Skocz do zawartości

Mody


piotr111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego LEWAR, jak mam umieścić te mody w katalogu z grą? Utworzyłem katalog "extensions" i przekopiowałem wszystko jak leci z folderów, uprzednio je rozpakowując. Teraz w katalogu excentions mam foldery : aiscripts, libraries, md oraz t, a także jeden samodzielny pliczek content.

W grze mam ustawione w extensions wszystko na ON, lecz mody nie działają 🙁 Co zrobiłem nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2013 o 21:13, MacDyller napisał:

Być może ten modzik coś by poprawił czy to z wrażeń z gry, a być może wydajność (mam wrażenie, że sporo mocy graficznej idzie na obrazowanie kokpitu).

http://xrebirth.nexu....com/mods/25//?

Better Cockpits by OlDav54

(okraja rozmiar kokpitu)

Ten trzeci to okraja do zera ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale prawda? Niedawno widziałem ktoś narzekał na to, że nie można wyłączyć kokpitu. Jest to jakaś opcja. OK, może to nieco ułatwia walkę bo więcej widać ale trzeba wybrać samemu.

BTW - kolejna sprawa związana z walką, bo gra jak to ktoś określił "losowo odznacza zaznaczonych przeciwników"

osr_auto_target by Observe aka Phoenixn - http://xrebirth.nexusmods.com/mods/125/?

Opis: Gdy statek gracza zostanie zaatakowany, agresor zostanie zaznaczony jako aktualny cel i wyświetlony na monitorze. Jeśli wróg odpali rakietę pojawi się alarm i świecące lampki, a komputer oznajmi "incoming missile".

Jak na moje przydatne, bo często ktoś na zaatakuje od tyłu a my ani lusterka wstecznego ani nic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, tylko 1. 😉

Aham. No tak, pliki i katalogi wewnętrzne - tak jak napisałeś. Chodziło mi o to, żeby nie robić extensions/nesa/nesa i pliki

Instalacja większości modą jest naprawdę maksymalnie uproszczona, tak jakby na tym się gra miała opierać już nie mówię o specjalnym menu w grze w tym celu zrobionym... 😑

A cel jest taki, żeby tak samo nazwane pliki z rożnych modów się nie nadpisywały.

Edytowane przez MacDyller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę jeszcze raz:

W katalogu extensions jest katalog danego moda,a w nim zawartość moda czyli plik contents oraz właściwe katalogi (np. md, libraries,t i co tam jeszcze dali).

W pliku contents jest opis moda, który powinien być widoczny po prawej stronie okna, gdy w menu startowym Extensions najedziemy na dany mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2013 o 11:10, MacDyller napisał:

Jeśli wróg odpali rakietę pojawi się alarm i świecące lampki, a komputer oznajmi "incoming missile".

To żart, prawda? Powiedzcie mi, że to jakiś dowcip, proszę, proszę, prooooszę, bo normalnie już nie wierzę... Nawet TEGO nie ma w tej grze????? 😉 To jak do tej pory się orientowaliście, że odpalono w kierunku naszego stateczku rakietę? Gdy detonowała na osłonach?

Do licha, coś czuję, że powstanie do tej gry jakaś paczka najpopularniejszych modów polepszających jej mechanikę w stylu a'la X3TC/AP z własnym instalatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No tak tylko ze taki giga mod polerzajacy i naprawiajacy wszystko bedzie wazyl sporo co dla niektorych nie mialo by to znaczenia a dla innych spory klopot z powodu slabego neta ,

pozatym jak zrobicm to taki mod z instalatorem to i opcjonalnie musialo by byc: to instaluj a tego niem widzialam takie instalki w modach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...