Skocz do zawartości

Logain Industries Capital Ship Energy Cell Generator


Konrad162
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Logain Industries Capital Ship Energy Cell Generator

Instalacja:

- potrzebny jest Plugin Manager by Cycrow link

- do działania skryptu potrzeby jest Ware Manager by Cycrow

- skrypt znajduje się pod tym adresem link

- spolszczenie link

- oryginalna strona projektu link

- skrypt trzeba włączyć w "AL Plug-in"

Opis:

Korporacja "Logain Industries" wypuściła na rynek nowy moduł do największych statków tak zwany: "Energy Cell generator for Capital class Ships"

Według inżynierów z "Logain Industries" w większości czasu 50% produkcyjnych możliwości. Nowy system w/w firmy ma temu zapobiec zużywając tę energię na produkowanie ogniw energetycznych. Moduł wyłączy się jak tylko energia będzie potrzebna gdzie indziej.

Dostęp do sterowania Generatorem można uzyskać przez Special Command Menu na naszym statku. Generator jest dostępny dla statków TM i większych wyposażonych w Generator Ogniw Energetycznych (Energy Cell Generator).

Do samego sterowania Generatorem "Logain Industries" oddało nam 3 polecenia:

Włącz/wyłącz generator.

Ilość produkowanych ogniw.

Debug - to debug ;]

Cykle produkcji ogniw energetycznych:

M6 - 20 ogniw na cykl

M7 - 30 ogniw na cykl

TL - 25 ogniw na cykl

M1/2 - 40 ogniw na cykl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dzięki temu że nasze statki klasy TL mogą produkować w swoich hangarach fabryki, myśliwce jak i ulepszenia takie jak Napęd skokowy czy Polecenia Bojowe lub Handlowe (nie wiem jak jest z uzbrojeniem - amunicja i rakiety) ten skrypt może bardzo się przydać naszym TL które będą w przeciwieństwie do innych surowców potrzebowały ogromnej ilości ogniw, które dzięki temu skryptowi będą nieustannie produkowane na pokładzie naszego TL jaki innych większych jednostkach.

Pozdrawiam i polecam ten skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł fajny ale lepiej byłoby gdyby ogniwa były produkowane na statku dzięki jakiemuś sporemu modułowi, który kupujemy za ciężkie kredyty. W obecnej formie skrypt można traktować chyba wyłącznie jako cheat 😀

Swoją drogą ciekawe czy ekipa od XTC ma zamiar wprowadzić znowu statki typu T0. Byłyby dobrym uzupełnieniem skryptu o którym pisałaś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Fakt zainstalowałem skrypt ręcznie i też nie widzę takiego towaru mapa scropa pokazuje tylko puste miejsce w Dokach Zaopatrzeniowych gdzie powinien znajdować się ten towar... Ale problem znika jak zainstaluje się skrypt za pomocą Plugin Managera 😀 Energy Cell Generator pojawia sie do kupienia we wszystkich dokach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pozwoliłem sobie troszkę zaktualizować swój pierwszy post w tym temacie. Poprawiłem niektóre linki - zwłaszcza te niedziałające oraz dodałem fakt, iż do zadziałania skryptu niezbędny jest Ware Manager by Cycrow. Dodatkowo poprawiłem też opis samego skryptu.

W dniu 31.05.2012 o 06:41, Szynszyl napisał:

Mam ware manager sciagniety z tematu na forum ego. Moze trzeba cos skonfigurowac??

Włączyłeś skrypt w AL Plug-in czy jak to się tam nazywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2012 o 17:48, Szynszyl napisał:

Yacek wiem gdzie (zle chyba sie wyrazilem tylko) jednak nie ma tam nic co by nawet przypominalo ten skrypt

Przepraszam, źle zrozumiałem twoją wypowiedź.

Nie pomogę, nie używam, do tego za mało informacji (jak instalowane, jakie inne skrypty, może konflikt jest jakiś).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie mam chwile by odpisać. Co do listy skryptów nie prowadzę takowej ale za to wszystkie pliki skryptów mam w jednym miejscu, na chomiku. Tak wiec najprościej mówiąc mam wszystkie skrypty z tego linku http://chomikuj.pl/rigatona/X3+Terran+Conflict+skrypty+i+mody. Co do instalacji było to robione ręcznie i przez PM (jak jest teraz nie pamiętam). Uprzedzając pytanie, mam zainstalowane skrypty wars i RRF ale wars jest wyłączone w ustawieniach AL,. Zapomniałem dopisać mam najnowszy pacht i Multi Galaxy Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2012 o 13:14, Szynszyl napisał:

Wybaczcie ze post pod postem. Mysle ze skrypt moze nie dzialac przez MG MOD, bo no civ tez sie knocil. Tyle ze no civ to fake

Zapewne. NoCiv to zmodyfikowany plik Jobs, MG Mod posiada własny plik Jobs i jego należałoby wyodrębnić z moda i wyedytować usuwając zapisy o statkach cywilnych, następnie dodać ten plik do gry, najlepiej bezpośrednio do katalogu Types.

Tak samo jest ty skryptem, korzysta on ze skryptu Ware Manager, to chyba jest modyfikacja pliku TWare. MG Mod posiada własny plik TWare, więc jest konflikt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...