Skocz do zawartości


- - - - -

Ulepszanie wydajności gry. Zbiór poprawek i skryptów dla TC.


50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Madej

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 41 postów

Napisano 26 listopad 2010 - 20:57

Da się jakoś odblokować lokacje ziemia?? Nie interesuje mnie fabuła lecz gra na zasadzie free.

#42 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 listopad 2010 - 21:49

Madej napisał:

Da się jakoś odblokować lokacje ziemia?? Nie interesuje mnie fabuła lecz gra na zasadzie free.

Co Twoje pytanie ma do tego tematu?
Zadawaj pytania w odpowiednich tematach, lub zakładaj nowe tematy, a nie pytaj gdzie popadnie.

#43 braman

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 20 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 05 styczeń 2011 - 13:15

no i pięknie dzięki tym modom troszeczkę mi się lepiej gra szczególne ten Combat miły dla oka jest i te odgłosy strzałów całkiem ładnie to zrobione. :(

#44 Draco

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 17 lipiec 2011 - 18:42

Replace Corp HQs and Military OPs with standard EQ dock - ma ktoś działający link z tym skryptem?

#45 Green

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 105 postów

Napisano 12 wrzesień 2011 - 03:49

witam

cyt.

Cytat

"Mody poniżej zamieszczone są kompatybilne z patchem 2.5."


czy to oznacza, że w wersji 3.0 te mody są niekompatybilne?

pozdrawiam i jeżeli są mody do wersji 3.0 to chętnie odciążyłbym swojego kompa :)

Użytkownik Yacek edytował ten post 12 wrzesień 2011 - 04:04
Zmiana czcionki. Nie ma potrzeby krzyczeć na forum.


#46 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 12 wrzesień 2011 - 04:05

Temat był pisany, gdy aktualnym patchem był 2.5. Większość modów jest kompatybilna z aktualnym, sprawdzaj informację o każdy w oryginalnym temacie danego moda.

#47 henryk5pio

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • LokalizacjaMłoszowa
  • Rasa: Split
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 19 grudzień 2011 - 21:29

Mam pytanie, czy No Civilians działa też na Patchu 3.1?? Bo na forum Egosoftu pisze, że na 3.0 śmiga, ale nie ma nic o 3.1.

#48 Robin

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 26 listopad 2013 - 13:29

Czy jakiś dobry człowiek rzuci działającym linkiem do:
Replace Corp HQs and Military OPs with standard EQ dock ?
Niestety nie ma plików pod tym tematem na forum egosoftu...

Mam też problem z Remove Adsigns
zdaje się nie działać, lub źle instaluję - [X3AP 3.1 + XRM]
wrzucam jako kolejne pliki cat/dat w addon i dalej reklamy atakują...

Czy też macie podobnie - w większości miejsc piękne 60fps, a w sektorach z kilkoma stacjami - spadek do 30... :(
Gram na Intel Core 2 Duo E8200 podkręconym do 3,2GHz, 4GB RAM Windows 7, Radeon HD 3850 512MB

#49 Macyek09

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 31 postów
  • LokalizacjaEarth

Napisano 15 styczeń 2016 - 18:55

Witam wszystkich , poszukuję jakiegoś moda do X3TC dodającego efekty świetlne silników statków takie jak występujące w AP+XRM czy ktoś się orientuje czy taki mod istnieje ? może być również do X3 Reunion do tej części gry też by się przydało

#50 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1395 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 17 styczeń 2016 - 15:44

Zanim nie zacząłem grać w SRM (poprzednik XRM), w którym były własne kolory strumieni silnika to używałem któregoś z tych modów. generalnie to szukaj na googlu: egosoft engine trail mod, coś zawsze wyskoczy.

http://forum.egosoft...ic.php?t=252244
http://forum.egosoft...der=asc&start=0
http://www.x2thethre...der=asc&start=0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych