Skocz do zawartości


- - - - -

Plugin menager lite a nazwy droidów (naprawczych itd)


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 maksym7

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów
  • LokalizacjaFamily Rhonkar/Kraków
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 31 maj 2010 - 17:28

Cześć wszystkim.
Mam pewien problem z P(lugin)M(anager)L(ite) i DDTC. Za każdym razem gdy instaluje jakiś plik spk (a potem wrzucam spolszczenie) nazwy droidów budowlanych i wszystkich innych zmieniają się na ZZ_EMP_MOD_USE_ONLY_XX (cyfry), ich cena na zero, wielkość na 1, wylatują opisy. Pozostałe nazwy związane, w tym fabryk (plantacje, zorbozade, cukier) pozostają bez zmian. Ostatnio instalowanym skryptem był mobile ship repair (laser naprawczy) w wersji 1.7 (to był mod, więc wywaliłem wszystko wg instrukcji-nic nie dało), potem (i dalej jest) wersja 1.5 (only scripts). Sam laser kosztuje jakieś grosze i jest na stacjach handlowych. Równolegle z nim zainstalowałem (jako pierwszy, ale nie uruchamiałem gry) Upgrade kits. Za pierwszym uruchomieniem pojawiły się ZZ... wyłączyłem grę, włączyłem jeszcze raz, nazwy droidów wróciły. Uruchamiam po paru godzinach - znów ZZ... :) Kombinowałem już z wywalaniem skryptów, plików językowych (przy innych instalacjach przez PML to pomagało, raz zmieniałem numer języka w pliku do compare two ships chyba, z 44 na 48 i pomogło, ale jest po angielsku). Również reinstalacja DDTC nie pomogła. Mam dużo innych skryptów, głównie ręcznie instalowanych, ale z żadnym nie było problemów Co robić?

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 maj 2010 - 17:34

Bo DDTC nie współpracuje z EMP (ZZ_EMP_MOD_USE_ONLY_XX _) wiesz już skąd w nazwie jest EMP.

#3 maksym7

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów
  • LokalizacjaFamily Rhonkar/Kraków
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 31 maj 2010 - 17:50

Yacku ale nie instalowałem EMP. Pozostają nawet rozkazy do droidów specjalnych ale brak ich jako produkty odpowiednich stacji.

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 maj 2010 - 17:52

Ale PM Lite tak uważa. Trzymaj się od niego (PM Lite) jak najdalej.

#5 Martius

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • LokalizacjaArgon prime

Napisano 04 czerwiec 2010 - 08:50

Tak jak napisał Yacek to wina PM Lite.Ja też miałem ten problem z droidami mimo zainstalowanego EMP.
Problem w tym że PM Lite każdorazowo po zainstalowaniu jakiegoś pliku .spk i zamknięciu go(PM) tworzy plik TWereT.pck w katalogu types.Odpalasz PM i plik znika a jak go wyłączysz to masz z powrotem plik.Zainstalowanie innych skryptów raczej nic nie daje bo moje próby spełzły na niczym.Moja jedyna rada to posłuchać Yacka i podziękować PM'owi lub jeżeli bez PM'a się obyć nie możesz to każdorazowo po jego zamknięciu usuwaj wspomniany plik(u mnie nigdy nie sprawiło jego usunięcie problemów a wręcz przeciwnie).

#6 maksym7

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 16 postów
  • LokalizacjaFamily Rhonkar/Kraków
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 czerwiec 2010 - 09:20

Dzięki Martius25. Przydatna rada, choć ostatnio "wystarczyło" wywalenie wszystkiego z PMLite i zainstalowanie jeszcze raz w nim skryptów i spolszczeń. Nawet jeden skrypt z angielskiego zmienił się na polski. Dla Panów :) w podziękowaniach.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych