Skocz do zawartości

Mini mody dedykowane dla TOTT


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mod 500km comm range

dla moda TOTT, pozwala na komunikację ze stacjami z odległości 50km.

2. Mod No floating Icon dla moda TOTT, usuwa ikony misji na stacjach w widoku z kokpitu, ikony są widoczne w widoku podglądu sektora (klawisz .). Zmieniłem również ikony dla misji, teraz każdy rodzaj misji ma własna ikoną jak w TC. Choć to, że w modzie TOTT wszystkie misje miały ikony żarówki, nie uważam za błąd, a pewne utrudnienie ze strony twórców moda.


3. Skrypt (kod MD) Stocznia TOTT

Instalacja:

Rozpakować plik archiwum i plik StoczniaTOTT.xml przekopiować do katalogu director w katalogu głównym gry z modem TOTT, jeśli nie mamy takiego katalogu to należy go utworzyć.

Uruchomić grę, po wczytaniu save otrzymamy wiadomość z informacją o dodaniu statków do stoczni. Po zapisaniu gry będziemy mogli skasować plik StoczniaTOTT.xml z katalogu director (nie jest to wymagane).

Skrypt dodaje następujące statki do:

dużej stoczni Argonów:

Gryf M7

Universal M2

Mamut Tragarz TL

Patriarch TL

Gaea TL

Excalibur M1

Ilion M7m

małej stoczni Argonow:

Eclipse Prototyp M3P

Eclipse Prototyp2 M3P

Amon Prototyp M3P

stoczni OTAS:

Storm M0

dużej stoczni Boronów:

Moray M0

dużej stoczni Paranidian:

Olympos M0

Aggamennona M7m

Hyperion Zwiadowca M6

dużej stoczni Splitów:

Lion M0

dużej stoczni Teladian:

Teratorn M0

małej stoczni Teladian:

Nayanas Happiness M6

stoczni Starożytnych:

Charon m6

Hyperboea M1

Archangel M3P

stoczni Terran w sektorze Księżyc:

Retribution M7

Valhalla M0

Sunlight Zwiadowca M6

stoczni pirackiej Don Marianiego

Clipper M6

Do stoczni Korporacji AMT (działa tylko z modem Statki Korporacji AMT)

Cytadela M0

Władyka M0

Antychryst MK2 M7

Swarog MK2 M6

UWAGA: statki Starożytnych dodane do ich stoczni to wersje pozwalające na montowanie w nich broni Starożytnych. Statki po zakupieniu będą wybuchały. Program do ominięcia destrukcji takich statków wkrótce na Mamucie.

4. Program TotalBailforTOTT - podziękowania dla saradeusa za napisanie programu.

Program pozwala zmodyfikować grę z modem TOTT, tak aby statki Starożytnych, Upadłych i Zmutowane Kosmiczne Muchy po opuszczeniu przez pilota i przejęciu przez gracza nie wybuchały w procesie autodestrukcji.

Instalacja:

a. Pobrać paczkę .rar z Mamuta.

b. Wypakować program TotalBailforTOTT1.0(1.2).exe do katalogu (najlepiej do głównego katalogu z grą X3TC+TOTT.

c. Uruchomić program.

Opis opcji programu:

post-65-1304368110186_thumb.jpg

Pierwsze od góry mamy trzy opcje dotyczące trzech rodzajów statków jakie możemy hackować tak aby można było je przejmować bez autodestrukcji. Jeśli ktoś decyduje się na usunięcie autodestrukcji polecałbym wybrać wszystkie trzy rodzaje statków. Nie daje gwarancji, że po wybraniu jednego rodzaju, gdy za jakiś czas będziemy chcieli dodać inny rodzaj, usunięcie autodestrukcji dla tego drugiego typu zadziała.

DYWERSJA - przycisk ten służy do zapisu wybranych przez nas opcji usunięcia autodestrukcji statków. Wynikiem tego jest utworzenie w katalogu director pliku TOTT.kr.Welcome.xml. Plik ten jest zmodyfikowaną wersją oryginalnego pliku moda TOTT znajdującego się w plikach cat/dat moda. Modyfikacja polega na usunięciu z listy zakazanych statków (podlegających autodestrukcji) wybranych przez nas statków.

USUŃ SKUTKI AUTODESTRUKCJI - przycisk służący do odwracania zmian wprowadzonych przez program. Usuwa on z katalogu director zmodyfikowany plik TOTT.kr.Welcome.xml. Jednak aby na 100% przywrócić autodestrukcję statków należy rozpocząć nową grę. To może się jeszcze zmienić, miałem nad tym popracować, ale niestety mam ostatnio mało czasu. Jeśli coś zmieni się w tym temacie, dam znać.

SKOK NADPRZESTRZENNY - pozwala zmienić katalog z grą X3TC+TOTT, to na wypadek gdyby program nie pobrał z rejestru odpowiedniego katalogu gdzie mamy zainstalowana grę X3TC.

AUTODESTRUKCJA STATKU - wyjście z programu.

Program uruchamiamy raz, wprowadzamy zmiany, naciskamy przycisk DYWERSJA, wychodzimy z programu, sprawdzamy czy mamy w katalogu director plik TOTT.kr.Welcome.xml i jeśli wszystko jest OK, uruchamiamy grę. Zapominamy o programie.

UWAGI:
Każdy pobiera i instaluje program na własną odpowiedzialność. Zmiany autodestrukcji statków również dokonuje na własna odpowiedzialność. Kto grał w X3R+XTM i latał Mantisem wie dlaczego autorzy moda dodali autodestrukcję statków Starożytnych i Upadłych. Statki te są (a raczej ich broń) zbyt potężne i w rękach gracza zaburzają balans gry. Jednak widząc, że jest zainteresowanie tymi statkami udostępniam wszystkim program stworzony przez saradeusa. Każdy będzie mógł sam się przekonać na własnej grze czy warto ją sobie zepsuć.
Powiem jedno: jednym statkiem Veelzevul można zniszczyć bardzo szybko duże wrogie statki, ale o wiele większą satysfakcje daje dokonanie tego statkiem "standardowych" ras.


5. Skrypt (kod MD) FreeShips
generujący losowo (w losowych sektorach i na losowych pozycjach) porzucone statki różnych klas (od M5 do M2).

Instalacja

1. Pobrać plik freeships.rar z podanego wyżej adresu (wpisujemy kod widoczny na obrazku i klikamy na znajdujący się pod nim przycisk).

2. Archiwum rar wypakowujemy i albo cały katalog director kopiujemy do głównego katalogu gry TC z modem TOTT, albo sam plik TOTT.RFS.xml z wypakowanego katalogu director kopiujemy do katalogu director w katalogu gry TC z modem TOTT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Heh, faktycznie Eclipsa ma jedno zero za dużo. Na szczęście mój nowy ulubiony TL ma o trzy za mało. Wkrótce zezłomuje mi się 10 szczątków stacji, miałem dylemat jak to posprzątać, rozwiązanie problemu samo przyszło 😀

Z ciekawości chciałem zezłomować Gaea, nie dali nawet nadkruszonego kredytu.

Czas na testy nowych cacuszek, szczególnie jakiegoś M7, tyle ze trzeba reputacje poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

dużej stoczni Argonów:

Gaea TL - 179.964

TL z ładownią 200.000 tańszy niż M4 😀

Piękne cacko z tego TL'a w końcu mogę zadokować M6 😀

Ma możliwość zadokowania 6 statków i zadokowałem w nim 6 TS'ów 😀

Yacek, wielkie dzięki za nowe cacka 😀

To cacko to mobilna fabryka.

A do TL-a Patriarch można zadokować 1xM6 i 1xM7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jest przyczyną? Nie mam pojęcia. U mnie nie pojawił się Archangel z bronią Starożytnych (dopiero teraz zauważyłem, a jak testowałem to się pojawiał).

Zapisz grę, wyłącz grę. Wrzuć plik StoczniaTOTT.xml do katalogu director, zmień mu nazwę na StoczniaTOTT1.xml, zobacz w grze (to znaczy zapytaj pana Scorpa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Mamucie dostępna jest wersja 1.1 skryptu Stocznia TOTT. Poprawiłem błędy z dodawaniem statków do stoczni. Wersja jest tak przygotowana, że po ściągnięciu i wypakowaniu do katalogu script, uruchomi się po wczytaniu save, nawet jeśli wcześniej mieliśmy zainstalowaną wersję 1.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znalazłem na forum rosyjskim o modzie TOTT:

Skrypt (kod MD) FreeShips generujący losowo (w losowych sektorach i na losowych pozycjach) porzucone statki różnych klas (od M5 do M2).

Instalacja

1. Pobrać plik freeships.rar z podanego wyżej adresu (wpisujemy kod widoczny na obrazku i klikamy na znajdujący się pod nim przycisk).

2. Archiwum rar wypakowujemy i albo cały katalog director kopiujemy do głównego katalogu gry TC z modem TOTT, albo sam plik TOTT.RFS.xml z wypakowanego katalogu director kopiujemy do katalogu director w katalogu gry TC z modem TOTT.

Uwagi:

Skrypt w trakcie testów, może coś więcej jeszcze o nim napiszę.

Skrypt dział tylko z modem TOTT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2011 o 15:54, pershing napisał:

znalazł już ktoś jakiś statek po instalacji skrypta FreeShips?

Właśnie przed chwilą. M2 Aurelia. Statek nie miał przynależności do rasy (pierwsza litera w ID statku), ale miał pilota (niezidentyfikowany obiekt), dlatego SCS go nie wykrył i nie mogłem go przejąć poleceniem "Przejmij wszystkie opuszczone statki w sektorze". Już myślałem, że będę go musiał abordażować (ciężko by było bo nie mam Marines), ale podleciałem do niego i użyłem przycisku do przejmowania statków (SCS). Statek mój, full wypas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2011 o 20:05, pershing napisał:

a czy ten skrypt działa tylko w TOTT czy na podstawce też będzie działał?

Nie wiem, możesz spróbować.

Choć jak przeglądałem kod, to widziałem ID statków, które ma dodawać i są to statki z moda TOTT, więc w czystej grze nic nie doda, albo będzie działał w 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój etap rozwoju i wyposażenia to na tą chwile miałem 5 x M2 ( Tytan ,Lucyfer, Puma, Uniwersal, Odyseusz) teraz dochodzą dwa K i Loki i mam jeszcze 6 x M1 3 Raptory , J , Zeus, Kondor do tego 6 x M7 kilkanaście M6 i pół setki myśliwców trochę traderów chyba 18 dwa kompleksy i 518 milionów na koncie wszystkie te ciężkie okręty są w pełni uzbrojone i wyposażone o zapomniałbym o 4 TL (2x GEAA Słoń, Albatros) na tym etapie to już mam z górki 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę mi się nudziło i sprawdziłem czy działa parę skryptów z TC.

Działa OTAS Shipyard dodająca fajny statek M7 Astraeus Hauler (mój ulubiony M7 🤔)

Działa też ExplorerCommandExtension-V1.2.2

TOTT chyba posiada podobny skrypt ale brakowało mi opcji Automatycznej Eksploracji 😀

sprawdzam jeszcze czy działa Solo Duel Mission bo fajne walki są z tym skryptem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...