Skocz do zawartości

Fabuły TOTT - problemy


sztamka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otóż mam mały problem. Wykonując fabułe TOTT kiedy zmienie statek na inny niż ten w którym zacząłem misje nie mogę wykonać jej dalej ponieważ statek Mirji nie leci za mną tylko za statkiem z którego wysiadłem. Jeśli ktoś wie o co chodzi i zna pryczyne to proszę o sugestie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też tak miałem w chwili gdy zmieniłem novą na zaawansowane eclipse ale problemu z tym nie miałem 😀 otóż novą wysłałem do stoczni Yaki i sam tam zadokowałem eclipsą, poczekałem aż zadokuje Mira, dowiedziałem się, że yaki już mnie nie lubią 😀 a z powodu braku kredytów sprzedałem pustą novą za 2000000 po oddokowaniu Mira normalnie poleciała za mną choć nie uleciała zbyt daleko i trzeba było ją zabrać na pokład. Innym sposobem tj nie sprzedając novej wystarczy kazać jej lecieć za sobą, statek Miry i tak za chwilę wybuchnie więc to bez znaczenia za którym poleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzbierać na inny statek, kupić uzbroić i rozwalić. Jedna dobra splicka M6 da radę :ph34:

Zauważyłem inny błąd/zabezpieczenie. M6 które pod koniec otrzymujemy od starożytnych na wykonanie 1 misji, musimy niestety zwrócić. Sprzedaż/zezłomowanie sprawi, że nie odpali nam sie zaproszenie do finałowej bitwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie problemu z przymrużeniem oka:

1. Znaleźć w kosmosie starego TS'a,

2. Potraktować go laserem naprawczym, wspierając szpachlą i agrafkami.

3. Wrzuć do ładowni znalezioną amunicję, rakiety wszelakiej maści, miny itd.

4. Ustawić kurs kolizyjny na wybrany statek.

5. Wyskoczyć w ostatniej chwili.

6. Oglądać z bliska pokaz fajerwerków.

😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam utknąłem podczas wykonywania pierwszej swojej fabuły wyjaśnię:

Spoiler

na początku zadokowałem w Kingdom End do stoczni aby porozmawiać z oficerem wywiadu( co też uczyniłem kazał mi lecieć zeskanować sektory bo ponoć pojawia się tam statek nieznany) - zaczyna się skan od sektora Red Light poprzez CloudBase Southwest kończy się w Emperor Mine to przy wschodniej bramie napotykam statek obcych którego skanowanie zostaje przerwane bo statek znika przed zakończeniem - dostaje polecenie powrotu do stoczni w Kingdom End (co też czynie jak przystało na karnego najemnika).

Po powrocie dostaje ponownie polecenie lotu do Red Light (tym razem z dopiskiem pilnie) aby dołączyć do ochrony konwoju z jakimś vip-em(Prontifex Maximus - dostojnik paranidów) a w razie napotkania statku obcych ponownie próbować go zeskanować podczas konwojowania. No i dolatuje ci ja do tej sfory eskorty w Red Light tu spotykam dwie laski Mirye i Saya (ponoć się znamy ale musiało to być po pijaku i nie bardzo pamiętam; no dobra może miałem zły okres i byłem na prochach) wracając do rzeczy tuż po starcie konwoju dostajemy polecenie aby zabezpieczać tyły (ja, Mirya i Saya - juz chyba sobie przypominam jedną z nich? tylko którą 😀 ) co też czynimy nie bez sprzeciwu werbalnego(ale że znowu muszę się powtórzyć jako karny najemnik wykonuje polecenia) mamy czekać na wezwanie konwoju przed bramą skokową do CloudBase Southwest. Po czasie dostajemy pilne wezwanie aby ratować im tyłki bo ktoś im za bardzo się przysłużył (a nie mówiłem że to zły pomysł abym zostawał na tyłach mnie z dwiema laskami 😀 a tak mi było fajnie a tamtych usmażyło ze złości) do rzeczy - wpadamy do sektora a tu jatka jak cie mogę (a nas tu nie było ]😀 ) na miejscu w oddali widzę Hyperjona naszego vip-a i zgryźliwy tekst że takiej ochrony mu nie potrzeba i aby mu dać spokój (ale dupek sam tak chciał) po tym miłym pożegnaniu pojawia się na chwile nieznany statek ale bez szans na skanowanie, a z sektora CloudBase Southwest zostały tylko szczątki po stacjach i jeden ludek w kombinezonie w przestrzeni. Podjąłem go na pokład okazał się gonerem Nevel Jonssen bardzo gadatliwy to on nie był ale postanowiliśmy wrócić do Red Light aby powiadomić o zajściu. W pobliżu doku zaopatrzeniowego w Red Light napotkaliśmy bodaj 6 centaurów w tym jeden ciężki jakiejś grupy wsparcia a my no cóż ja miałem Ciężką nemezis a laski M3 Kord i Eklipse i jeszcze dwa M3 które z nami zostały na tyłach< Gdy tak sobie beztrosko podlatujemy oni do nas z grubej rury że zdrajca ty taki owaki ( pragnę dodać po raz kolejny że jako najemnik staram się wykonywać rozkazy i gdyby nie Saya wygarnął bym do nich ze wszystkiego co mam ale tu wziął górę mój pragmatyzm że straty mogą być większe więc posłuchałem Saya) to ona kazała uciekać mi i Mirya to zawinęliśmy się i w nogi do Emperor Mine aby się ukryć w asteroidach ale i tam nas dopadli tym razem paranidzi postanowiliśmy więc udać się do Ocracoke`s Storm do kolejnego mojego znajomego(coś dużo tych moich znajomych których nie pamiętam)

No i tu mam problem o kogo chodzi? jak już wcześniej pisałem utknąłem POMOCY 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz w spoilerach, nie wszyscy chcą dowiedzieć się od razu jak wygląda fabuła TOTT.

Spoiler

Musisz przelecieć spacerkiem przynajmniej przez sektor Savager Spur, tam włączy się dalsza część fabuły, gadatliwy Goner znów się rozgada i powie Ci gdzie masz lecieć.

Mirya informuje nas wcześniej że nie ma napędu skokowego. Trzeba to traktować poważnie, pisałem już o tym ze dwa razy na forum. Nie możemy wykonać skoku od razu do sektora Ocracoke`s Storm, mimo że Mirya i tak poleci za nami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam nie pomyślałem o takiej ewentualności myślałem że ci co chcieli grać w TOTT już grają a ja jak zwykle na końcu wchodzę do nowego moda bo mimo wszystko chciałem zgrać XTMa ale też się w końcu poddałem

Spoiler

co do powolnego przelotu to i tak muszę zacząć tą misję od nowa bo poniosłem za duże straty u paranidów reputacja spadła z +7 na -2 i wszystko co latało u nich, a więc handlowcy sektorowi szt 2 mi spadło bo się zagapiłem w jednym sektorze była ciężka flota Paranidów i posłała mi ich do piachu jednego udało mi się ewakuować skokiem ale utknęło mi jeszcze 6 transportowców przygotowywanych na handlowców w sektorze Empire`s Edgie w placówce wojskowej bez napędu skokowego i tu właśnie jest ciężka flota więc cofnąłem się do tego momentu tuż przed wlotem do Red Light.

Po trzecie to masz racje lubię przeskakiwać sektor a nie cieszyć się widokami i możliwe że to powodem jest utknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Nie walcz z Paranidianami. Kiedy wlecisz do Emperor Mines powinieneś zobaczyć ich M7 wrogo do Ciebie nastawione. Julian powie Miryi, aby nie nawiązywać walki (zobacz do dziennika). I tego należy się trzymać, unikaj w tej fabule walki, jeśli nie musisz jej prowadzić, czyli nie dostaniesz takiego polecenia. Walka nic ci nie pomoże, a możesz tylko stracić nie potrzebnie reputację. Po przelocie przez sektor Emperor Mines skocz do Empire's Edge do bramy z Savage Spur i leć przez Savage Spur do OS. Tylko sektory Emperor Mines i Savage Spur sa ważne w tej misji, bo tylko w nich uruchamia się skrypt generujący teksty, a bez tych tekstów fabuła nie ruszy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Spoiler

Witam no i ja przyłączam się do słów Yacka i może tylko uzupełnię że mianowicie że to trochę nie tak że możesz się dorobić na wykonywaniu kampanii a musisz się dorobić bo inaczej nie ruszysz z miejsca lub nie popchniesz fabuły dalej. W moim przypadku przystąpiłem ze 130 min kredytów ciężką hydrą i 12 handlowcami choć nie wiedziałem co mnie czeka ale ja zawsze tak gram w "X" i to okazało się dobre częściowo w przypadku TOTT bo po przystąpieniu do fabuły i wykonaniu pierwszych sekwencji musiałem wejść na coś szybszego jak moje M6 czyli M3 (190km) aby przemknąć przez sektory paranidów argonów boronów i yaki bo te rasy nas będą zwalczać tylko splici i teladi są nam przychylni. Wracając do statków to potem musiałem kupić TL -a do transportu no i jak Yacek pisał M2 na te upiory które zrejterowały od splitów; M2 jeszcze się przyda kilka razy później

powodzenia Lewar

😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Spoiler

Hmmm... nikt mnie nagle nie lubi. Od czasu konwojowania tego paranidzkiego buraka. Tylko splici mnie tolerują. Dali misję, gdzie mam sprowadzić trzy statki "porwane". Sporo czasu upłynie, zanim coś lepszego nabędę... w M3 przeciwko M7 i M1 ciężko walczyć..

Spoiler

Ja w tym czasie miałem tylko Eclipse Mk II (M3+) i zdemolowałem tą trójce latając blisko kadłubów. M7 niszczymy jako pierwsze - M1 (u mnie był uzbrojony tylko w PDF(PPC)) ostrzela nas i "przypadkiem" ułatwi nam robotę. Potem niszczymy M1 - PDFy łatwo wyminąć, przy kadłubie nie jest w stanie nas ruszyć. Rakiet to dobry pomysł - gorzej gdy nie stać nas na nie (byłem spłukany, ok 10k kredytów + moje M3+ 😀 ).

Spoiler

Tajfuny są świetne aby niszczyć M6 upadłych, 10-15 sztuk i nie ma co zbierać (w walce bezpośredniej moje M6 (Sunlight) wyparowywało w ok 6-7s).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Naszym zadaniem jest przechwycić transport ziela. W wprowadzeniu Boss stwierdza, że "nie zawsze użycie broni jest najlepszą opcja" (czy jakoś tak 😀 ). Domyślam się, że mam się z nim jakoś skontaktować (TSem), jednak żadna opcja w komunikacji się nie pojawia. Efekt jest taki, że jeśli go nie zaatakuję to TS dokuje do stacji - misja zakończona niepowodzeniem, jeżeli go zaatakuje, to ziele zostaje wyrzucone w kosmos - misja zakończona niepowodzeniem. Wie może ktoś co powinienem zrobić? 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Spoiler

Ja w tym czasie miałem tylko Eclipse Mk II (M3+) i zdemolowałem tą trójce latając blisko kadłubów. M7 niszczymy jako pierwsze - M1 (u mnie był uzbrojony tylko w PDF(PPC)) ostrzela nas i "przypadkiem" ułatwi nam robotę. Potem niszczymy M1 - PDFy łatwo wyminąć, przy kadłubie nie jest w stanie nas ruszyć. Rakiet to dobry pomysł - gorzej gdy nie stać nas na nie (byłem spłukany, ok 10k kredytów + moje M3+ 😀 ).

Spoiler

Czapki z głów! Zacznę z wcześniejszego sejwa i się troszkę dorobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

TS ma eskortę 2-3 myśliwców, musisz je zniszczyć, wtedy pilot TS-a będzie rozmowny i zgodzi się polecieć tam gdzie chcesz. Inna sprawa, że nie może to być byle jaki TS z zielem na pokładzie, ten na którego mamy polować pojawia się w sektorze gdzieś po półgodzinie jak nie więcej gry i nie ma w nazwie przynależności do rasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...