Azakal Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Pojawiła się nowa wersja RRF oznaczona numerkiem 1.83. Dodano w niej możliwość przejmowania sektorów przez gracza a także większe możliwości konfiguracyjne skryptu (incydenty dyplomatyczne, włączenie lub wył. bombowców RRF a także ustalenie siły inwazji).Skrypt w formacie spk lub rar do wyboru.SkryptSpolszczenie - Mamut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 No ale z tego co mi wiadomo to te wszystkie skrypty za pomocą których można przejmować sektory to o kant dupy rozbić. Próbowałem wszystkich i w praniu wygląda to tak ze po przejęciu danego sektora Przeciwnik i tak respawnuje swoje główne siły. Czyli przykładowo w danym sektorze wcześniej był M1 z 30 myśliwcami to po przejęciu tego sektora ten M1 z myśliwcami ciągle będzie się pojawiał, nawet jak 1000 razy go zniszczymy..... Jak dla mnie to jest poronione ] A jak jest w tym skrypcie z przejmowaniem tych sektorów i respawnem statków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Zaczynam sie coraz częsiej zastanawiać nad tym skryptem. Ciekawi mnie opcja incydenty dyplomatyczne. Fajnie by było jak by ktoś opisał funkcjonalność tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 CytatFajnie by było jak by ktoś opisał funkcjonalność tego skryptu.RRF jest znany już od czasu X3 Reunion. Tworzy on siły szybkiego reagowania, które interweniują w przypadku napaści. Do tego tworzy jeszcze inwazje połączone z przejmowaniem sektorów przez różne rasy.Przy okazji pojawiła się nowa wersja oznaczona numerem 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 No tak, to wiedzą starzy gracze i wiedzą do czego on jest zdolny. Ale nowi, nie mają pojęcia, więc dobrze by było rozwinąć szerzej opis RRF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 CytatNo tak, to wiedzą starzy gracze i wiedzą do czego on jest zdolny. Ale nowi, nie mają pojęcia, więc dobrze by było rozwinąć szerzej opis RRF.Wiesz, dopiero po pytaniu Lizarda zauważyłem, że rzeczywiście tak jest Sądzę, że to co napisałem chyba wystarczy. W końcu RRF to siły odwetowe, inwazje i tyle. Można konfigurować czy piraci mają mieć RRF, czy rasy mają przeprowadzać inwazje na siebie (każdy na każdego ). Do tego można podejrzeć w sieci informacyjnej gdzie akurat toczą się zadymy Ogólnie fajny skrypt tylko mi niestety trochę "przycina" grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 To jest niestety jego główna wada. W czystym TC mamy już siły odwetowe, stacjonujące w placówkach wojskowych. Jednak nie są one widoczne cały czas, pojawiają się tylko w przypadku wystąpienia zagrożenia. A że czasem pojawiają się po niewczasie, bo nie używają Napędu Skokowego, to inna sprawa. RRF tworzy własne siły szybkiego reagowania, stacjonujące cały czas w placówkach. Ich ilość zależy od ilości "żetonów" jakie przydzielimy na ten cel w konfiguracji skryptu. Z ich ilością nie należy przesadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 CytatIch ilość zależy od ilości "żetonów" jakie przydzielimy na ten cel w konfiguracji skryptu. Z ich ilością nie należy przesadzać.Nie nie Yacku. Żetony są w Military Base Response revamp.Sądze, że to przycinanie spowodowane jest ciągłym pojawianiem się i znikaniem sił odwetowych. Gra co chwilę wykonuje pewien skrypt i to powoduje lekkie przycinki. Tak przynajmniej mi się wydaje, bo jeśli chodzi o ilość to RRF nie tworzy aż tak wielu statków. Owszem są siły odwetowe, inwazyjne itd., ale aż tyle to ich nie ma, żeby gra zwalniała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 CytatNie nie Yacku. Żetony są w Military Base Response revamp.Ups, faktycznie. Dawno nie grałem w oba i mi się pomieszały Przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Na Mamucie dostępne jest, dzięki Lizardowi spolszczenie dla wersji 2.01 skryptu RRF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Po zainstalowaniu RRF rozpocząłem grę od nowa na Profilu Argoński Patriota. Jestem w sektorze Omicron Lyrae i gdy za każdym razem podlece do zachodniej bramy z nieznanych mi powodów "kraszuje" mi grę - gra wychodzi do windy Edit Wiem ze potrzebna jest biblioteka. Jakąś starą mam, nowej nie, może dlatego ? Problem polega na tym że nigdzie nie mogę tej biblioteki ściągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Sektor Omicron Lyrae ma kluczowe znaczenie dla fabuł. Rozpoczynają się w nim dwie fabuły: terrańska (przy starcie na innym profilu niż ziemski) i Final Furry. Być może ustawienia RRF (szczególnie ustawienie relacji terranie-argoni) koliduje z RRF. Wystartuj nową grę, zostaw RRF na domyślnych ustawieniach i sprawdź jak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Zainstalowałem nową bibliotekę 2.4 z 19/7/10 i gdy podlatuje do bramy to jest już ok. Więc chyba problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Dlatego trzeba pamiętać aby co kilka dni sprawdzać czy są dostępne nowsze wersje moda. Trochę wyobraźni Lizard, używałbyś antywirusa niezaktualizowanego przez rok? Czy działałby on poprawnie? Nie wydaje mi się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 O aktualizacji biblioteki to wiedziałem że trzeba ją zrobić. Po prostu nie mogłem jej znaleźć w skryptach LV. Ale w końcu ją znalazłem i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 CytatDlatego trzeba pamiętać aby co kilka dni sprawdzać czy są dostępne nowsze wersje moda. Trochę wyobraźni Lizard, używałbyś antywirusa niezaktualizowanego przez rok? Czy działałby on poprawnie? Nie wydaje mi się...Nie przesadzaj, aktualizacje skryptu nie pojawiają się aż tak często, do tego problem był po stronie dodatkowych bibliotek, a nie samego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 No na razie gra się fajnie. Misje zabójców, dyplomacja itd. Jest tylko jedno ale. Ustawiłem inwazje na włączone i .... sam nie wiem niby fajnie, że sektory zmieniają teraz właścicieli, Teladianie szaleją tłuką Federacje Argon aż miło ( tak na marginesie nazywam się Kel Aylin - Argon ) Xeni i ziemianie też nie śpią I powinno mnie to cieszyć ale.. dziwnie się z tym czuję, a czuje się niepewnie to chyba dobrze prawda czy źle? Bo już sam nie wiem. Ciekawe tylko gdzie są Krzaki Fajnie by było rozpoczynając grę jako Xen i "ciulać" wszystkie rasy jak popadnie ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja tam lubię jak sektory są na swoich miejscach (czytaj: maja tych samych właścicieli). Ale to kwestia gustu i przyzwyczajenia.CytatFajnie by było rozpoczynając grę jako Xen i "ciulać" wszystkie rasy jak popadnie ]A co za problem? Zobacz: Nowa opcja startowa Man Machine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Ale zaczynając jako Xen inni Xeni będą przyjaźni dla mnie ? Bo kiedyś sam zrobiłem na własne potrzeby profil pirata i jedni Piraci byli dla mnie cacy inni bebe Chodzi o to czy będę mógł kupować statki od Xenów. Tylko skąd broń wezmę ? Xeni nie mają fabryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 CytatAle zaczynając jako Xen inni Xeni będą przyjaźni dla mnie ? Bo kiedyś sam zrobiłem na własne potrzeby profil pirata i jedni Piraci byli dla mnie cacy inni bebe Chodzi o to czy będę mógł kupować statki od Xenów. Tylko skąd broń wezmę ? Xeni nie mają fabryk Pisałem o tym. Z Xenonami jest podobnie. W sektorze 101 wszystkie ich statki są przyjaźnie do nas nastawione. W sektorze 347 dwa wrogo (LX i M), respawnują się po zniszczeniu z takim samym nastawieniem. W Sektorze 472 już jest więcej (Q, K i kilka statków drobnicy). W pozostałych może być gorzej. Zawsze znajda się jacyś odszczepieńcy, zarówno wśród piratów, jak i Xenonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_RA Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A pytanko takie jaka różnica może byc między RRF a IR.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zasadnicza. Tak ogólnie mówiąc to RRF tworzy Siły Szybkiego Reagowania ras, stacjonujące Placówkach Wojskowych (a raczej tam się pojawiające w przypadku zagrożenia). I oczywiście, aby te siły miały zajęcie, to również inwazje.IR ulepsza dwie rasy (Kha'ak i Xenonów - piraci byli w planach, ale czy się rozwinęli to nie wiem, dawno nie grałem z tym skryptem). Ulepszenie polega na wprowadzeniu inwazji tych ras na losowe sektory, z możliwością przejmowania tych sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Mam pytanko co robi opcja Pre Set Invasion Times Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 CytatMam pytanko co robi opcja Pre Set Invasion TimesJak sama nazwa wskazuje, tworzy interwal czasowy pomiędzy kolejnymi inwazjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Tak myślałem ale wolałem się upewnić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.