Skocz do zawartości


- - - - -

XTC w wersji 1.1 już dostępny


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 styczeń 2011 - 15:34

Pojawiła się na ModDB nowa wersja XTC sygnowana numerem 1.1 : http://www.moddb.com/mods/x-tended-terr ... nflict-v11
Brak informacji o zmianach w tej wersji.

Pisze tylko że poprawiono i dodano kilka plików.

Nie ma pliku patcha, zmienia się rozmiar pliki 13 cat/dat
Zmienione zostały pliki skryptów i dodano kilka nowych.

UWAGA: instalator ma nadal problemy z poprawnym wypakowaniem plików, mnie zgubił plik 15 cat/dat

#2 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 05 styczeń 2011 - 17:01

Im tak ciężko zmienic instalator na ten z torrenta?A co to za nowe skrypty w tym 1.1,wiadomo?

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 styczeń 2011 - 17:03

Kapitan napisał:

Im tak ciężko zmienic instalator na ten z torrenta?A co to za nowe skrypty w tym 1.1,wiadomo?

A przecież to jest ten sam Instalator. Masz tylko wybór pobrania pliku instalacyjnego, albo z torenta, albo ze stony ModDB.

Cztery pliki skryptów dodane, 59 plików zmienionych.

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 styczeń 2011 - 19:15

No i jest oficjalna wiadomość o wersji 1.1 http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 50#3492850 oraz podana lista poprawionych błędów (spora):
Fixes:


    * TShip entries for Skiron and Scimitar Variants fixed.
    * Removed "connected sector" debug message.
    * Imperial police police fix.
    * Emergency Jump fixed thanks to Trickmov.
    * Adjusted crush ore command to count installed weapons too.
    * WareTemplate entry for Paranid SPP XXL fixed.
    * Fixed bad cargo bay extensions on cloned ships. (Ghost wares.)
    * Fixed claimable / comm-able lifepods.
    * Attackers will break off attack sooner. (Based on the pilot's aggression.)
    * Adjusted khaak config to new shields (we forgot to do that for 1.0) and increased timer reliability.
    * Leftover, docked ships from bailed MD pirate carriers are now decloacked automatically.
    * Blocked TP Liner Civilian ships from landing on player owned stations.
    * HUD tweaked to make graphical hull and shield indicators more visible.
    * Engine smoke trails tweaked to look better.
    * Removed the need for advanced satellites in cargo hold from recon drone command.
    * Fixed "missile only" command not displaying on player turrets when set. (It worked before, just didn't display the command had been set.)
    * Disabled unused ECM animation. (Until we make a proper effect for it.)
    * Added command check for transport boarding using "launch all marines".
    * Otana Prime and Otana III sector names (inc Spoken) swapped and descriptions edited. Now Otana Prime is 11/6 and Otana III is 10/5, so it makes more sense with the univ. expansion stages. (Will only show up on a new game. Won't cause errors on a save game though.)
    * Removed credits from buildable wares list.
    * Ware consumption on trading stations and equipment docks added with vanilla values.
    * Exchanged the repair ships installed jumpdrive check.
    * Mining Laser corrected.
    * Swordfish hull adjusted. (Will only be the new value with newly spawned ships.)
    * Merged in camera fixes from draffutt. (Thanks.)
    * Swapped pirate and non-pirate Kestrel versions (the used models were mixed up).
    * Swapped "Terran Supply Kobe" to "Goner Supply Ozias" so you can hire a TL in terran space now.
    * Swapped all Complex Construction Kits back to the original Argon entry.
    * Lowered chances for MD / ID usage on npc ships.
    * Fixed "config production" search function. (Player owned configurable missile fabs etc should now work correctly.)
    * Added ware consumption to player trading stations in race territory.
    * Decades changed to decazuras in gns articles.
    * Fixed ice resource on player (newly) built water purification plants.
    * Yaki M7 model shaders updated to X3TC shaders. (Should fix the issue some people have had with half of the ship visually missing.)
    * Added EQD script hooks to Pirate Bases so buying Cargobay Shielding etc. works on these.
    * Various Typos and text errors corrected. 


#5 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 05 styczeń 2011 - 22:43

a ciekawe czy sejwy beda dzialac

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 styczeń 2011 - 22:43

Sorkvild napisał:

a ciekawe czy sejwy beda dzialac

Działają.

#7 Pavlo

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 84 postów

Napisano 05 styczeń 2011 - 23:31

Yacku - czy wersja 0.2 PL działa na XTC 1.1?

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 styczeń 2011 - 09:57

Pavlo napisał:

Yacku - czy wersja 0.2 PL działa na XTC 1.1?

Działa. Gdyby było inaczej byłaby już kolejna wersja.

#9 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1384 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 06 styczeń 2011 - 10:48

Jak to zainstalowac najlepiej. Wlasnie pobralem ze strony ES i teraz nie wiem czy wywalic wszystko i od nowa czy bezpośrednio instalować na 1.0

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 styczeń 2011 - 10:55

W poście gdzie podałem listę zmian, jest link do oficjalnej informacji o XTC 1.1
Aragon Speed pisze tam,że należy odinstalować poprzez Dodaj/Usuń programy w panelu sterowania, XTC 1.0 lub XTC 1.0a. I tylko XTC. A następnie zainstalować XTC 1.1.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych