Skoro poruszamy temat profile startowe, to chciałabym się zapytać, jaki jest sens grania w profil "własna gra"? Bo grając w ten profil nie można wykonywać żadnej fabuły, a moim zdaniem fabuły w tej grze nadają jej swego rodzaju smaku.


Profile startowe X3 TC
Rozpoczęty przez Azakal, Apr 26 2009 09:10
47 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 08 September 2009 - 08:56
#12
Napisano 08 September 2009 - 08:58
Cóż, widziałem wpisy takich, którym fabuła przeszkadza, więc jak widać, cóż, są gracze i gracze, a żeby dogodzić wszystkim to i jest coś bez fabuły, własnego. Mnie to nie pociąga w żaden sposób, lubię mieć jakieś fabularne cele przed sobą, dlatego na razie ukończyłem tylko fabułę ziemian żeby mieć dostęp do całego US a za kolejne to się wezme, jak już porządnie będę stał na swoim.
#13
Napisano 08 September 2009 - 09:57
Ja jestem przeciwnikiem fabuły. Ale nie aż takim aby grac w profilu Własna Gra.
Do tego w TC w porównaniu do X3 jest tego zdecydowanie więcej i warto robić fabuły. Nagrody są OK, a to fajny statek (Vidar), a to Napęd rozproszony (też się przydaje czasem), nie mówiąc o HUB-ie.
Do tego w TC w porównaniu do X3 jest tego zdecydowanie więcej i warto robić fabuły. Nagrody są OK, a to fajny statek (Vidar), a to Napęd rozproszony (też się przydaje czasem), nie mówiąc o HUB-ie.
#14
Napisano 08 September 2009 - 10:44
No właśnie, dlatego nie rozumie profilu Własna gra, skoro grając w inny profil, jak nie chcesz, to fabuły nie robisz prawda ? A uważam że Yacek ma racie nagrody przydają się, ale te nagrody powinny być bardziej unikatowe takie jak HQ. Co prawda można zakupić od piratów w stoczni Marauder, ale za naprawdę pokaźną sumkę
statek Hyperion skoro tak mało jest ich w świecie X.
dlaczego Yacku? czy mógłbyś się wypowiedzieć na ten temat? proszę
Bo ja natomiast jestem Zwolennikiem fabuły i uważam że fabuły bardzo urozmaicają grę czyniąc ją tym samym naprawdę bardzo interesującą.

Cytat
Ja jestem przeciwnikiem fabuły

#15
Napisano 08 September 2009 - 10:56
HQ jest nagrodą za jedną z fabuł. Marauder daje możliwość jej zdobycia tym bardziej niecierpliwym/nie lubiącym fabuły/którzy chcą mieć więcej niż jedną.
W X'y zwykle grywałem bez fabuły. Dlaczego ? Bo nie lubię być prowadzony za rękę i tego że ktoś każe mi coś robić w danym momencie. Wolę sam decydować o stylu i wyglądzie gry. Dopiero TC troszkę to zmieniło, pojawiło się więcej możliwości, różne rodzaje fabuły, no i to, że dostęp do niektórych obszarów świata gry bez niej jest zablokowany.
W X'y zwykle grywałem bez fabuły. Dlaczego ? Bo nie lubię być prowadzony za rękę i tego że ktoś każe mi coś robić w danym momencie. Wolę sam decydować o stylu i wyglądzie gry. Dopiero TC troszkę to zmieniło, pojawiło się więcej możliwości, różne rodzaje fabuły, no i to, że dostęp do niektórych obszarów świata gry bez niej jest zablokowany.
#16
Napisano 08 September 2009 - 11:13
Tak wiem że HQ jest nagrodą Poprostu wymieniłam HQ ponieważ, nie jest łatwo stać się posiadaczem tej że ów konstrukcji. Albo robisz trudną misje, albo słono za nią zapłacisz w stoczni Marauder. A co do Fabuły to wiesz jak grasz w profil własna gra to w pewnym momencie wbijasz sobie klina. Dlaczego? A to dlatego iż nie możesz zrobić kampanii Terran i nie polecisz sobie do układu Aldrin. A żeby zdobyć dostęp do tego systemu, to musisz zacząć grę od nowa.
Btw Wiem że to troszku głupie pytanie, ale czy jest możliwość tworzenia samemu misji, kampanii?
Cytat
Fabuła Borońska - PHQ
Btw Wiem że to troszku głupie pytanie, ale czy jest możliwość tworzenia samemu misji, kampanii?
#17
Napisano 08 September 2009 - 11:34
Łoj, zaawansowany modding plus skrypciarstwo. Raczej bez filmików
Ale coś takeigo na wzór na przykład Bala Gi z Reuniona, gdzie zero filmików i innych, tylko suche wiadomości, zadania do zrobienia itp. Wysoka szkoła jazdy się mnie zdaje.
Hmm, brakuje mi w TC fabuły, po której można by zdobyć swoją własną Gwiazdę Śmierci. Ale może to tylko ja mam takie dziwne wymagania.

Hmm, brakuje mi w TC fabuły, po której można by zdobyć swoją własną Gwiazdę Śmierci. Ale może to tylko ja mam takie dziwne wymagania.
#18
Napisano 08 September 2009 - 11:37
Jagoda napisał:
A co do Fabuły to wiesz jak grasz w profil własna gra to w pewnym momencie wbijasz sobie klina. Dlaczego? A to dlatego iż nie możesz zrobić kampanii Terran i nie polecisz sobie do układu Aldrin. A żeby zdobyć dostęp do tego systemu, to musisz zacząć grę od nowa.
Btw Wiem że to troszku głupie pytanie, ale czy jest możliwość tworzenia samemu misji, kampanii?
Btw Wiem że to troszku głupie pytanie, ale czy jest możliwość tworzenia samemu misji, kampanii?
Właśnie o tym pisałem w poprzednim poście
Prowler napisał:
Dopiero TC troszkę to zmieniło, pojawiło się więcej możliwości, różne rodzaje fabuły, no i to, że dostęp do niektórych obszarów świata gry bez niej jest zablokowany.
Co do tworzenia misji to na pewno można skoro ludziom od XTM/XTC się to udaje ale osobiście nie spotkałem się z żadnym tutorialem na ten temat (z drugiej strony jakoś specjalnie się za tym nie rozglądałem

#19
Napisano 08 September 2009 - 13:54
Prowler napisał:
W X'y zwykle grywałem bez fabuły. Dlaczego ? Bo nie lubię być prowadzony za rękę i tego że ktoś każe mi coś robić w danym momencie. Wolę sam decydować o stylu i wyglądzie gry. Dopiero TC troszkę to zmieniło, pojawiło się więcej możliwości, różne rodzaje fabuły, no i to, że dostęp do niektórych obszarów świata gry bez niej jest zablokowany.
Jagoda, pytałaś dlaczego nie lubię fabuły. Pod tym opisem Prowler-a podpisuje się obiema ręcami i rencyma

Co do własnych fabuł. Jest coś takiego jak Mision Direct. Przykładem jego zastosowania może być skrypt Marauder i Boroński mechanik.
Powstają już nowe fabuły MD, ale o tym za jakiś czas, po testach

#20
Napisano 08 September 2009 - 14:42
Mam pytanko co do: Własnej gry, czy grając na tym profilu można niszczyć wszystkie stacje w łącznie z tymi niezniszczalnymi (przeznaczonymi do fabuły)?
Czy w tym profilu również są zablokowane/niezniszczalne?
Czy w tym profilu również są zablokowane/niezniszczalne?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych