Skocz do zawartości


- - - - -

Mod Time Of The Truth 1.1


90 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9,433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 17:52

Oficjalnie została wydana przez zespół DES-STUDIO wersja 1.1 moda Time Of The Truth.

Zmiany w wersji 1.1 w stosunku do wersji 1.0:

- Mod został dostosowany do TC z patchem 3.1;
- Naprawiono błędy;
- Dodano kolorowe nazwy sektorów;
- Wykonano pracę nad zwiększeniem wydajności;
- Przywrócono statki klasy M8, które obecnie funkcjonują jako esesmani;
- Dodano nową korwetę abordażową piratów "Klipper", o pojemności 30 Marines;
- Wprowadzony system nagradzania za osiągnięcia gracza w grze;
- Wyłączono automatyczne wyłączanie nawigacji z SETA za pomocą klawiatury;
- Poprawiono bramę dodawaną w sektorze Neptun po skończeniu fabuły Aldrin lub CPU: daleki Rekonesans;
- Poprawiono dodawane na stacjach misje we wszystkich fabułach - koniec nieśmiertelności misji ze stacją docelową;
- Poprawiono handlarzy aldrińskich;
- Po przechwyceniu statku jego modernizacja przedziału ładunkowego nie jest usuwana;
- Dodano możliwość wyboru poziomu trudności, co wpływa na wzrost reputacji u Ras, wzrost rangi bojowej i Handlowej, wiele różnych mini misji i zadań, a także liczbę okrętów ochrony w centralnych sektorach;
- Wprowadzono briefingi i naprowadzanie w Głównej fabule moda;
- Zwiększono ilość kredytów, które gracz może mieć na swoim koncie, od teraz można posiadać ponad jeden biliard kredytów - 1 000 000 000 000 000;
- Max SETA można teraz ustawić na x20;
- Domyślnie po uruchomieniu gry Osłony i Kadłub są pokazane w procentach;
- Statki klasy M0 mają wbudowany system podtrzymywania życia, moduł skoku do punktu, oraz skaner S-6 pozwalający na zwiększenie zasięgu widoczności w promieniu 60 km;
- Dodano tłumaczenie na język Polski;
- Dodano "Licencję Policyjną USC";
- W menu broni, możesz teraz zmienić broń, nawet jeśli masz ponad 12 slotów na broń;
- Przywrócono z X3 Reunion Medale za awans na wyższe stopnie;
- Nieco poprawiono współczynnik ochrony statków Xenon w ich sektorach;



Nową wersję moda można pobrać z tego tematu na forum DES-STUDIO: TOTT v 1.1


Instalacja
Mod instalujemy na instalce TC spatchowanej do wersji 3.1 (konieczne ze względu na kolejność numeracji plików cat/dat.
Mod instaluje się jako fake patch (własny instalator robi wszystko za nas). Przy uruchamianiu gry możemy wybrać jednak jako base mod "no fog", czyli mod usuwający mgłę.

Polecałbym jednak instalację moda na nowej instalce gry wg. schematu:
1. Nowa czysta instalacja TC
2. Aktualizacja gry do patcha 3.1
3. Mod TOTT v1.1
4. Aktualizacja spolszczenia.
5. Uruchomić grę, wybrać profil startowy, wybrać poziom trudności.
6. Zadokować na najbliższej stacji w celu zapisania gry.
7. Dodać używane wcześniej skrypty i mody.

Dlaczego tak?
1. Będziemy mieć pewność że mod TOTT zainstalował się poprawnie.
2. Rozpoczęcie nowej gry to wykonanie wielu skryptów tworzących wszechświat X. Jeśli dodamy do tego jeszcze inne mody i skrypty, które podczas pierwszego uruchamiania gry po ich instalacji również uruchamiają własne skrypty, to może dojść do konfliktu.
A chyba lepiej poświęcić kilkanaście minut na instalacje nowej gry, niż po kilku, kilkunastu dniach gry przekonać się że coś nam nie działa poprawnie lub czegoś nie mamy w grze, bo źle uruchomiła na się gra na starcie.
Oczywiście to tylko moja sugestia, a każdy gra jak uważa. Tylko proszę później nie narzekać, że coś wam nie działa, jak instaluję zawsze w ten sposób i nie mam problemów.

Uwaga dla grających w wersję 1.0, po instalacji wersji 1.1 należy rozpocząć nową grę.
Uwaga2: Mod zawiera już spolszczenie, które jest w exeku, a po instalacji w pliku 14.dat. Na Mamucie pojawiła się już wersja 1.2 spolszczenia, dodająca dwa brakujące pliki i wprowadzająca drobne poprawki do tekstu. Więcej szczegółów i link do pobrania aktualnego tłumaczenia znajdziecie w temacie Polskie pliki tekstowe (tłumaczenie) dla moda TOTT

Mod posiada pięć dedykowanych dla niego profili startowych:
Wróg publiczny - startujemy jako Julian Brennan.
Space Veteran - niezły początek - spora flota, ale wszyscy nas nie lubią
Freshly Xenon
Hardcore Xenon
Xenon Invader

Więcej informacji o profilach startowych i dostępnych w nich fabułach w temacie: Profile startowe, fabuły i opcje specjalne moda TOTT

Opcje i konfiguracja
Mod dodaje trzy opcje dostępne w Ustawieniach Sztucznej Inteligencji:

"Asteroid attack" (Atak Asteroidów) - pozwala włączyć lub wyłączyć deszcz asteroidów w sektorze w którym obecnie się znajdujemy.

"Ukryj szczątki" - opcja usuwa z sektorów gruz po asteroidach.

"Trial by fire" (Próba ognia) - Po zakończeniu fabuły "Time of the Truth" lub "CPU: Evolution", W drugim sektorze Nieznanym pomiędzy sektorami Gaya's Star a Maelstorm pojawi się brama skokowa prowadząca do sektora Mgrofire. Sektor ten nie będzie widoczny na mapie wszechświata. Jeśli tam polecimy, będziemy mogli podjąć walkę ze statkami Upadłych i zarobić dużo pieniędzy po jej pomyślnym zakończeniu (pojemniki z kredytami i jeszcze coś co pozostanie po zniszczonych statkach Upadłych). Poziom trudności walk będzie rósł znacznie szybciej niż nasza ranga bojowa.

Zaraz po starcie nowej gry otrzymamy wiadomość:Załączony plik  3.JPG (13.82 KB)
Ilość pobrań: 119

ŁATWY - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest ułatwiony.
ŚREDNI - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest standardowy.
TRUDNY - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest spowolniony.
XTREME - Wzrost rangi handlowej i bojowej, jak również wzrost reputacji u ras jest bardzo spowolniony.

będzie to dodany w tej wersji moda wybór poziomu trudności, im trudniejszy poziom wybierzemy, tym nasze rangi i reputacje będą wolniej rosły. Oczywiście dotyczy to tylko wzrostu rang i reputacji za wykonywane misje, jeśli np. bez misji zaatakujemy piratów lub inne statki i je zniszczymy, to ranga bojowa wzrośnie nam w sposób standardowy.
Po wybraniu odpowiadającego nam poziomu trudności otrzymamy wiadomość:
Załączony plik  2.JPG (13.57 KB)
Ilość pobrań: 153
Poziom trudności będzie można ponownie zmienić po osiągnięciu 14 stopnia rangi bojowej i 14 stopnia rangi handlowej.

Nowości
Mnożnik SETA można teraz ustawić na x20, ale nie wiem czy każdemu komputer da radę na takim ustawieniu, polecam w razie problemów zejść do x15 lub niżej.

Wyłączanie SETA - trzeba się przyzwyczaić do tego że wejście w rozkazy statku, otwarcie mapy sektora itp. nie wyłącza SETA.

Kolorowe nazwy sektorów:

Załączony plik  4.JPG (38.55 KB)
Ilość pobrań: 177
fajne, jest tylko problem wyszukiwaniem sektorów na mapie galaktyki po pierwszej literze nazwy.

Nasze Osiągnięcia:

Załączony plik  1.JPG (25.27 KB)
Ilość pobrań: 143
dostęp z paska bocznego, super sprawa, za każde osiągniecie określonego celu odblokowuje się nowy medal.


Mapa moda nie zmieniła się od wersji 1.0, można ją zobaczyć w temacie Mapa galaktyki moda TOTT

#2 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1,920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 19:47

Czy 1.1 wskakuje w to samo miejsce jeśli chodzi o położenie plików? Nie chce przenosić plików z zainstalowanymi dodatkami, bo nie pamiętam już co poinstalowałem...

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9,433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 19:48

Wyświetl postUżytkownik LeWaR dnia 14 May 2011 - 19:47 napisał

Czy 1.1 wskakuje w to samo miejsce jeśli chodzi o położenie plików? Nie chce przenosić plików z zainstalowanymi dodatkami, bo nie pamiętam już co poinstalowałem...

Tak, możesz nadinstalować wersję, tylko musisz zacząć nową grę.

#4 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1,920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 19:55

No i cacy! Już ciągnę :unsure:

#5 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9,433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 19:57

Wyświetl postUżytkownik LeWaR dnia 14 May 2011 - 19:55 napisał

No i cacy! Już ciągnę :unsure:

Tylko wiesz, zawsze bezpieczniej jest na czystą grę :)

#6 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1,920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 21:42

hmm, a spolszczenie?

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9,433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 21:43

Wyświetl postUżytkownik LeWaR dnia 14 May 2011 - 21:42 napisał

hmm, a spolszczenie?

Hm, a opis zmian w pierwszym poście. Po co ja go tłumaczyłem, skoro i tak nikt nie czyta? :unsure:

#8 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1,920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 21:46

Opis opisem, chodzi mi o polskie pliki językowe. Nie widzę, żebyś napisał że są lub jest bez zmian..

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9,433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 21:49

Wyświetl postUżytkownik LeWaR dnia 14 May 2011 - 21:46 napisał

Opis opisem, chodzi mi o polskie pliki językowe. Nie widzę, żebyś napisał że są lub jest bez zmian..

To jak mam jeszcze napisać? Chyba skoro pisze w liście zmian:

Cytat

- Dodano tłumaczenie na język Polski;

to chyba jasne, że jest to aktualne tłumaczenie dla wersji 1.1?

#10 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1,920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 14 May 2011 - 21:57

Takie małe literki, że nie widać :unsure: Moja wina. Ślepne.
Znaczy spolszczenie jest w exeku czy osobno trzeba pobrać? To tak dla uściślenia...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych