Skocz do zawartości

Patche dla AP


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie patche dla AP dostępne są tylko jako aktualizacje na Staem.

Lista zmian jakie wprowadzały kolejne patche dostępna jest w pliku Changelog_Pl w katalogu addonDocuments.

Patch 1.0a

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.0a - Grudzień 2011

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- nowe osiągnięcia "It's Cold Outside"

Patch 1.0b

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.0b - Grudzień 2011

------------------------------------------------------------------------------

Naprawiono:

- Naprawiono zamrażanie/zawieszanie się gry w menu Giełdy Handlowej

- Naprawiono kilka problemów z misjami

- Naprawiono osiągnięcia "Albion Pride" i "Survivor"

- Naprawiono problemy z obroną antyrakietową

- Usunięto nieprawidłowe statki ze skryptu Race Response fleets

Patch 1.1

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

1.1 - Styczeń 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Dodano różne optymalizacje wydajności

- Wprowadzono kilka zmian w celu poprawy zrównoważenia rozgrywki

- Redukcja zbyt głośnych dźwięków broni/eksplozji

- Poprawiono reagowanie na ostrzał sojuszniczych rakiet

- Dodano efekty wstrząsowe dla "Wstrząsowych" rodzajów broni

- Rakiety gracza są teraz odporne na uszkodzenia przez 2 sekundy po odpaleniu

- Redukcja spamu rakiet z łodzi rakietowych

- Ulepszone polecenie zapory antyrakietowej dla statków M8

- Walki po za sektorem (Out-of-sector OOS) dopasowane dla lepszej symulacji

- Gra używa teraz szerszą gamę utworów muzycznych podczas walk

- Valhalla nie będzie mogła już wykonywać skoków do bram (ponieważ jest zbyt duża!)

- Statki M8 ubecnie uznaje się za bardziej skuteczne niż statki M6 dla zbalansowania misji

- Redukcja nadmiernej rentowności Giełdy Handlowej

- Wykresy pokazują linie zerowe dla osi X i Y, jeśli obecne są wartości powyżej i poniżej zera

- Lepsze zachowanie klawiszy Home i End w menu

- Szerszy wybór ofert używanych podczas uruchamiania fabuły gry

- Dodano zlokalizowane komunikaty ekranu wczytywania gry

- Lepsze skalowanie prostokąta cel w wysokich rozdzielczościach ekranu

- Osiągnięcia Steam mogą być uzyskana podczas gdy w trybie offline

Naprawiono:

- Naprawiono spowolnienie gry spowodowane przez misje (istniejące save powinny nieco przyspieszyć)

- Naprawiono zawieszanie się gry podczas skoków, gdy wieżyczki statku gracza strzelają

- Naprawiono zamrożenia spowodowane przez konflikty priorytetu skryptu RRF

- Naprawiono przejmowanie opuszczonych statków

- Naprawiono Terrańki Zestaw Budowy Kompleksu

- Naprawiono obsługę obiektów wojny, które zostały zabordażowane

- Naprawiono wybieranie jako celu dla ostrzału OWP, które zostały przechwycone

- Naprawiono "tracenie" broni przez wieżyczki, kiedy gracz wychodził z sektora

- Poprawiono domyślne osłony dla Wież Laserowych

- Naprawiono brak gniazd dokujących na statku Kyoto

- Poprawiono statek Szczupak tak, że może teraz pomieścić przeznaczone dla niego osłony

- Naprawiono cenę statku Gryf Strażnik

- Naprawiono osiągnięcia Podróżników

- Naprawiono kilka błędów Giełdy Handlowej

- Naprawiono Czarną listę sektorów dla handlowców Mk3

- Naprawiono brak działania górnictwa OOS

- Naprawiono różne drobne problemy z marines, flotą i RRF

- Naprawiono menu ręcznego wyboru dla niektórych pozycji menu

- Naprawiono niepoprawną ścieżkę dla modów

- Poprawiono globalne parametry dla liczby Rakiet w roju

- Poprawiono szybkość animacji interfejsu przy uruchamianiu SETA

Patch 2.0

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.0 - Luty 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Nowe Mini-Fabuły: HUB

- Nowe Mini-Fabuły: Kwatera Główna Gracza i Napęd Rozproszony

- Nowe statki

- Nowe Wykresy

- Dodano opcję wyłączenia raportów wojny.

- Megalodon i Xenoński I zostały zrównoważone i dostosowane.

- Wprowadzony czas instalacji nowych Wież Laserowych.

- Dodano USC Baldric Górnik dostępny w sprzedaży.

- Dodano nowe utwory muzyczne sektorów w niektórych sektorach.

- Zapobieganie znikaniu wszystkich marines, tak, aby zawsze znalazł się jakiś dostępny.

- Ulepszono obsługę interfejsu przy wpisywaniu powtarzających się liter w polach tekstowych.

- Ulepszono wyświetlanie osi wykresów, które używają okrągłych liczb w miarę możliwości.

- Dodano minimalną reputację potrzebną do zakupu Wież Laserowych.

- Dodano osiągnięcia dla nowych mini-fabuł.

- Dodano eksport statystyk misji wojny.

- Dodano nowe rozkazy skryptów dla wsparcia nowych wykresów.

- Dodano rozkazy skryptu dla tworzenia kompleksów hangarów w fabrykach.

- Dodano brakujące boje, droidy i miny różnych klas do listy klas w script editor.

- Dodano akcję &--#60;set_notoriety&--#62; dla Mission Director dla ustawiania reputacji między rasami.

- Dodano zmienną {object.realigntime@hub} dla Mission Director dla następnej dostępnej rekonfiguracji bram HUB.

- Dodano globalne parametry odcień/nasycenie dla "zapasowych" ras do wykorzystania przez moderów.

Naprawiono:

- Naprawiono większość przypadków zablokowania okna komunikacji.

- Naprawiono formatowanie liczb w niektórych przypadkach.

- Naprawiono problemy z brakującymi głosami podczas ładowania zapisanego stanu gry w innych językach.

- Naprawiono sygnał "zaatakowany" dla handlarzy sektorowych/wszechświatowych.

- Naprawiono zmianę broni, kiedy gracz wychodzi z sektora.

- Naprawiono wyświetlania menu dla polecenia Obrony sektora.

- Naprawiono zatrzymanie polecenia statku RRF, gdy nie powinno to mieć miejsca.

- Poprawiono funkcję skoku awaryjnego i ładowanie osłona na 100% dla statków RRF.

- Naprawiono zduplikowane działań, za pomocą opcji Force w debugowaniu okna w Mission Director.

- Naprawiono zduplikowane wydarzenia w Mission Director gdy zmienna odnosi się do statku gracza.

- Naprawiono zmiany obecnego tła sektora za pomocą &--#60;alter_sector&--#62; w Mission Director.

Patch 2.0a

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.0a - Maj 2012

------------------------------------------------------------------------------

Naprawiono:

- Naprawiono kilka błedów z wyświetlaniem tekstu przy obsłudze języków wchodnioazjatyckich

Patch 2.1

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.1 - lipiec 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Kompletne tłumaczenie plików na j. hiszpański (tylko tekst)

Naprawiono:

- Naprawiono problemy z odprawą fabuły Albion Prelude

- Naprawiono występujące problemy z uruchamianiem fabuły PHQ

- Naprawiono problemy z generowaniem statków RRF

- Poprawiono skrypt odpowiedzialny za obsługę niestandardowych klawiszy skrótów

Patch 2.5

Spoiler

X3: Albion Prelude - lista zmian

------------------------------------------------------------------------------

2.5 - lipiec 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Dodano fabułę Terran: Operacja Luźne Zakończenie

- Dodano model Terrańskiej Kwatery Głównej

- Dodano Bioskaner i Oprogramowanie Dostawa do Terrańskich Doków

Naprawiono:

- Naprawiono błąd w menu wykresów, kiedy widoczne są wartości skrajne

- Powiązano rangę ATF z rangą Terran

- Dodano opóźnienie dla statków 'wojny' atakujących własność gracza, aby dać czas eskorcie gracza, na opuszczenie sektora

- Naprawiono niszczenie okrętów 'wojny', jeżeli zostały one przechwycone przez gracza

- Naprawiono kilka problemów z RRF

- Naprawiono przypadki niepotrzebnych auto-skoków w sektorach Terran

- Dodano brakujący Napęd Skokowy do Terrańskich Doków i Stacji Badawczej Jonferco

- Poprawiono rozmiar ładowni statki Marlin

- Naprawiono korzystanie z menu transferu towarów

Patch 2.5.1

Spoiler

X3: Albion Prelude - lista zmian

------------------------------------------------------------------------------

2.5.1 - Sierpień 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Salwy pocisków RRF: Statki RRF mogą odpalać rakiety do kilku przeciwników naraz

Naprawiono:

- Naprawiono przypadki, braku możliwości oddokowania dużych statków od stacji, oraz brak możliwości ich zakupu w stoczni

- Naprawiono zamrożenia gry występujące przy ręcznych poleceniach handlu

- Naprawiono przypadki braku nagrody otrzymywanej po zakończeniu fabuły Terran

- Drobne zmiany w tekście tłumaczenia Francuskiego i Włoskiego

Patch 2.5.2

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.5.2 - Listopad 2012

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Dodano pełną obsługę głosów dla j. rosyjskiego

- Zlokalizowano Osiągnięcia dla graczy z Rosji i Chin

- Zaktualizowano pliki lokalizacyjne w j. rosyjskim i j. chińskim

- Przygotowano pliki dla lokalizacji w j. japońskim

Naprawiono:

- Naprawiono błąd, gdzie zbyt wiele myśliwców było generowanych w stoczniach (istniejące myśliwce zostaną usunięte)

- Naprawiono błąd, gdzie przejęte lub zdobyte abordażem statki z sektorów wojny, mogły później znikać samoczynnie

- Poprawiono długość napisów i wyświetlanych wskazówek w kilku językach

- Naprawiono drobne problemy z interfejsem użytkownika

Patch 2.5.3

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

2.5.3 - Styczeń 2013

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Obsługiwane przez silnik skryptów zmienne lokalne mogą być stosowane do sektorów.

Naprawiono:

- Naprawiono problem, prowadzący do powstawania nadmiernej ilości opuszczonych myśliwców, generowanych przez RRF.

Patch 3.0

Spoiler

------------------------------------------------------------------------------

3.0 - Maj 2013

------------------------------------------------------------------------------

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Nowe fabuły: Ciemne Interesy, Kłopoty korporacji, Przełamanie barier

- Nowe misje: Naprawa Stacji, usługa naprawy uszkodzonych stacji Gracza (poniżej 95% kadłuba)

- Nowe misje: Wielokrotny Transport Pasażerski, transport wielu pasażerów z różnych stacji do różnych miejsc

- Nowe misje: Wycieczka Życia, zabranie grupy turystów na wycieczkę do różnych sektorów na zwiedzanie ich niezwykłych lokacji

- Nowe misje: Podwójny Konwój, ochrona dwóch konwojów podążających na różnych trasach

- Dodano wsparcie dla kontrolerów

- Nowe statki: Lotan, Gepard, Pteranodon

- Zmieniono ostrzeżenie 'cel w zasięgu' przy misjach śledzenia statku, z wiadomości przychodzacej na tekst pomocniczy

- Nowy specjalny sektor, a w nim nowe tło muzyczne

- Nowy specjalny sektor dostepny dzięki Rozproszonemu Hipernapędowi

- Odblokowane opcje startowe: Podróżnik z Aldrina, Zagubiony Lar, Świadek Gonerów

- Dodano możliwość misji, aby włączyć/wyłączyć działanie wojenne

- Więcej fabryk Terran dostępnych w stoczniach

Naprawiono:

- Naprawiono wzrost statystyk 'zaakceptowanych zadań' po zaakceptowaniu misji Wymaganego patrolu

- Naprawiono wzrost statystyk Dostarczonych Wymaganych Statków przy akceptacji misji wojennych

- Naprawiono problem z oddokowywaniem statków M6 od dużych Stoczni

- Naprawiono złą lokalizację obiektów krążących wokół Borońskiego Doku Zaopatrzeniowego

- Naprawiono lokalizację billboardu przy Argońskiej Giełdzie Handlowej, który znajdował się poniżej kleszczy dokujących

- Naprawiono wiadomości wysyłane do gracza w misjach transportu pasażerskiego, gdy jego statek ma za mało miejsca w ładowni lub nie posiada Systemu Podtrzymywania Życia

- Poprawiono wymagania potrzebne do odblokowania dostępu do Giełdy Handlowej Yaki

- Naprawiono Misje Eskorty Konwoju oferowane przez wrogie rasy

- Naprawiono Misje Eskorty Konwoju, które nie kończyły się, jeśli gracz zaatakował eskortowany statek

- Naprawiono usuwanie kontraktów NPC w misjach zabójstwa, po zakończeniu misji

- Naprawiono problem z przechwyconymi statkami, które były niszczone przez menedżera wojny

- Naprawiono błąd z poleceniem &--#60;add_cargo&--#62; w kodzie MD

- Naprawiono ładowanie szablonów towarów

- Naprawiono pracę górnika Lodu, który już nie pozostaje zadokowany, kiedy nie ma nic w kopalni

- Naprawiono domyślne wartości odcienia/nasycenie statków

- Dodano usuwanie eskorty stworzonej w misji Eskorty Konwoju

- Dodano kontrolę podczas Misji Inwazji Xenońskich, aby nie były kontynuowane, gdy Xenoni opuścili sektor

- Dodano kontrolę podczas Misji Budowy Stacji, sprawdzającą czy był używany Promień Holowniczy do jej przesunięcia, aby uniknąć problemów z zakończeniem misji

- Zmieniono rozmiar ładowni statku Tyr do 8800

Patch 3.1

Spoiler

Nowe funkcje i ulepszenia:

- Plik Crash dumps jest znów generowany w przypadku awarii gry

- Aktualizacja chińskiego, francuskiego i rosyjskiego tłumaczenia tekstów z wersji 3.0

- Aktualizacja hiszpańskiego tłumaczenia tektu fabuły Ciemne Interesy (Shady Business)

Naprawiono:

- Naprawiono błąd z niezniszczalnymi stacjami

- Naprawiono błąd w pracy joysticka po naciśnięciu klawiszy Alt+Tab

- Naprawiono błąd wystepujący w modach, gdy pociski są wystrzeliwane z zadokowanych statków

- Wprowadzono kilka poprawek w misjach fabuły Kłopoty Korporacji (Corporation Troubles):

-- Naprawiono błąd z tekstem Porozmawiaj z <invalid> w ofertach po zakończeniu fabuły

-- Naprawiono problem z ginącymi ofertami misji

-- Naprawiono przypadek, gdy sierżant w rozmowie był nazywany "Unknown Object"

-- W tej samej misji naprawiono możliwość korzystania z usług piratów

- Naprawiono problemy z menu komunikacji w fabule Ciemne Interesy (Shady Business)

- Naprawiono problem z rosyjskimi próbkami głosów

- Wprowadzono różne korekty tekstu

Uwaga, patch dodaje kolejny zestaw plików cat/dat o numerze 04, dlatego jeśli gramy w AP jakimś modem należy przed aktualizacją przenieść do innego katalogu wszystkie pliki cat/dat od numeru 04 wzwyż a po aktualizacji przekopiować je zmieniając im odpowiednio numerację, pamiętając o tym, że numeracja plików cat/dat jest dwu cyfrowa i musi być zachowana ciągłość numeracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...