Skocz do zawartości


- - - - -

Ulepszanie wydajności gry. Zbiór poprawek i skryptów dla TC.


50 odpowiedzi w tym temacie

#21 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 24 sierpień 2010 - 18:56

A jest mod usuwający mgłe z sektorów?? Było coś takiego do X3R i fajnie by było dostać coś takiego do TC

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 24 sierpień 2010 - 19:03

Szynszyl napisał:

A jest mod usuwający mgłe z sektorów?? Było coś takiego do X3R i fajnie by było dostać coś takiego do TC

Oczywiście że jest. Powinien być dodany do listy ulepszeń w pierwszym poście.
Można go samemu poszukać w temacie Community Script & Mod Download Library for X3: Terran Conflict
Mod nazywa się (co za zbieg okoliczności) No fog.
Jest też moja wersja tego moda dla DDTC NoFog dla DDTC

#23 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 01:58

Mam problem z remove rocks mianowicie mimo wypakowania plików do katalogu script i uruchomieniu edytora (tych dwóch rzeczy jestem pewien) nie mam skryptu na liście w grze. Problem już opisywałem ale nie udało się go rozwiązać. Nie pomagało reinstalowanie skryptu gry czy nawet format kompa (to ostatnie robiłem dzisiaj rano). Nie wiem w czym tkwi problem. Czy ten skrypt się z czymś gryzie?? Nie ukrywam że chciałbym żeby mi zadziałał gdyż ponieważ drobne skałki są mi nie potrzebne (nie zbieram rudy) a byłaby to duża ulga dla mojego kompa...

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 sierpień 2010 - 03:35

Jeśli skrypt jest w katalogu script to musi być na liście. Jedyne co może być źle:
1. Nie wypakowałeś pliku z archiwum rar, plik musi być w formacie .spk aby gra go zobaczyła.
2. Źle szukasz.

#25 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 04:55

A ja będę się upierał przy swoim a oto dowody:

http://img843.images...0827053220.jpg/
Natomiast o ile mi wiadomo skrypt na liście powinien być jako pierwszy przebrnąłem przez niezły kawałek listy i nic...

http://img828.images...2705451003.png/ screeny z gry

Okazuje się że z Nofog tez mam problem jest zainstalowany jako fake patch a mgła nadal jest...

#26 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1444 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 27 sierpień 2010 - 09:03

To co pokazujesz na screenach, podaje Ci jakie skrypty są w danej chwili aktywne, te które wymagają ręcznego uruchomienia się tam same nie pojawią. W tamtym oknie uruchom opcję 'Edytor skryptów' i dopiero tam wyszukaj odpowiedni skrypt. Uruchamiasz go potem najeżdżając na niego kursorem i naciskając klawisz 'R'.


Gdzie dokładnie wypakowałeś plik z No Fog ?

#27 Szynszyl

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 392 postów

Napisano 27 sierpień 2010 - 12:25

Do głównego katalogu gry, jako ostatni numer.

Dobra remove działa...

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 sierpień 2010 - 14:07

Nofog to plik Tbacground, który musi być w katalogu types w katalogu głównym gry. Jeśli nie masz takiego katalogu to go załóż, albo wypakuj z archiwum z NoFog ten katalog wraz z zawartym w nim plikiem.

#29 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1444 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 27 sierpień 2010 - 14:26

Yacku, akurat ten do którego link podałeś wcześniej jest w plikach cat/dat. Nie używałem go, więc ciężko mi powiedzieć czemu nie działa. Mam ten o którym pisze Yacek i jest ok.

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 27 sierpień 2010 - 14:38

Z tego co zauważyłem, to plik Tbacground jeśli jest w plikach cat/dat i instalowany jako fake patch to nie działa. Dodany jako plik do katalogu types działa poprawnie.
Być może wymaga instalacji jako base mod, nie sprawdzałem.
Lepiej jednak ściągnąć np. Mod Mangera,i wypakować plik Tbacground z plików cat/dat, dodać sobie katalog types w katalogu głównym gry i wkleić do niego plik Tbacground. Na 100% zadziala.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych