Skocz do zawartości


- - - - -

Błąd w czasie walki


79 odpowiedzi w tym temacie

#71 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2011 - 20:55

Yacek napisał:

Chodziło mi o sposób nr 2 opisany tu: http://xudb.pl/topic...__40#entry26157
Jeśli ustawisz w opcjach bailingu XTC 0% to tak jakbyś nie używał tego skryptu, więc poprawka jak i usuwanie skryptów nie są potrzebne.


aaa ok, ale saradeus chyba doinstalował zewnętrzny bailing?

Zresztą idę pisać instrukcję. Tę instrukcję step by step napisać tu czy w zewnętrznym temacie?

#72 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 styczeń 2011 - 21:03

Konrad162 napisał:

aaa ok, ale saradeus chyba doinstalował zewnętrzny bailing?

Właśnie o to mi chodziło.

Konrad162 napisał:


Zresztą idę pisać instrukcję. Tę instrukcję step by step napisać tu czy w zewnętrznym temacie?
Będzie czytelniej jak napiszesz w nowym temacie.

#73 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 styczeń 2011 - 21:57

Chyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD.

#74 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2011 - 22:06

Yacek napisał:

Chyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD.


no to fajnie. :P

A swoją drogą jestem ciekaw jak twórcy takiego dużego moda w ogóle mogli to dopuścić ten twór do beta testów, bo to nawet nie powinno przejść alfa testów.... sami nie patrzyli co robią czy programowali z zamkniętymi oczyma - "oczy szeroko zamknięte".

#75 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 26 styczeń 2011 - 22:11

Yacek napisał:

Chyba kolejny problem rozwiązany. Nie wiem czy zauważyliście, ale podczas walk gra zaczyna drastycznie zwalniać i skakać. Wygląda to jakby np. atakujące na myśliwce poruszały się skokowo. Odpowiada za to parametr ustawiany w Rozgrywka/Ustawienia SI - Bezpieczne skoki, który nie tylko przenosi nasz statek po wykonaniu skoku do bramy w bezpieczne miejsce w pobliżu bramy, tak aby nie doszło do kolizji z jakimś innym statkiem przelatującym przez bramę, ale również odpowiada za obliczenia kolizji ze innymi statkami. Wyłączenie tego parametru uspokaja grę podczas walk i mam nadzieję, że zmniejszy też innym CTD.

niestety,miałem to cały czas na nie i crushy w cholere

#76 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 styczeń 2011 - 17:50

Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od czasu wyłączenia opcji "Bezpieczne skoki" ilość opuszczonych statków, zarówno w walkach jakie prowadziłem, jak i pozbieranych dzięki mapie Scorpa bardzo wzrosła. Od wczoraj zebrałem 3xM7, 6xM6 i ponad 10xM3.

#77 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 27 styczeń 2011 - 17:53

Yacek napisał:

Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od czasu wyłączenia opcji "Bezpieczne skoki" ilość opuszczonych statków, zarówno w walkach jakie prowadziłem, jak i pozbieranych dzięki mapie Scorpa bardzo wzrosła. Od wczoraj zebrałem 3xM7, 6xM6 i ponad 10xM3.


może dlatego że inne statki teraz skacząc np. lądują w środku stacji? Albo gdzieś gdzie zostają trochę uszkodzone.

#78 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 styczeń 2011 - 18:07

Konrad162 napisał:

może dlatego że inne statki teraz skacząc np. lądują w środku stacji? Albo gdzieś gdzie zostają trochę uszkodzone.

Raczej nie, wszystkie znalazłem daleko od bram i stacji.

#79 saradeus

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 95 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 27 styczeń 2011 - 22:19

Yacek napisał:

Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale od czasu wyłączenia opcji "Bezpieczne skoki" ilość opuszczonych statków, zarówno w walkach jakie prowadziłem, jak i pozbieranych dzięki mapie Scorpa bardzo wzrosła. Od wczoraj zebrałem 3xM7, 6xM6 i ponad 10xM3.


To ja mogę potwierdzić - Tą opcję miałem wyłączoną od początku i nie narzekałem na ilość opuszczonych statków . Od początku gry Scorp znalazł mi sporo M6 . 2xM7 . 1xM2 ;

#80 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 28 styczeń 2011 - 08:28

no to wyłączę u siebie i też zobaczę.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych