Skocz do zawartości

X3: TC - niemożność łączenia fabryk w kompleks


Vertigo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po utworzeniu paru UT, oraz wykonaniu licznych misji, uzbierałem w końcu na kupienie TL'a i zaplanowałem budowę kompleksu.

Gdy w końcu umieściłem stacje w wyznaczonych miejscach, jak i sprawdziłem odległości pomiędzy nimi, przystąpiłem do łączenia, ale ... Po wybraniu ZBK otworzyła się mapka, lecz nie było na niej żadnych możliwych do łączenia struktur.

Sektor nieznany - pomiędzy Montalaar a New Income

Tak, mam najnowszego patcha.

Odległość pomiędzy fabrykami, po dowolnej długości, wynosi maksymalnie 15-17k.

Używam następujących modyfikacji, wszystkie instalowane poprzez Cycrow X Plugin Manager:

TerranPoliceLicence_version1.1

TRP - Operation Loki v1.0

TRP - Project Sleipnir v1.0

tc-rock-maker

Repair_Laser_10x-V1-19.1.2012

RankingPY

pirate.guild

NPCBailingAddon-V1.7.8-21.09.2010

JSONparserlibrary-V1.1-05.09.2010

cf.spp

Colored Claimable Ships

Erweitertes_Komplexzentrum_2.0-beta.1

TRP_-_ATF_Shipyard_for_X3TC_v1.4

Biblioteka Cycrow

Będę wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proto Kompleks

Jak widać, są dosyć blisko siebie - Odległość pomiędzy zaznaczoną strukturą, a jej najbliższym sąsiadem, wynosi około 300 metrów.

Satelitarna Mapa Obszaru

Tutaj widać wszystko doskonale. Wszystko gotowe do łączenia, ale ...

Próba Łączenia

Dwa TL'e załadowane Zestawami, czekają łaskawie na zmiłowanie pańskie, gdyż jakoś nie widzą moich fabryk / kopalń. 127 mln poszło na wszystko, plus czas na przeciągnięcie kopalń (i siedem prób ustawienia ich w jak najmniejszej odległości od siebie), oraz wgrywanie gry, kiedy to "coś" sobie wybuchło raz za kiedy.

Przejrzałem podobne wątki na róznych forach, ale zastosowane rozwiązania (wgranie patchy, bliższe stawianie struktur) się nie sprawdzają.

Jak widać, mam problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu utworzyłem kompleks około 120 elementów w Mines of Fortune, korzystając z następujacej metody (pominę asteroidy):

- Pierwsza stacja - miejsce dowolne

- Druga stacja - wycentrowanie na pierwszej (num 5) - przełączenie / przybliżenie widoku mapy - ustawienie stacji jak najbliżej pierwszej (za pomocą cieni w widoku mapy), w tej samej płaszczyźnie (jeśli ten sam typ), lub uniesienie/przesunięcie jej lekko w drugiej/trzeciej płaszczyźnie (jeśli inny typ stacji), aby ułatwić sobie dokładanie kolejnych elementów

Tej samej metody użyłem teraz.

Wspomniany skrypt działał przed rokiem, podobnie jak i większość wymienionych, ale dla pewności usunołem go - nadal nie mogę łączyć stacji.

Zostaje mi jedynie chyba reinstalacja gry. Pytanie tylko, czy stare save'y będą dostępne, czy raczej znowu wszystko od zera?

ps. Dziękuję za szybką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek zrób sobie kopię save i całego folderu gry.

Jeśli szkoda Ci postępów to najgorszym wypadku możesz pociągnąć dalej tą grę mimo buga i pokombinować z modami które pakują fabryki w jedną dużą stację, a jak kiedyś się zdecydujesz na nowy start to wtedy sobie zrobisz nową, sprawną instalację. Dwa takie mody masz podane tutaj http://xudb.pl/topic/2754-mega-kompleks/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...