Skocz do zawartości

- - - - -

Lądowanie na planetach

15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

Komandor

• Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 sierpień 2008 - 19:48

Ktoś w temacie o TC wspomniał że w tej grze (XBTF) można było lądować na planetach. Ponieważ ja swoją przygodę z X-mi zacząłem dopiero od X3, mógłby ktoś, kto grał w tę grę opisać na czym polegało to lądowanie i co dawało?

#2 Riess

Admirał Floty

• Admiralicja
  • 204 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion

Napisano 02 sierpień 2008 - 21:03

Imho to o lądowaniu na planetach, to było w kontekstcie Elite, a nie BtF.

#3 Yacek

Komandor

• Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 02 sierpień 2008 - 21:39

Może, nie znam się na tym, nie grałem. Ale może ktoś powie co w tym było takiego fajnego że wszyscy za tym płaczą. Może ja też zacznę?

#4 S11

Pilot

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 151 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 02 sierpień 2008 - 22:15

Oczywiście, że w XBTF nie było lądowania :lol:.
Teraz ta gierka to już przeszłość i archaizm, ale w swoim czasie była czymś wspaniałym i rewolucyjnym, jak Elite2 w swoim czasie :lol:.

#5 Yacek

Komandor

• Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 02 sierpień 2008 - 22:19

Zasugerowałem się tym:

Cytat

Tak w ogóle to ciekawe czy kiedykolwiek znów wylądujemy na planecie w jakimś Iksie...

Ja zrozumiałem to "znów", że taka możliwość w X-ach była.

#6 fieryangel

Pilot

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 84 postów

Napisano 02 sierpień 2008 - 23:12

Cóż za okropna pomyłka :lol:
Chodziło mi o grę Frontier Elite, a nie X Beyond The Frontier... ale to i tak w tamtym temacie nic nie zmienia :lol:

Pomyliło mi się przez 4 rzeczy:
-Frontier w tytule,
-statek o nazwie Lifter (w X to była poprzednia wersja Merkurego, a w Frontier statek transportowy z 4 ruchomymi dyszami jak w Harrierze - mój ulubiony),
-oba są bardzo podobne,