Skocz do zawartości


- - - - -

Błąd w czasie walki


79 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 13 styczeń 2011 - 13:20

Walczyłem ostatnio z elite tragarzem, prół do mnie z jakiegoś działka,ale by długo musiał strzelac żeby mnie rozwalic. Aż tu nagle trach trach osłon nie mam(tak,jakbym się nagle teleportował z m3 do m5 :(),trach trach pół kadłuba wcieło, nagle czarny ekran, i tu wywala ekranik że jakiś problem z aplikacja X3TC i że zostanie zamknięta.Później tego błędu nie miałem przez dłuższy czas,ale przed chwilą nawalam w LXa i PXa aż tu nagle wywaliło ,czarny ekran i informacja o błędzie,jak wcześniej.(chodź tym razem mi osłony jakoś szybciej nie spadały) . Heh,dobrze że save był blisko zawsze :) Te fale uderzeniowe wyłączyłem na samym początku gry,więc to chyba nie to.Miał ktoś z was takiego buga? :)

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 13 styczeń 2011 - 15:31

Jest konflikt między skryptem Bailingu, czyli odpowiedzialnym za opuszczanie statków przez pilotów, a skryptem kontrolującym morale pilotów. Przynajmniej tak to wygląda. Tyle wyjść do pulpitu co zaliczyłem ostatnio w XTC, to nie miałem odkąd gram w TC. A grałem z kilkoma innymi dużymi modami i skryptem NPC Bail Addon.
Dziwny tylko ten efekt znikania osłon i kadłuba. Skoro wyłączyłeś opcję fali uderzeniowej. Jesteś pewien, że nie dostałeś jakąś zabłąkana rakietą?

#3 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 13 styczeń 2011 - 15:51

Konflikt?Hm, to może dlatego u mnie piloci w sumie wogóle nie chcą wyskakiwac.Ustawiłem wreszcie przed chwilą tak,że łatwiej trafic w totka niż żeby przydupas nie wyskoczył a tu dalej nic. :( . Co do rakiety,hm, chyba osa mnie bombardowała :)

#4 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 14 styczeń 2011 - 23:46

Macie coś takiego,że ustawiacie jak chcecie,a piloci dalej wyskakują jakby się grało na ustawieniach standardowych?Piszę tutaj bo walki to w sumie też dotyczy. :( Czy może u mnie coś nie tak.

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 styczeń 2011 - 23:54

Raczej nie. Moje ustawienia możesz zobaczyć w tym poście: http://xudb.pl/topic...__20#entry25474
Inna sprawa, ze w wersję 1.1 grałem bardzo mało i wypowiedź dotyczy wersji 1.0a

#6 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 14 styczeń 2011 - 23:59

to nie wiem,zainstaluje od nowa grę chyba... Mam prośbę, mógłby jakiś pilot,jak będzie miał przed nosem jakiś statek ustawic ogromną szansę na opuszczenie i zaatakowac?Ciekaw jestem czy u mnie tylko coś skopało.

#7 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2011 - 00:09

Gdy opisujecie problem, podajcie również skrypty, które macie wgrane. Ułatwi to odpowiedź.

#8 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 15 styczeń 2011 - 00:14

narazie tylko scorpa mam :( a XTC wersja 1.1

#9 rolnik_pl

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 15 styczeń 2011 - 10:15

XTC wersja 1.1
Podczas walki w momencie jak ma się statek poddać zawiesza się gra. Nie było tego wcześniej w wersji 1.0. Odinstalowałem samego moda, ponowna instalacja i błąd się powtórzył. Dopiero to deinstalacji całej gry, ponowna instalacja czystej gry + XTC wersja 1.1 chwilę błędu nie było. Tak po 2-3 god grania ponownie mam zawieszanie się gry. Jedyne co w grze zmieniałem to na 40% prawdopodobieństwo wyskakiwania pilotów dla M6, M7 oraz brak uszkodzeń podczas wybuchu statku.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2011 - 10:25

Zmniejsz morale pilotów do 90-80%. Może pomoże. Gwarancji nie daję. Niestety Bailing z XTC to nie to samo co stary dobry NPC Bail Addon.
Problem obserwowałem już na wersji 1.0a,





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych