Skocz do zawartości

Mod Lost Colony Expansion dla AP+XRM


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mini mod Lost Colony Expansion jest głównie przeznaczony dla moda XRM.

Można go również również użyć w czystej grze.

Informacje o wersjach moda są w oryginalnym temacie moda (link powyżej).

Mod dodaje kilkanaście nowych sektorów, zarówno należących do różnych ras, jak i Nieznanych.

Dostęp do nowych sektorów możliwy jest z nowych bram skokowych jakie pojawiają się w sektorach:

Aldrin 2 - północna brama

Menelaus' Frontier - północna brama

Rhonkar's Might - północna brama

Megnir - wschodnia brama

Instalacja:

Mod dostępny jest w formacie archiwum .zip.

Po wypakowaniu otrzymamy dwa katalogi: director i t, oraz dwa pliki cat/dat

Mod instalujemy jako Fake Patch kopiując pliki cat/dat do katalogu addon i zmieniając i nazwę na kolejny numer plików cat/dat (pamiętamy aby numer był dwucyfrowy, czyli miał 0 na początku np. 06)

Plik LCEex.xml z katalogu director kopiujemy do katalogu addon/director

Z Mamuta pobieramy tłumaczenie moda, rozpakowujemy je i plik 9333-L048.xml kopiujemy do katalogu addon/t

W archiwum spolszczenia znajduje się również katalog types zawierający plik Jobs.txt. Ponieważ mod zmienia plik Jobs z moda XRM dodając do niego wiersze odpowiadające za respawny statków w nowo dodanych sektorach, a ja nie lubię statków cywilnych, w spolszczeniu dostępny jest zmodyfikowany plik Jobs moda LoCo, z usuniętymi statkami cywilnymi. Jeśli ktoś chciałby również nie mieć statków cywilnych to kopiuje plik (lub katalog types) do katalogu addon\types (lub cały katalog types do addon).

Mod jest kompatybilny z zapisami sav, więc nie ma potrzeby uruchamiania nowej gry po jego instalacji.

Link do tłumaczenia: http://www.mamuthq.net.pl/pobierz_plik_421_ap-xrmlost-colony.html

Mapa galaktyki AP+XRM+LoCo 2.01:

post-15-0-64724700-1377888331_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...

Pojawiła się wersja 1.03 i takie pytanko ponieważ nie wiem czy dobrze zrozumiełem, po aktualizacji na 1.03 save nie beda poprawnie dzialaly ?

Mam XRM 1.29+IEX 1.5a+LoCo 1.02 i teraz cos tam wyczytałem, że po instalacji LoCo 1.03 save nie bedą kompatybilne z wczesniejsza wersja... ale bez 1.03 nie darady grac w XRM 1.29 znowu. Wiec po instalacji XRM 1.29 i chcac miec loco trzeba rozpoczac gre od nowa 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2013 o 11:55, Prowler napisał:

Ja z innej beczki- ktoś gra(ł) z tym modem ? Warto instalować ? Lubię się bawić w przejmowanie i zasiedlanie pustych sektorów, a mod wygląda zachęcająco.

Warto. Szczególnie w wersję w własnym plikiem Jobs, który jest zmodyfikowana wersję pliku Jobs z XRM. Modyfikacja powoduje generowanie statków NPC (w tym patroli Xenonów) w nowych sektorach dodanych przez LoCo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego warto było poczekać. Patch 3.0 wprowadził zmiany w mapie galaktyki, to wymusiło zmiany na modzie XRM, a w konsekwencji zmiany w modzie LoCo. Ja spokojnie poczekałem na wszystkie poprawki modów z którymi gram, teraz zaczynam nową grę z nimi. I jestem zadowolony.

Jeśli chcesz kontynuować grę, to nie instaluj tej wersji. Nie wprowadza ona nic po za kompatybilnością z XRM 1.29 i tylko dla tych którzy rozpoczynają nową grę. W XRM 1.29 też można grać bez rozpoczynania nowej gry, ale wtedy nie będzie się miało dostępu do wszystkich nowych fabuł patcha 3.0 AP.

Na Mamucie jest aktualizacja spolszczenia moda do wersji 1.03. Zawiera ona również plik Jobs z LoCo z usuniętymi statkami cywilnym. Kto chce może go użyć. Kto nie chce, niech wgra tylko plik z katalogu t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Mam takie pytanko, czy instalacja samego LoCo 2.01 dla XRM wystarczy czy mam jeszcze zainstalowac IEX patch 1.03 ? Mam X3 AP+patch 3.0+XRM 1.29d+MSP 1.6+LoCo 2.01+IR 2.0

I instaluje tak :

01-03 EGOSOFT stuff

04 IE

05 IEX

06 XRM (1)

07 XRM (2)

08 XRMi

09 cokpitpack

10 MSP 1

11 MSP 2

12 LoCo 2.01 dla XRM

i teraz właśnie..... czy mam jeszcze dodać IEX patch 1.03 ? czy zakończyc na LoCo 2.01...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...