Skocz do zawartości


- - - - -

Ulepszanie wydajności gry. Zbiór poprawek i skryptów dla TC.


50 odpowiedzi w tym temacie

#11 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 21 marzec 2010 - 17:49

O ile dobrze pamiętam ale chyba broń wymagająca pociski ma większy zasięg? I o ile tak jest to ma swojego rodzaju sens.
Dawno nie używałam tego koda, chyba powróci w moje łaski :(

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 kwiecień 2010 - 09:22

Sorkvild napisał:

No Civilians
Mod istnieje w dwóch wersjach. Wersja A usuwa statki cywilne oraz taksówki. Część cywilnych lotów pozostaje w grze np. Statek Szpitalny. Z kolei wersja B tego patcha jest bardziej radykalna i usuwa wszelkie statki należąca do cywilów. Patch ten jest zgodny z wersja 2.5.

Mod istnieje w większej ilości wersji. Hard mod i Extreme mod też usuwają statki cywilne dodając zamiast nich dodatkowe wrogie statki (pirackie, Xenków Kha'ak). Są też moje przeróbki NoCiv, Hard i Extreme mod + Pirate Patrol, trzy wersje z dodatkowymi statkami z moda Pirate Patrol. Jest też moja wersja NoCiv dla moda DDTC.

#13 Sorkvild

    Kapitan

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1387 postów
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 06 maj 2010 - 20:18

Dodalem nowy mod

Cytat

More performant complex tubes
Ten mod poprawia wydajnosc przy budowaniu k. produkcyjnych, zastepujac laczenia rurowe nowymi o mniejszej ilosci polygonow.

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... sc


Dziala jak nalezy. Aplikujemy jako fake patch.

#14 BAAL-Melkart

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów

Napisano 17 maj 2010 - 16:20

Mam pytanie, czy skrypty/mody (przede wszystkim Low Polygon Asteroids; Remove Rocks; Remove Adsigns) są kompatybilne z wersją 2.6?

#15 ZupkaChinska

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 05 czerwiec 2010 - 17:05

a ja też mam pytanko, mianowicie już doszedłem sam do tego, że trzeba to wypakować do katalogu "mods" który trzeba samemu utworzyć :) , a następnie zaznaczyć moda w menu gry (tym przed właściwym uruchomieniem).
moje pytanie brzmi: czy da się uruchomić na raz więcej modów niż tylko 1? mam moda nocivilians, i chciałem jeszcze zlikwidować te połączenia rurowe w kompleksach (komp zmula) ale już nie moge zaznaczyć 2 moda. da sięto jakoś obejść?
zainstalowałem też rockremover, czy jakoś tak ale jego się uruchamiało inaczej (przez jakiś menadżer) i działa.

i jeszcze jedno mam pytanie :)
moanowicie gram w tc, i nagle ni z tego ni z owego gra zaczyna się ścinać. nie zależy to od grafiki, ani ilości obliczeń (potrafił mi się ściąć w sektorze mars jakieś 5 minut po bitwie z 6 klastrami kaaków). zapoznałem się z tematem o wydajności przed uruchomieniem gry, zrobiłem te kroki no i teraz władowywuje mody które odciążają grafikę. mogę coś jeszcze zrobić?

uuff rozpisałem się :)

#16 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 czerwiec 2010 - 17:13

1. FAQ#10 dokładnie opisane jak instalować mody.
2. Co jakiś czas uruchamiają się skrypty, kody MD, które mają ustawione czasowe odświeżanie i sprawdzanie czy mogą już, albo ponownie zadziałaś. Nie poradzisz na to.

#17 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1477 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 05 czerwiec 2010 - 17:44

ZupkaChinska napisał:

i jeszcze jedno mam pytanie :)
moanowicie gram w tc, i nagle ni z tego ni z owego gra zaczyna się ścinać. nie zależy to od grafiki, ani ilości obliczeń (potrafił mi się ściąć w sektorze mars jakieś 5 minut po bitwie z 6 klastrami kaaków). zapoznałem się z tematem o wydajności przed uruchomieniem gry, zrobiłem te kroki no i teraz władowywuje mody które odciążają grafikę. mogę coś jeszcze zrobić?

uuff rozpisałem się :)



Sprawdziłeś czy nie powoduje tego jakiś program bądź usługa działająca w tle ? U siebie takich przycięć raczej nie zauważam, jedynie w przypadkach gdy np. jakiś M7M odpala kilka(dziesiąt) salw rakiet rojowych to gra na chwilę dostaje zadyszki.

#18 ZupkaChinska

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 05 czerwiec 2010 - 18:48

no wlasnie wyłączałem. próbowałem nawet wyłączać antywira, oraz tego sposobu z explorer - nie pomaga. dzięki za ten link do faq, szukałem tam ale mi umknęło

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 czerwiec 2010 - 08:21

Instalowałem grę od nowa. Po każdej instalacji moda sprawdzałem grę uruchamiając nową. I największy zysk wydajności zauważyłem przy modzie NoFog, usuwającym te mgiełki z sektorów. Oczywiście w sektorach Boronów był największy skok wydajności :)

#20 Gie_N_koV

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaTrzebinia Core 032

Napisano 20 czerwiec 2010 - 09:30

Cała lista (a nawet większa) tych modów znajduje się na specjalnej stronie dot. wydajności X3 TC.
LINK: X3TC Performance Upgrade Index





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych