mike Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam, szukam skryptu który nie pozwoli moim handlowcom wlatywać do niebezpiecznych sektorów, alternatywy dla MK3 Blacklist Manager który nie specjalnie się u mnie sprawdza - mimo zakazu właśnie straciłem 5 ST które jak lemingi uparcie chciały sprzedać krzem w jakimś zapadłym pirackim systemie pozdrawiam mike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 W Commercial Agent jest mozliwosc ustawiania nie tylko zakazanych sektorow, ale takze pojedynczych baz. Gdy gralem, to nigdy tam zaden nie wlecial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ten skrypt jest chyba w bonuspack-u ? działa automatycznie dla wszystkich handlowców czy tylko statków używających CA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 CytatTen skrypt jest chyba w bonuspack-u ? działa automatycznie dla wszystkich handlowców czy tylko statków używających CAZ tego co zauważyłem, to tylko dla handlowców CA.Natomiast skrypt z tytułu tematu, nie działa na statkach CA i innych uruchamianych z innych skryptów handlowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Od siebie polecam skrypt EST, daje dużo większą kontrolę nad działaniem handlarzy i rzadko zdarza się sytuacja w której tracimy statek przez ich głupotę. W ciągu kilku miesięcy gry straciłem tylko jeden taki statek, pilot katapultował się i wysłał do mnie komunikat o swoim położeniu. Zebrałem go z przestrzeni, zapakowałem do nowego statku i działał dalej z max. poziomem doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Chodzi Ci o skrypt Extended Trade Command Software? Jeśli tak to potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie, o Economy and Supply Trader, po polsku Ekonomiczny Handlowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 CytatNie, o Economy and Supply Trader, po polsku Ekonomiczny Handlowiec.A prawda. Ale też potwierdzam, równie dobry skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bober Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Witam, wiem że odkopuje temat ale nie chciałem robić nowego skoro ten się nada.U mnie Blacklist Manager działa dobrze tylko problem polega na tym ze dotyczy tylko statków z Handlowym MKIII a jak dam polecenie kup towar za najlepsza cene statkowi bez tego polecenia to już latają gdzie popadnie i co chwile padają, próbowałem sam edytować skrypt podmieniłem w pliku setup skryptu w jednym z wierszy Handlowe polecenie MKIII na Handlowe polecenie MKII dzieki czemu mogłem uruchomić black liste na wszystkich statkach z MKII tyle tylko że tego nie przestrzegały a po wyłączeniu gry skrypt się zrestartował. Czy jest ktoś kto umiałby to zrobić dobrze ? Podejrzewam ze dla kogoś obeznanego nie było by to trudne a tego typu rozszerzenie skryptu było by bardzo praktyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Nie ma nic lepszego. A ten skrypt, jak sam piszesz, sprawdza się na statkach dla których został przeznaczony. Bo handlowcy ST/UT, szczególnie ci "ekonomiczni", czyli uruchamiani tylko z wymaganym wyposażeniem, lubią latać za zyskiem gdzie popadnie. Później, gdy osiągną odpowiedni poziom i kupią sobie napęd skokowy, są mniej podatni na zniszczenie, bo skaczą zamiast latać "na piechotę" przez wrogie sektory.Dla statków obsługujących stacje gracza nie ma sensu taki skrypt, dlatego że:1. Stawiając stację powinniśmy ulokować ją jak najbliżej źródeł zaopatrzenia oraz rynków zbytu, tak aby nasze statki nie musiały właśnie przelatywać przez wrogie sektory.2. Możemy ograniczyć im taką możliwość poprzez zmniejszenie zasięgu handlu w opcjach stacji będącej ich bazą.3. Skoro stać nas na stację, to stać również na zakup handlowcom napędu skokowego i odpowiednią konfiguracje jego użycia, tak aby statki te zamiast latać wykonywały skoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bober Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Tylko moj problem polega na tym ze moja stacja znajduje sie niedaleko sektorów w których toczy się wojna a statki mają napęd skokowy i tam skaczą, chociaż może ograniczenie do 5 skoków wystarczy żeby sprzedawali wszystko na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Uwaga, biore łopate i odkopuje ten temat z racji tego, że sam używam Blacklist Manager i owszem, czasami zdarzało się, że mimo wciągnięcia jakiegoś sektora na listę, ba. nawet pomimo wciągnięcia wszystkich stacji dodatkowo na listę to i tak trafiały się przypadki, że handlowcy jak uparte woły po kielichu wbijali do wrogiego sektora, żeby coś przehandlować.Tyle, że tym razem w końcu zauważyłem dlaczego, ale niestety nie jestem w stanie sam wymyśleć jakiegoś rozwiąznaia a dobijanie się do autora skryptu chyba już nie ma sensu.Problem się robi, kiedy ktoś naszego handlowca uprzedzi. Załóżmy, że nasz handlowiec kupuje rude i leci gdzieś ją opchnąć. Traf chciał, że innemu naszemu handlowcowi wpadł ten sam pomysł do łba a że obaj chcieli opchnac jak najdrożej to obaj polecieli do tej samej stacji. Niestety stacje mają ograniczoną ładowność, więc jak jeden wygrał wyścig to drugi został w dupie i zaczyna wtedy szukać innego rynku zbytu dla towaru, który ma w ładowni. I właśnie w tych sytuacjach pomijana jest czarna lista - kiedy pierwotne źródło zrobiło się nieaktualne.Niestety sam w skrypcie nie pogrzebie i tego nie zmienie, bo się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Nie wiem czy jest jakiś fix do tego skryptu albo jakiś inny o podobnym działaniu, ale od siebie mogę polecić ulepszone polecenia mk3 albo ekonomicznego handlowca.Pierwszy w dużym stopniu poprawia standardowe polecenia mk3 z vanilla i usprawnia działanie blacklisty, skrypt typu 'odpalaj i zapomnij'. Po instalacji nie musisz nawet nic robić, bo podmienia on oryginalne skrypty i działający handlarze od razu się na nie przestawiają.Drugi ma dużo większe możliwości konfiguracji i dodaje sporo nowych funkcji (coś na wzór CLS/CAG, piloci są z nimi wymienni).Wcześniej używałem wyłącznie EST, ale ostatnio przerzuciłem się na ten pierwszy skrypt i w zupełności mi wystarcza, statków praktycznie nie tracę, nie zatykają się nadmiarem towarów których nie mogą sprzedać, nie urządzają sobie wyścigów do tej samej stacji itd itp. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 O. Jade z testami, dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 No dobra, zrobiłem wrzutkę ulepszonych poleceń handlowych MK3 http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314455&postdays=0&postorder=asc&start=0 - wygląda na to, że chyba faktycznie jest dużo lepiej, aczkolwiek jeszcze za krótko testowałem. Hanlowcy się przesiedli na nowe polecenia ale i tak musiałem każdego z nich odpalić ręcznie jeszcze raz.Poza tym na początku trudno mi się było połapać o co kaman bo ten skrypt przy instalacji wrzuca do folderu T swoje teksty - przez co miałem na początku stado readtextów - włącznie z czarną listą a komunikaty jakie miałem od hanlowców też się zridtekstowąły. I w dodatku tłumaczenie leci jako pliki pck (1500-L044.pck) i jest w wielu wersjach językowych ale w PL ni ma. Zmiana nazwy 1500-L044.pck na 1500-L048.pck guzik dała, bo to by było za proste, ale sobie pomyślałem - zaraz zaraz, przecież te 5 lat temu tutaj się w tłumaczenia trochę bawiłem, więc trza ogarnąć temat. Znalazłem i odpaliłem X3 editora, odpaliłem nim plik 1500-L044.pck, zapisałem go sobie jako XML i przerobiłem już tak, że działa w polskiej wersji gry. Możliwe, że nikomu to nie będzie już po tylu latach potrzebne ale jeśli ktoś by chciał to w sumie czemu nie, Yackowi przydałoby się pewnie odświeżyć w pamięci, jak się wrzuca tłumaczenia na mamuta ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 .PCK to nic innego jak archiwum (jak RAR lub ZIP). Ja zminiam rozszerzenie .PCK na .ZIP i wypakowuje plik .XML winzipem. Co do pamięci, to mnie nie trzeba nic odswierzac, bo ja wiem jak się wrzuca na Mamuta. Do góry i miedzy uszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Przy okazji nowej gry przyjrzałem się bliżej swoim handlowcom i zauważyłem bug albo z ulepszonymi MK3 albo Trade Overview. W miarę zdobywania kasy kupiłem 2 Mistrale SF, ale nie rozwijałem im ładowni, bo to chwilowo przekraczało moje możliwości. Handlarze zarabiali, zwiększałem im powoli zasięg pracy, ok. 8 poziomu zaczęli sukcesywnie rozwijać ładownie statków. W pewnym momencie zerknąłem do trade overview i zauważyłem coś dziwnegohttp://i.imgur.com/bo1ZuzE.jpgTO podaje zakupione 3073 rozszerzenia, podczas gdy oba statki mają w tym momencie ładownie wielkości 10070 i 10083 jednostek, czyli odliczając bazowe 9000 kupili tylko 1083 +1070=2153 rozszerzeń. Sprawdziłem 'ręcznie' na nowym statku i te 1070 rozszerzeń to koszt ok. 1.4kk kredytów. Czyli albo TO coś źle wyświetla, albo MK3 niewłaściwie przelicza koszt rozszerzeń ładowni (może ma gdzieś zakodowane wartości z vanilla ? gram z XRM) i jestem trochę ponad 1kk kredytów w plecy. Niby niewiele, ale to ledwie 1/3 dostępnych rozszerzeń ładowni i przy kilku handlarzach mogłaby zrobić się z tego już całkiem spora sumka.TL;DRGrając z XRM dla pewności kupujcie zawsze ręcznie max. rozszerzenia ładowni dla swoich mk3 zanim wbiją 8+ poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Hmm, nie dane mi było tego zauważyć, bo moi handlowcy wszyscy mieli 25 poziom w momencie odpalenia skryptu i poszerzali ładownie na raty - ale spróbuje to jakoś zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.