Skocz do zawartości

Logain Industries Production Modules v6.02


Konrad162
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Logain Industries Production Modules

Instalacja:

- skrypt znajduje się pod tym adresem link

- spolszczenie link

- oryginalna strona projektu link

Opis:

Przedsiębiorstwo "Logain Industries" wypuściło na rynek nowy produkt o nazwie kodowej "Production Modules" co pozwala Dokom oraz statkom typu TL/Lotniskowiec na produkowanie wyrobów. Przez użycie "Nano Production Technologies" moduły praktycznie podwajają zdolności produkcyjne fabryk.

PM'y mają trzy główne funkcje produkcja, utylizacja/odzysk, naprawa.

Po zaopatrzeniu modułu w odpowiednie plany jesteśmy w stanie stworzyć w nim:

- Towary

- Statki

- Stacje

- Ekwipunek

Aby uzyskać plany możemy zlecić modułowi rozbiórkę następujących rzeczy:

- Stacje

- Towary

- Statki

- Ekwipunek

Kompleks produkcyjny to dedykowany dok który może obsłużyć dużą liczbę modułów PM.

Uruchamiając moduły ze statku jesteśmy w stanie:

Odzyskiwać/produkować statki które są zadokowane, stacje (jeśli statek mieści kontenery ST).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Wczoraj odkryłam że posiadając ten skrypt możemy śmiało produkować statki myśliwce i fabryki a nawet bramy i napędy skokowe lub polecenia Handlowe lub bojowe w hangarach naszego TL. Nie wiem jak jest w przypadku statków klasy M8,TS, TP i TM). Jedynie czego potrzebujemy to statku klasy TL z dużą ładownością i surowce. Ja przykładowo zadokowałam myśliwcem M3 Verdandi następnie uruchomiłam rozszerzone menu tegoż samego autora lub można uruchomić za pomocą konsoli klawisz C. Następnie wybieramy opcję zezłomowania, w zamian otrzymujemy plany statku czyli tak zwaną matrycę. I tu jest fajna opcja w menu produkcji możemy ustawić co tak naprawdę będzie wymagana do produkcji. Określamy Rasę jaka czyli jakich produktów używa do produkowania statków, fabryk i temu podobnych czyli przykładowo Argoni - płótno przemysłowe, Teladianie - Teladianium itd itp. W dalszej części ustawień tego skryptu możemy ustawić czy do produkcji danego towaru będziemy potrzebowali takich surowców jak : kredyty, Części komputerowych, mikrochipy, nividium itp. Jeżeli wyłączymy te surowce to wcale nie oznacza że będzie łatwiej. Przykładowo gdy zrezygnowałam z kredytów to ilość wymaganych ogniw wzrosła o ponad połowę, tak samo ma to się do steków i płótna przemysłowego które wzrosło o kilka jednostek z 1 do 3.

Co do samego TL to fajna sprawa ponieważ nasz TL może robić za mobilną faktorię którą możemy uzbroić a w razie naprawdę wielkich problemów śmiało może uciec napastnikowi wykonując skok do innego sektora. Ten skrypt może znacznie zmienić podejście innych graczy, co nie lubią budować wielkich olbrzymich kompleksów lub konstrukcji. Na pewno przyda się to tym graczom którzy lubią grać jako Piraci. Taki TL może robić za prawdziwą bazę mobilną.

Tak na boku dodam że do produkcji Verdanidi nie jest wymagana olbrzymia ilość surowców, jest to zaledwie kilka jednostek płótna, rudy i kryształów i krzemu. Jedyne co, to wyprodukowanie takiego myśliwca zajmuje 1 godzinę czasu gry, czyli z seta będzie to szybciej.

Nie wiem ile modułów produkcyjnych, czyli tak zwanych (hali produkcyjnych) posiada takowy TL wiem że konstrukcja Kompleksu Produkcyjnego L posiada AŻ 200 modułów, Kompleks Produkcyjny M posiada 100. Jedynie czego tak naprawdę sporo wymaga do produkcji myśliwców to ogniwa. I teraz już wiem czemu autor tych skryptów skonstruował skrypt za pomocą którego nasze statki TL, M6, M7, M1 jak i M2 produkują ogniwa na swoim pokładzie.

Bardzo polecam takie alternatywne rozwiązanie produkcji swoich myśliwców, fabryk jak i ulepszeń takich jak napęd skokowy czy polecenia bojowe lub handlowe na pokładzie naszych statków klasy TL, ponieważ bardzo to może urozmaicić naszą rozgrywkę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ten skrypt jest super 😀

Na moim TL Mamut zadokowałem moim M5 Mani który przypadkowo znalazłem w jednym z Argońskich sektorów Argon Prime. Mój interes kwitnie w najlepsze, mam 6x TS Merkury 2x Merkury Super frachtowiec XL które zajmują się górnictwem i M5 Mani. Po zainstalowaniu Skryptu Logain Industries Production Modules v6.02 postanowiłem rozpocząć produkcję myśliwców w hangarach mojego TL.

Piękna sprawa do produkcji M5 Mani potrzebuję następujących surowców:

Płytki krzemowe x2

Olej rastarowy x1

Ruda x3

Ogniwa Energetyczne x2.574

Czas produkcji 1 sztuki 6.02 minuty czasu rzeczywistego.

Cena sprzedaży w stoczni w Argon Prime 73.870 kr łatwa i szybka kasa TL ma trzy moduły produkcyjne z czego każdy może w przeciągu godziny wyprodukować 9 sztuk x3 moduły wynosi to 27 statków na godzinę. Po ich sprzedaży możemy otrzymać prawie 2 miliony kredytów 😀 jest to bardzo dochodowy interes, zwłaszcza dla początkującego inwestora 😀 Latamy sobie załtwiamy swoje sprawy a w międzyczasie w hangarach naszego TL produkcja idzie pełną parą. Wystarczy jeden TS by zaopatrywał naszego TL w potrzebne nam surowce. Jestem ciekaw czy można produkować coś innego niż myśliwce jak na przykład broń pokładowa lub amunicję. To mogło by się bardzo przydać naszej flocie bojowej. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Do budowy statków potrzebny Ci jest zewnętrzny skrypt? Bo z tego co wiem (nigdy tego nie robiłem) można budować statki z planów w swoim HQ, tak więc ten skrypt można w tym temacie (budowy statków) potraktować jako cheat 😀

Ogólnie rzecz ujmując ten skrypt to nie cheat. Fajny skrypt umożliwiający wiele opcji. A tak na marginesie w HQ nie możecie produkować fabryk, uzbrojenia i innych pierdół tylko statki. Tutaj tak, co tylko dusza zapragnie.

Cytat

Biorąc pod uwagę czas produkcji i ilość produktów potrzebnych, w porównaniu do produkcji statków w HQ, to jest jak najbardziej Cheat.

A właśnie że nie jest to cheat ponieważ:

Po pierwsze za pomocą skryptu Rozszerzone menu i Global production możemy sobie wybrać jakie surowce mają być używane do produkcji. W opcji Domyślne mam ustawione na Argon czyli wszelkie surowce jakie używa rasa argon do produkcji statków, stacji jak i uzbrojenia będzie takie samo jakich używa rasa Argon.

W opcji Menu ustawiamy też jakie surowce maja być używane przy produkcji możemy je aktywować lub wyłączyć z tym że jak wyłączymy przykładowo Nividium to ilość ogniw wzrasta o daną sumę. Czyli na chłopski rozum, jak jakiś wymagany surowiec do produkcji statku jest wyłączony to suma innego aktywnego surowca ulega zwiększeniu. Więc o jakimkolwiek cheacie nie ma mowy.

Po drugie wszystkie statki Cadiusa czy jak mu tam, są przeliczane inaczej, z niewyjaśnionych powodów wymagają mniej czasu i surowców. Ale nie dlatego je produkuje, produkuje je dlatego bo fajnie wyglądają, lubię nimi latać i mieć je w swoich hangarach. Inaczej nie instalował bym ich, to chyba oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

...

ło jeju kolejny skrypt w którym trzeba poustawiać tysiące opcji 😀 nie dzięki wole się skupić na grze. Już i tak na samym początku gry musze teraz dużo po ustawiać... 😀

WOW zaledwie 15 rodzajów surowców. Nie sądziłem że mogło by to sprawić tobie aż tyle problemu 😀

No cóż wygląda na to że skrypty tworzone przez członków Ego nie są dla wszystkich 😀. Jak dla mnie ustawienie tego jest dziecinnie proste i zajmuje około 5 sekund 😀

A cały pic polega na tym że bawiąc się w swoją korporację możemy produkować stacje, statki i inne produkty, które możemy sprzedawać. Dzięki takiej możliwości rozszerza się nam wachlarz możliwości zdobywania odpowiedniego profitu. Gdy wyprodukujemy przykładowo farmę pszenicy i odbierzemy zlecenie budowy stacji we wskazanym sektorze zarobimy krocie, a nie jak ma to miejsce zaledwie grosze gdy zakupimy stacje od NPC. Zresztą czy jest Cheatem zadajcie to pytanie na Ego w temacie poświęconym temuż skryptowi, wątpię by jakikolwiek członek Ego wyraził opinię że JEST to cheat.

Jak dla mnie jest to super skrypt, który daje sporo możliwości które pominęli autorzy X3TC. Skoro możemy w HQ budować statki to czemuż by nie można by było opracowywać planów i produkować uzbrojenie, stacje i inne produkty?

Ale skoro tak rozpisujemy się tutaj to moim zdaniem co drugi skrypt jest cheatem przykładowo Salvage Command Suite, albo skryptu za pomocą którego Marines naprawiają statki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mógłbyś podać przykładową ilość surowców potrzebnych do budowy jakiegoś typowego (czyli nie z moda) statku lub broni ? W ten sposób każdy by sam określił czy skrypt za bardzo ułatwia grę, czy nie.

Oczywiście.

A więc tak zadokowałem Argońskim M3 Zaćmienie - ten statek który ma tarcze 200 MJ bo o ile dobrze pamiętam są dwa Zaćmienie.

Do produkcji tego statku wymagane są następujące surowce z tym że w ustawieniach uwzględniłem również ilośc kredytów które trzeba włożyć w produkcję tego statku.

Płótno przemysłowe x50

Części komputerowe x50

Ogniwa energetyczne x4.847

Ruda x201

Tuby kwantowe x50

Olej rastarowy x100

Płytki krzemowe x151

Teladianium x151

Kredyty 1.430.000

Czas produkcji 04.16.25

Suma sztuk 1

Z tym że jak teraz wyłączymy w opcji Kredyty ilość surowców wymaganych do produkcji wzrośnie.

Teraz dla przykładu prosiłbym o podanie ilości surowców jak i czasu produkcji tego samego statku w HQ. I dowiemy się czy jest to cheat czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówimy o tym Zaćmieniu z 200MJ osłon i prędkością 130 m/s to:

Ogniwa: 4,841

Teladianium: 151

Płótno: 50

Rastar: 100

Ruda: 201

Płytki krzemowe: 151

Kryształy: 50

Tuby kwantowe: 50

Mikroczipy: 100

Części komputerowe: 50

Kredyty: 1,428,325

Czas: 4:17:49

Edit:

Korzystałeś z funkcji naprawy statków ? Jak to działa w praktyce ? Ile potrzeba kredytów i/lub surowców i jak się to ma w porównaniu z naprawą w stoczni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam

mam kilka pytań odnośnie tego skryptu

obecnie wersja tego skryptu to 7.2

instaluje mi jako 7.1 poprzez cycrowa

no dobra

jeżeli instaluje spolszczenie z mamuta mam readteksty

jeżeli tylko sam skrypt mam wersje angielsko-polską mimo iż ustawiony mam PM na polski język

w kwestii formalnej czy do działania-produkcji itd. potrzebuję zakupić jakiś moduł produkcyjny (nigdzie tego nie ma) czy po prostu ten skrypt samoistnie instaluje takie cudo na Tl/M1 i dok

w poleceniach TL nie mam żadnej komendy do ruszenia czegokolwiek pomimo posiadania oprogramowania specjalnego

w ustawieniach skryptu mam możliwość ustawiania opcji i dodawania tego i owego

na stronie twórcy skryptu jest info jakiejś niezgodności z TDocs

mam skrypt TSDocs czy to oznacza, że jest coś nie halo?

mógłby ktoś dokładniej opisać jak pracować z tym skryptem i jak go uruchamiać?

no i czy istnieje szansa na polszczenie tej wersji

bardzo wielkie dzięki za uwagę no i ewentualne sugestie, odpowiedzi i porady

będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:

obecnie wersja tego skryptu to 7.2

instaluje mi jako 7.1 poprzez cycrowa

Bo zapewne w pliku tekstowym jest wpisany numer wersji 7.1

W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:

jeżeli instaluje spolszczenie z mamuta mam readteksty

Bo jest ono do starszej wersji skryptu, czyli nieaktualne.

W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:

jeżeli tylko sam skrypt mam wersje angielsko-polską mimo iż ustawiony mam PM na polski język

Bo PM nie tłumaczy tekstów, tylko zmienia plik L044 na L048, pozostawiając teksty po angielsku.

W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:

no i czy istnieje szansa na polszczenie tej wersji

Nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wielkie dzięki 😉

faktycznie ten CPC to przydatne ustroistwo

tak ustawiałem na włączone w AL

chodziło mi o inne dane 👽

- jestem już w 100% oświecony odnośnie funkcjonowania tego skryptu

jeszcze raz dzięki za odzew oraz cenne info

no często bywa, że warto z tematem po prostu "popracować w grze" aby zagrało

pozdrawiam serdecznie 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hmmm widzę że czasami trudno odpowiedzieć na proste pytanie, więc może chociaż na takie mi odpowiecie. O co chodzi z tym fragmentem tekstu??

LI_MODv7 - The.cat & .dat files contain the FDN, PM models and the references for SSDN (approx 8.5MB). X3:TC 2.7.1 compatible only
If you do not intend to use LI_Modv7 you will need to remove the following any script file starting “plugin.LI.Dock.xxxx”.
This is a precaution only if you are using other mods that contain FDN dock references
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...