Skocz do zawartości


Prowler

Rejestracja: 23 lis 2008
Poza forum Ostatnio: lip 16 2018 07:33

Moje posty

W temacie: Mod abordaż statków Xenon

10 czerwiec 2018 - 17:31

Rebirth dawno nie odpalałem, ale gdy grałem to działał bez problemu :)

W temacie: Mod abordaż statków Xenon

03 czerwiec 2018 - 17:06

Naprawili w sensie, że w zamyśle przejęcie xenońskich statków od K wzwyż miało nie być możliwe, ale był bug, który umożliwiał zdobycie statków, które pojawiały się w misjach. Wersja 4.10 to naprawiła, więc bez Xenon Hunt się nie obejdzie.

W temacie: X3: TC - niemożność łączenia fabryk w kompleks

14 kwiecień 2018 - 20:02

Zawsze można pokombinować z modami usuwającymi albo upraszczającymi rury łączące fabryki. To one są głównym powodem spadków FPS.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 14:24

Na razie niech Zwierzu się wypowie czy to na pewno cywilne statki u niego brużdżą :P


Wyświetl postUżytkownik Zwierzu dnia 03 kwiecień 2018 - 22:07 napisał

.
Opcja Clean Universe w IR 2.0 chyba nie działa (albo nie wiem dokładnie jak działa), bo nie zauważyłem żadnej zmiany w wydajności.


Dopiero teraz zauważyłem, że grasz z IR. U mnie to ono było głównym sprawcą spadków wydajności. Testowałem to w jednej grze i dosyć szybko podziękowałem.

W temacie: Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

04 kwiecień 2018 - 12:13

Z tego co kojarzę to były różne pliki jobs usuwające cywilne statki. Nie pamiętam czy xrm już te zmiany w sobie miał, czy trzeba było osobno dorzucać zmodyfikowany plik.

Do nie-cywilnych statków niestety nic mi do głowy nie przychodzi.