Skocz do zawartości

Poszukuje stronki o statystyakch do Xtended


Dark 21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o statystyki statków,broni,technologi itd. Opis czym można dokować do danego statku itp.

PS: Trochę tego szukałem ale nic nie znalazłem może ktoś z was zna dobrą stronkę (w języku Angielskim albo marzenie Polskim ).

PS2: II pytanko jakie macie zdanie o Pirackim Reaver bo mam chęć go kupić i się zastanawiam + jak można zdobyć Emitery Kyonowe beta w które można uzbroić ten statek.

PS3: III pytanko mam na razie pełen dostęp do statków Argońskich,Boronów,Pirackich,Otas,

Który statek M2 polecacie do kupna od wyżej wymienionych ?.

A tak ogólnie co prawda nie jestem nowy W świecie X3 wracam po rocznej przerwie .

Ale na forum jestem nowy i witam wszystkich 😀 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ad. 1

Statystyki

Nie wszystkie są do końca rzetelne np.: wg tych statystyk do galeonu może zadokować 30 statków od M6 do M5 podczas gdy praktycznie mieszczą się w nim tylko 4 M6.

Ad. 2

Kyony Beta to lipa. Kup Cerbera (z PDF Beta) lub HCF (PDF Alfa) miałem oba i jestem z nich zadowolony. Reavera łykały na śniadanie 😀

Możesz też zainstalować stocznię XTM i kupic dowolny statek bez przejmowania się reputacją. Chyba że wolisz powolutku podnosić sobie rangi u ras. Ja osobiście stosuje drugą metodę, jest ciekawiej 😀

Ad. 3

OTAS Boreas odpuść sobie na razie. Ma za słabe uzbrojenie. Jako statek wsparcia jest dobry ale do głównego natarcia nie polecam. Z niszczycieli to można polecić ziemskiego Tyra z EDP Beta. Z pośród niszczycieli ras przez Ciebie wymienionych dobra jest borońska Płaszczka (9GJ osłon i 40 x PDF Gamma). Piraci nie mają niszczycieli, jedynie M7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zobacz do "FAQ #55, ściągnij sobie statystyki statków i broni.

2. Mocny, daje czadu, ale mnie się nie podoba, nie lubię statków bez broni w wieżyczce głównej.

Jak zdobyć Emitery: