Skocz do zawartości

Adrian_Wir

Members
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Adrian_Wir w dniu 13 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają Adrian_Wir punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adrian_Wir

  1. Ale do Pasu Asteroid dostajesz się bez problemu? Nie możesz wlecieć do Marsa? Żeby dostać się do Marsa, Merkurego i Wenus musisz mieć minimum 10 reputacji u Ziemian. Aby dostać się do systemu Księżyca i Ziemi potrzeba 20 reputacji.
  2. Dzięki za zgłoszenia Jeśli chodzi o Argnu to nazwa bydła hodowanego przez Argonów. W X3 można było produkować steki Argnu. Ale ująłem tą myśl trochę inaczej, żeby było to bardziej zrozumiałe. A z nazwami własnymi to nie taka prosta sprawa. Są zamieszczone w page id 20005. Są tam zarówno nazwy sektorów jak i nazwy własne rejonów lub innych obiektów. Znaczna część nie jest nawet użyta w grze. Nie ma jasno określone co jest czym, więc cieżko jest coś ruszyć. Ale spróbuję w wolnej chwili do tego przysiąść.
  3. Dzięki, poprawione. Pewnie przy kolejnych aktualizacjach uwzględnią. Ciekawa sprawa z opisem startu gry. Tekst był w porządku, wygląda na to, że jest jakiś problem z zawijaniem tekstu. Trochę skróciłem, zobaczymy jak wyjdzie.
  4. Sprawdziłem na szybko listę zmian hotfixa, jest już dostępny, przynajmniej na Steam. Błąd faktycznie występuje, poprawka powinna pomóc.
  5. 1. Albo mylisz z Heretic's End albo masz moda, który może powodować problem Jeśli tylko pomyliłeś nazwę sektora, próbowałeś ustawić inne boję w innych miejscach i sprawdzić z czy innych też nie widzi? Na dniach powinna zostać wydana poprawka, możesz po prostu poczekać na HotFix2 (jeśli już jej nie ma, nie sprawdzałem wczoraj). Może to poprawi sytuację.
  6. W President End? Jesteś pewien że mody dodają tylko statki? Napisz jeszcze raz: 1. Gdzie masz HQ w tej chwili? 2. W jakim sektorze ustawiasz boję? 3. W jakim się znajdujesz wykonując polecenie? Jeśli w tym samym sektorze, w jakiej odległości od boi?
  7. Prawdopodobnie ma to związek z początkową hostorią. Są scenariusze, które w początkowej historii zaznajamiają cię z podstawowymi funkcjami gry, np. hamowaniem stacji, przejmowaniem statków (jeden ze startów z ToA), są takie które na starcie zawierają jakąś historię wprowadzającą, np. ta że screena i są takie w których startujesz bez żadnych misji czy historii, która by cię wprowadzała do gry, np. Młody cyngiel
  8. Podobają mi się Borońskie statki. Dwa razy obchodziłem dookoła otrzymany statek zanim wejście znalazłem
  9. Jest data wydania Kingdom End. 12 kwietnia
  10. Próbowałeś betę 6.0? Bardzo dużo zmienia jeśli chodzi o płynność rozgrywki. Chociaż jak dodasz kolejny DCL to pewnie się wyzeruje.
  11. Można, chociaż szczerze mówiąc nigdy nie chciało mi się budować stoczni czy przystani. Mógłbyś określić jaką funkcję ma ship trader? Albo po prostu zaproponować, jak go nazwać?
  12. Dzięki za zgłoszenia, poprawione. O ile dobrze zrozumiałem, że tu chodziło o kropkę nakładającą się na tekst, a tu o brak "..." po słowie napotkały. Ten drugi przypadek jest szczególnie dziwny, bo tekst był poprawny. Tylko w grze się źle wyświetlał. Na wszelki wypadem skopiowałem "..." z angielskiego tekstu i wkleiłem do polskiego. Mogło być tak, że edytor wstawił tam trzykropek, który nie jest odpowiednio interpretowany przez kodowanie użyte w grze i takie krzaki wychodzą. Jest jednak inny problem, który przed tłumaczeniem wolę skonfrontować z graczami zawsze to będzie odpowiedzialność zbiorowa Od wersji 4.0 oprócz pojęcia enemies wprowadzono pojęcie hostile. Jaka jest różnica? Friends/Friendly albo Neutral to jednostki i stacje oznaczane na mapie kolorem niebieskim. Enemies to jednostki/stacje oznaczone kolorem różowym. Takie jednostki mogą atakować jednostki militarne gracza lub innych frakcji do której są wrogo(enemies) nastawione, ale nie atakują obiektów cywilnych np. statków transportowych. Hostiles to jednostki/stacje, które atakują wszystko, w tym kobiety i dzieci. Oczywiście jeśli są wrogo(hostiles) nastawione do gracza lub innej frakcji. I tu dochodzimy do sedna problemu. Dotąd to nie było gdzieś specjalnie widoczne. Enemy czy enemies było tłumaczone jako wróg czy wrogowie (tak było tłumaczone jeszcze przed wersją 4.0), a kiedy pojawiły się sformułowania hostile/hostiles, przetłumaczono je jako wrogi czy wrodzy. Ale teraz uzupełnianych jest dużo wpisów w encyklopedii, mogą się pojawić wpisy dot. tego kim są enemies, a kim hostiles. I tak po polsku jeden wpis określałby wrogów, a drugi wrogich. Sprawy nie ułatwia fakt, że słowo wróg(enemies), używane np. w poleceniu 'Atakuj wszystkich wrogów' odnosi się też (albo tylko) do obiektów wrogich(hostile). I pytanie: czy dotąd zauważyliście jakiś problem wynikający z polskiego tłumaczenia tych dwóch różnych określeń? Zostawić to tak jak jest czy nazwać to jakoś bardziej zróżnicowanie?
  13. Jest już dostępna Beta jeden wersji 6.0 Zawiera sporo usprawnień, m.in. zauważalny wzrost wydajności i czas zapisu/odczytu gry. Podobno, bo nie miałem jeszcze okazji sprawdzić, ale na forum gracze zachwalają.
  14. Tym razem Egosoft idzie na całość Zapowiedziano ciekawe wydarzenie, jeśli ktoś lubi pluszaki: https://twitter.com/EGOSOFT/status/1612434018376482820?s=20&t=FhD0IMbA96ferEeqxhY1iw
  15. Nie musi być screen, wystarczy, że pamiętasz słowo w którym występował błąd. Taki błąd łatwo znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...