Skocz do zawartości


- - - - -

Fabuły w XTC


13 odpowiedzi w tym temacie

#11 Pavlo

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 84 postów

Napisano 07 styczeń 2011 - 21:48

Misje "coś tam coś tam mercenaries" to nie są fabuły - to zwykłe misje obrony sektora...
Latam już trochę czasu i żadnej fabuły nie znalazłem - a zwiedziłem już sektory wszystkich ras oraz nieznane i pirackie... Poza tym od dłuższego czasy zatrzymała mi się ekspansja wszechświata mimo że znam wszystkie odkryte sektory. No cóż mam nadzieje że się ruszy...

#12 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 08 styczeń 2011 - 00:25

deedol napisał:

Latam w sektorze Paranidan juz od dobrego czasu... i lipa, nie ma na razie żadnej fabuły, mialem nadzieje ze wersja 1.1 to poprawi , chyba ze trzeba zaczac nową grę, polatam jeszcze z 2 dni i jak sie nic nie zmieni zaczne od nowa...

Patch 1.1 tej paranidiańskiej nie naprawił.Chyba.Może gdzieś w "nieodkrytych" sektorach jest jakaś? :( A zresztą średnio mi się podoba że jest "kilka" tych fabuł,w TC było ich od groma, w efekcie każda nudna(może i niektóre wybijały się ponad inne,ale i tak były słabe,szczególnie zarżnęli fabułę New Home,ciekawy temat był w niej ale podany w słabej formie),i przyznam sie że tej nowej z patcha 3.0 nawet nie chciało mi się robic.Co do ekspansji to tam był w ustawieniach chyba jakiś współczynnik za to odpowiedzialny,może to zwiększyc potrzeba?

#13 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 styczeń 2011 - 14:37

1. Proszę nie tworzyć kolejnych tematów o fabułach XTC, jeden wystarczy, bo fabuła w XTC aż tyle nie ma.

2. Co do fabuły, poprzednio pisałem, że jest dostępna w sektorach paranidian, informację tę zaczerpnąłem z forum Egosoftu. Tymczasem jak później sprawdzałem w kodzie MD, fabułą dostępna jest w dwóch sektorach Argońskich (jeden to Sonora, drugi Blade's Edge).

Aby otrzymać dostęp do fabuły, należy być osobiście w jednym z tych sektorów, trzeba mieć wysoką reputację u Argonów (chyba najwyższą z możliwych), w sektorze musi być stocznia i Dok Zaopatrzeniowy. To tyle co pamiętam. Więcej informacji będzie jak wrócę do domu.

#14 heimdall

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Lokalizacja1m od monitora
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 08 luty 2013 - 11:32

Dla zainteresowanych fabułami po osiągnięciu plusowej reputacji u piratów zostajemy zaproszeni do zadania. Reputację u piratów nie jest trudno podnieść zwłaszcza przy wysokim poziomie trudności a mianowicie wystarczy wyciąć kha'ak okręty i reputacja pięknie się podniesie.
Jest również zadanie paranidów które dostałem przy reputacji 8 pierwsze zadanie jest nudne bo musimy lecieć przez 6 sektorów bez używania napędu skokowego.
Jeszcze odkryłem że boroni zlecają zadanie ale nie znam szczegółów ponieważ musiałem zacząć od nowa i nie sprawdziłem wtedy o co biegało.
Wszystko to było odpalone na wersji 2.0 po za tym nie wiem czy można mieć więcej niż 2 misje na raz.

Uwaga jest problem z ostatnią misją piratów (holowanie kyoto) jak wyczytałem i sam się przekonałem po dociągnięciu żelastwa do bazy nic się nie dzieje a ja jeszcze dodam od siebie że samo przeciągnięcie kyoto przez bramę graniczy z cudem na 20 razy raz mi się udało. Ma podobno to być usunięte w patchu do xtc a do tej pory zalecana jest zostawienie kyoto, problem w tym że nie powiedziano gdzie go zostawić więc radze ostatniej misji nie rozpoczynać.

Po przeczytaniu kilku wypowiedzi apropo błędu związanego z tą misją udało mi się znaleźć rozwiązanie. Aby to się udało musimy mieć okręt poniżej klasy M7 (M2 ma ogromne problemy z przeciągnięciem kyoto przez bramę a po za tym ten okręt musi móc zadokować do pirackiej bazy) z opcją używania promienia trakcyjnego - warunek konieczny. Gdy dolecimy do maraudera dowodzonego przez piratów tuż obok kyoto mamy 3 opcje:
1. Uzycie własnego promienia trakcyjnego - zbugowane
2. Piraci dadzą ci promień trakcyjny - zbugowane bo dostarczenie kyoto do bazy nic nie daje
3. Pożyczenie maraudera - ta opcja po odpowiednim postępowaniu zadziała
Gdy wybierzemy opcję nr 3 nie przesiadamy się do niego ja bym proponował rozbrojenie go (nie atakowane kha'ak znikają po chwili) i kazanie mu by leciał za naszą łajbą. Podlatujemy do kyoto używamy promienia trakcyjnego i do bramy (tu po problemach z przeciągnięciem kyoto własną M2 ciągnąłem go na środek mapy i dopiero w okolicach współrzędnych 0,0,0 kierowałem się do bramy by skubaniec się wyprostował i leciał prosto do bramy nie wiem czy to konieczne ale na pewno nie zaszkodzi). Gdy już dociągniemy skubańca do bazy nie może on być zbyt blisko jej by nie umożliwić dokowanie do niej (chodzi o inne statki). Po tym wszystkim ja wyłączałem holowanie i siup z zamianą okrętu po tej opcji piraci zwinęli mi mój okręt czyli tą M6 która holowała - bez strachu oddadzą ją. Czekamy aż zadokują naszym okrętem do bazy i sami dokujemy za nimi. Uwaga po zamianie okrętów w pewnym momencie dostaniemy 2 wiadomości po 2 wrota znikną a kyoto ożyje i potrafi nas staranować. To by było na tyle po dokowaniu mamy się znów przesiąść i to już koniec.

Użytkownik heimdall edytował ten post 11 luty 2013 - 16:55






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych