Skocz do zawartości


- - - - -

Wersja 1.2 moda DDTC jest już dostepna.


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 21 sierpień 2010 - 03:31

Dostępna jest już nowe wersja 1.2 moda DDTC.
Link do zapowiedzi na stronie Egosoft i listy zmian: http://forum.egosoft...ic.php?t=250104
Link do wersji 1.2: http://www.flatrock.org.nz/wolf/images/ ... TC_1.2.rar

Wersja 1.2 zawiera już w sobie pełne spolszczenie.

#2 maksym7

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów
  • LokalizacjaFamily Rhonkar/Kraków
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 05 październik 2010 - 20:55

Yacku (lub ktokolwiek wiedzący) czy save'y z 1.1 będą współpracować z obecną wersją? Czy jednak trzeba będzie rozpocząć nową grę? Spotkałem taką informację w którymś z wcześniejszych tematów.

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 październik 2010 - 16:45

Trzeba zacząć nową grę.

#4 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 06 listopad 2010 - 17:54

Yacek napisał:

Trzeba zacząć nową grę.


Nie polecam rozpoczynać gry z tym modem w ogóle (teraz dopiero mam tego świadomość), szkoda po prostu czasu i nerwów. Gość który go pisze może i ma niezłą rękę do kreowania statków czy innych dodatków (o ile to jego dzieła), ale resztę powinien zostawić komuś innemu. Ja rozumiem, że można przeoczyć w pierwszych wersjach jakieś błędy, ale do tej pory już dawno powinny być usunięte i co najważniejsze nie powinny powstawać nowe - przerażające wręcz (co nie najlepiej świadczy o autorze). Dlaczego przerażające ? - bo powstają już na początku, tam gdzie nie sposób było tego nie sprawdzić (a jednak). Przykład, dostaje info z Nieznanego Sektora (Bractwo, DTS), że czeka na mnie misja (druga w ogóle dla stoczni Bractwa), ale niestety ja właśnie "holuje" w Senator's Badlands zdobytego Tygrysa w misji z serii "odnajdź i sprowadź z powrotem statek", więc nie mogę od razu gonić do Nieznanego Sektora (mój sposób na policyjne akcje po takim zagarnięciu statku, to właśnie odholowanie takiego delikwenta do stoczni Yaki w Senator's Badlands, a tam statki Yaki już się "zajmują" policją ).

W czasie tej zabawy w holowanie, "kątem oka" widzę cztery TS'y które pojawiły się nie wiadomo skąd, lecące sobie w przestrzeni (jestem w Senator's Badlands), są bez pilotów ale poruszają się. No nic myślę, zajmę się nimi później. Po chwili Tygrys już w stoczni, po następnej chwili Yaki rozprawiają się z policją, ja skoczyłem na chwilkę po "Polisy Ratunkowe", a tam gdzie po nie poleciałem wziąłem przy okazji misję typu "odnajdź statek" (tym razem Daimo) i również odholowałem go do stoczni Yaki. Ale najważniejsze, że jakimś cudem udało mi się kupić również "po drodze" Lasery Naprawcze (skrypt Mobile Ships Repair), a nigdy wcześniej nie mogłem na nie trafić. Koniec końców, lecę do Nieznanego Sektora (od otrzymania komunikatu ze stoczni Bractwa minęła może godzinka), a tam niespodzianka - nikt nie chce ze mną gadać (nie ma żadnej zapowiedzianej wcześniej misji). Hmm, skądś to już znam myślę sobie i odczytuje save (moment holowania Tygrysa, jakieś 5-10 minut po otrzymaniu wezwania do Bractwa) i skacze do Nieznanego Sektora.

Próba łączności i jest gość z DTS który ma wspomnianą misję, ale co dziwniejsze jest to misja (początkowa) na eskortowanie statków do stoczni Bractwa które znajdują się ..... w Senator's Badlands !!!. Były to dokładnie te same TS'y które widziałem wcześniej "kątem oka". Wychodzi więc na to, że mod rozpoczął sobie misję bez mojego jej wzięcia/potwierdzenia (po samym komunikacie), a gdy TS'y wyleciały z sektora (lub może ktoś je zniszczył) misja była już nie do wzięcia. Gdy cofnę się w czasie (save), stracę Tygrysa, Daimo i co najgorsze Lasery Naprawcze (eskorta z Senator's Badlands do Nieznanego Sektora to kawał czasu i na 100% lasery znikną z fabryki), a i tak nie mam żadnej gwarancji, że następna misja nie będzie wymagać ode mnie pojawienia się w kilka sekund w Nieznanym Sektorze (bo "zniknie"), co nieraz może okazać się niemożliwe. Po kilkumiesięcznej grze mam już dość tego mod'a (a właściwie ciągłych, upierdliwych błędów w nim zawartych z którymi autor po prostu sobie nie radzi) i jeśli ktoś również zaczyna z nim przygodę, to życzę powodzenia i sporej dawki mocnych nerwów w zapasie ...

PS.
Pokusiłem się na przyjęcie tej misji (cofając się sporo w czasie, bo jest to bądź co bądź jedno z pierwszych zadań od Bractwa). Niestety, po przyjęciu natychmiast zostałem oddelegowany do Senator's Badlands (próbowałem wziąć misję kilka razy, ale zawsze tam właśnie mnie kierują, a przecież w normalnej grze zazwyczaj jest jakaś "losowość") i niestety misja jest nie do skończenia. Chronione przeze mnie TS'y, które niby mają dolecieć do Nieznanego Sektora, nie ruszają się z miejsca, a pirackie ataki następują jeden po drugim. Co ciekawe był taki moment, że udało mi się wszystkich wytępić, ale zaraz po tym (uwaga), same chronione przeze mnie TS'y zrobiły się "czerwone" i zostały zniszczone przez moje statki. Efekt - "Misja nieudana", a to wiadomo z wcześniejszych błędów jak się kończy (czyli brak jakiegokolwiek późniejszego kontaktu z Bractwem). Jedyne co mogę powiedzieć to - Deadly do obierania ziemniaków, albo prac społecznych z grabiami w ręku, a nie do klawiatury, aby ludzie nie marnowali czasu i nerwów !.

PS2.
Gdyby komuś jakimś cudem "zniknął" gość z Bractwa dający misję ze strony MMRS, to ja znalazłem go w Fabryce Komputerów w Three Worlds (zaglądam tam często z uwagi na umieszczoną przez skrypt Mobile Ships Repair fabrykę Laserów Naprawczych). Po prostu, kliknąłem na stację, wybieram "łączność", a tam siedzi sobie klient z dopiskiem 'MMRS'. Komiczność sytuacji polega na tym, że gość zachowuje się tak jakby był w bazie Bractwa w Nieznanym Sektorze i co gorsza, pomimo wykonania dla niego sporej ilości zadań, nie otrzymałem żadnej nagrody (z resztą ciekawy jestem gdzie te nagrody miałbym odbierać - w Nieznanym Sektorze, czy może w Three Worlds ?).

#5 secoh

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaBiałystok
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 05 maj 2011 - 15:38

Hm, pod tym linkiem do forum Ego jest już temat o DDTC 1.3.

#6 rolnik_pl

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 09 wrzesień 2011 - 17:52

Witam , mam grę na steamie, zainstalowała się sama wraz z nowym patch 3,1,1 zainstalowałem wersję 1.2DDTC i brak napisów. Co źle zrobiłem ??

http://www.fotosik.p...293b82ec4e.html

ps. jak mam kogoś postrzelić w tym samouczku jak dostaję statek bez broni i w opcji startowej terran i argonów. ;/

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 wrzesień 2011 - 17:58

Nie brak napisów, tylko readtexty. Wersja obecnie dostępna to wersja 1.3, nie ma do niej spolszczenia, nie wiem czy zawiera polskie pliki txt z tekstem angielskim. Musisz sobie sam zrobić spolszczenie.

#8 rolnik_pl

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 09 wrzesień 2011 - 18:06

ok dzięki
a co z brakiem broni na pokładzie zaraz po rozpoczęciu gry, jedynie w profilu startowym splita jest broń na pokładzie.
ps. to było zanim zainstalowałem DDTC i jest także po instalacji dodatku, startuje w sektorze Kingdom End w profilu startowym dla terran, dla agronów zresztą też;/

#9 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 09 wrzesień 2011 - 19:53

To jest błąd instalacji dodatków. Też mnie to parę razy denerwowało. Niestety musiałem przeinstalować grę.

#10 Cerber

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 676 postów
  • LokalizacjaCerber's Prime
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 25 lipiec 2012 - 22:21

Czy ten mod dodaje jakieś nowe sektory?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych