Skocz do zawartości

Lądowanie na planetach


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż za okropna pomyłka 😆

Chodziło mi o grę Frontier Elite, a nie X Beyond The Frontier... ale to i tak w tamtym temacie nic nie zmienia 😆

Pomyliło mi się przez 4 rzeczy:

-Frontier w tytule,

-statek o nazwie Lifter (w X to była poprzednia wersja Merkurego, a w Frontier statek transportowy z 4 ruchomymi dyszami jak w Harrierze - mój ulubiony),

-oba są bardzo podobne,

-to było bardzo dawno (byłem mały i zaczynałem dopiero przygodę z komputerami, Frontier był chyba 3 grą w jaką w życiu zagrałem i bardzo mi się podobał mimo, że nic z niej nie rozumiałem 😆).

Oj, wychodzi na to, że nie grałem w XBTF 😆 , a cały czas tak mi się wydawało... lol Trzeba będzie kiedyś to nadrobić.

Cytat

Może, nie znam się na tym, nie grałem. Ale może ktoś powie co w tym było takiego fajnego że wszyscy za tym płaczą. Może ja też zacznę?

To było tak jakbyś grał w X3 + Microsoft Flight Simulator. Mogłeś nie tylko lądować ale i latać po całej planecie, potem polecieć w kosmos i tam gdzieś też wylądować. Dodatkowo były też różne stacje kosmiczne itp.

Niesamowicie podobne do Iksów. Stacje, statki, skoki nadprzestrzenne, wiele układów słonecznych, policja kosmiczna, ulepszenia... no wszystko to co w Iksie. I pamiętam, że bardzo lubiłem słuchać muzyczki z Intra 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

-statek o nazwie Lifter (w X to była poprzednia wersja Merkurego, a w Frontier statek transportowy z 4 ruchomymi dyszami jak w Harrierze - mój ulubiony)

W Elite2 Frontier, Lifter był bodaj jedynym do niczego nie przydatnym statkiem, tylko z orbity na ziemię i wewnątrz systemu, bo nie miał miejsca na napęd nadświetlny 😆?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach