Skocz do zawartości

Skrypt/mod Revelation


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu Lictube, autor skryptu Litcube's Phanon Corporation udostępnił swój kolejny skrypt: [AL Plugin] Revelation, by Litcube - V 0.84b (Beta)

Instalacja

Skrypt dostępny jest w formacie .rar, po wypakowaniu archiwum otrzymamy cztery katalogi:

director

maps

scripts

t

oraz pliki cat/dat o numerze 12.

Aby zainstalować skrypt należy wszystkie katalogi przekopiować do katalogu głównego gry, lub pliki z tych katalogów przekopiować do odpowiadającym im katalogów w katalogu głównym gry (pliki z katalogu director do podkatalogu director w katalogu głównym gry itp.)

Pliki cat/dat instalujemy jako fake patch, czyli kopiujemy do katalogu głównego gry. Ale uwaga, ponieważ patch 2.7.1 tworzy już pliki cat/dat o numerze 12, należy najpierw zmienić plikom tego moda numer na 13 (przynajmniej, jeśli mamy czystą grę z patchem 2.7.1) lub numer wyższy od najwyższego numeru pików cat/dat jeśli mamy zainstalowane jakieś inne mody.

Mod można instalować zarówno przed rozpoczęciem nowej gry, jak i w trakcie istniejącej już gry. Nie jest wymagane rozpoczynanie nowej gry, aby działa ten mod. Mod dodaje również nową opcję startową "Revelation", dostępną w "nowa gra/własna gra", ale profil ten nie jest niczym szczególnym, to jeśli dobrze pamiętam "Anonimowy Argon" ze zmienionym sektorem początkowym na sektor Bluish Snout.

Mod dodaje do "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji" możliwość włączenia go, ale o tym czy włączyć go, czy nie, czytaj dalej.

Odinstalowanie

Należy wyłączyć mod w "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji", odczekać aż ustanie sygnał dźwiękowy. Zapisać grę, wyłączyć grę, osunąć wszystkie pliki moda. Nowe sektory dodane przez mod pozostaną, ale będą to tylko zwykłe sektory.

Co daje mod

- Tworzy 12 nowych sektorów, Omicron Channel, na wschód od Bluish Snout (zostaną utworzone po zainstalowaniu plików, włączenie w "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji" nie jest wymagane, aby to miało się stało). Sektory będą połączone z resztą wszechświata poprzez jedną bramę łączącą jeden z nich z sektorem Bluish Snout.

- Wszystkie sektory będą mieć niestandardowe nazwy i opisy.

- Zobaczysz największy Armageddon jakiego nie widziałeś jeszcze w X-Wszechświecie.

- Statki OCV stworzą podstawy (Xenon Station) w Nieznanym Sektorze Omega, na końcu kanału. Pojawi się ostrzeżenie w tej sprawie.

- Stacja będzie "tworzyła" wyroby: Deuter, Pluton, i chemikalia.

- Stacja będzie produkować statki w celu ochrony sektora, korzystając z tych wyrobów.

- Gdy stacja przygotuje odpowiednią ilość statków i wyrobów, rozpocznie się inwazja sąsiedniego sektora przy użyciu połowy sił, jakie zostały zgromadzone.

- Jeśli wszystkie jednostki wroga zostaną zniszczone w sąsiednim sektorze podczas inwazji, własność sektora zostanie przeniesiona na Xenonów i stworzą oni w nim swoją bazę.

- Nowa baza będzie potrzebowała trzech wyrobów z bazy w sektorze domowym, po zapełnieniu stacji wyrobami proces inwazji rozpocznie się ponownie na kolejny sektor.

- Tylko w sektorze domowym Xenońska stacja bazowa będzie "tworzyła" towary. Wszystkie inne będą wymagały transportu.

- Nie ma ograniczeń co do rozprzestrzeniania się Xenonów. Mogą oni przejąć cały Wszechświat w przypadku zlekceważenia.

- Co jakiś czas otrzymasz wiadomości, będziesz poproszonych o udział w obronie sektora, gdy OCV rozpocznie inwazje.

- Co jakiś czas otrzymasz wiadomość, zaproszenie do udziału w rebelii, lub próbie odzyskania sektora z rąk OCV.

- Wolontariusze mogą skoczyć w celu wsparcia ras w tych misjach.

- Czas, jaki zajmuje Xenonom zajęcie całego Omicron Schanel to: 2 dni, 23:27 od uruchomienia moda do przejęcia sektora Bluish Snout.

Oczywiście jeśli nie włączymy moda w "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji", inwazje nie będą miały miejsca, a my dostaniemy dodatkowe 11 sektorów, w których będziemy mogli zwiedzać, handlować i zarabiać na misjach ze stacji.

Natomiast włączenie moda da nam niezłą okazję do wykazania się i przetestowania naszej floty:

Spoiler

Obraz z sektora zajętego przez Xenonów:

post-65-13043681019664_thumb.jpg

Spolszczenie jak dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.

Uwaga! Jeśli ktoś użył zmodyfikowanej przeze mnie wersji All Plots Comlete v 1.2.1, a chciałby ten mod dodać sobie, proszę o kontakt na PM. Wyślę poprawkę usuwającą dodane bramy łączące sektor gracza z Bluish Snout. Dopiero po poprawce można dodać ten mod, inaczej możemy liczyć się ze zwiechą gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Oczywiście jeśli nie włączymy moda w "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji", inwazje nie będą miały miejsca, a my dostaniemy dodatkowe 11 sektorów, w których będziemy mogli zwiedzać, handlować i zarabiać na misjach ze stacji.

Natomiast włączenie moda da nam niezłą okazję do wykazania się i przetestowania naszej floty:

pozdrawiam 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Oczywiście jeśli nie włączymy moda w "Rozgrywka/Ustawienia Sztucznej Inteligencji", inwazje nie będą miały miejsca, a my dostaniemy dodatkowe 11 sektorów, w których będziemy mogli zwiedzać, handlować i zarabiać na misjach ze stacji.

Natomiast włączenie moda da nam niezłą okazję do wykazania się i przetestowania naszej floty:

pozdrawiam 😀

Cytat

Co daje mod

- Tworzy 12 nowych sektorów, Omicron Channel, na wschód od Bluish Snout

Jak sam napisałeś, po wyłączeniu moda sektor zmienia się na Nieznany, więc można go tylko zwiedzać, handlować nie ma tam z kim, tak więc odnośnie handlu i misji w stacjach pozostaje nam 11 sektorów.

Również pozdrawiam 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam, ze w X3:R trzeba bylo od nowa zaczac gre, gdy byly dodawane nowe sektory (bodajze zwiazane to bylo z modelem mapy, ktora niestety nie mogla zmienic sie w trakcie zaczetej gry).

Wiec jak tu wyglada sytuacja - czy mapa zostaje zaktualizowana i jak to mozliwe (czy moze zostal zmieniony system wczytywania mapy, czy cos w tym stylu?)?

Bo jezeli zaszly jakies pozytywne zmiany w tym kierunku, to zabiore sie za tworzenie wlasnych sektorow (szkoda tylko, ze baze mam juz w Avarice).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Pamietam, ze w X3:R trzeba bylo od nowa zaczac gre, gdy byly dodawane nowe sektory (bodajze zwiazane to bylo z modelem mapy, ktora niestety nie mogla zmienic sie w trakcie zaczetej gry).

Wiec jak tu wyglada sytuacja - czy mapa zostaje zaktualizowana i jak to mozliwe (czy moze zostal zmieniony system wczytywania mapy, czy cos w tym stylu?)?

Bo jezeli zaszly jakies pozytywne zmiany w tym kierunku, to zabiore sie za tworzenie wlasnych sektorow (szkoda tylko, ze baze mam juz w Avarice).

Dziwne że o to pytasz, przecież napisałem:

Cytat

Mod można instalować zarówno przed rozpoczęciem nowej gry, jak i w trakcie istniejącej już gry. Nie jest wymagane rozpoczynanie nowej gry, aby działa ten mod.

Dodawanie sektorów możliwe jest na dwa sposoby:

1. Poprzez edycję mapy galaktyki, jaka jest wczytywana i zapisywana w save podczas uruchomienia nowej gry. Tak działają np. mody DDTC i Transcend2.

2. Poprzez dodanie nowego sektora i danych o nim kodem MD do save. Tak jest to robione np. przez patch 2.7 (sektor gracza) jak i przez ten mod. Dlatego po odinstalowaniu skryptu, sektory nam pozostają, są zapisane w savach i dopiero nowa gra bez tego skryptu spowoduje że się ich pozbędziemy na dobre.

Tak offtopicznie

Czytam na forum opinie że TC to X3R+XTM, a nawet okrojony XTM. Tymczasem TC to nie tylko to co widzimy w grze (statki, fabuły itp). TC to przede wszystkim nowy Script Editor i Mission Director. Czyli nowe narzędzia developerskie, które z bazy jaką jest TC pozwalają na tworzenie praktycznie wszystkiego. Dlatego mamy tak wiele skryptów. Kilka modów, inne są w trakcie tworzenia. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia i zapał do pracy moderów. No może przesadziłem, multi to się nie da stworzyć 😀 choć kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam małe pytanie, zainstalowałem ten skrypt, wszystko chodzi ładnie, tylko na mapie galaktyki nie mam tych nowych sektorów, więc nie moge do niech skoczyć, tylko musze lecieć za każdym razem od Bluish Snout. Czy tak ma być, czy tylko u mnie coś jest nie tak? Jaka może byc tego przyczyna?

W pierwszym poście pisałem że można grac dalej po instalacji moda i że nie jest wymagana nowa gra. Mnie sektory pojawiły się, brama powstała w Bluish Snout. Na mapie (w grze) ich nie widziałem, bo były nieodkryte, musiałem się przez nie przelecieć, aby je odkryć.

Widoczne były na mapie Scorpa.

Więc napisz dokładnie o co ci chodzi. Masz te sektory, czy nie?

PS. ja mogę skakać do bram w tych nowych sektorach, a są tam bramy specjalne, takie jak w HUB-ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe sektory, brama do nich prowadząca sie pojawiła, moge po nich latać bez żadnego problemu. Mapy sektorów sie wyświetlają, tylko na mapie galaktyki ich nie widać, a tak poza tym wszystko działa. Na mapie galaktyki widzę taką kreskę w prawo obok sektora Bluish Snout symbolizującą, że jest tam brama zachodnia (oznaczona trójkątem na mapie sektora), tylko nie widać na mapie galaktyki nowych sektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Najwidoczniej to jakiś błąd, przeinstaluje grę i zobacze wtedy czy będzie działało. Mimo wszystko dzięki za pomoc.

Witam ten mod nie lubi się prawdopodobnie z innym modem dodającym nowe sektory NH i też miałem taki efekt ale można go obejść choć dalej nie widać tych sektorów na mapie galaktyki to sposób jest następujący: aby wskoczyć do wcześniej odkrytego sektora powiedzmy Tokio kappa na mapie galaktyki klikamy literę t do momentu pojawienia się tej nazwy na pustym miejscu i klikamy Enter i otwiera nam się mapa tego sektora. co do innych modów to działa poprawnie z DDTC i Xtra Ships Pack bo w te mody też pogrywałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdy odblokuje używając sektor gracza(przez kampanie bo jedynym pójściem na łatwizne w grze jest wysokie NPC Bailing Addon) to nie doprowadzi to do totalnej zwiechy gry przez pojawienie się dwóch wschodnich bram(nie mam pewności czy w TC można wyrabiać takie jaja z bramami jak w XTM z Ollerusem)?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...