBailingAddon-V1.6.3-05.12.2008.spkPlugin konfigurujący: CommunityPluginConfiguration-V1.20-03.06.2009.spkKończąc ten mój spam i wypociny:Nie jestem w stanie powiedzieć na co może wpłynąć ta zmiana, o ile wykasowanie skryptów bailingu z XTM powinno wpłynąć na to że po prostu nie będzie bailingu ich autorstwa, o tyle zmiana 1 linii kodu w/w skrypcie po prostu MOŻE spowodować że będzie trochę więcej wolnych statków do zebrania. Jak na razie po tak sporej bitwie wszystko działa.A i ostatnia sprawa piwo dla tego komu będzie się chciało poprawić ten wywalający Bailing z XTM. Bo to co ja zrobiłem to tylko "tymczasowa" łatka.Jeszcze raz przepraszam za za spamowanie forum i tak długie posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 spam to są niechciane wiadomości i niepotrzebne a to co gadasz może pomagac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 okładałem jakiegoś dziada z neutrona beta i krach: W tym oknie co było: Sygnatura błędu AppName: x3tc.exe AppVer 3.0.0.0 ModName: x3tc.exeModVer: 3.0.0.0 Offset: 000494f2a w informacjach technicznych że do raportu zostanie dołączony plikD:\tmp\ab18_appcompat.txt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Cytatokładałem jakiegoś dziada z neutrona beta i krach: W tym oknie co było: Sygnatura błędu AppName: x3tc.exe AppVer 3.0.0.0 ModName: x3tc.exeModVer: 3.0.0.0 Offset: 000494f2a w informacjach technicznych że do raportu zostanie dołączony plikD:\tmp\ab18_appcompat.txtale to co po zastosowaniu mojej "procedury"? bo aż nie możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Konrad162 WIELKIE DZIĘKI . Robiłem te testy w nadziei że ktoś kto zna się na skryptach TC weźmie się za to. Logikę programowania znam (kiedyś w delphi nawet sporo )ale języka skryptów TC ni w ząb . Jak się potwierdzi 100 % że to działa, warto żebyś zrobił posta z przepisem jeszcze raz w osobnym temacie (jak pozbyć się crushy w XTC 1.1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 CytatKonrad162 WIELKIE DZIĘKI . Robiłem te testy w nadziei że ktoś kto zna się na skryptach TC weźmie się za to. Logikę programowania znam (kiedyś w delphi nawet sporo )ale języka skryptów TC ni w ząb . Jak się potwierdzi 100 % że to działa, warto żebyś zrobił posta z przepisem jeszcze raz w osobnym temacie (jak pozbyć się crushy w XTC 1.1)przetestuje to co zrobiłem jeszcze dziś wieczorem więc nie do końca należy mówić HOP... jak dziś mi gra nie wyskoczy (a nastawię się wyjątkowo na polowanie) to znak że raczej działa i wtedy krok po kroku przepisze.Szczerze? na 90% powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Prawdopodobnie skryptów od bailingu XTC nie trzeba będzie usuwać -szanse na 0, morale wysokie. Twój poprawiony skrypt + NPC Baling Addon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 to wywalenie nie po twojej procedurze konrad,dopiero testowac mam zamiar.Sory,widze że was w błąd wprowadziłm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Pierwsze testy pozytywnie - 0 "pulpitów" , Pliki XTC zostawiłem, Szanse na opuszczenie 0 , Kadłub 0 , morale 150, W skrypcie NPC Baling Addon na maxa . No i oczywiście poprawiony przez Konrada skrypt . Działa bez zarzutu . Będę grał w tej konfiguracji dłuższy czas i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 testuję za chwilę "jak konrad przykazał" znowu mnie przedchwilą wywaliło do pulpitu jak kiereszowałem Pirackiego Rybołowa... "pałka się przegła" To rozwiązanie z wersją ze spalinami u mnie było tylko chwilowe, od chwili instalacji problem narasta widac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 To ja w takim razie poczekam jeszcze, ale jak mnie choć raz wywali do pulpitu, zrobię jak "Konrad przykazał" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 no już gram jakieś prawie 3 godziny leje się od czasu do czasu z innymi pilotami, czasem wyskakują na razie żadnych problemów z wyskokami do pulpitu. Jak testy dalsze przebiegną pozytywnie napiszę instrukcje w osobnym temacie jak prosił saradeus.PS statków takich samoistnie pojawiających się "wolnych" na mapie scropa jest mało bo jak już wcześniej Yacek zauważył ten świat X'ów jest cholernie pokojowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Uważam, że opisany przez saradeusa sposób powinien być wystarczający. Twoja poprawka nie bardzo mi się widzi. Dlaczego? Bo fragment kodu, który przedstawiłeś jest wyrwany z kontekstu. Na mój głupi rozum skrypt bailingu działa tak:atakujesz statek - gdy zostaną spełnione warunki bailingu statek jest pozbawiany pilotaopuszczony statek jest usuwany z gry - to ten fragment kodu, który cytowałeśna miejsce usuniętego statku klonowany jest nowy statek, z takim samym poziomem kadłuba i bez pilota, natomiast jego wyposażenie zależne jest o Twoich ustawień w bailingu - albo nie znalazłeś kodu odpowiedzialnego za tę operację, albo brakuje ci w grze tego skryptu i dlatego masz CTD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Cytat....czegoś nie łapię... mówisz że sposób saradeusa powinien być wystarczający. Ale przecież to ten sam sposób, wygrywa tę moją poprawkę jedyne czego nie robi to nie usuwa skryptów Bailingu XTC tylko je wyłącza (przez ustawienie prawdopodobieństwa na 0)Cytatalbo brakuje ci w grze tego skryptu i dlatego masz CTD.ale przecież napisałem że gram 3 godziny i NIE mam żadnych crush'y do pulpitu. A statki są opuszczane przez pilotów.Linijka którą "wykasowałem" odpowiadała za natychmiastowe kasowanie statku po opuszczeniu go przez pilota. Bo jeśli wyłączymy/skasujemy bailing XTC wszystkie statki opuszczone będą od razu kasowane. A tego nie chcemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Chodziło mi o sposób nr 2 opisany tu: http://xudb.pl/topic/1674-re-b-d-w-czasie-walki/page__pid__26157__st__40#entry26157Jeśli ustawisz w opcjach bailingu XTC 0% to tak jakbyś nie używał tego skryptu, więc poprawka jak i usuwanie skryptów nie są potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 CytatChodziło mi o sposób nr 2 opisany tu: http://xudb.pl/topic/1674-re-b-d-w-czasie-walki/page__pid__26157__st__40#entry26157Jeśli ustawisz w opcjach bailingu XTC 0% to tak jakbyś nie używał tego skryptu, więc poprawka jak i usuwanie skryptów nie są potrzebne.aaa ok, ale saradeus chyba doinstalował zewnętrzny bailing?Zresztą idę pisać instrukcję. Tę instrukcję step by step napisać tu czy w zewnętrznym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Cytataaa ok, ale saradeus chyba doinstalował zewnętrzny bailing?Właśnie o to mi chodziło.CytatZresztą idę pisać instrukcję. Tę instrukcję step by step napisać tu czy w zewnętrznym temacie?Będzie czytelniej jak napiszesz w nowym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Chyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 CytatChyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD.no to fajnie. A swoją drogą jestem ciekaw jak twórcy takiego dużego moda w ogóle mogli to dopuścić ten twór do beta testów, bo to nawet nie powinno przejść alfa testów.... sami nie patrzyli co robią czy programowali z zamkniętymi oczyma - "oczy szeroko zamknięte". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 CytatChyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD.niestety,miałem to cały czas na nie i crushy w cholere Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.