Skocz do zawartości

nezumi

Members
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia nezumi

Kadet

Kadet (1/14)

0

Reputacja

  1. Jesli ktos jeszcze nie widzial informacji na temat tego co ma sie znalezc w nowym patchu ktory zostanie udostepniony ludzia nie majacych dostepu alfa ani beta za podobno tydzien https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=108887 Jest sporo fajnych rzeczy na ktore czekalem najwazniejsze z nich to: - friendly fire, wreszcie bedzie mozna uzywac wiezyczek w zaludnionych teranach bez obawy ze jakis npc zahaczy o wiazke lasera i automatycznie wszyscy sie na nas rzuca, ( zalezy jeszcze z jakiej broni ) - naprawione wiezyczki, beda one nadal walic do celu jak wybierzemy jakis podsystem. - skoncza sie czasy kiedy goscie w eaglach beda walili do statkow jak do kaczek za pomoca rakiet niekierowanych patrzac jak stacja je dobija, znerfiono dmg rakiet w przypadku oslon, obrona antyrakietowa bedzie w stanie takie rakiety niszczyc, oraz podobno pociski z obrony antyrakietowej maja byc neutralne dla stacji jesli w nia trafia. - znerfiono shield cell banki, teraz zamiast np 0.86MW pobieraja one az 3MW energii (A6), posiadaja mniejsza ilosc ladunkow i uzupelnienie amunicji ma byc drozsze - wreszcie modul naprawczy bedzie w stanie naprawic moduly krytyczne np silniki ktorych wczesniej nie dalo sie naprawic w przestrzeni kosmicznej - zmieniono ilosc ciepla generowana przez bron co w polaczeniu ze znerfionymi regeneratorami tarcz walka bedzie trudniejsza. I pojawyly sie tez pierwsze jeki zawodu z powodu niektorych zmian mnie osobiscie dotknela informacja na temat statku Pythona ktory zostal tak strasznie znerfiony ze stal sie kolejnym statkiem ktory bedzie kompletnie nieprzydatny w obecnej formie ( chociaz trzeba bedzie poczekac na jakies informacje ludzi ktorzy go przetestuja z nowa mechanika walki ) zmniejszono pojemnosc tarcz z 390 do 260 zmniejszono predkosc z 250 / 280 boost na 220 / 250 boost zmianie ma ulec tez predkosc obrotu na wszystkich osiach zmiany te powoduja to ze statek z niezlego statku bojowego konczy jako statek towarowy z duza sila ognia ktora tak naprawde nic nie daje bo albo ktos llata i strzela, albo handluje dajac jakiekolwiek oslony tak by wymaksowac ilosc miejsca w ladowni i jak tylko zostanie zaatakowany to robi wszystko by uciec a nie walczyc. Po tym widac ze FD albo nie wie co maja robic, czy kogo sluchac bo przy takiej ilosci statkow jesli chcemy walczyc to spokojnie mozemy zbierac kase na Vipera i na tym poprzestac, jest mega tani i zniszczy wszystko od statkow za 32k po statki warte setki mln cr. W ogole balans statkow w tej grze jest conajmniej szmieszny... sytuacja ma miejsce jak np w serii X gdzie mysliwcem klasy M3 spokojnie mozna bylo niszczyc M2 i M1, chociaz w elitce jest to jeszcze prostsze( przynajmniej do tej pory). Gdzie ja latajac Anakonda boje sie pojedynczego Vipera.... znerfione zostaly tez RESy - skoncza sie czasy nieskonczonych inwazji piratow, wiec o ile byla to jakas alternatywa dla handlu to juz nie jest. Seeking Luxuries tak samo, ma byc ich sporo mniej niz do tej pory ( o ile juz to nie weszlo w zycie wraz z updatetem serwera i lunchera gry ) Byc moze czesc z tych zmian bedzie inna zanim opusci status beta testow
  2. Jesli walczymy z NPC albo z innym graczem powinnismy sie zaopatrzyc w nastepujace rzeczy: 1) Shield Cell Bank ktore pozwala doladowac tarcze w krytycznych momentach, polega to na tym ze w momencie ktorym mamy bardzo maly poziom oslon i wlaczymy cell banka tarcze zostaja prawie natychmiast doladowane( nawet podczas ostrzalu), modul ten rozni sie w zaleznosci od klasy i ratingu moca jaka moze doladowac tarcze oraz iloscia ladunkow / baterii. Z tego co widzialem im rating (tzn literka przy module) blizszy A, tym cell bank ma wieksza moc doladowania ale moze miec mniej ladunkow, niektore doladuje 25% inne 75% inne prawie cale tarcze w zaleznosci od pojemnosci naszych tarcz. W sumie jest to pozycja obowiązkowa, jesli ktokolwiek z innych graczy Cie zaatakuje badz pewny / na ze na 99,9% ma ten modul zainstalowany i nie bedzie sie wahal go uzyc. Uwaga! Jedynym warunkiem uzycia tego moduly jest fakt ze ciagle mamy tarcze, jesli ich nie mamy to korzystanie z tego modulu nie ma sensu bo on nie zadziala. 2) Chaff Launcher kolejny dosyc wazny modul przy walce z NPC zwlaszcza anakondami lub mniej z graczami, ogranicza on uzycie broni typu gimball i automatycznych wiezyczek przez naszego przeciwnika, bron taka nie moze namierzyc celu przez co przeciwnik strzela w przesten wokol nas, jedynie czasami nas trafiajac. Jednoczesnie z tego co zauwazylem blokuje tez scanery ( nie moglem zeskanowac NPC ktory uzyl chaffow ). Przeciwko graczom srednio uzyteczne gdyz spora czesc lata z fixam a te nie namierzaja celu badz jesli maja gimbale to w momencie kiedy ich przeciwnik uzyje tego modulu wylaczaja namiar na cel i strzelaja jak z fixow. Odnosnie samej walki, nie na darmo tworcy dorzucili do gry podsystemy statku takie jak: silniki, reaktor, bronie, naped FSB, generator tarcz czy potrzynie zycia, W zaleznosci od tego co chcemy zrobic z przeciwnikiem dobrze jest sobie wycelowac w dany podsystem. Jako ze glownie przyjdzie nam walczyc z NPC a tych przynamniej na razie nie musimy obezwladniac dobrze jest ich wyeliminowac w miare szybko dlatego fajnie jest celowac w reaktor ( power plant ) jesli zniszczymy ten podsystem statku oznacza on autmatyczne BOOOM, nawet jesli statek ma X-XX% kadluba moze miec nawet 100%. Ja walczac z anakondami zawsze celuje w power plant dzieki czemu zamiast bawic sie kilka minut sprawe zalatwiam w 30sekund. Gdy latalem cobra tez wybieralem ten podsystem. Nie mam pojecia jak wyglada przezywalnosc innych podsystemow byc moze sa latwiejsze / trudniejsze do zniszczenia. Natomiast jesli walczymy z graczem no coz tu juz momemy bawic sie troszke inaczej w zaleznosci od tego czy jestesmy sadystami czy nie - rozwalamy silniki i nasz przeciwnik staje dryfujacym kawalkiem metalu o trajektorii lotu zgodnym z tym co lecial jak jeszcze mial silniki zaznaczyc trzeba tez ze silniki sa potrzebne do wejscia w warp wiec ofiara jedyne co bedzie mogla zrobic to uzyc autodestrukcji bo z tego co czytalem tego systemu statku nie da sie naprawic majac Auto Field-Maintenace Unit. Mi tak zrobila anakonda NPC - rozwalenie FSB tak samo jak wyzej ale statek zachowuje mozliwosc porusza sie po normalnej przestrzeni wiec lot do najblizszej stacji moze zajac dni / tygodnie / miesiace / lata . WIec nasz przeciwnik uzyje autodestrukcji ale my odlatujemy z czystym sumieniem ze go nie zabilismy - rozwalanie podtrzymania zycia no to wiadomo, gracz bedzie mial od 5 do 25 minut w zaleznosci od tego co mial zainstalowane na statku na wyladowanie na stacji bo inaczej zginie - rozwalenie generatora oslon - cel traci oslony do czasu naprawy Jelisli chodzi o bron coz.. ja jeszcze nie znalazlem zlotego srodka natomiast obecnie latam w takiej konfiguracji; 3 pulse lasery i 2 cannony, wszystko gimbal pluse lasery sa dobre do sciagnia oslon jak i kadluba, a cannony mam przeznaczone na statki wieksze typu python / anakonda do niszczenia podsystemow statku i jestem z niej bardzo zadowolny bo anakondy na ktore poluje szybko padaja a uzupelnienie amunicji nie jest drogie - lasery dobre do sciagania oslon mniejsza efektywnosc jesli chodzi o kadlub - multicannony / cannony / rakiety dobre do sciagania kadluba mniejsza efektywnosc jesli chodzi o oslony, calkiem niezle tez radza sobie z systemami statku. - akcelerator plazmy bron wystepuje tylko jako w wariancie fix i jest bardzo dobra jesli chodzi o zadawanie dmg oslonom, kadlubowi i podsystemom niestety celnosc tej broni nie jest za dobra wiec czesto trzeba czekac na dobry moment do jej uzycia, jesli nasz cel jest maly np cobra i ucieka w linii prostej mozna strzelac, jesli manewruje to nawet nie ma sensu chyba ze jestemy pro snajperami. Czasami ciezko jest nawet trafic duzy statek bo pocisk leci dosyc wolno i uzupelnienie amunicji jest dosyc drogie. Co do reszty broni nie jestem w stanie wiele napisac bo nie testowalem za duzo, albo wcale edit: rakiety nienaprowadzane - na chwile obecna z tego co czytalem te rakiety sa smiertelnym zagrozeniem dla duzych statkow typu anakonda / python, gracze np w viperach potrafia zeszmacic pythony / anakondy warte dziesiatyki / setki mln cr w jednym podejsciu ( oslony jak i kadlub ). Dmg tych rakiet ma zostac zbalansowany w patchu 1.1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...