Skocz do zawartości

Skrypt Race Response Fleet


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiła się nowa wersja RRF oznaczona numerkiem 1.83. Dodano w niej możliwość przejmowania sektorów przez gracza a także większe możliwości konfiguracyjne skryptu (incydenty dyplomatyczne, włączenie lub wył. bombowców RRF a także ustalenie siły inwazji).

Skrypt w formacie spk lub rar do wyboru.

Skrypt

Spolszczenie - Mamut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale z tego co mi wiadomo to te wszystkie skrypty za pomocą których można przejmować sektory to o kant dupy rozbić. Próbowałem wszystkich i w praniu wygląda to tak ze po przejęciu danego sektora Przeciwnik i tak respawnuje swoje główne siły. Czyli przykładowo w danym sektorze wcześniej był M1 z 30 myśliwcami to po przejęciu tego sektora ten M1 z myśliwcami ciągle będzie się pojawiał, nawet jak 1000 razy go zniszczymy..... Jak dla mnie to jest poronione ]😀 A jak jest w tym skrypcie z przejmowaniem tych sektorów i respawnem statków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Cytat

Fajnie by było jak by ktoś opisał funkcjonalność tego skryptu.

RRF jest znany już od czasu X3 Reunion. Tworzy on siły szybkiego reagowania, które interweniują w przypadku napaści. Do tego tworzy jeszcze inwazje połączone z przejmowaniem sektorów przez różne rasy.

Przy okazji pojawiła się nowa wersja oznaczona numerem 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No tak, to wiedzą starzy gracze i wiedzą do czego on jest zdolny. Ale nowi, nie mają pojęcia, więc dobrze by było rozwinąć szerzej opis RRF.

Wiesz, dopiero po pytaniu Lizarda zauważyłem, że rzeczywiście tak jest 😁

Sądzę, że to co napisałem chyba wystarczy. W końcu RRF to siły odwetowe, inwazje i tyle. Można konfigurować czy piraci mają mieć RRF, czy rasy mają przeprowadzać inwazje na siebie (każdy na każdego 🙁 ). Do tego można podejrzeć w sieci informacyjnej gdzie akurat toczą się zadymy 😀

Ogólnie fajny skrypt tylko mi niestety trochę "przycina" grę 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niestety jego główna wada. W czystym TC mamy już siły odwetowe, stacjonujące w placówkach wojskowych. Jednak nie są one widoczne cały czas, pojawiają się tylko w przypadku wystąpienia zagrożenia. A że czasem pojawiają się po niewczasie, bo nie używają Napędu Skokowego, to inna sprawa. RRF tworzy własne siły szybkiego reagowania, stacjonujące cały czas w placówkach. Ich ilość zależy od ilości "żetonów" jakie przydzielimy na ten cel w konfiguracji skryptu. Z ich ilością nie należy przesadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ich ilość zależy od ilości "żetonów" jakie przydzielimy na ten cel w konfiguracji skryptu. Z ich ilością nie należy przesadzać.

Nie nie Yacku. Żetony są w Military Base Response revamp.

Sądze, że to przycinanie spowodowane jest ciągłym pojawianiem się i znikaniem sił odwetowych. Gra co chwilę wykonuje pewien skrypt i to powoduje lekkie przycinki. Tak przynajmniej mi się wydaje, bo jeśli chodzi o ilość to RRF nie tworzy aż tak wielu statków. Owszem są siły odwetowe, inwazyjne itd., ale aż tyle to ich nie ma, żeby gra zwalniała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po zainstalowaniu RRF rozpocząłem grę od nowa na Profilu Argoński Patriota. Jestem w sektorze Omicron Lyrae i gdy za każdym razem podlece do zachodniej bramy z nieznanych mi powodów "kraszuje" mi grę - gra wychodzi do windy 🙁

Edit

Wiem ze potrzebna jest biblioteka. Jakąś starą mam, nowej nie, może dlatego ? Problem polega na tym że nigdzie nie mogę tej biblioteki ściągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sektor Omicron Lyrae ma kluczowe znaczenie dla fabuł. Rozpoczynają się w nim dwie fabuły: terrańska (przy starcie na innym profilu niż ziemski) i Final Furry. Być może ustawienia RRF (szczególnie ustawienie relacji terranie-argoni) koliduje z RRF. Wystartuj nową grę, zostaw RRF na domyślnych ustawieniach i sprawdź jak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dlatego trzeba pamiętać aby co kilka dni sprawdzać czy są dostępne nowsze wersje moda. Trochę wyobraźni Lizard, używałbyś antywirusa niezaktualizowanego przez rok? Czy działałby on poprawnie? Nie wydaje mi się...

Nie przesadzaj, aktualizacje skryptu nie pojawiają się aż tak często, do tego problem był po stronie dodatkowych bibliotek, a nie samego skryptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na razie gra się fajnie. Misje zabójców, dyplomacja itd. Jest tylko jedno ale. Ustawiłem inwazje na włączone i .... sam nie wiem niby fajnie, że sektory zmieniają teraz właścicieli, Teladianie szaleją tłuką Federacje Argon aż miło ( tak na marginesie nazywam się Kel Aylin - Argon ) Xeni i ziemianie też nie śpią 🙁 I powinno mnie to cieszyć ale.. dziwnie się z tym czuję, a czuje się niepewnie to chyba dobrze prawda czy źle? 😁 Bo już sam nie wiem. 😀 Ciekawe tylko gdzie są Krzaki 😀

Fajnie by było rozpoczynając grę jako Xen 😀 i "ciulać" wszystkie rasy jak popadnie ]😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ale zaczynając jako Xen inni Xeni będą przyjaźni dla mnie ? Bo kiedyś sam zrobiłem na własne potrzeby profil pirata i jedni Piraci byli dla mnie cacy inni bebe 🙁

Chodzi o to czy będę mógł kupować statki od Xenów. Tylko skąd broń wezmę ? Xeni nie mają fabryk 😁

Pisałem o tym. Z Xenonami jest podobnie. W sektorze 101 wszystkie ich statki są przyjaźnie do nas nastawione. W sektorze 347 dwa wrogo (LX i M), respawnują się po zniszczeniu z takim samym nastawieniem. W Sektorze 472 już jest więcej (Q, K i kilka statków drobnicy). W pozostałych może być gorzej. Zawsze znajda się jacyś odszczepieńcy, zarówno wśród piratów, jak i Xenonów. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zasadnicza. Tak ogólnie mówiąc to RRF tworzy Siły Szybkiego Reagowania ras, stacjonujące Placówkach Wojskowych (a raczej tam się pojawiające w przypadku zagrożenia). I oczywiście, aby te siły miały zajęcie, to również inwazje.

IR ulepsza dwie rasy (Kha'ak i Xenonów - piraci byli w planach, ale czy się rozwinęli to nie wiem, dawno nie grałem z tym skryptem). Ulepszenie polega na wprowadzeniu inwazji tych ras na losowe sektory, z możliwością przejmowania tych sektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...