Skocz do zawartości

Rakiety w TC - spis zastosowań


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rakiety:

Moskity - małe, słabe, ale zawsze je warto mieć w ładowni ze względu na Obronę Antyrakietową Moskito, dla statków M3 zabieram zapas 50 sztuk, co pozwala bez zbędnego dokowania w celu zaopatrzenia na kilka walk. W większych statkach M6 zapas ten zwiększa sie u mnie do 150-200 sztuk.

Widmo - dobre na statki M3-M5, jedna rozwala M3. Ciężko dostępne rakiety Terran.

Burza - doskonała rakieta na małe statki. Duży zasięg, spora żywotność, sama szuka kolejnego celu. Jedna wystarcza na M4-5, dwie na M3.

Tajfun - rakieta rojowa, świetnie sprawdza się na duże statki. Spory zasięg umożliwia wystrzelenie tych rakiet będąc samemu po za zasięgiem ognia dużego statku. Potrzeba jednak kilku-kilkunastu rakiet aby zniszczyć M2/M1, jednak jeśli wystrzelimy je jedna po drugiej w max możliwych odstępach szansa zniszczenia, albo przynajmniej zdjęcia całkowicie osłon wynosi 99,9%

Osa - uprzykrzające dla M5 rojowe krótkodystansowce - szybkie, zwrotne, idealne, żeby pozbyć się nieznośnej drobnicy, lecąc w mocnym M3 można je spokojnie odpalać w trakcie walki i pod ostrzałem, ich siła rażenia na większe osłony jest minimalna.

Jedwabnik - straciła nieco ze swojego niszczycielskiego uroku w porównaniu do Reunion. Na M4 się jeszcze nada ale nie zawsze sobie poradzi jednym strzałem, na M3 trzeba ich zużyć tyle, że staje się to nieopłacalne.

Żar - szybka i dość zwrotna rakietka, idealna do wkurzania M4.

Tornado - niekierowana rakieta rojowa, dobrze wycelowana seria tych rakiet z bliska może nieźle poturbować nawet największych zawodników. Nie używać w stosunku do zwrotniejszych celów, nie prowokować żeby przeciwnik w tym samym momencie do Ciebie strzelał - rakiety lecą jedna za drugą i łatwo je wtedy zdjąć, ale nadrabiają szybkością.

Kafar - morderca większych jednostek. Najlepiej działają na statki pozbawione osłon - jedna wystarcza do zniszczenia M1, M2, jeśli mamy kilka to możemy pokusić się o zniszczenie nimi pełnosprawnego M1, M2, M7. Dystans rażenia jest spory - lepiej trzymać się z daleka w momencie eksplozji, jeśli nasz cel ma obstawę to bardzo możliwe, że obstawa wyparuje w eksplozji i zostanie tylko duży. Nie używać jeśli wokół dużego lata sporo sojuszników, szybko popsujemy sobie z nimi stosunki. Można je tylko zdobyć niszcząc inne statki (lub je przejmując), nie da się ich kupić.

Upiór - Idealnie nadaje się do walki z większymi statkami takimi jak Korwety wzwyż. Cena takiej przyjemności to 33 tysiące kredytów sztuka, co jest jak najbardziej opłacalne. Zwłaszcza w misjach obrony stacji gdzie, za Heavy centaur można nawet dostać do 600 tysięcy kredytów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...

Witam. 😉

Zgadzam się z tobą Yacku, iż dobrze by było rozwinąć ten dział. Dziwi mnie troszku to, że o laserach piszemy tak rozległe posty, a o rakietach tak mało. Czyżby piloci zazwyczaj stosowali zasade walki face to face? Walkę na dość mały dystans ?

Chciałabym zaznaczyć że używając programu X model 3d wiever miałam zaledwie 12 pozycji rakiet , po zainstalowaniu skryptów i spolszczenia w chwili obecnej posiadam na liście 36 rakiet i torped.

Mam tylko jeden problem Yacek i Pshem ( starzy wyjadacze ) 😀 tego jak że przydatnego forum doradzili mi zakup torpedy kafar. No to przyznam się że mam problem, a mianowicie po spolszczeniu gry jak i mapy Scorpa nie mam torpedy/rakiety kafar. Jest za to torpeda Młot ? A więc chciałabym się zapytać czy Mammerhead to to samo co torpeda Młot czy to zupełnie inna ”zabawka”. 😀

A co do rakiet Moskito, to przetestowałam je przed chwilą, i faktycznie są bardzo przydatne. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po polsku jest to rakieta Kafar. Nie do kupienia, nie ma fabryk rakiet Kafar, można je tylko zdobyć na innych statkach lub zebrać jako pozostałość po zniszczonych statkach.

A tak ogólnie co do rakiet, to ja bardzo długo grałem używając tylko Moskitów do obrony antyrakietowej Moskito. Dopiero jakiś czas temu po testach rakiet przekonałem się do nich.

Powodem grania bez rakiet było to co pewnie nie jednego spotkało, a mianowicie zbyt częsta eksplozja dopiero wystrzelonej rakiety, tuż przy naszym statku, która kończy się zazwyczaj zobaczeniem napisu GAME OVER. Dopiero gdy człowiek nauczy się że nie należy wypuszczać rakiet, kiedy znajduje się pod ostrzałem wroga, można ich spokojnie używać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że masz racje, ale na to można by było znaleźć sposób. A jaki? No chyba każdy oglądał film z przystojnym Seanem Connery. Polowanie na czerwony październik.

Rozwiązanie nasuwa się samo, a mianowicie przydał by się taki skrypt który umożliwiałby, w trakcie lotu uzbroić torpedę/rakietę. Co pomogłoby uniknąć eksplozji rakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam szacunekYacku miałeś racje. Tej rakiety nie można nigdzie kupić, podczas walki z Blastclaw zdobyłam 2 kafary. Po zadokowaniu do borońskiej stacji zobaczyłam, że jest na liście sprzedaży. Tak się tym podekscytowałam, że nie pomyślałam, iż te rakietym mogą się znajdować na liście ponieważ moge je sprzedać 😉 no cóż muszę się przyznać, że zachowałam się teraz jak rasowa blondynka.

PS. możne te dwa posty skasować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kasować postów 😉

Szczerze mówiąc sam kiedyś miałem nadzieję, że kupię Kafara a tu nic z tego. Ta sama sytuacja. Jedyne wyjście to zbierać każdą pozostałą po walkach. Przedwczoraj zaliczyłem ładny strzał - znalazłem 10 naraz po eksplozji pytona (cholera, zawsze jak piszę pytona to samo z siebie powstaje pytong i muszę potem to "g" kasować, w X3R jak nazywałem swoje pytony to mi też potem pytongi latały po galaktyce, echh.)

W TC i tak jest super, że w encyklopedii są wreszcie dane na temat rakiet i coś już można z nich wywnioskować, szczególnie a propo zasięgu, prędkości i siły uderzenia, w Reunion trza było testować samemu na krzywy ryj. Kafary odkryłem niechcący, miałem je wtedy jeszcze jako "niezidentyfikowany obiekt" bo nie miałem specyfikacji ziemskiego uzbrojenia. I dla testu odpaliłem to coś w K, któremu już wcześniej zdjąłem tarcze do minimum. A potem dostałem kociej mordy jak K po tym jednym gongu wyparował.

Yacek, nie będę tu się rozpisywał o rakietach, wyślę Ci PMa z moimi doświadczeniami to potem wrzucisz do pierwszego posta najwyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym ja się rozpisywał ile głupot narobiłem to by to ładnych parę mega z bazy danych tego forum zajęło 😉 ALe w sumie, kto wie, może to dobry pomysł, hmmmm. Chyba zacznę moje kolekcjonować i w końcu je opiszę 😀

Edit. Ja stary wyjadacz forum? Taki ze mnie stary wyjadacz jak z Obamy członek Ku-Klux-Klanu.

(napisałbym jak z koziej d... trąbka ale co to za obyczaje, żeby cenzurować biedną, poczciwą d... 😀 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Napisane: dzisiaj, o 12:51

Re: Rakiety w TC - spis zastosowań

Jagoda - nie ma co się wstydzić błędów, każdy je popełnia. Ja też nie raz głupoty pisałem, czasem ktoś zwróci na to uwagę, ale w większości przypadków wszyscy biora to za prawdę objawioną. I tak powstało FAQ.

Ja się Yacku nie wstydzę. Na błędach się uczymy, ale zaproponowałam skasowanie tych dwóch postów ponieważ uważam, że mogą niepotrzebnie zaśmiecać forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Rozwiązanie nasuwa się samo, a mianowicie przydał by się taki skrypt który umożliwiałby, w trakcie lotu uzbroić torpedę/rakietę. Co pomogłoby uniknąć eksplozji rakiety.

Skrypt, który uzbraja rakiety w locie - "Missile Safety". Wypróbowany - działa.

Rakiety można odpalać nawet w najgłupszej sytuacji bez uszczerbku na zdrowiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacku użyłam tej rakiety Kafar, i zgadzam się z tobą że potrafi naprawdę nabroić.... Ale właśnie rozwiązałam mój problem W Ceo`s Doubt. O ile pamiętasz stacjonowała w tym sektorze flota piracka która, za wszelką cenę chciała dopaść ze wszystkich skatów, w świecie X tylko ten jeden ten mój. Nawet innych moich statków nie ruszali ....to naprawdę dziwne. No ale problem rozwiązałam osobiście. Zniszczyłam Caraka oczywiście z pomocą teladiańskiego M7 który ruszył na Caraka dopiero po tym jak odpaliłam sporo rakiet i zdjęłam mu ponad połowę osłon. O ile się nie mylę, ale mój kafar zrobił wielkie buuum ]😀 ale mimo iż nastąpiła eksplozja widoczna nawet z bardzo daleka, nie zaszkodziło to jego osłonie 😉 która defakto trzymała się w miarę blisko tego Caraka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam przyjemność przetestowania rakiet na moim ATF Aegir - SOVEREIGNTY 😉

Upiór - Idealnie nadaje się do walki z większymi statkami takimi jak Korwety wzwyż. Cena takiej przyjemności to 33 tysiące kredytów sztuka, co jest jak najbardziej opłacalne. Zwłaszcza w misjach obrony stacji gdzie, za Heavy centaur można nawet dostać do 600 tysięcy kredytów. ]😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...