Skocz do zawartości

Mod Time Of The Truth 1.1


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oficjalnie została wydana przez zespół DES-STUDIO wersja 1.1 moda Time Of The Truth.

Zmiany w wersji 1.1 w stosunku do wersji 1.0:

- Mod został dostosowany do TC z patchem 3.1;
- Naprawiono błędy;
- Dodano kolorowe nazwy sektorów;
- Wykonano pracę nad zwiększeniem wydajności;
- Przywrócono statki klasy M8, które obecnie funkcjonują jako esesmani;
- Dodano nową korwetę abordażową piratów "Klipper", o pojemności 30 Marines;
- Wprowadzony system nagradzania za osiągnięcia gracza w grze;
- Wyłączono automatyczne wyłączanie nawigacji z SETA za pomocą klawiatury;
- Poprawiono bramę dodawaną w sektorze Neptun po skończeniu fabuły Aldrin lub CPU: daleki Rekonesans;
- Poprawiono dodawane na stacjach misje we wszystkich fabułach - koniec nieśmiertelności misji ze stacją docelową;
- Poprawiono handlarzy aldrińskich;
- Po przechwyceniu statku jego modernizacja przedziału ładunkowego nie jest usuwana;
- Dodano możliwość wyboru poziomu trudności, co wpływa na wzrost reputacji u Ras, wzrost rangi bojowej i Handlowej, wiele różnych mini misji i zadań, a także liczbę okrętów ochrony w centralnych sektorach;
- Wprowadzono briefingi i naprowadzanie w Głównej fabule moda;
- Zwiększono ilość kredytów, które gracz może mieć na swoim koncie, od teraz można posiadać ponad jeden biliard kredytów - 1 000 000 000 000 000;
- Max SETA można teraz ustawić na x20;
- Domyślnie po uruchomieniu gry Osłony i Kadłub są pokazane w procentach;
- Statki klasy M0 mają wbudowany system podtrzymywania życia, moduł skoku do punktu, oraz skaner S-6 pozwalający na zwiększenie zasięgu widoczności w promieniu 60 km;
- Dodano tłumaczenie na język Polski;
- Dodano "Licencję Policyjną USC";
- W menu broni, możesz teraz zmienić broń, nawet jeśli masz ponad 12 slotów na broń;
- Przywrócono z X3 Reunion Medale za awans na wyższe stopnie;
- Nieco poprawiono współczynnik ochrony statków Xenon w ich sektorach;

Nową wersję moda można pobrać z tego tematu na forum DES-STUDIO: TOTT v 1.1

Instalacja

Mod instalujemy na instalce TC spatchowanej do wersji 3.1 (konieczne ze względu na kolejność numeracji plików cat/dat.

Mod instaluje się jako fake patch (własny instalator robi wszystko za nas). Przy uruchamianiu gry możemy wybrać jednak jako base mod "no fog", czyli mod usuwający mgłę.

Polecałbym jednak instalację moda na nowej instalce gry wg. schematu:

1. Nowa czysta instalacja TC

2. Aktualizacja gry do patcha 3.1

3. Mod TOTT v1.1

4. Aktualizacja spolszczenia.

5. Uruchomić grę, wybrać profil startowy, wybrać poziom trudności.

6. Zadokować na najbliższej stacji w celu zapisania gry.

7. Dodać używane wcześniej skrypty i mody.

Dlaczego tak?

1. Będziemy mieć pewność że mod TOTT zainstalował się poprawnie.

2. Rozpoczęcie nowej gry to wykonanie wielu skryptów tworzących wszechświat X. Jeśli dodamy do tego jeszcze inne mody i skrypty, które podczas pierwszego uruchamiania gry po ich instalacji również uruchamiają własne skrypty, to może dojść do konfliktu.

A chyba lepiej poświęcić kilkanaście minut na instalacje nowej gry, niż po kilku, kilkunastu dniach gry przekonać się że coś nam nie działa poprawnie lub czegoś nie mamy w grze, bo źle uruchomiła na się gra na starcie.

Oczywiście to tylko moja sugestia, a każdy gra jak uważa. Tylko proszę później nie narzekać, że coś wam nie działa, jak instaluję zawsze w ten sposób i nie mam problemów.

Uwaga dla grających w wersję 1.0, po instalacji wersji 1.1 należy rozpocząć nową grę.

Uwaga2: Mod zawiera już spolszczenie, które jest w exeku, a po instalacji w pliku 14.dat. Na Mamucie pojawiła się już wersja 1.2 spolszczenia, dodająca dwa brakujące pliki i wprowadzająca drobne poprawki do tekstu. Więcej szczegółów i link do pobrania aktualnego tłumaczenia znajdziecie w temacie Polskie pliki tekstowe (tłumaczenie) dla moda TOTT

Mod posiada pięć dedykowanych dla niego profili startowych:

Wróg publiczny - startujemy jako Julian Brennan.

Space Veteran - niezły początek - spora flota, ale wszyscy nas nie lubią

Freshly Xenon

Hardcore Xenon

Xenon Invader

Więcej informacji o profilach startowych i dostępnych w nich fabułach w temacie: Profile startowe, fabuły i opcje specjalne moda TOTT

Opcje i konfiguracja

Mod dodaje trzy opcje dostępne w Ustawieniach Sztucznej Inteligencji:

"Asteroid attack" (Atak Asteroidów) - pozwala włączyć lub wyłączyć deszcz asteroidów w sektorze w którym obecnie się znajdujemy.

"Ukryj szczątki" - opcja usuwa z sektorów gruz po asteroidach.

"Trial by fire" (Próba ognia) - Po zakończeniu fabuły "Time of the Truth" lub "CPU: Evolution", W drugim sektorze Nieznanym pomiędzy sektorami Gaya's Star a Maelstorm pojawi się brama skokowa prowadząca do sektora Mgrofire. Sektor ten nie będzie widoczny na mapie wszechświata. Jeśli tam polecimy, będziemy mogli podjąć walkę ze statkami Upadłych i zarobić dużo pieniędzy po jej pomyślnym zakończeniu (pojemniki z kredytami i jeszcze coś co pozostanie po zniszczonych statkach Upadłych). Poziom trudności walk będzie rósł znacznie szybciej niż nasza ranga bojowa.

Zaraz po starcie nowej gry otrzymamy wiadomość:post-15-0-83084200-1305391314_thumb.jpg

ŁATWY - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest ułatwiony.

ŚREDNI - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest standardowy.

TRUDNY - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest spowolniony.

XTREME - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest bardzo spowolniony.

będzie to dodany w tej wersji moda wybór poziomu trudności, im trudniejszy poziom wybierzemy, tym nasze rangi i reputacje będą wolniej rosły. Oczywiście dotyczy to tylko wzrostu rang i reputacji za wykonywane misje, jeśli np. bez misji zaatakujemy piratów lub inne statki i je zniszczymy, to ranga bojowa wzrośnie nam w sposób standardowy.

Po wybraniu odpowiadającego nam poziomu trudności otrzymamy wiadomość:

post-15-0-21340100-1305391547_thumb.jpg

Poziom trudności będzie można ponownie zmienić po osiągnięciu 14 stopnia rangi bojowej i 14 stopnia rangi handlowej.

Nowości

Mnożnik SETA można teraz ustawić na x20, ale nie wiem czy każdemu komputer da radę na takim ustawieniu, polecam w razie problemów zejść do x15 lub niżej.

Wyłączanie SETA - trzeba się przyzwyczaić do tego że wejście w rozkazy statku, otwarcie mapy sektora itp. nie wyłącza SETA.

Kolorowe nazwy sektorów:

post-15-0-30697100-1305391802_thumb.jpg

fajne, jest tylko problem wyszukiwaniem sektorów na mapie galaktyki po pierwszej literze nazwy.

Nasze Osiągnięcia:

post-15-0-06878700-1305391873_thumb.jpg

dostęp z paska bocznego, super sprawa, za każde osiągniecie określonego celu odblokowuje się nowy medal.

Mapa moda nie zmieniła się od wersji 1.0, można ją zobaczyć w temacie Mapa galaktyki moda TOTT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 14.05.2011 o 19:47, LeWaR napisał:

Czy 1.1 wskakuje w to samo miejsce jeśli chodzi o położenie plików? Nie chce przenosić plików z zainstalowanymi dodatkami, bo nie pamiętam już co poinstalowałem...

Tak, możesz nadinstalować wersję, tylko musisz zacząć nową grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2011 o 21:46, LeWaR napisał:

Opis opisem, chodzi mi o polskie pliki językowe. Nie widzę, żebyś napisał że są lub jest bez zmian..

To jak mam jeszcze napisać? Chyba skoro pisze w liście zmian:

Cytat

- Dodano tłumaczenie na język Polski;

to chyba jasne, że jest to aktualne tłumaczenie dla wersji 1.1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2011 o 21:57, LeWaR napisał:

Takie małe literki, że nie widać 🤔 Moja wina. Ślepne.

Znaczy spolszczenie jest w exeku czy osobno trzeba pobrać? To tak dla uściślenia...

Tak, spolszczenie jest w exeku, a po instalacji w pliku 14.dat, jak na razie nic nie potrzeba pobierać dodatkowo. Spolszczenie dostępne na Mamucie jest już nie aktualne. Za kilka dni, będzie tam poprawione spolszczenie dla wersji 1.1, bo już znalazłem kilka błędów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecałbym jednak instalację moda na nowej instalce gry wg. schematu:

1. Nowa czysta instalacja TC

2. Aktualizacja gry do patcha 3.1

3. Mod TOTT v1.1

4. Aktualizacja spolszczenia.

5. Uruchomić grę, wybrać profil startowy, wybrać poziom trudności.

6. Zadokować na najbliższej stacji w celu zapisania gry.

7. Dodać używane wcześniej skrypty i mody.

Dlaczego tak?

1. Będziemy mieć pewność że mod TOTT zainstalował się poprawnie.

2. Rozpoczęcie nowej gry to wykonanie wielu skryptów tworzących wszechświat X. Jeśli dodamy do tego jeszcze inne mody i skrypty, które podczas pierwszego uruchamiania gry po ich instalacji również uruchamiają własne skrypty, to może dojść do konfliktu.

A chyba lepiej poświęcić kilkanaście minut na instalacje nowej gry, niż po kilku, kilkunastu dniach gry przekonać się że coś nam nie działa poprawnie lub czegoś nie mamy w grze, bo źle uruchomiła na się gra na starcie.

Oczywiście to tylko moja sugestia, a każdy gra jak uważa. Tylko proszę później nie narzekać, że coś wam nie działa, jak instaluję zawsze w ten sposób i nie mam problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś pomoże?

po instalacji TOTT 1.1 po uruchomieniu gry, po wczytywaniu, w momencie jak powinno pojawić się menu główne gry, niestety gra wyskakuje do windowsa,

na wstępie zaznaczę że odinstalowałem wszystko, wyrzuciłem wszystkie dodatki i śmieci, i instalowałem na czystą grę v3.1 😛

jakieś sugestie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2011 o 12:59, waluś napisał:

może ktoś pomoże?

po instalacji TOTT 1.1 po uruchomieniu gry, po wczytywaniu, w momencie jak powinno pojawić się menu główne gry, niestety gra wyskakuje do windowsa,

na wstępie zaznaczę że odinstalowałem wszystko, wyrzuciłem wszystkie dodatki i śmieci, i instalowałem na czystą grę v3.1 😛

jakieś sugestie??

A czy instalowałeś TC od nowa? Czy tylko pousuwałeś wszystko z wcześniejszej instalki?

Może zainstaluj od nowa TC?

Co do menu w TOTT, ma ono podmieniony plik wideo, który odtwarza film w tle. Może masz problem z odtwarzaniem tego filmu (kodeki?). Jeśli instalacja od nowa TC, nie pomoże, napisz, sprawdzę i podpowiem jak przywrócić stary plik wideo do menu.

W dniu 15.05.2011 o 20:02, LeWaR napisał:

Po instalacji TC i patchowaniu do 3.1 zrobiłem archiwum zip.

Teraz wystarczy, że je rozpakuję i po problemie (wywalając oczywiście poprzedni katalog TC 😀.

Ja mam tak od dawna, dodatkowo mam już w tym archiwum doinstalowaną mapę Scorpa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina tych kolorowych nazw sektorów, czy może coś innego ale nie da się na mapie galaktyki wybierać sektorów poprzez wciśnięcie odpowiedniej litery. Działa to tylko na tych "białych" sektorach. Trochę to irytujące, gdy trzeba przesunąć mapę z jednego końca na drugi. Nie wie ktoś czy da się to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam błąd z mapą (bo chyba jest to błąd, a nie celowe założenie). Poza tym grając z betą v1.1 fabryki "coś tam" produkowały, a w ten chwili jak zwykle pusto (to znaczy pamiętam tą "pustość" z czystej gry). Również dziwnie wygląda sprawa zakupów u Teladian (profil Wróg Publiczny), choć mam tylko +3 reputacji to mogę kupić u nich rzeczy które u innych wymagają o wiele większej (np. Osłona 10GJ u Argonów wymaga +7, czy nawet zakup SCS wymaga +5), a u Teladian mogę kupić praktycznie każdy sprzęt (poza statkami), chociaż jak wspomniałem mam z nimi reputację +3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2011 o 21:19, Spikex napisał:

Nie wiem czy to wina tych kolorowych nazw sektorów, czy może coś innego ale nie da się na mapie galaktyki wybierać sektorów poprzez wciśnięcie odpowiedniej litery. Działa to tylko na tych "białych" sektorach. Trochę to irytujące, gdy trzeba przesunąć mapę z jednego końca na drugi. Nie wie ktoś czy da się to naprawić?

W dniu 15.05.2011 o 21:53, Cyberstorm napisał:

Mam ten sam błąd z mapą (bo chyba jest to błąd, a nie celowe założenie). Poza tym grając z betą v1.1 fabryki "coś tam" produkowały, a w ten chwili jak zwykle pusto (to znaczy pamiętam tą "pustość" z czystej gry). Również dziwnie wygląda sprawa zakupów u Teladian (profil Wróg Publiczny), choć mam tylko +3 reputacji to mogę kupić u nich rzeczy które u innych wymagają o wiele większej (np. Osłona 10GJ u Argonów wymaga +7, czy nawet zakup SCS wymaga +5), a u Teladian mogę kupić praktycznie każdy sprzęt (poza statkami), chociaż jak wspomniałem mam z nimi reputację +3.

A czy ktoś przeczytał dokładnie pierwszy post?

W dniu 14.05.2011 o 17:52, Yacek napisał:

Kolorowe nazwy sektorów:

fajne, jest tylko problem wyszukiwaniem sektorów na mapie galaktyki po pierwszej literze nazwy.

A teladianie to czym się zajmują? Handlem. Więc co się dziwić, że sprzedają wszystko 😛

A co to znaczy "fabryki "coś tam" produkowały, a w ten chwili jak zwykle pusto"?

Masz całkowite pustki? Masz surowce w fabrykach, a nie masz wyrobów końcowych? W jakich fabrykach?

Coś bardziej szczegółowego by się przydało.

Bo na pewno został wydłużony czas cyklu produkcyjnego, im fabryka produkuje "cięższy" sprzęt, tym cykl dłuższy.

Więc jeśli masz surowce w np. fabryce osłon 10GJ, a nie masz osłon, to jest raczej OK, bo cykl produkcji jest bardzo długi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2011 o 03:07, Yacek napisał:

A teladianie to czym się zajmują? Handlem. Więc co się dziwić, że sprzedają wszystko 😀

Szkoda tylko, że są tacy "wybiórczy" i nie przekładają tej swojej żyłki handlowej na statki (również) 😀. A tak na poważnie to troszkę dziwne.

Cytat

A co to znaczy "fabryki "coś tam" produkowały, a w ten chwili jak zwykle pusto"?

Masz całkowite pustki? Masz surowce w fabrykach, a nie masz wyrobów końcowych? W jakich fabrykach?

[...]

Bardziej chodziło mi o to z czym miałem do czynienia w tzw. "becie" i aktualnej wersji. W becie fabryki rakiet, broni, sprzętu dodatkowego (lasery naprawcze, broń NSR itp.) były pełne lub prawie pełne i tą "pełność" w miarę upływy gry zachowywały. Obecnie świecą pustkami (jedna, max 2 sztuki towaru), a i wspomniany przez ciebie cykl produkcyjny też chyba został zmieniony, bo choć mają z czego produkować ... to pracownicy tychże fabryk chyba niezbyt przykładają się do roboty 😛. Wspomniałem o tym, bo jest to zmiana która od razu rzuciła mi się w oczy (po zmianie wersji - chyba, że taki "początek" jest losowy i mam nadzieję, że po czasie się rozkręci).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2011 o 20:19, Yacek napisał:

A czy instalowałeś TC od nowa? Czy tylko pousuwałeś wszystko z wcześniejszej instalki?

Może zainstaluj od nowa TC?

Co do menu w TOTT, ma ono podmieniony plik wideo, który odtwarza film w tle. Może masz problem z odtwarzaniem tego filmu (kodeki?). Jeśli instalacja od nowa TC, nie pomoże, napisz, sprawdzę i podpowiem jak przywrócić stary plik wideo do menu.

Instalowałem grę od nowa Yacku, była świeżutka i spatchowana do 3.1 😛

z góry dziękuję 😀

Edytowane przez Yacek
poprawiono cytowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2011 o 07:02, waluś napisał:

Instalowałem grę od nowa Yacku, była świeżutka i spatchowana do 3.1 😛

z góry dziękuję 😀

Na początek sprawdź ten mod: [Mod/Fix] Menu Background Disabler (MBgD) - wyłącza on całkiem film w menu.

Po wypakowaniu powinieneś mieć katalog objects, w nim katalog cut, a w nim plik 00948.bod.

Przekopiuj katalog objects wraz zawartością do katalogu głównego gry TC+TOTT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...