Skocz do zawartości


- - - - -

Misje dla stoczni


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gie_N_koV

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaTrzebinia Core 032

Napisano 03 lipiec 2010 - 21:46

A więc problemem są brakujące linie tekstu w kodzie moda... czy coś.

#12 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 04 lipiec 2010 - 13:06

Gie_/\/_koV napisał:

A więc problemem są brakujące linie tekstu w kodzie moda... czy coś.


W dużym skrócie tak (przynajmniej po części). Ja choć nie mam zielonego pojęcia na temat kodu moda, dodałem cztery "brakujące" linie kopiując je z moda 1.0 do pliku z misjami dla Yaki, a później dla formalności do pozostałych, oprócz Boronów i Argonów bo te wydawały się ok (u Teladi algorytm sprawdzania co się dzieje z misją jest kompletnie różny od pozostałych, ale identyczny jak ten z wersji 1.0, więc też zostawiłem to w spokoju) i wszystko zaczęło działać poprawnie (tzn. po wykonanej poprawnie misji zawsze dostaje "Misja ukończone", a dla misji w której "nawaliłem" w jakiś sposób, dostaje "Misja przerwana").

Martwi mnie jednak coś innego, coś co może nie objawiać się zawsze. Dla przykładu, mając zapis zaraz przed zniszczeniem pirata w pierwszej misji dla Yaki (mod 1.1a bez modyfikacji), raz na 10-15 odczytów i późniejszych zestrzeleń delikwenta, udawało mi się zaliczyć tą misję - komunikat "Misja ukończona" (znakiem tego komuś mogło się udać, tak jak mi ze stocznią Splitów, bo pierwszą i pozostałe misje dla nich zaliczałem i zaliczam bez problemu). Dalej, jak już wcześniej wspomniałem w temacie tego topicu, dostałem misję od Bractwa (ze strony DTS) i nie była to pierwsza misja, bo zaliczyłem ich całkiem sporo. Przylatuje po jakimś czasie na tą misję do ich sektora, a tam nikt ze mną gadać nie chce (i nie gada do tej pory), a zaproszenie do misji mam w logu. Następny temat to Bractwo ze strony MRB (to za misję dla MRB dostajemy statki "wojenne" i ekskluzywną broń, bo DTS daje nam TP, TS itd.). Pomimo wysokiej rangi i sporej reputacji goście z MRB nie odezwali się ani razu ! (przynajmniej w moim przypadku). Przy próbie łączności ze stocznią, nie ma tam nawet gościa który ma przy nazwie napis "MMRS", tylko ten z "DTS".

A najgorsze jest to, że takiej sytuacji nie można w żaden znany mi sposób odkręcić i będąc w przysłowiowej "połowie gry", mając spory majątek w postaci kasy, statków, fabryk, a także reputacji nie mam żadnego kontaktu ze stocznią Yaki i Bractwem (czyli ze stoczniami na których najbardziej mi zależało) i wychodzi na to, że muszę zacząć wszystko od początku (choć poczekam na poprawkę Deadla bo moje "łopatologiczne" grzebactwo w skryptach, może przynieść przedziwne rezultaty).

#13 Gie_N_koV

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaTrzebinia Core 032

Napisano 04 lipiec 2010 - 23:05

Cyberstorm, poczekaj na łatke załatwiającą ten "błąd" :(

EDIT: Tylko dla upewnienia się: czy misje dla stoczni splitów działają?

#14 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 07 lipiec 2010 - 16:32

Gie_/\/_koV napisał:


EDIT: Tylko dla upewnienia się: czy misje dla stoczni splitów działają?


Żeby było ciekawiej, to ja nie miałem żadnych problemów ze Splitami (nawet w oryginalnym DDTC 1.1a). Wykonałem dla nich pierwszą misję, a później bez problemu dostawałem i wykonywałem następne (ale biorąc pod uwagę "identyczność" kawałka kodu odpowiedzialnego za decyzję "co się dzieje z misją" z kawałkiem porównanym w pliku Yaki mogę przyjąć, że nie każdemu się udało zaliczyć misję dla Splitów - nawet tą pierwszą tak jak secoh).

Ja miałem za to rebus ze stocznią Yaki (od pierwszej misji), a po pewnym czasie z Bractwem (tak jak napisałem w poprzednim poście, choć z Bractwem jak można przeczytać, był to problem zupełnie innej natury). Po lekkiej modyfikacji plików "_SY", wykonując w nowo utworzonej grze próby po kilkanaście razy dla każdej stoczni i bratając się nawet już od początku z Boronami i Paranidami (choć zazwyczaj na nich żeruje, ograbiając ich statki z transportami wojskowymi), tak aby przećwiczyć na różne sposoby misje (wykonana, nie wykonana, zestrzelił ktoś inny, upłynął czas itp.) i wszystko jak na razie działa poprawnie (o ile tak to można określić).

Oczywiście moje tzw. "zmiany" (czyt. 'kopiowanie', a gwoli ścisłości jeden z gości na site autora moda zwrócił uwagę na puste miejsca i nie trudno było później się mgliście domyślić co do czego służy), to czysta łopatologia wzięta z kosmosu, bazująca na zasadzie "wydaje mi się, że tak to powinno wyglądać" :(. I tak sobie pogrywam, ale z niecierpliwością czekam na patch od Deadly'a (wspomniał coś o czwartku) ...


Edit:

Hmm, tak jak można było się spodziewać, poprawki nadal nie ma, a ja chyba przechwaliłem tych Splitów (choć problem będzie zapewne dotyczył wszystkich misji "killerskich" u każdej nacji. Chodzi mianowicie o to, że misja zawsze jest przerywana gdy np. ktoś inny zabije nasz "misyjny" cel, ale skrypt przerywa misję również gdy cel zostaje zniszczony swoją własną rakietą, a ja zapisując bardzo blisko niego i niszcząc jego rakiety powoduje, że detonacje niszczą również cel (a gość nic innego nie robi tylko sypie rakietami Tomahawk). Poprzedni zapis jakieś 4 godziny do tyłu. Każda próba ucieczki (czy jakiegokolwiek innego manewru) powoduje, że ginę ja i cel. Oczywiście wiadomym jest czym się kończy komunikat "Misja przerwana" ...

#15 Gie_N_koV

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaTrzebinia Core 032

Napisano 07 lipiec 2010 - 17:40

O to jutro już może będzie, dzięki za info Cyberstorm ale upewnię się "na własną rękę" :(.

#16 Huberto

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów
  • LokalizacjaKielce

Napisano 27 lipiec 2010 - 13:00

Witam,
wiadomo już coś o poprawce naprawiającej te przerwane misje? Bo na stronie http://www.xforum.chaos.net.nz/viewtopi ... =87&t=1124 ostatni post Deadly`ego jest z 10 lipca i podobno znalazł błąd i na tym koniec, a już troche czasu mineło, więc wie ktoś coś na ten temat?

#17 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 28 lipiec 2010 - 03:25

Masz odpowiedź: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 11#3349111

#18 arddaar

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 01 wrzesień 2010 - 15:05

To mój pierwszy post na tym forum, więc serdecznie wszystkich witam...
... i od razu przechodzę do wyjaśnienia mojego problemu. Zacząłem grać w DDTC w wersji 1.1a i po wykonaniu piewszej misji dla shipyardu splitów pojawił się u mnie problem opisany powyżej, czyli mission completed- mission aborted i brak dalszych zleceń z shipyardy RTI (u Teladi i Boronów jest ok chociaż u tych ostatnich mam na razie możliwośc kupienia dwóch "nowych" statków przy czym drugim z nich jest standardowy Pike - nie jestem pewien czy tak powinno być - zamiast chyba Syreny). Wczoraj zainstalowałem DDTC v1.2 i niestety misji w splickim shipyardzie RTI nadal nie dostaję (nie jestem pewien czy tak się na pewno nazywał, ale wiecie zapewne o który chodzi.). Nie wiem czy wersja 1.2 miała ten błąd poprawić, ale bez wpływu na już zapisane stany gry czy może coś nadal jest nie tak. Czy ktoś wie może jak sytuacja na daną chwilę wygląda? zaczynać nową grę czy kontynuować starą i czekać na jakieś zmiany odblokowujące "zawieszone" shipyardy Grę zacząłem niedawno więc nie stracę dużo zaczynając ja od nowa, ale z drugiej strony nie chcę tracić kilkudziesięciu godzin grania, jeśli jest szansa na rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 wrzesień 2010 - 17:12

Błędy miały być naprawione w wersji 1.2. Jak to wygląda faktycznie, to nie wiem, od kilku miesięcy nie gram już z tym modem. Zacznij nową grę i zobacz jak będzie, choć kod powinien zadziałać na starej wersji gry. Jedynie jeśli już przerabiałeś pierwszą misję i miałeś błąd, to kod raczej nie zadziała i pomoże tylko nowa gra.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych