Skocz do zawartości

Co sądzicie o XTC?


Yacek
 Udostępnij

  

303 użytkowników zagłosowało

  1. 1. XTC jest

    • 1. Rewelacyjny
      3
    • 2. Jest dobry, ale spodziewałem się więcej.
      6
    • 3. Jak dla mnie może być.
      2
    • 4. Będzie dobry, jak poprawią błędy.
      24
    • 5. Same błędy, nuda, jednym słowem "dziękuję".
      2
    • 6. Nie gram w XTC.
      9


Rekomendowane odpowiedzi

Mod jest już jakiś czas, część z nas już pograła w niego trochę. Na pewno jeszcze wiele w nim do zbadania i odkrycia, ale jakie są wasze opinie o nim teraz, kiedy już można w niego grać.

Ja stawiam na opcję ankiety 4. Będzie dobry, jak poprawią błędy, choć bliski jestem opcji 5.

O błędach już trochę pisaliśmy na forum. Beta testerzy dali ciała na całej linii, bo co to za testy robili przez miesiąc, skoro po kilku godzinach po udostępnieniu moda posypała się lista błędów.

Jest też zły balans powodujący, ze z jednej strony misje mogą być bardzo trudne (Bombowce i rakiety), a z drugiej strony jest za łatwo. Chodzi mi o dostępność wszelkich towarów na stacjach i dokach. Juz nie trzeba latać nie wiadomo gdzie, aby uzbroić odpowiednio statek. Przy czym i to ma swoje błędy, nie można sprzedać towaru, którym stacja lub dok nie handluje, a część towarów na stacjach ma cały czas pełny zapas, więc nie można z nimi handlować tym towarem (sprzedawać, bo kupować tak).

Pisałem też o tym że zaczyna wiać w nim nudą. Rasy są zbyt pokojowo nastawione do siebie, żadnych walk, żadnych flot przemierzających obce, wrogie terytoria.

Gdzie są piraci? Widział ktoś latające po sektorach konwoje piratów? Owszem, są klany pirackie w ich sektorach, czasem wypuszczą się na sąsiednie sektory (i wtedy można zobaczyć walki), są w GNS informacje o polowaniu na pirata, są misje najemników na stacjach handlowych. Ale nic po za tym.

No i jeszcze uwaga na temat Teamu, pod krzyżowym ogniem krytyki, zaczynają się plątać.

w poście: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 72#3491672

Sartorie pisze że nikt nie obiecywał iż wersja 1.0 będzie w pełni skończona.

Tymczasem, jeśli dobrze pamiętam to Aragon Speed, na pytanie dlaczego tak długo trzeba czekać na wersję 1.0 odpisał na forum, że chcą wydać skończoną, dobrze działającą wersję finalną, tak aby móc spokojnie pracować nad jej kolejną rozwojową wersją.

To chyba tyle kwasu, jaki się zebrał we mnie. Piszcie jakie są wasze spostrzeżenia odnośnie XTC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem też punkt 4 jak Yacek, aczkolwiek raczej z wielką nadzieją że doczekamy się dokończenia i kilku modyfikacji... poóki co nudą wieje straszną, nie ma żadnych scenariuszy które dawały smaczek (wiem gdzieś tam są ale moim zdaniem już na początku powinni dać jakiś scenariusz wprowadzający, coś co pozwoliłoby się zintegrować z grą coś co dawało by cel i nakierowało nas na wybór dalszej drogi, póki co latam OCELOTEM (i tu pytanie czy Ocelot jest w wersji XTC dodany czy może zaplatał mi się mod Cadiusa dodający ten statek) jedyne ciekawe misje jak dla mnie to patrol i "zabij pirata". Samodzielne latanie bez celu po układach wieje nudą prawda jest taka ze pirata ciężko zauważyć latającego samopas , widziałem ich tylko w sektorach Borońskich mimo ze zwiedziłem już Splickie , Argońskie, Terrańskie Teladiańskie(tam zaczynałem) i Borońskie. Tylko w sektorach Borońskich spotkałem Piratów i Xenonów w splickim napotkałem dziwny statek który nie ruszał się, wyglądał jak klosz od lampy mojej Babci , myslalem ze da się go przejąć ale się nie dało wiec go zniszczyłem 🙁 ciekawe czy będą jakieś konsekwencje 😀

Ogólnie Mod ma zaje..iste możliwości ale spaprany jest w przedbiegach i mam nadzieje ze jest niedokończony a nie tylko z błędami bo mnie póki co lekko nudzi... 😀

Pozdrawiam Dee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to,że nie jest towar na stacjach to nie jest źle, uganianie się za wyposażeniem może wkurzyc. 🙁 Co do ras to rzeczywiście nikt nic nie walczy,nie grałem zbyt długo dotąd,ale pirata nie widziałem ani jednego! Liczyłem też że sektory Xenków,krzaków będą dostepne dośc szybko.Misji nowych to tylko 1 znalazłem.Fabuły jakieś chyba też nie działają(nie ma?)? Chodź z 2 strony jest w stosunku do TC dużo nowych statków,broni,nowe wyposażenie i pewna losowośc wszechświata,którego zwiedzanie,jak ktoś lubi może dawac niezłą frajdę(sektory Heliopsaris wyszły świetnie,podobnie jak planeta w Benolficient nie pamiętam dalej 😀 ,sektory Atropos też wyszły nawet nieźle, jeszcze muszę zwiedzic sektory boronów i splitów 😀) bo w czystym TC żaden sektor nie ma tak malowniczych krajobrazów jak niektóre w XTC.Myśle że powinni potrzymac tego moda jeszcze z miesiąc-dwa,przynajmniej gra byłaby kompletna.

Zauważyliście że po sektorach pałęta się często po 2-3 Rangery?Odnosze wrażenie że znacznie zwiększyli ich ilośc w porównaniu do TC.Statków sił militarnych ras w sektorach też jest zresztą dośc dużo.Hm,wystawię 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocelot (i inne nazwy statków) są z moda XTC. Bardzo dużo jest zbieżnych nazw statków, dlatego Cadius będzie zmieniał nazwy w swoim modzie.

Cytat

Tylko w sektorach Borońskich spotkałem Piratów i Xenonów w splickim napotkałem dziwny statek który nie ruszał się, wyglądał jak klosz od lampy mojej Babci , myslalem ze da się go przejąć ale się nie dało wiec go zniszczyłem 🙁 ciekawe czy będą jakieś konsekwencje 😀

Xenonów i Kha'ak równiez spotykam praktycznie tylko w sektorach Borońskich. Raz widziałem Xenków w sektorze Paranidian, raz w Aldrin.

U mnie piraci latają również do sektorów Splitów, za ich sektorami mam cztery sektory pirackie.

A ten klosz od babcinej lampy to nowa forma życia, będzie opis w Bestiariuszu, jak przetłumaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ocelot (i inne nazwy statków) są z moda XTC. Bardzo dużo jest zbieżnych nazw statków, dlatego Cadius będzie zmieniał nazwy w swoim modzie.

Cytat

Tylko w sektorach Borońskich spotkałem Piratów i Xenonów w splickim napotkałem dziwny statek który nie ruszał się, wyglądał jak klosz od lampy mojej Babci , myslalem ze da się go przejąć ale się nie dało wiec go zniszczyłem 🙁 ciekawe czy będą jakieś konsekwencje 😀

Xenonów i Kha'ak równiez spotykam praktycznie tylko w sektorach Borońskich. Raz widziałem Xenków w sektorze Paranidian, raz w Aldrin.

U mnie piraci latają również do sektorów Splitów, za ich sektorami mam cztery sektory pirackie.

A ten klosz od babcinej lampy to nowa forma życia, będzie opis w Bestiariuszu, jak przetłumaczę.

Hm,to nie tylko Shivan są? 😀

To jak mówicie że u Boronów sa jakieś rozpierduchy,to lecę tam. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam 4 niezły dodatek ale niewykończony, poczekamy zobaczymy.

Co do Xenonów i Kha'ak to w większych ilościach spotkałem tylko w systemie Aldrin

Chyba trafiłem na inwazję Kha'ak, jak zaczęły latać klastrami to uciekłem, 2 takie klastry M6 Kha'ak-ckie i większość statków do M7 pozamiatana. Swoją drogą niezłe te M6. Statków Yaki więcej lata w sektorach w pobliżu Aldrina do M1 włącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja 4. Nie jest zle, choc sa buraki tu i owdzie. Mimo to gra jest dobra i ma bardzo duży potencjał i warta w nią zagrać już dziś. Jest bardzo dużo pluginow opcjonalnych, będących zbiorem najfajniejszych rzeczy. Na dzien dzisiejszy nie trzeba instalować żadnych dodatkowych skryptów. Jako skryptowy maniak w zwykłym X3 nie używam żadnych w XTC!

Bledy i nieukończone obiekty tego można się było spodziewać, pierwsze wydanie totalnej konwersji pozbawione jakichkolwiek błędów - chyba jakieś bajki. Dobrze ze wreszcie to wydali, bo gdyby to miało sie ukazać za rok ... to ja dziękuje. Pamiętacie ze pierwsza wersja XTM tez nie byla idealna, a mimo to ile zabawy.

Plusem jest bardzo fajna konfiguracja wszystkich parametrów i zmiennych gry 🙁

Plusem jest tez zbalansowanie statkow rodem z SRM. Statki Aldrin i Terran nie sa juz uber. Ponadto zmieniono rozmiary niektórych broni i ekwipunku bo przeciez wpychanie napedu skokowego do M4 bylo troche dziwne.

Jestem trochę niezadowolony z parametrów statków. Obecnie wszystkie np. M3 sa bardzo zbliżone, a nawet na niekorzyść. Nie dość ze Sokoly nie mogą juz dźwigać dwóch osłon 125 to na dodatek sa tak samo powolne. Na cholerę tworzyć M3+ w 4 odmianach ? Tylko niepotrzebny zamęt i nieprzejrzystość. W zwyklej grze bylo najlepiej - po jednym M3+ dla kazdej z ras, każdy byl specjalny w czyms tam i można było łatwo wybierać, a tu ? Naprawde bardzo mnie sie to nie podoba. Nowe klasy statkow OK, ale warianty w obrębie każdej z klas niekoniecznie.

Odnośnie Piratow i Yaki. Gdyby w koncu ten plugin się dało włączyć to podejrzewam, ze bedzie to wygladalo cos na miare Pirate Guilda 😀

Doki i stacje handlowe. Troche za duza oferta. Praktycznie mozna kupic wszytsko na miejscu bez konieczności wychylania nosa do innych ras. Akurat sa tez towary, ktore tylko oferuja inni np. Skaner triplex u Paranidow.

Jest dosc spokojnie, jak mowil Yac na pocztaku. W zwyklym TC mozna bylo zobaczyc zbrojne wyprawy np. Paranidow do Argonow. Tu nie ma czegos takiego, mimo opisow ze caly swiat stoi jakby w stanie 'zimnej wojny'. Jest sielanka, i gdyby nie te losowe inwazje ras wrogich to bylo by nudno.

Mysle, ze wezma sie do poprawek, bo maja duzy feedback od fanow na forach i czyms to powinno poskutkowac. Czekam na wykończone wszystkie klasy i wyglad statkow, poprawe budow, dodanie fabul, ulepszonych piratow oraz wszytskie zlecenia i zbalansowanie nagrod.

To tak na szybko, gdy cos mi sie przypomi to dopisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę smaczków w modzie jest.

Płaciłem już Splitom za zbytnie spoufalenie się z Boronami, płaciłem ziemniakom za… diabli wiedzą co ale jak kazali… Raz na tempo wybywałem z sektora Tygrysem pokierszowanym przez Khaackie M6-ki, kilkanaście razy widziałem (i nie tylko widziałem…) Xenońskie wycieczki – 2-3 P lub PX i kilka myśliwców - w różnych sektorach.

W sektorach graniczących z piratami co i rusz tracę satelity, bo pałętają się tam różne Smoki i Hydry… Z pirackich sektorów udało mi się przytargać Treshera i Jokohamę – zwykle piraci latają na statkach rasy do której przylegają ich sektory. Rozwaliłem 2 stacje pirackie – niestety nie miało to wpływu na moją u nich reputację. Przejąłem jeden sektor Paranidian (skoro nie dało się u piratów bo reputację u nich mam ciągle na -4, do Xenonów i Khaaków na razie nie mam dostępu – pozostali tylko trójocy z reputacją niezmiennie -5/0). A potem…

A potem zainstalowałem sobie X3R i starego dobrego XTM-a…

A dla moda póki co 4 ze wskazaniem na 5…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo duży potencjał, poruszyli od cholery fajnych spraw, ale niestety te błędy. Z tymi błędami wygląda to zupełnie tak jakby trochę tu zrobili trochę tam a nic do końca. Jak dla mnie mimo że gram to mogę ten mod jak na razie nazwać szmelcem. Bo zamiast zrobić mniej a porządnie i później dodawać kolejne rzeczy. To zrobili tak jak zrobili. Ambicje twórców wielkie tylko wyszło to co wyszło.

Nie wiem czego im brakło bo przecież na pewno nie umiejętności... chęci? ale jak im brakło chęci to po jaka cholerę się za to brali. Nie wiem czego im mogło braknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie świetny.

I.Zalety

1Fajna grafika, w większości sektorów olbrzymie planety i ma się wrażenie że rzeczywiście te wszystkie stacje są na orbicie . Ziemię w podstawce mieli tak zrobić . Grafika też wpływa na grywalność. (nie ? czemu grasz w TC a nie Elite ). Sektory nie są zatłoczone (większość) - wygląda że przygotowali je pod duże bitwy z udziałem M1 i M2.

2.Muzyka. Kilka nowych kawałków - bardzo mi odpowiada.

3.Fajne skrypty. Jak na razie z testowanych 4 rzeczy mi się szczególnie podobają..

-Ładowarka laserów .

-Flary (wydaję się że skrypt działa identycznie jak ECM tylko nie ma długiego czasu przeładowania)

-Można zakupić wyszkolonych marines w koszarach

-BBS

II.Wady - Jak dla mnie największą że jest nieskończony i mam apetyt na więcej. Co do błędów chłopaki chcieli dobrze - żebyśmy w okolicach świąt pograli i wyszło jak wyszło . ALE od tego jest forum żeby radzić sobie z błędami i problemami (Nie wiadomo kiedy następna odsłona XTC i jakie błędy poprawią)

Jak dla mnie wersja 1.1 jest grywalna i przyjemna na chwilę obecną (przynajmniej dla polskich graczy którzy zaglądają na to forum)

Może streszczę problemy i błędy z którymi sobie poradzono na tym forum a jak ktoś nowy chce pograć niech sobie wg tych punktów przeglądnie dział o XTC.

1.Instalacja i konfiguracja XTC

2.Jak wyżej dla wersji 1.1 plus fix

3.Wybór profilu startowego (osobiście polecam taki żeby Aldrin nie strzelali do nas )

4.Częste wyjścia z gry do pulpitu (tzw crush'e lub DTC) - instalacja bez spalin + przepis kucharza Konrada powinien rozwiązać problem do końca (również używając szybkostrzelnych nie powinno być wyjść do pulpitu)

5.Nie można przejąć myśliwców w skafandrze - ano nie można kup u Teladich oprogramowanie

6.Misje "widmo" - po prostu skasuj z dziennika

7.Problem z zakupem wyposażenia - jest o tym temat (fix 1.1 rozwiąże sprawę)

8.Może coś pominąłem 😛

No i wielki dzięki dla tłumaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Trochę mnie nie było, wchodzę, patrzę a tu XTC.

Pograłem dziś trochę i jedyna opcja którą mogę zaznaczyć to 5. Mod poraża nudą (przynajmniej mnie). Latam po tych sektorach a tam nic cisza i spokój, żadnych piratów Xenków czy Khaak.Dwie minuty po rozpoczęciu gry pierwszy bug: wlatuje do sektora rach ciach i tajemnicza siła nagle przenosi mnie kilkanaście kilometrów od bramy. W sumie zwisa mi to, bo te kilkanaście kilometrów to pryszcz, ale trochę zabija klimat no i daje pojęcie co może być dalej w grze 😛

Może jak pogram dłużej to zmienię zdanie bo na razie to tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piraci są, nawet kilka klanów, ale raczej mało ruchliwi po za swoje terytoria. Są za to polowania na piratów, czytaj GNS.

Xenki i Kha'ak też są, co jakiś czas atakują sami od siebie wybrany sektor (oczywiście każda wroga rasa inny). Szczególnie Kha'ak z klastrami M6 mogą dać w kość.

To nie jakaś dziwna siła Cie przeniosła, tylko opcja "bezpieczne skoki", nie podoba się, to ją wyłącz.

Oczywiście nie twierdzę, że jest wszystko cacy. Też mam czasami wrażenie wielkiej nudy, zresztą nie tylko ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To nie jakaś dziwna siła Cie przeniosła, tylko opcja "bezpieczne skoki", nie podoba się, to ją wyłącz.

Ach więc to są bezpieczne skoki. Co do reszty ustawień to nie do końca jeszcze wszystko rozkminiłem ale troche pogram to pewnie obczaję. W XTC brakuje mi przede wszystkim tego co dawał XTM, mianowicie zaczynałeś nową grę leciałeś sobie przez nikogo nie niepokojony, aż tu nagle jakaś Q-moszka z obstawą tudzież niszczyciel, pokazują się w bramie. XTM to była walka o przetrwanie a XTC to wycieczka do Lichenia. Zwiedziłem już ok 1/3 dostępnych sektorów i nadal nudno. Nie widziałem jeszcze żadnego Xenka, Khaaka ani pirata. Oczekiwałem "mięcha i flaków" 😛 a nie sielskiego zwiedzania wszechświata.

Mod ma potencjał co widać na pierwszy rzut oka, ale na chwilę obecną to Khaak Invasion + Pirate Patrols okraszone SRM i różnymi skryptami biją go na głowę. Pogram jeszcze trochę bo nie chciałbym go przekreślać na samym początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W XTC brakuje mi przede wszystkim tego co dawał XTM, mianowicie zaczynałeś nową grę leciałeś sobie przez nikogo nie niepokojony, aż tu nagle jakaś Q-moszka z obstawą tudzież niszczyciel, pokazują się w bramie. XTM to była walka o przetrwanie a XTC to wycieczka do Lichenia. Zwiedziłem już ok 1/3 dostępnych sektorów i nadal nudno. Nie widziałem jeszcze żadnego Xenka, Khaaka ani pirata. Oczekiwałem "mięcha i flaków" 😛 a nie sielskiego zwiedzania wszechświata.

Mod ma potencjał co widać na pierwszy rzut oka, ale na chwilę obecną to Khaak Invasion + Pirate Patrols okraszone SRM i różnymi skryptami biją go na głowę.

Zgadzam się z tobą w 100%, nawet więcej.

Gram raczej z ciekawości, co jeszcze jest w XTC, niż z chęci. Chęć to mam dokładnie na to co napisałeś KI+PP+SRM.

XTM pokazał "pazur" X3R, TC stępił ten pazur, a XTC to wizyta u kosmetyczki z podwójnym manicure.

Ale, wszystko można w konfiguracji ustawić, wielkość inwazji, ich częstotliwość, agresję itp. więc może warto pokombinować z ustawieniami "własnymi" i dostosować je do własnych upodobań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, że jeszcze pogram. Właśnie bawię się ustawieniami. W końcu dojrzałem na grawidarze kilka czerwonych punktów. Co prawda to tylko Yaki ale to zawsze coś 😛 może w końcu rozkręci się jakaś zadyma 😀

Kusiło mnie żeby odpalić tryb X-treme (zachęcił mnie tekst "Wszyscy Cię nienawidzą"). Postanowiłem jednak trochę pozwiedzać a przy ogólnym braku akceptacji dla mojej osoby byłoby to trudne 😀

Ciekawi mnie czemu niektóre opcje w ustawieniach SI są zablokowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz po dłuższym okresie grania w XTC mogę powiedzieć coś więcej o samej rozgrywce. Mam kupionego lewiatana i 530 milionów na koncie. Wrogów szukam ale znaleźć nie bardzo mogę. Aby zdarzały się jakieś konkretne inwazje muszę podejmować zlecenia obrony czy patrolu sektorów. Oczywiście są tam jakieś inwazje khaak na sektory (ostatnio jakiś sektor został zaatakowany chyba około 12 M6 khaak niestety nie były one żadnym wyzwaniem dla lewiatana) ale jest ich zdecydowanie za mało, tak więc i ja mogę stwierdzić że wieje nudą.

Stworzyłem skrzydło składające się z paru myśliwców. Dawałem im różne polecenia od ochrony lewiatana do niszczenia każdego wroga, efekt praktycznie za każdym razem był bardzo mizerny tzn bardzo często zdarzało się tak że statki latały bez większego ładu i składu. Dopiero wydanie polecenia atakowania konkretnego wroga dawało jakiekolwiek wymierne skutki.

Mimo teoretycznie lepszej optymalizacji gry nie możemy sobie pozwolić na flotę naszych statków broniących np. stacji w sektorach powiedzmy argonów. Na każdą inwazję wrogiej floty, właściciele sektora zdarza się że odpowiadają z wielką przesadą. Co powoduje tak niemiłosierne spowolnienie gry. Nie mogę sobie wyobrazić co bybyło gdyby latało ze mną więcej statków. Ale akórat tej kwestii się nie czepiam bo to nic strasznego.

Podsumowując nawet po dłuższej grze ilość super pomysłów i miodnych kawałków nie rekompensuje w żaden sposób ilości błędów i wszechogarniającej nudy. Jednym słowem jak na mod który miał tyle skryptów z których mógł czerpać (jak chociażby skrypty typu RRF czy IR itd itd) to dość słabo. Bo niby dlaczego twórcy uparli się że muszą to zrobić wszystko od nowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie odkrył się w końcu pierwszy sektor Xenoński. Nie doleciałem jeszcze do niego, w sektorze Nieznanym, przed tamtym sektorem spotkałem R i cztery P. Po chwili ten sam zestaw pojawił się w sektorze Boronów graniczącym z Nieznanym sektorem. Zaczyna być ciekawie.

Ale tak ogólnie, to dla mnie zbyt wielka nudą wieje z tego moda, daleko mu na razie do XTM-a.

Mam nadzieję że kolejna wersja 2.0 będzie zdecydowanie lepsza. Tylko czekać na nią tyle czasu (bo pewnie będzie w połowie roku najwcześniej).

Mimo wszystko, chyba pogram jeszcze do czasu odkrycia wszystkich sektorów (o ile wydajność mi pozwoli, bo spada z każdym nowym sektorem od jakiegoś czasu).

PS. Właśnie ciekawa dyskusja na tema XTC toczy się w temacie o modi na forum Ego, poczytajcie kolejne posty od tego: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 43#3514743

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę w XTC i mogę stwierdzić, że jest lepiej niż na początku. Nadal gra szału nie robi ale coś się przynajmniej zaczęło dziać (wygarnąłem dziś sprzed nosa Khaakom 2 Herkulesy i Hyperiona). Niestety Xenki cały czas występują max w PX a Khaak w Zwiadowca M6. Siły zbrojne ras są jakieś takie nieruchawe, siedzą w swoich głównych sektorach i czekają nie wiadomo na co (kilkadziesiąt Khaaków "zalęgło się" w Tormented Sun i "rządzą" tam już od dobrych kilkunastu godzin a Paranidianie jakoś nie kwapią się by wysłać tam kogoś)

Ogólnie nadal jest nudno. Wrogów to trzeba się zdrowo naszukac. Rasy nie reagują na ataki w sektorach innych niż główne. Pogram jeszcze do czasu odkrycia chociaż połowy mapy i przesiadam się na SRM + KI + PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydalby sie skrypt Improved Races dla XTC 😛

@Azakal

SRM + KI + PP. Opisz te mody obok SRM? Tez wrocilem to SRM + Improved Races + inne skrypty. Poki co robie fabule i bede gral w ten zestaw poki ukaze sie jakas nowa wersja XTC. SRM z dodatkami jest naprawde wyśmienitym modem.

XTC ma potencjal duzy i zawiera duzo innowacji i jak znanych z innych skryptow rozwiazan, aczkolwiek niedorobki i wpadki wersji 1.0 nieco oslabiaja rozgrywke w ta modyfikacje. Mysle, ze w nowej wersji ukaza sie brakujace modele statkow i zaktualizowany plik jobs czy niedostepne pluginy. Ale powiem wam panowie, ze chcialbym by XTC odbywalo sie mapie znanej z XTM + pare nowych sektorow 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...